• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhodu jsem zatím nenašel. Objednával jsem loni a zboží stále nikde!
    • Časová prodleva

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý deň! Ďakujeme za Vašu reakciu!
    V tomto prípade nás musím trochu obhájiť :) V týždni od 14.12. sme na našich stránkach zverejnili aktualitu: Vánoční provozní doba, kde sa okrem iného písalo o dovolené: 23.12. - 3.1. a o inventure v období od 4. do 8.1. O inventúre sme opakovane informovali aj v týždni od 4.1. Zákazníkov tovar sme expedovali hneď ako to bolo možné a v aktualitách vopred avizované.
    Ďakujeme za pochopenie!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba zboží, které bylo skladem

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý deň!
    Ďakujeme za Vašu reakciu!

    Naša skladová dostupnosť sa riadi centrálnym skladom v Dánsku. Preto je i naša dodacia lehota 2 až 5 pracovných dní. Čo sme i u objednávky 5505 dodržali. Zákazník uskutočnil objednávku 2.6. večer, 3.6. sme zadali požiadavok na centrálu a 5.6. sme zásielku poslali zákazníkovi.
    Každopádne sa zákazníkovi ospravedlňujeme ak sme mu spôsobili nepríjemnosti s neskorším dodaním objednaného tovaru.

    Váš NEWLINE!

    • pro mne žáné
    • uvádí zboží, které již nemá jako dostupné a systém dovolí je zákazníkovi i zaplatit..

    uvedené technické chyby by se v elektronickém (internetovém) obchodě neměly vyskytovat

    Reakce obchodu Newline.cz

    Děkujeme za Váš příspěvek!
    Je nám líto, že jsme nebyli schopni dodat objednané zboží! Naše skladová dostupnost se řídí centrálním skladem, který je v Dánsku, a je upravovaná ručně. Centrální sklad slouží pro celou Evropu. Zvláště u výprodejových položek je dostupnost sledována skoro denně, ale áno, přiznávame, že se někdy stane, že se produkt doprodá a někdo si jej objedná dříve, než se položka ručně upraví.
    Ještě jednou se omlouváme!

    • Výborná komunikace před objednávkou.
    • Lži o skladové dostupnosti.

    Učinil jsem objednávku v době, kdy zboží bylo skladem. Za týden jsem dostal odpověď, že zboží již nemají. Když učiním objednávku, očekávám, že v ten okamžik je pro mne zboží zarezervováno!! Pokud to tak nefunguje, tak je to obchod na dvě věci. Obchod se mi omluvil, ale to mne moc nevytrhne. Je mi líto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba. Objednané zboží mělo být skladem (expedice do 48hod). Čtvrtý prac. den od nákupu (po mé urgenci) přišlo info, že balíček odeslali. Ve skutečnosti jej však prokazatelně odeslali až za další 4 dny. Neseriózní jednání !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Obchod nekomunikoval. A když začal tak neodpovídal na mé otázky.

    V obchodě jsem chtěla nakoupit zboží, které neměli skladem v mé velikosti. Na otázku, kdy bude toto zboží v mé velikosti skladem mi odpověděli: Alternativním zbožím za tento produkt....atd. Což mě vůbec nezajímalo, že je zde o dost dražší alternativní produkt. To, kdy bude mé zboží skladem se neráčili zodpovědět. Výsledkem je, že jsem si koupila o dost dražší produkt, který je teď po půl roce na výhoz, protože se z něj odlupují reflexní části. I když s produktem bylo zacházeno dle pokynů. Za mě už nikdy více tento obchod.

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení!
    Zákaznice měla objednány dlouhé kompresní elasťáky. Pokud dojde k poškození části reflexního loga, vždy měníme zákazníkům kalhoty za nové, pokud nejsou kalhoty prokazatelně poškozeny špatnou údržbou. Bohužel jsme v tomto případě nedostali možnost se zákazníci tento problém řešit, jelikož nás o něm zatím neinformovala. Na dotazy zákazníků odpovídáme vždy v co nejkratším možném čase(ve většině případů do 24 hodin).

    • Ceny jsou uvedeny bez DPH
    • Dodani zbozi trva neuveritelne dlouho

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení! Se zákazníci bylo komunikováno dle běžného postupu a byla informována emailem o všech změnách statusu do jejího emailu. Zákaznice 2x balíček nevyzvedla na poště přesto že byla poštou několikrát vyzvána. Ceny na eshopu jsou končené a včetně DPH. Velmi nás mrzí tato nespravedlivá negativní hodnocení, nicméně děkujeme za možnost vyjádřit se k nim a uvést reakci na pravou míru.

  • Objednal jsem zboží 17.5. dle pokynů komunikující osoby. Podmínka UVEDENÁ V OBJEDNÁVCE byla dodání zboží do 23.5. do 12 hod., PAK JSME CESTOVALI NA AKCI ME veteránů na kterou bylo zboží určeno.
    Zboží se pokusila dodat pošta o den déle.
    To hovoří za vše. Mizerné služby.

