Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
vyřízeno rychle, vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlá a vstřícná komunikace
- Rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
velmi ochotní
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Super! Všechno v pořádku.
-
Doporučuje obchod
nakupuji pravidelně a jsem spokojena
-
Doporučuje obchod
- Velice ochotná a milá prodávající, veliký výběr zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod komunikuje. Prý část nemají skladem, ozvou se až bude objednávka kompletní
Je to 11dni a objednávka není stále kompletní. Čekám dál.
Reakce obchodu Nejen pro děti
Dobrý den,
mrzí nás toto "nedoporučení" našeho obchodu, zákaznice objednávala na osobní odběr ergonomické nosítko a jednu drobnost, která bohužel nebyla skladem. Ihned po objednávce jsme ji kontaktovali, že pokud na nosítko spěchá, může si ho vyzvednout ihned a tu drobnost pak dodatečně, odpověděla, že si počká na kompletní objednávku. Dnes zákaznice vyzvedla kompletní objednávku, nosítko vyzkoušela na prodejně a nechala si poradit s nastavením a snad nakonec odcházela spokojená :-). -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Vše na e-shopu , jde objednat z domu , pohodlné.
-
Doporučuje obchod
- Ochotný personal
- Možnost vyzkoušení
- Nic
-
Doporučuje obchod
- Příjemná a ochotná obsluha
-
Doporučuje obchod
- Paní v obchodě je velice příjemná a ochotná.
-
Doporučuje obchod
výborná komunikace, vždy poradí
-
Doporučuje obchod
pěkné zboží, dorazilo rychle a v pořádku
-
Doporučuje obchod
Bohužel, i když zboží bylo v nabídce jako dostupné, nakonec mi bylo napsáno, že není.
-
Doporučuje obchod
vše bez problémů
-
Doporučuje obchod
- pestrý sortiment zboží, které není v běžné obchodní síti dostupné (látkové pleny, ponožky, pomůcky pro nošení dětí včetně vhodného oblečení)
- seriózní jednání
- nevím, mám jen dobré zkušenosti
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Oceňuji především komunikaci. Zboží mi dorazilo v pátek před 14 hodinou, vyskytl se drobný problém, což se v předvánočním šílenství může stát.. ihned jsem psala e-mail.. do několika málo minut telefonát a v pondělí jsem obdržela již správné zboží.
-
- bohužel mi nevyhovovalo zboží. Bez problému mi byly vráceny peníze zpět na účet a zároveň navržena jiná alternativa
Ochotná paní majitelka. Nikdo vám nic nevnucuje. Přestože jsem zboží vrátila, peníze jsem dostala zpět na účet.
-
Doporučuje obchod
- Vstřícný přístup
- Výborná znalost sortimentu - dobře poradi
- Rychle info o zboží, které není skladem
- Kamenná prodejna a vyzvednutí v HK
- Zaměření na kvalitní znacky
-
Nedoporučuje obchod
- nabízí pěkné věci, bohužel nejdou koupit
- možná eshop neexistuje??
- žádná aktivita - potvrzovací email, nic
- nedoporučuji
Reakce obchodu Nejen pro děti
Vážená paní Alino,
je mi líto, že Vám nepřišel potvrzovací e-mail, měl by chodit automaticky, ale je možné, že skončil ve složce se spamem nebo nastal jiný problém (možná špatně zadaná adresa?). Vaši objednávku budeme odesílat v příštích dnech, čekáme na naskladnění poslední položky. Odeslala jsem Vám e-mail a v pondělí Vám pro jistotu ještě zavolám - pro případ, že by ani další e-mail nedorazil.
Pokud zákazník na objednávku spěchá, není problém se domluvit na rozdělení objednávky a odeslání části dříve - máme to uvedeno v obchodních podmínkách i v potvrzovacím e-mailu.
V současnosti jsme převedli eshop do nového systému, pokud přesto po tomto problému uvažujete o příštím nákupu u nás, po registraci získáte 2% věrnostní slevu, kterou nabízíme všem registrovaným zákazníkům.
S pozdravem,
Jana Zechovská