Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží obj. z Slovenska přijde dříve. Taková dodací lhůta není ok.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za delší dobu dodání, bohužel balík s Vaším zbožím byl poškozený dopravní společností při přepravě a došlo k objednání náhradních kusů. O změně termínu jsme Vás informovali emailem.
    Děkujeme za pochopení

    zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ať už je důvod jakýkoliv, dodání zboží se neuskutečňuje. Zatímco u jiného obchodníka jsem jeden den objednal a druhý den obdržel, cena za dopravu stejná jako u OKmoda

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za dlouhou dobu dodání. Bohužel balík s Vaším zbožím Litex byl poškozený při přepravě a došlo k objednání náhradních kusů. O změně termínu jsme Vás informovali emailem.
    Přijměte ještě jednou naši omluvu.

    zákaznický servis ok-moda

  • Spokojenost nulová, zboží mi bylo stornováno obchodem a už šest dní čekám na vrácení částky.
    Dneska jsem opět napsala e-mail ale odpověď nepřišla

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá reakce.
    • Dostal jsem zboží pouze podobné objednanému.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel jste nás nekontaktoval, že zboží není v pořádku. Fotografie produktů máme přímo od výrobce. Pokud jste se zbožím nebyl spokojený, máte možnost 14denní lhůty na vrácení bez udání důvodů.

    Krásný den
    zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, chybí update termínu - 3.4. slibují dodání 1.4., ale neexpedují…
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr
    • dlouhá dodací doba, uvedný termín dodání nebyl dodržen a to ani na druhý pokus

    Rozhodně bych neobjednávala, pokud na zboží spěcháte, uvedený termín doručení nebyl dodržen, zboží bylo na objednávku u dodavatele, ale ani tak nepřišlo včas, stále čekám. Nový termín dodání měl být dnes, bohužel zásilka stále nepřišla, mám ji i zaplacenou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez komentare!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží, i když je skladem má dlouhou doručovací lhůtu. Po týdnu zboží stále nemám

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,

    bohužel zboží, které jste si objednal bylo dostupné pouze u dodavatele a jeho dostupnost byla uvedena 4-7 dní.
    V emailu o dostupnosti objednávky jsme Vás informovali, že budeme zboží expedovat přibližně 13.12.2023 nebo o pracovní den později.
    Objednávku jsme předali dopravci 14.12.2023 a k Vám byla doručena 16.12.2023.

    S pozdravem Zákaznický servis OK-MODA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když jsem dostala zprávu, že zboží dorazí v určitém termínu, tento nebyl dodržen. Zaplatila jsem ihned, tak nevím co si o tom mám myslet. Nikdo se neozval a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci na nákup u nás. Velice se omlouváme za 2denní zpoždění oproti avizovanému termínu. Ve vánočním provozu u nás došlo ještě ke značnému omezení lidských zdrojů z důvodu nemocí, ale i tak jsme se snažili vyhovět všem zákazníkům tam, aby dostali své zboží do Vánoc.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace, pokud jsme Vám nějaké způsobily.

    Tým Ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příznivé ceny

    Objednala jsem a zaplatila 7.12.2023, v ten samý dem mi přišla zpráva, že zboží bude expedováno cca 13.12.2023. Od té doby nemám žádnou novou informaci, ani zboží zatím nedorazilo, pravděpodobně není ani na cestě...... Z toho důvodu v současné době nemohu dát obchodu kladnou recenzi.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    V potvrzení emailem jsme Vám odeslali následující: "expedovat budeme na Vámi vybranou pobočku ZÁSILKOVNY přibližně dne 13.12.2023 či o pracovní den později." Tuto skutečnost jsme dodrželi, jelikož zboží bylo 14.12. předáno dopravní společnosti.
    I tak se omlouváme za delší dodací lhůtu.

    Tým Ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo k dispozici, obchod zrušil objednávku. Přesto ho i nadále nabízí na stránkách. Peníze mi vrátili po urgenci za 6 dní.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci na nákup zboží v našem eshopu. Za nedostupnost produktu se omlouváme, bohužel někdy dojde k vyprodání posledních kusů a než se zaktualizuje webové rozhraní, může v určitých minutových intervalech dojít k objednání dvěma zákazníky.
    Pracujeme na dalším zlepšení, aby se tato situace v budoucnu co nejvíce eliminovala.

