Přihlásit se a přidat příspěvek
  • S obchodem jsem velmi nespokojena. První objednávka zboží, které bylo k dispozici mi zrušili že zboží fyzicky nemají. Ok volala jsem, ptala jsem se jaké zboží mají k dispozici a podle toho si vybrala jiné. Znovu mi objednávku zrušili. Na další pokus o spojení nereagují. Ani na email ani na telefonáty. Podvodný eshop, dle jiných zkušeností peníze nevrací. Nedoporučuji

  • Jsem velmi zklamaná, že objednaná LOL panenka, která je zabalená v papírové krabičce, byla očividně již někdy otevírána a prozkoumávána někým jiným a pak nehezky roztrhnuté části obalu přelepovány průhlednou lepicí páskou, včetně znehodnocené mašle, která měla být na krabičce. Neměla jsem sílu to vracet, protože by dítě bylo velmi zklamané, že nemá vytoužený dárek k narozeninám. Je to zklamání a drzost prodat "secondhandové" zboží jako nové. Takovéto věci by se měly prodávat se slevou, že je originální krabička porušena.

  • Opakovaně jsem nespokojená s komunikací obchodu. Momentálně je to moje třetí nebo čtvrtá objednávka u Nejbaby a podruhé z tohoto malého vzorku se mi stalo, že v avizovaný termín není ani zboží ani žádný e-mail s novým termínem. Taky přímo na prodejně/výdejně byly dámy tak nehorázně protivné, že jsem měla sto chutí jim tam udělat pěkně dusno. Kdákaly spolu a ometaly se nečinně sem a tam, pracovala z nich jedna jediná, zatímco jim tam přešlapovala fronta.
    Tohle je poprvé co lituju, že se už léta nenechávám otravovat dotazníky kvality. Asi si je zase začnu nechávat posílat, protože tyhle diskuzní příspěvky se pochopitelně v hodnocení obchodu na procenta nijak neprojeví.

  • Za mě obchod nedoporučuji . Obchod jsem si vybrala kvůli rychlému dodání a barvě bobu, kterou si dcera přála . To ze ve finále boby neměli a odkazali mě ať si vyberu jiné jsem ještě pochopila i když nadšena jsem nebyla . Takže místo růžových jsem vybrala dvoje červené a ve finále nám přišli červené a modré a ještě úplně jiným dopravcem , než jsem vybrala a samozřejmě ani termín doručení nebyl jak mel být , což nám zkomplikovalo víkend a komunikace , žádná sláva . K mě smůle jsem měla zaplaceno předem za růžové boby , jinak bych koupila jiné a jinde. