Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Dobrý den, po objednávce jsem dostal pouze 2x dotazník spokojenosti....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Reklamují něco co nemají ve skladu.............a čekat týden se mě nechce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednávku obchod zrušil s tím, že zboží není dostupné ani u dodavatele (konvice byla ve slevě) a že nelze dodat ani později
    • později konvici naskladnili, ale za běžnou cenu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízené zboží nebylo možno koupit. Nechápu proč ho vůbec nabízí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po rozbalení krabice byly upadené 3 hvězdy ze závěsu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena

    Balikovna misto Zasilkovny, navic i odesilka pozdeji nez avizovano

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se neshodovalo s popisem v nabídce - objednávala jsem žárovku a údaje o lumenech uvedených na stránce bylo jiné než na žárovce samotné.
    • Zboží bylo rozbaleno - o čemž mne nikdo předem neinformoval.
  • Bohužel zboží bylo bez manuálu.
    Tak jsem začala oddělávat izolepu a tím jsem započala dílo zkázy.
    Větve se rozpadly.
    Výrobek znehodnocený a nepoužitelný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu stále není doručeno a to ještě není prosinec.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pomalé dodání,špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplacené zboží po týdnu nedorazilo, žádná reakce obchodu

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    zboží bylo objednáno přes heureku. Doposud nebylo uhrazeno.



    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nabízené v obchodu jsem si objednal, ale po několika dnech mi bylo oznámeno že dodávka je možná až v příštím roce. Tak jsem ji zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný olejový radiátor došel poškozený e-shop odmítnul reklamaci řešit.

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    dle komunikace se zákazníkem bylo zboží vyzvednuto v úterý a vybaleno v sobotu. Obal při převzetí již jevil známky poškození.
    Zákazníkovi bylo doporučeno uplatnit reklamaci u přepravce - Česká pošta.


    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí to, co nejsou schopni dodat a ještě ani nikdy předtím nedodávali

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    k plánovanému naskladnění bohužel nedošlo, nový termín byl ze strany dodavatele posunut o 14 dní.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízený produkt bude k dodání za čtyři měsíce ?????

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Nastalá situace nás velmi mrzí. Na našich stránkách bylo uvedeno "není skladem".
    Následně jste byl informován, že Vámi objednané zboží dodavatel vyprodal a termín dalšího naskladnění není znám. Produkt byl stažen z našich internetových stránek.
    Zřejmě došlo k záměně s jiným eshopem, který Vám sdělil tento termín dodání.



    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vařič mi přišel křivý a nesedí. Musím jednu nožičku podkládat

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Nastalá situace nás velmi mrzí.

    Pokud Vám zboží nevyhovuje můžete jej vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě.

    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod se snažil prodat rozbalené zboží viditelně buď dlouho vystavené nebo reklamované bez informace o takovém stavu.

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Nastalá situace nás velmi mrzí.
    Chybu jsme neprodleně napravili, jednalo se o rozbalené nepoužité zboží. Vynasnažíme se podobným situacím předejít.

    Věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od dalšího nákupu v našem obchodě.


    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednána lednice Philco PCS 2861 A+, přišlo F.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které mělo být skladem, skladem nebylo.

    Zboží které jsem si objednal a mělo být skladem, skladem nebylo. Dostal jsem e-mail kde bylo napsáno že zboží náskladní za 5 až 10 dní. Po uplynutí doby mě přišel nový e-mail kde bylo napsáno naskladnění za měsíc. Objednávku jsem zrušil. Obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu Elektro Oáza

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Nastalá situace nás velmi mrzí.

    S přáním krásného dne

    Internetový obchod Elektro Oáza