• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I kdyz na e-shopu bylo zboží skladem, tak nakonec napsali že skladem nemí
    • Od té doby nikdo nekomunikuje
    • Uz jsou to skoro 2 týdny a stále nic
    • po objednavce přišla automaticka odpověd a potom už nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledné technické rozkreslení pozic komponentů
    • Na trhu je asi 10 výrobců, každá výrábí jen pro svoje kompletní sestavy. Obchodu je úplně jedno, co Vám pošlou, a tak kromě struny a spojky řetízku mohu nákup někomu věnovat, jenže ho žádný, ani s montérů nechce.

    Obchod měl být už dávno zrušen!!! Nebo lépe měl vyduchnout na svoji blbost. Z 3 druhů fixačních kolíků lišících ze průměrem nepoznáte, co kupujete. Jistě, že příjdou ty nejméně vhodné. Stejně tak koncovky spodních lišt ap. Zboží o 100% dražší, než v jiných obchodech - pokud jej naleznete. NENECHTE se zblbnou výkresem s detailními pozicemi.
    Blbost je to ale i moje. Předchácet měly telefonáty a upřesňování požadovaného zboží.
    Odklepnutá pozice ze sestavy je málo!!!

    Reakce obchodu OknoTrade

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše zkušenost s nákupem náhradních dílů k žaluziím. Náhradní díly jsme přidávali do sortimentu z důvodu poskytnout našim zákazníkům službu záručního a pozáručního servisu a rychlé dostupnosti dílů v případě poškození, téměř všechny díly máme skladem a můžeme tak poskytnout něco navíc a zákazník nemusí kvůli aretaci, silonu nebo krytkám hledat díly jinde, nebo kupovat žaluzie nové. Často zákazníci žádali i díly na starší typy žaluzií, protože je nebylo možné nikde sehnat a nemělo smysl kupovat žaluzie nové a tak jsme přidali do nabídky také tyto díly a i nadále budeme naslouchat potřebám zákazníků a budeme pro ně hledat nejvhodnější řešení.
    Obrázky na webu odpovídají nabízenému zboží a pokud jste objednal díl, který nepasuje na váš typ žaluzie, můžeme vám díly vyměnit, nebo poradit jak je upravit, aby vyhovovali.
    Rádi poradíme s výběrem náhradních dílů pro váš typ žaluzií za ceny které nám pokrývají pouze náklady na provoz této služby. Co cenu u drobných dílů navyšuje je především poštovné a dobírka, řešením nižší ceny může být osobní odběr nebo platba předem na účet, díly posíláme v bublinkové obálce, nebo krabičce.
    Našemu obchodu a tedy ani nám není jedno co zákazníkovi posíláme, jsme a budeme tady proto, že svou práci umíme a máme co nabídnout.
    Za Okno Trade s.r.o.
    Martin Pašek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • u pantů, které jsem objednala bylo pár / sada, také vzhledem k ceně jsem tuto sadu objednala v domnění, že panty dorazí 2 (na 1 síť). Bohužel za sadu považuje tento obchod jen 1 ks! Na můj dotaz emailem mi paní odpověděla odkazem na daný produkt, kde na obrázku je jen 1 ks, ale v popisu zboží píší sada! V případě 1 ks je pak cena vysoká, takže proto nedoporučuji.

    Pro obchod jsme se rozhodli, protože ceny se zdály být v porovnání s jinými obchody velice dobré. Jsou zde uvedeny klamné informace:
    U pantů, které jsem objednala bylo uvedeno sada, také vzhledem k ceně jsem tuto sadu objednala v domnění, že panty dorazí 2 (na 1 síť). Bohužel za sadu považuje tento obchod jen 1 ks! Na můj dotaz emailem mi paní odpověděla odkazem na daný produkt, kde na obrázku je jen 1 ks, ale v popisu zboží píší sada! V případě 1 ks je pak cena vysoká, takže proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu OknoTrade

    V nabídce obchodu jsou dva druhy pantů k síťovým dveřím.
    1) pant obyčejný: http://www.oknotrade.eu/site-nahradni-dily-a-komponenty/pant-obycejny-dverni-site
    2) Samozavírací pant (sada) - Sada obsahuje: obyčejný pant + samouzavírací pružina, cena u zboží je označena za 1 kus : http://www.oknotrade.eu/site-nahradni-dily-a-komponenty/samozaviraci-pant-levy--sada--dverni-site

    Označení obyčejný pant a pant samouzavírací(sada) jsou názvy výrobce pantů a obchod tato označení takto využívá, aby nedocházelo k záměně při objednávkách.

    Na webu panty ještě dnes doplníme popisem a odkazy tak, aby se zákazník napříště mohl rozhodnout jestli zvolí panty obyčejné nebo v sadě s pružinou.
    Za připomínku děkujeme a informace přidáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupujíce pár drobností pro opravu žaluzií jsem po potvrzení objednávky a ujištění, že bude obratem vyřízena jsem očekával pro-forma fakturu, či jiné podklady pro uhrazení částky 250kč. Po 3 týdnech dorazila informace o zrušení objednávky.....
    Mám takový dojem, že všichni začali zaklínat internetové obchody, aniž by vůbec byli schopni obchodovat jinak, než na papíru od svačiny (při podobném nákupu u jiné firmy se paní "účetní" velice divila, že potvrzení objednávky neslouží jako podklad pro platbu. Tohle bude nejspíš podobný případ).

    Reakce obchodu OknoTrade

    Dobrý den,
    reklamace vyřízena, zákazník již zboží obdržel. Zákazníkovi byla po potvrzení objednávky na vyžádání zaslána hned druhý den proformafaktura, ta nebyla uhrazena a po splatnosti bylo zákazníkovi zasláno storno objednávky. Zákazník fakturu podle jeho slov neobdržel a proto považoval naše jednání za neprofesionální. Po zjištění, že proformafaktura zákazníkovi nepřišla jsme objednávku ke spokojenosti zákazníka obratem vyřešili.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Možnost nakoupit z domova.
    • Cena
    • Nemožnost kontroly před nákupem

    Reakce obchodu OknoTrade

    Slabina všech eshopů, ale dovoluje nám snižovat cenu zboží výraznou úsporou prostředků za provoz vzorkových prodejen. Hledáme nové cesty a proto nabízíme například u žaluzií zaslání vzorků lamel poštou zdarma. Snažíme se Vám poskytovat dostatek informací o zboží, kvalitní obrázky a odbornou zákaznickou podporu pro snazší výběr zboží. Stále vylepšujeme naše služby, aby lépe vyhovovaly potřebám zákazníka. Děkujeme.