• Zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Vážený zákazníku,

    Není pravda, že s Vámi nekomunikujeme, byl jste telefonicky kontaktován, že objednané tlumicí gumy jsou vyprodané a termín dodání bude za cca 3 týdny. Sdělil jste, že počkáte a domluvili jsme se, že jakmile budou skladem, tak vás budeme tel. kontaktovat. Když píšete recenzi, tak prosím Vás uvádějte skutečnou pravdu.
    Tlumicí gumy jsou již od dodavatele na cestě a v nejbližších dnech je budeme expedovat.
    S pozdravem
    OKmoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych sám nezavolal čtvrtý den od objednání, ani bych se nedověděl, že zboží nemají.
    Představuji si, že pokud není zboží k mání, má to obchod sám sdělit. Objednal jsem jinde, zboží je na cestě.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Zákazník si objednal vzduchový filtr KN v sobotu 16.4.2022 a volal 20.4.2022 jestli bylo už zboží odeslané a z toho jeden den byla neděle a pondělí 18.4. byl státní svátek. U výrobku NEBYLO UVEDENO, ŽE JE SKLADEM. Ještě tentýž den (16.4.2022) jsme zaslali dotaz na termín dodání u dodavatele a ten jsme obdrželi, až po tel. dotazu na odeslání od zákazníka. Filtr standardně dovozci nedrží skladem. Omlouváme se za zbůsobené komplikace.
    P.S. Bohužel naší dodavatele nepracují o víkendech a státních svátcích.
    OKmoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi niečo iné ako čo som mal objednané!
    • Predávajú niečo čo reálne nemajú,
    • Zavádzajú zákazníkov

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Zákazníkovi jsme zaslali zboží, které jsi objednal a to baterii FIAMM FTX9-BS. Problém je v tom, že zákazník na staré baterii má kapacitu 9Ah a na nové baterii je označeno 8Ah. Výrobce musel upravit specifikaci. Baterie se vyrábí pouze v jedné variantě a ne ve dvou variantách jak tvrdi zákazník. Baterii může zákazník vrátit do 14 dní bez udání důvodu, což neučinil. Co k tomu více dodat.
    OKmoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie
    • Baterku, ktorú som si objednal mala iné parametre ako som objednal

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,

    baterii FIAMM kterou jste si objednal má v katalogu FIAMM 6.5Ah a na obalu baterie uvádí 6Ah. Chybný parametr v e-shopu opravíme. Omlouváme se za chybu.
    Okmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zbozi (motobaterii) kterou podle jejich stranek meli skladem a to 13.3.2020, dnes je 24.3.2020 a bez jakekoli reakce (krome nejakeho automat-mailu o potvrzeni objednavky v den objednani).

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám za včasné nedodání objednané baterie. Jelikož jsou problémy na hranicích, dostáváme zboží až s týdením zpožděním.
    Baterii budeme expedovat 24.3. - 25.3.2020.

    S pozdravem
    Pavel Celta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo, ale nebylo kompletní. Chyběl set podložek k uchycení kotoučů.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,

    Objednané brzdové kotouče BREMBO obsahují kotouče a plovoucí třmeny, což také bylo dodáno. Pokud nastal nějaký problém, že něco nepasuje, tak se zboží vymění za správné, ale netvrdí se , že něco v balení chybělo. Set kotouče s plovoucími třmeny byl v originálním balení. Případnou chybu výrobce bohužel nemůžeme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě jsem si objednal a zaplatil brzdové destičky, které měli skladem. Pár dní na to mi volá pán z obchodu, ze mi musí zvýšit cenu z 800 na 1200 Kč kvůli nějakým nesmyslnym duvodum. Objednávku jsem v OKMoto zrušil a zboží koupil za těch cca 800 jinde.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    při expedici zboží bylo zjištěno, že máme u polozávodních destiček Brembo, které si zákazník objednal, chybně uvedenou prodejní cenu 806,- Kč s DPH. Tato cena byla hodně pod cenou nákupní, přitom je doporučená prodejní cena 1356,- Kč s DPH, Správně měla být naše cena po slevě 1220,- Kč s DPH a zákazníkovi byla nabídnuta cena 1050,- Kč s DPH, kterou neakceptoval, objednávka se zrušila a zaplacená částka byla ihned zaslána zpět. Možná koupil zákazník destičky za cca 800,- Kč, ale nebyla to polozávodní směs od Bremba. Omlouvám se za způsobené potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Špatná komunikace