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši rekaci. Omlouváme se za komplikace při Vaší zakázce. Učinili jsme vše pro nápravu této situace, aby se v budoucnu neopakovala.

    Newline CZ&SK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlest
    • zatím nevím jak reklamova

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení! Reklamační proces je uveden v obchodních podmínkách na úvodní stránce eshopu!

    Newline CZ&SK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • je přehledný a mají údaje o doporučených teplotách
    • pokud si objednáte zboží a dorazí vám, zkontrolujte si originalitu zboží-visačky, žmolky z vnitřní strany a správnou velikost-dámskou nebo pánskou, velikost si zkuste, jelikož u některého(běžecké kalhoty) zboží je velikost sice dobře popsaná i na výrobku, ve skutečnosti ale je menší.

    je krásný , přehledný, garantují doručení do 48 hodin (nebylo dodrženo-240hodin)

    Komunikují se zákazníky a problémy řeší pružně-rychle, to je velká výhoda

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zároveň se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    Newline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zajímavé stránky,
    • termín dodání

    vážně mě oslovily pěkně udělané a přehledné stránky,doba dodání 3 dny a také cena. Bohužel ani po 11 dnech nemám zboží doma. Sice mi přišla zpráva,že objednávka se kompletuje, ale když jsem se po 7 dnech dotazovala,kdy mi zboží přijde,tak odpověď byla,že zboží není na skladě.....(na stránkách bylo uvedeno "dostupnost SKLADEM" Takže,jaký si myslíte, že mám názor?

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den,

    bohužel v poslední době nastal problém s dostupností určitého produktu. Měli jsme přislíbeny termíny dodání přímo od dodavatele z Dánska. Jelikož se stále termín prodlužoval, meli jsme prodlení s vyřízením Vaší objednávky.
    Tímto se Vám velice omlouváme.

    Tým Newline CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží doposud nedorazilo.....tak nemohu plně hodnotit!

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den,

    dodací doby se snažíme dodržovat. Mrzí nás prodleva, ale stane se, že zdržení nastane i u dopravy. Bohužel je toto hodnocení anonimní, proto nemůžeme zhodnotit kde nastala chyba.

    Newline CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na půlmaratonu moravským krasem jsem si na stánku Newline koupila Dámské běžecké kompresní kalhoty ¾ Newline ICONIC tights, které se mi při prvním použitý rozervali ve švu, a nejdou opravit. Další zkušenost jsem měla s objednáním zboží přes e-shop, objednala jsem si 2 termotrika velikosti S, protože jsem menší postavy, a bez jakéhokoliv kontaktování, že na skladě nemají moji velikost, mě obě trička přišla ve velikostech M/L a jsou mi velká, tudíž nepotřebná, samozřejmě, že jsem je musela vrátit. Sice jsem spokojena s dodáním zboží, ale z tohoto důvodu se to protáhne na 3x delší dobu než se mi zase zboží vrátí. A podobné případy s doručením jiných velikostí se stali i u mých známých. Myslím, že e-shop newline vystupuje velice neprofesionálně, a jestli nechtějí přijít o zákazníky měli by s tím něco dělat.

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den,
    určité procento reklamací se bohužel u nás vyskytne stejně jako i u jiných značek.
    Ohledně velikostí termo triček, které Vám byly doručeny. Uznáváme, že se chybala stala na naší straně a velice se omlouváme.
    Záměna se byla po dohodě se zákaznici vyřešena.

    Newline CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • firma klidně zašle levnější zboží a účtuje si dražší

    objednala jsem si kompresni kalhoty,ty sice dorazily,ale bohužel ty levnější.zaplatila jsem o 200 kč více.Kalhoty jsou super,bohužel na nich chybělo označení pro kontrolu objednaného zboží,rozdíl jsem zjistila náhodou,když jsem si chtěla objednat ještě 1 dlouhé.byla jsem velice nemile překvapena,že mi bylo doručeno levnější zboží,ale cena účtována původní.firma mi slíbila vrátit přeplatek na účet do konce týdne.Teď to jsou 3 týdny a peníze nikde.pokud po 2 výzvě nedorazí dám podnět ČOI.

    Reakce obchodu Newline.cz

    Zákaznici se ještě jednou za komplikace omlouváme!! Problém nastal nedopatřením, kdy se částka zaslala na cizí číslo účtu. Vše je již vyřešeno.

    Newline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • neschopnost dodat správně objednanou
    • velikost

    nekomunikují, nereagují na reklamaci

    Reakce obchodu Newline.cz

    Dobrý den,
    nejsme si vědomi, že bychom se zákazníky nekomunikovali. Hovory příjmáme na čísle uvedeném v kontaktech. Pokud není dostupné, automaticky je hovor přesměrován na další osobu. Zboží prosím zašlete zpět dle reklamačního protokolu a my Vám je vyměníme.

    Newline.cz