Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibovali dodání do dvou pracovních dnů poslali fakturu se splatností třetího a sedmého zboží nikde.

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den,

    dostal jste od Nás informaci, že zásilka byla ztracena, a že se dohledává na poště. O další dostupnosti jsme Vás informovali.

    Děkuji za pochopení.

    Přeji hezký den :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce mi přes domluvu, kterou mohu prokázat, nevrátil poštové, na což mám jako spotřebitel nárok.
    • Na předžalobní výzvu prodejce nereagoval, tudíž se budu soudit.
    • Asi je to nešvar poslední doby, za polední rok již třetí žaloba za nevrácení poštovného.

    Vrácení peněz proběhlo jen částečně.

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den,

    bohužel došlo k nedorozumění nejspíše z Naší strany. Peníze Vám byly samozřejmě vráceny. Za vzniklé potíže se Vám omlouváme. Na Našich kvalitách stále pracujeme a snažíme se je vylepšovat. Děkujeme za pochopení.

    Přeji hezký den :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Iná cena výrobku na stránce, ako pri vložení do koše.

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den.

    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace, jistě to bylo pouze nedorozumění.

    Na našich kvalitách neustále pracujeme.

    Hezký den

    • žádné první nákup a taky poslední
    • vzhledem k tomu že z jiných obchodů mám zboží do tří dnů doma tady teprve za tři dny vyřizovali zakázku a po 11 dnech ještě nemám ani od ppl potvrzení o doručení k nim takže kde je chyba ????

    nenakupovat pokud chcete mít zboží brzo doma!!!

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den.

    Jistě se stal nějaký omyl, objednávky vytvořené po 17:00 hod. vždy vyřizujeme hned následující den. Jestliže jste objednal zboží před, či o víkendu, pak se objednávky vyřizují nejbližší pracovní den. 11 dní na doručení je opravdu dlouhá doba, a každé zboží , které předáme dopravci, je následující den doručován. Pokud se jednalo o zboží , které nebylo skladem, jistě jste o tom byl také informován , a v tomto případě se může doba čekání protáhnout i déle.

    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.

    • Zboží ani po čtrnácti dnech nedorazilo, nakonec jsem si koupil jiný vysavač v kamenné prodejně.

    Obchodníci s deštěm

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den.

    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

    Děkujeme Vám za recenzi. Budeme se snažit Naše služby zkvalitňovat.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Deklaruje zboží na skladě, ale pošle až 4.den po objednání.

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den.

    Omlouváme se, z důvodu velkého počtu objednávek byly některé objednávky bohužel odeslány později.
    Doufáme, že zůstanete našim zákazníkem.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena nejlepší
    • zboží které uvádí, že je skladem asi nemají, protože se týden nic nedělo i když mi dorazil email že zboží odešlo. Mají nastavený automat který odešle tuto zprávu a když jsem po týdnu zjišťoval u PPL kde je zboží tak mi paní řekla že nebylo ještě obchodem fyzicky předáno. Potom jsem zboží úrgoval telefonem a i emailem a nakonec po asi 12 dnech dorazilo.

    Podle mě položky nemají skladem a teprve po objednání je nakupují u dodavatele čímž vzniká zdržení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zbozi SKLADEM. Do poznamky jsem uvedl, ze mam zajem pouze pokud je opravdu skladem. Objednavka prijali s tim, ze zbozi je opravdu SKLADEM a bude expedovano. Po asi 5 dnech stale nebylo odeslano. Po tel. urgenci mne bylo receno, ze "je to divne", proveri to a obratem se mi ozvou. Nikdo se neozval. Objednavku jsem pak radsi zrusil a objednal jinde.

    Reakce obchodu OBCHODY-PLUS.cz

    Dobrý den.

    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace, jistě to bylo pouze nedorozumění.

    Na našich kvalitách neustále pracujeme. Děkujeme za Vaši recenzi a ještě jednou se velmi omlouváme.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Bohužel zboží - robot eta gratus je po 3 použitích zcela nefunkční, budeme reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto otřesná komunikace. Čtyři odeslané emaily ani jedna odpověď. Komunikace po telefonu vlastně taky k ničemu nebyla. Strašný nákup u nikoho horšího jsem nemohla nakupovat.