    V tomto obchodě jsem si objednala řetězovou sadu na základě kladných recenzí. Provedla jsem platbu předem ihned. Avšak stav objednávky se stále neměnil. Za dva dny jsem na pobočku volala. Bylo mi řečeno, ze se čeká na kus (zboží má stránkách bylo skladem) a ze si tak do úterý nebo středy musím počkat. (Byl pátek). Ve středu mi bohužel zboží nedorazilo. Byla jsem nevrlá, protože jsem kus opravdu potřebovala. Tak tedy volám znovu .. A bylo mi řečeno, že dnes to bylo předáno přepravci.
    Nebyla bych nervózní, kdyby mi dali o stavu objednávky vědět na e-mailovou adresu, ale to se bohužel nestalo.
    Takže tento e-shop bohužel z mé zkušenosti nedoporučuji.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Objednávka řetězové sady na motocykl YUKI byla vytvořena ve čtvrtek 23.8.2018 v 11:35 min, platba na náš účet byla připsána v pozdějších odpoledních hodinách. Dne 27.8. 2018 Vám bylo telefonicky sděleno, že zaplacená částka byla připsána na náš účet a zboží budeme v úterý nejpozději ve středu expedovat. Ve středu 29.8.2018 bylo telefonicky potvrzeno odeslaní zboží s doručením 30.8. 2018. Omlouváme se za zdržení dodání zboží , které bylo zapříčiněno déle trvajícímu naskladnění zboží v termínu dovolených.
    S pozdravem
    OKmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprávne dodaný tovar

    objednával som predné a zadné brzdové doštičky, zadné mi dodali nesprávne a snažili sa ma presvedčiť že predné aj zadné sú na mojej moto cbf1000f abs 2010 sú rovnaké. No nie sú! Výmena za správne by ma stála 8€ dopravné ktoré by mi za ich chybu chceli účtovať čo je choré.
    moje hodnotenie - sú to fušeráci

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,

    zákazník si sám vybral destičky, které vůbec nebyly určené pro jeho motocykl. Zákazníka jsme tel. kontakovali , že jeho výběr není správný, když má motocykl s ABS a objednal si bez ABS. Podle katalogu se vybraly uvedené destičky pro verzi s ABS a objednávka se upravila. V katalogu firmy SBS mají uvedené, že přední a zadní destičky jsou stejného typu, pouze jiná směs. Zákazník nás po převzetí zboží informoval, že zadní destičky nepasují. Byla zjištěna nejspíš chyba v katalogu výrobce SBS a bylo zákazníkovi navrženo, ať je pošle zpátky a budou mu vyměněny, nebo ať si je ponechá, protože pasují do předních brzd a příště si objedná jen jedny a my mu pošleme správné zadní destičky bez účtované přepravy. Jelikož nám tvrdil, že spěchá a proto se poptá u prodejce dílů v jeho okolí. Mrzí nás, že si zákazník neověřil chybu v katalogu a napsal toto hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledný e-shop.
    • Špatné přiřazení některých položek ke katalogu motocyklů.

    Objednal jsem několik položek ke kterým, kromě jiného, patřily také brzdové destičky Brembo. Bohužel nabízený typ pro mou moto, nebyl kompatibilní. Po ověření přímo na stránkách výrobce, jsem zjistil, že na můj motocykl patří jiný typ destičky, který nekorespondoval s tím, uvedeným na stránkách obchodu. S majitelem jsme se domluvili na výměně. Destičky jsem poslal zpět a nové, již správné, za pár dnů skutečně dorazili. Potud tedy spokojenost - i když mě chyba obchodu stála poštovné a návštěvu České pošty, kam chodím opravdu nerad. Problém nastal, když jsem zjistil, že vyměněné destičky obchod nabízí o více než tři sta korun laciněji, než ty které jsem v původní objednávce zaplatil. S majitelem jsme se tedy domluvili na cenové kompenzaci platbou na účet. Bohužel ani po více než měsíci k vyrovnání nedošlo. Nemohu tedy hodnotit nákup pozitivně a příště budu nakupovat jinde.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den, jelikož zboží bylo odebrané na firmu a abychom přeplatek zaslali zpět, musíme mít odběratelem povrzený opravný daňový doklad. Bohužel nám nepřišel potvrzený opravný doklad, proto jsme nemohli vrátit přeplatek. Zákazník byl dnes kontaktován a zaslán znovu dobropis na potvrzení.
    Tým OKmoto.cz
    Druhý pokus se již zdařil, zákazník zaslal potvrzený dobropis a přeplatek vrácen na účet zákazníka.
    Tým OKmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nic podstatného
    • prodejce nezaslal značku zboží které bylo objednáno

    po reklamaci na značku zboží, prodejce se snažil přesvědčovat, že jiná značka je totožná. jsem přesvědčen, že mi prodal druhovýrobu.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané brzdové destičky zn. Bendix se na českém trhu změnily na značku SBS. Značka BENDIX a SBS je tentýž výrobce. Na balení destiček je jak číslo od SBS, tak od Bendix.Telefonicky jsem Vám to vysvětlil, vy jste si to ani neověřil, jestli jsem Vám lhal a napsal jste tuto recenzi. Také jsem se Vám snažil vysvětlit , že Vámi objednané brzdové destičky s organickou směsí jsou jiné barvy než destičky se slinutého kompozitu, které jste měl namontované. Objednané destičky jste mohl vrátit a vyměnit za destičky se slinutého kompozitu, což jste odmítl. Bylo Vám dodáno zboží, které jste si objednal.

