Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    rád bych touto cestou ocenil přístup k vyřízení mé reklamace a poděkoval prodejci za její kladné vyřízení, i když to tak tak zpočátku nevypadalo.

    Touto cestou bych částečně zlepšil hodnocení e-shopu, i když abych dostál svému, stálo mě to značné úsilí.

    Ještě jednou děkuji.

    S úctou
    Kůtek

  • CKS Distribution:
    Takže jsem nakonec Liqui Moly Pro-Line Čistič sání dieselmotoru 400ml (5168) s ulomenou hadičkou pro aplikaci do sání reklamoval. Pan Benc mi napsal přesně toto:
    "Dobrý den,
    Vaši reklamaci jsme přijali. Hadička není zlomena, ale
    přeříznuta nožem !! Jelikož od nás odcházel produkt v
    pořádku, muselo k tomu dojít při rozbalování balíku, jelikož
    hadička ani zlomit nejde.
    M.Benc "

    Takže jsem asi vzal ten nejdelší nůž, co doma mám a projel jsem s ním celý obsah krabice a zmíněnou hadičku jsem asi přeřízl :) To je vážne úsměvné, nicméně reakce pana Bence na moje vysvětlení byla vážne jako z říše snů:

    "Dobrý den,
    velice Vám děkuji za popis a techniku rozbalování balíku.

    S POZDRAVEM A PŘÁNÍM PĚKNÉHO DNE
    M.Benc "

    To je prostě naprostá arogance a neúcta k zákazníkovi. Nic jinéo se k tomu nedá dodat. Tady vážně selhalo vše, co dělá internetový obchod důvěryhodným...

  • K mé recenzi obchodu ze dne 15.6. a následné reakci prodávajícího:

    1. objednával jsem zboží 4.6.. Táhož dne jsem žádal prodejce o zálohovou fakturu. Platební údaje mi nebyly zaslány několik dní, nakonec jsem o ně musel požádat telefonicky až 8.6., kde mi prodávající sdělil, že je tedy zašlete ještě jednou..
    2. O zálohovou fakturu jsem žádal nejprve e-mailem 4.6. poté telefonicky 8.6, prodávající mi však řekl, že takový doklad nevystavuje..
    3. E-mail o poškození jsem zasílal 10.6. nicméně k dnešnímu dni jsem neobdržel žádnou reakci, navíc prodejce píše, že ho neobdržel. Zmíněný e-mail jsem tedy prodejci právě přeposlal.

  • Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Omluva Vám byla zaslána. Kdyby jste nás informoval o chybně zaslaném zboží, nabídli bychom Vám výměnu produktu nebo ztažení balíku naším dopravcem. Bohužel na fakturační adrese se nikdo nenachází, reklamační balíky se zasílají na adresu dodací, která je také uvedena na daňovým dokladu nebo v kontaktecch na našich www stránkách.
    www.oleje-shop.cz


    Takže oni uvedeou fakturační adresu na které má většina firem fyzicky sídlo. Když mi tedy napíšou, že to není pravda a nechám to poslat z Liberce do Jablonce tak si tu zásilku nikdo nevyzvedne a žádné reakce na email.

    Takže tento laxní přístup z toho je mi na zvracení. Nemám stojan ani prachy. Super a ještě k tomu sem podaroval českou poštu o kilo.

  • tomasz: jedná se o originální oleje, beru od nich pravidelně a nikdy žádný problém, aspoň vidíte, jakou marži na tom mají kamenné obchody, benzínové pumpy a jiní zloději...

  • Dobrý den, zajímalo by mne odkud oleje pochází, zda se jedná o prvovýrobu nebo nějakou napodobeninu. Neboť stejný olej v kamenném obchodě stojí dvojnásobek.