Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávám, ale jednou mi zboží dorazilo úplně na jiného města a podruhé zapomněl obchod odeslat úplně. Ale jinak ostatní objednávky ok.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Levné zboží

    Domů mi přišlo evidentně zkažené maso pro psa. 3 objednávky v pohodě. 4 objednávka masa totálně smrdí. Když jsem firmu kontaktovala, že je to maso zkažené (přítel si nevšiml, že to má takhle smrdět a pes se dvakrát z podoby). Pro jistotu jsme rozmrazili nějaké starší maso od nich a to má úplně jiný oder.
    Čekala jsem, že firma to se mnou, jakožto se zákazníkem bude řešit. Místo toho přišla totální ignorace.
    Takže dokud vše v pořádku, není problém. Nastane problém a je ticho po pěšině.

  • Zboží neodpovídá popisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace
    • Nezájem o zákazníka
    • Odmítá řešit problémy s dopravou
    • Drahé dopravné

    Velký problém s dopravou, obchod to však nezajímalo, zboží velmi poškozené (prý to nevadí, když jsem konečný zákazník), navíc o den později, než původně psali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pokud je nějaký problém , vůbec nekomunikují.
    • Rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - nemají možnost on-line platby za nákup, celý proces obdržení objednaného se pak prodlužuje.
    • provozovna k osobnímu vyzvednutí objednávky je jen do 15ti hodin, běžný pracující člověk nestíhá
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod se mnou vůbec nekomunikoval, musela jsem si sama zjistit, zda zboží už je ve výdejně a navíc mi nedoručili to, co jsem si objednala, takže reklamace a znovu návštěva obchodu pro objednané zboží!
    • Do naši obce nedorucují

    Zboží bylo zajímavé, ale k nám nedoručují.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Internet
    • Málo odběrných míst. Kromě hl.strediska není možnost si případné zboží prohlédnout osobně před nákupem. Některé zboží velmi dobré, některé zcela nevyhovující. Něco dokonce špatné natolik, že mým psům to neprospělo. Atd. Něco dobré, něco horší a něco nevyhovující úplně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S úsměvem na tváří,Vám prodají prošlé zboží v podobě 120 lojových koulí pro ptactvo

    Zakoupil jsem u vás lojové koule a odvezl vnoučatům,jak jsem slíbil.Bohužel mi druhý den volali,že jejich garanční lhůta skončila 12/2017.Je to uvedeno na všech obalech.Když už vám zákazník nestojí za to,aby jste alespoň přelepily štítky na obalech,tak je ve firmě něco špatně.Zboží s loňské zakázky jsem měl s garancí do roku 2020.Tak vám jen mouhu poděkovat za přídomek,že se nedá na mě spolehnout.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ochotný přístup k zakaznikovi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze platit kartou, neochota zaměstnanců.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávku jsem zrušila poté co mi pán zavolal a sdělil mi, že neposílají na dobírku a musím si ještě zakoupit chladící box na přepravu zboží. Chtěla jsem jen na zkoušku kvůli nemocnému psovy. Při pravidelném odběru by asi problém nebyl. Nevím.

    Reakce obchodu Rybaspol AV spol sro

    Prodej mraženého masa je specifický v tom , že dopředu nemůže zákazník ani my vědět kolik kg masa vleze do izotermického boxu, kterých máme několik velikostí a jsou za rozdílné prodejní ceny.
    Snažíme se vždy uložit zboží co do nejmenšího boxu, aby byl nákup pro zákazníka ekonomicky zajímavý.
    Vše je podrobně popsáno v podmínkách prodeje.

    • Komunikace

    Před deseti dny jsem objednal zboží a od firmy ani email kdy bude zboží doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo se dosud neozval

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    nelibi se mi veprova svalovina kde jsou kosti,nelibi se mi hovezi drstky kde téměř zadne nejsou ale zato je tam bohate jejich obsah.kureci hrbety taky mely vypadat poněkud jinak.ale baleni bylo perfektni.

  • Patentky přišly rozmrazené když sem volal do obchodu jako reklamaci
    dokonce sem tam psal a nikdo nereagoval. Dokonce ani mě nevrátily zálohu 120 kč za přepravku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo nekvalitní,kupovali jsme sušené plíce,máme malé pejsky, plíce byly černé, usušené s kousky masa a krví, maso bylo nedostatečně usušené, tudíž se v každém balení vyskytovaly vlhké kusy, které jsme museli dosušit a celé jsme to museli pokrájet na malé kousky, protože takto tvrdé kusy by naši pejsci nerozkousali.

  • Velice neochotny pristup k zakaznikum, zadne vyhiveni k odeslani zasilce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nízká cena, ale v konečném důsledku to byla zavádějící informace
    • poslali mi krmivo s prošlou expirací a poškozené

    nenechte se nachytat na nízkou cenu

    Reakce obchodu Rybaspol AV spol sro

    Tak, jak uvádí zákazník, není v našem případě úplná pravda, že by nízká cena byla na úkor kvality. Ne vždy je vzniklá situace popisována celkově. Ani v tomto případě není uveden další postup. Z naší strany jsme se zákazníkovi omluvili a navrhli řešení vč. finanční kompenzace. Od nás zboží odešlo v pořádku a za poškozený obal bohužel nemůžeme. Je to vinou přepravy, ale i to lze reklamovat. Musí zákazník s námi dál komunikovat.