    Na našich stránkách e-shopu informujeme zákazníky o změně značky.
    Společnost SBS se rozhodla po 10ti letech ukončit produkci brzdových destiček a brzdových čelistí pod značkou Bendix pro český a slovenský trh a nadále bude výroba pokračovat jen pod známější značkou SBS.

    S pozdravem
    Pavel Celta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal sem si olej a filtry na motorku. Olej byl ok, ale filtry poslali úplně jiné. O dopravě firmou DPD se vyjadřovat raději ani nebudu.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    ano je pravda, že jsme omylem zákazníkovi poslali olejové filtry HifloFiltro HF155 a HF156 místo objednaných filtrů KN155 a KN156. 30.3.2016, když nás zákazník o této záměně emailem informoval, tak byl obratem telefonický kontaktován a byla mu nabídnuta výměna filtrů, s tím, že mu uhradíme i poštovné za poslání filtrů k nám zpět, protože chyba nastala na naší straně nebo si filtry HifloFiltro ponechá a na účet mu vrátíme cenový rozdíl, protože dodané filtry pasují na zákazníkův motocykl. Zákazník trval na výměně filtrů a že filtry odešle zpět. 1.4.2016 jsme od zákazníka obdrželi email, že si zaslané filtry HifloFiltro ponechá a abychom mu cenový rozdíl zaslali na účet.
    Co se týče dopravy přepravní službou DPD: objednávka byla vytvořena 22.3.2016, zboží jsme expedovali 23.3.2016 a 24.3.2016 byla zásilka doručována. Dle sdělení přepravní služby nebyl zákazník 24.3.2016 k zastižení a bylo mu zanecháno upozornění. Jelikož 25.3.2016 a 28.3.2016 byl státní svátek, tak byl balík znovu doručován až 29.3.2016 a v pořádku doručen. Dopravu DPD si zákazník vybral sám. Nabízíme i přepravu Českou poštou s možnosti vyzvednutí na poště při nezastižení při doručení.
    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti se záměnou a s doručením zboží, kterou ale nejsme schopni ovlivnit.
    S pozdravem
    Pavel Celta
    OKmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • délka dodací doby

    nabídka zboží dobrá, ale dodací lhůta špatná

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    zboží, které jste si objednal 28.7. 2015 ve 14:02 hodin, jsme Vám expedovali 31.7.2015. Omlouvám se za zdržení dodání zboží, které bylo způsobené objednaným tištěným dárkovým poukazem. Z technických důvodů nelze mít dárkové poukazy vyrobené předem (datum platnosti) a firma která nám tyto průkazy vyrábí měla celofiremní dovolenou. Ještě jednou se omlouvám, jestli Vám to způsobilo nějaké potíže.
    Tým OKmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sortiment, ceny.
    • Dodací lhůty

    Katastrofa, už je to déle jak 10 dní od objednávky a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    telefonicky jsme Vás informovali o pozdějším termínu dodání vzduchového filtru a Vy jste souhlasil se slovy, že na to nespěcháte, že je stejně špatné počasí a až bude na skladě, tak ho máme poslat. Nechápu proto Vaše hodnocení. Pokud Vám to způsobilo jakékoli potíže, tak se za ně omlouváme.
    Tým OKmoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá cena
    • Rychlé dodání
    • Solidní komunikace
    • Expedování špatného/neobjednaného zboží

    Dostal jsem řetěz o 2 články delší než jsem objednával. Omluvili se, prý chyba ve skladu, to ovšem nemění nic na tom, že jsem si musel nechat řetěz zkrátit a další 3 dny jsem nemohl jezdit. Vybral jsem si OKmoto hlavně kvůli ceně, která při připočtení nákladů na zkrácení nakonec nebyla nejmenší. Bohužel jsem nemohl řetěz již reklamovat, jelikož jsem měl v plánu delší cestu a než by přišel řetěz zpátky, nestihl bych ho už vyměnit. Jinak po všech stránkách solidní. Věřím, že můj případ byl výjimka, už jen podle ostatních recenzí na obchod.

    Reakce obchodu OKmoto.cz

    Dobrý den,
    pokud by jste nás kontaktoval ohledně reklamace řetězu, tak bychom ji vyřešili během 48 hodin včetně nákladů na dopravu od Vás, tudíž by Vás to nic nestálo.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.
    Děkujeme za Váš nákup.
    Tým OKmoto.cz