    Za vrácení po 6ti dnech se omlouváme, většinou při chybě z naší strany vracíme peníze ihned, proto překontroluji, který zaměstnanec tuto situaci vyhodnotil špatně a vrácení neprovedl ihned.

    Krásný den
    Tým ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic si tam neobjednavejte!!! Objednali jsme tmave sede tričko a doslo zelene. Vůbec nsedi obrázky. Podvodníci!!!

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    za dodání jiné barvy se omlouváme, bohužel jsme se o této situaci dověděli až z této recenze. V případě, že byste kontaktovali náš zákaznický servis, špatnou barvu bychom od Vás vzali zpět a doručili v co nejkratším možném čase barvu správnou.
    Zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka zrušena ze strany obchodu (stav skladů je prý aktualizován pouze jednou za 2 dny a zboží nebylo) ... mít v pořádku skladové informace je prací prodávajícího, přestože lidsky mohu pochopit, že se to ne vždy podaří, tak zde rozhoduje obchodní stránka a z té se jedná o chybu, proto nemohu doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá na skladě
    • Není možno platit dobírkou
    • Již je to sedmý den od zrušení objednávky a peníze mi stále noposlali.

    Rozhodně tento obchod nedoporučuji. Objednala jsem si lezecké kalhoty, které byly v akci. Jelikož obchod zjevně neaktualizuje stav zboží na skladě tak jak by nejspíš měl, tak kalhoty již neměli. Objednávku jsem zaplatila samozřejmě předem, jelikož možnost dobírky obchod ani nenabízí. Objednávku jsem zrušila a požádala o vrácení peněz na bankovní účet. Již je to sedm dní a peníze na účtu stále nejsou. Lituji, že jsem si před objednání daných kalhot nepřečetla recenze, protože kdyby ano, tak z tohoto e-shopu neobjednám.

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den, velmi nás mrzí, jak dopadla Vaše objednávka. Zboží bylo opravdu vyprodané. o čemž jsme Vás informovali. Platba na dobírku je jednou z mnoha možností platby.
    Ještě jednou se omlouváme.

    Zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba

    Tento obchod velmi rád inzeruje slevy, a tak jako u ostatních prodejců, je sleva pouze smyšlená.

  • objednávka obchodu vrácena , 26.7.2023 poslali email, že dne 7.8.2023 budou vráceny peníze, je 9.8.2023 a peníze stále vráceny nejsou, tak kde se stala chyba?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    zboží skladem odesíláme tentýž anebo následující den (objednávka však musí být zaplacená). Ve Vašem případě se však jednalo o objednání zboží s delší dodací lhůtou, o které jsme Vás informovali u zboží a také v potvrzení objednávky.

    Krásný den
    zákaznický servis ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo déle než 1 týden

    Dlouhé doručení

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    na našich stránkách je uvedena dostupnost zboží, které jste si objednal 4-7 dní.
    Objednávku jste vytvořil 9.5.2023 a přišla Vám informace, že bude expedována přibližně dne 15.5.2023. Objednávku jsme tento den předali dopravci a Vy jste zásilku 16.5.2023 převzal.
    S pozdravem Zákaznický servis Ok-móda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pomalá reakce na objednávku

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    byl jste informován, že si zboží budete moci vyzvednout přibližně 22.3.2023 na naší prodejně. Bohužel zboží nebylo skladem, tedy nebylo možné Vám je na prodejnu doručit 17.3.2023, jak jste si přál v poznámce. Museli jsme jej objednat u dodavatele a doručení trvá přibližně 4-7 dní. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Zákaznický servis Ok-moda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednané zboží neodpovídalo popisu výrobku (velikost)

    Reakce obchodu OK-Móda

    Dobrý den,
    pokud je zboží přímo v našem skladě, tak osobně měříme a uvádíme přesné rozměry, ale pokud je skladem u dodavatele, tak vycházíme z podkladů od něho, tzn. daná velikostní tabulka. Bohužel někdy neodpovídá přesně skutečnosti. Omlouváme se, pokud to byl i Váš případ. Každá informace od zákazníků je pro nás prospěšná ve zlepšení naší práce.
    Děkujeme za vaše vyjádření
    Zákaznický servis OK-MÓDA