Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Podařilo se mi nakoupit se slevou 20% , takže bezkonkurenční cena za kolo i helmu
    • Kolo nebylo seřízené, jak obchod uvádí

    Kolo mělo být seřízeno, ale nebylo. Bylo třeba vycentrovat zadní kolo, seřídit brzdy atd. Naštěstí mám v rodině někoho kdo to umí, jinak bych musela do cykloservisu a platit za seřízení. Objednávka přišla rychle, v pořádku, kolo i helma jsou krásné a vyhovují. Jenom nechápu proč se obchod chlubí tím, že kolo přijde seřízené, když to tak není.

    Reakce obchodu Neobyčejně

    Dobrý den,
    bohužel u vaší objednávky neevidujeme žádný telefonát nebo mail, že by s vaším kolem bylo něco v nepořádku, a tak se můžeme těžko vyjádřit k tomu, co píšete.
    Pokud došlo k nějakému pochybení z naší strany nebo ze strany dopravce (když se s balíkem nevhodně zachází, může dojít k některým škodám v seřízení), není problém se ozvat a rádi s vámi vše dořešíme.
    Každé kolo seřizujeme, jak se dá ověřit ve stovkách kladných hodnoceních zde. Mrzí nás, že jste se neozvali, rádi bychom se vám věnovali.
    S pozdravem, Eva Šenkyříková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod údajně dodává seřízená kola. Přední bylo nasazeno proti směru otáčení a špatně brzdila brzda. Blatníky nebylo možné namontovat dle návodu a s dodanými šrouby. Na maily nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Neobyčejně

    Dobrý den,
    bohužel jste nás kontaktoval pouze emailem v době naší dovolené, takže jsme hned nezareagovali. Na telefonu jsme ale pořád a rádi bychom se vám věnovali.
    Příslušenství jde v pořádku namontovat, pouze jste dle vašeho emailu neměl doma správné nářadí a tak jste využil služeb cykloservisu v místě vašeho bydliště, což je někdy regulérní možnost.
    Jak s vámi telefonicky mluvil náš cykloservis, kolo vám přišlo seřízené. Vlivem dopravy se může stát, že se změní poměr sil v brzdách a při roztočení pneu velmi mírně drhla přední brzda. Když se to stane, vždy jsme to vyřešili na dálku poradou po telefonu.
    Omlouváme se za to, že vzorek přední pneu měl obrácenou směrovost. Toto kolo chodí sestavené od výrobce včetně obou pneu, zařadili jste tedy do naší kontroly i tuto záležitost, je vidět, že i výrobce se může výjimečně splést. Jako omluvu jsme vám poslali dárek.
    Sice jste náš obchod nedoporučil, ale ultralehké kolo i doplňky i dárky (naše vychytávky v ceně 600 Kč) jste si ponechal, přestože jste měl možnost výrobek vrátit. Jistě jste ocenil, že jsme době, kdy je po celý rok akutní nedostatek ultralehkých kol, pro vás dokázali kolo zajistit obratem.
    S pozdravem, Eva Šenkyříková, Neobycejne.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost

    Kolo nebylo vůbec seřízené, patka přehazovačky byla ohnutá, takže rameno přehazovačky šlo až do špic. Bovdeny zamotané.

    Reakce obchodu Neobyčejně

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyli s nákupem u nás spokojeni. Zároveň nás mrzí, že reagujete takto přes Heuréku a nezareagovala jste na komunikaci přímo s námi.
    Vaše kolo 20" seřízené bylo a bylo i sestavené s oběma koly v naší velké krabici na míru (jinak byste dostala kolo rozdělené na vícero dílů tak, jak chodí od výrobce).
    Napsala jste nám mail ohledně ohnuté patky. Tento druh problému za roky, co kola prodáváme, se stal poprvé. Za vzniklý problém jsme se vám omluvili a  požádali Vás alespoň  o základní fotodokumentaci či video, bez kterého nelze na dálku zjistit, zda problém nevznikl při přepravě apod.,  abychom mohli zareagovat adekvátní akcí a problém řešit.
    Z vašeho emailu jsme získali dojem, že s kolem celkově nejste spokojení, že se vám nelíbí (měli jste asi jinou představu). Nabídli jsme vám v tomto případě výjimečně i možnost vrácení kola zpět, přestože již bylo používané a vrácení plné částky zpět.
    Na náš mail ani telefonát jste nereagovali, takže bohužel nešlo cokoliv dále řešit.

    S pozdravem, Eva Šenkyříková, Neobyčejně.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím jak s obchodem, ale produkt není nejlepší kvality, zadní kolo "šmatlá" -vnuk z dárku bude mít určitě radost, ale naše radost z dárku šla ke dnu. A ne za malé peníze.

    Reakce obchodu Neobyčejně

    Dobrý den,
    děkuji za vaší reakci. Škoda, že jste nezavolali a nedali vědět, situace se dá jednoduše řešit, to není žádný problém.
    Všechna dětská kola prochází naším cykloservisem, ve vašem případě se jedná o dětské odrážedlo, které seřizuje výrobce a případný problém rádi vyřešíme standartním procesem.

    Po vánočních svátcích se vám ozveme a tento problém s vámi vyřešíme,

    Eva Šenkyříková, Neobyčejně.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doprava - z 80% poškozený obal. Tento obal s obsahem měl sloužit jako dárek dvouleté vnučce k narozeninám. Nakonec jsme museli vymyslet jinou formu předání dárku. Měli jsme i obavy, aby odráželo nebylo poškozené.

    Reakce obchodu Neobyčejně

    Dobrý den,
    omlouváme se za dopravce, že zboží mělo při předání poškozený obal a jsme rádi, že zboží bylo zcela v pořádku. Poškození obalu se u nás stává při dopravě opravdu velmi zřídka a nedokážeme tomu 100% zamezit, vždy záleží na chování řidičů a ostatních pracovníků na třídících linkách. Nicméně obal určitě neslouží jako dárková předávací krabice, ale u odrážedel a kol pouze jako přepravní obal, který je polepen samolepkami, lepícími páskami apod a je určen rovnou k vyhození.
    Mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod jen kvůli tomu, že přepravce z části poničil přepravní obal, ale jinak jste zboží obdrželi rychle obratem a v pořádku.
    Přejeme dítku prima jízdy s odrážedlem,
    Eva Šenkyříková, www.neobycejne.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odrážedlo je již 14 dní někde na cestě. Doručovatel Česká pošta asi na mne zapoměla.

    Reakce obchodu Neobyčejně

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že vám balík ani po 10 dnech nedorazil - dnes 30.11. jste mě o tom informoval telefonicky. Bohužel Česká pošta před vánoci v některých případech nefunguje dobře. Proto máme na výběr i další 2 dopravce. Balík jsme Vám poslali okamžitě, nyní se po 10 dnech od vás dovídáme, že vám ještě nedorazil, proto jsme hned začali jednat s Českou poštou i jsme vám navrhli řešení, že vám pošleme na naše náklady stejné zboží znova, jiným dopravcem.
    Mrzí nás, že nás v hodnocení slučujete s Českou poštou, věřím, že nyní už bude vše v pořádku.
    S pozdravem, Eva Šenkyříková, neobycejne.cz