    Má objednávka byla provedena 12.10 a k mé smůle jsem si vybrala platbu předem (i když takto platím běžně u tohoto obchodu se jednalo o velkou chybu).17.10 my bylo oznámeno že je objednávka vyřízena. Dvacátehotřetího když nic nedošlo zkusila jsem emailem zjistit kde je má objednávka. Žádná odpověď.27 jsem již volala na infolinku pán byl milý (ale ve výsledku to bylo stejně k ničemu) oznámil mi že je to divné a že se mi zpět ozve kde je chyba. Bohužel se již neozval.O víkendu další email zase nikdo neodpověděl. 31 jsem tedy volala zase já zase milý pán který mi řekl že můj zaplacený balík se někde ztratil a že mi tedy vrátí OBRATEM peníze (jak jsem záhy pochopila slovo obratem u nich znamená že si pěkně počkám). Naivně jsem vyzkoušela zase dva emaily a zase ani řádek zpět. Další týden když peníze nedošli další telefon opět moře omluv a vysvětlení že pan majitel který se stará o vrácení peněz je na dovolené ale že mu hned napíšou ať mi peníze vrátí. No už jsem si trochu zvykla že hned je relativní pojem a musela jsem volat další týden zase. Má hrozba že vše odešlu na "čoiku" zabrala a já konečně dostala peníze zpět. Takže podle mé zkušenosti všem radím buď objednejte jinde nebo neplaťte předem ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporučuji, u sekačky byla napsána dostupnost skladem, druhý den mi mailem sdělili, že je i u dodavatele nedostupná. Na můj dotaz, proč uvádí u zboží, které nemají skladem, že je skladem neodpověděli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neberou mi telefon. Zboží jsem bohužel zaplatila předem a tak se můžu jen modlit, aby dorazilo.

    Bohužel nepůsobí solidne. Z vlastni zkušenosti nedoporucuji!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne, nekomunikuji a posilaji emaily ktere Vas nezajimaji. Na telefon ani nereaguji
    • Nekomunikuji, vrdi ze zbozi bylo expedovano ale nic nedorazilo, nemuzete se ani dovolat (telefon neberou) abyste mohli proverit

    uz nilkde vice

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Podle mě žádné
    • Nekomunikují,po 11ti dnech stále nemám objednané zboží doma,bez žádného vysvětlení

    nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Kdo rád počká, ten se dočká - možná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • shlédla jsem se v ceně
    • velmi špatná komunikace
    • dlouhá doba dodání
    • zboží, které nabízí za lákavé ceny nemají a poté nabídnou zboží vystavené z prodejny

    Vůbec nedoporučuji, hlavně neplaťte zboží předem,
    pokud nastane problém, nekomunikují telefonicky ani emailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem vysavac+sacky.Ale po tydnu "obchody plus" me napsal ze uz sacky nemaji, tak jsem poprosila alespon jestli muzou poslat ten vysavac co nejdriv.

    Po 2 tydny, zase nic. Mela jsem zavolat nekolikrat. Porad stejny odpoved : " Podivam se v systemu a se ozvu". Nikdy nikdo se ne ozval. Mela jsem zavolat nekolikrat abych presne vedela co se stane s produktem. Dostala jsem takovy odpoved : asi PPL to stratil, moc nevime. Zase nikdy nikdo me neinformoval o stavu objednavky. Nedostala jsem zadne cislo baliku, myslim ze ani neposilali zbozi.
    Mela jsem zase napsat par emaily a dostala jsem tento email(kopie nize), tak jsem byla moc zklamana.
    Takovy spatny obchod na internetu jsem jeste nevidela. Jsem zvykla objednat zbozy, a po prve mam takovou spatnou skusenost. Komunikace : nula.
    Opravdu neporocuji ten obchod.
    TEd' cekam na ty penize, jeste jsem nedostala ani omluveni ani kompenzace. Uz mesic nemam zadny vysavac, a jsem mela to objednat nekde jinde.

    Dobrý den,

    pošlete nám prosím číslo účtu, abychom Vám mohli vrátit zpět peníze, bohužel zboží již není skladem.

    Děkujeme.


    Patkáň Martin

    ELEKTRO EURO plus s.r.o.
    ul. 28. října 887
    790 01 Jeseník
    tel : 584402146

    IČO: 25818244
    DIČ: CZ25818244

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • styl komunikace

    Fakturu za poskytnuté proškolení na téma aktualizace dat v internetovém obchodování, prosím, zašlete Vaší konkurenci.

    Ve výsledku jsem si raději pár set doplatil u konkurence. Jejich přístup tyto vícenáklady vyvážil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace.
    • CHybné informace na internetových stránkách.
    • Nákup zruší bez omluvy, bez většího vysvětlení, či návrhu řešení.

    Tento obchod jsem si vybrala proto, že měl značku "Ověřeno zákazníky", dobrou cenu a především zboží skladem, což bylo zásadní (pračku jsem nutně potřebovala a dlouho jsem ji vybírala). Nic z toho nepotvrzeno, zrušeno ze strany obchodu druhý nebo třetí den od objednání.
    Nakonec jsem volila obchod Kasa, cena super, rychlé a ještě s dárky.

    • nezajistí si zboží na sklad či dodávku od dodavatele.

    Obchod není důvěryhodný, inzeruje zboží, které nemá skladem, nebo není schopen si zboží zajistit.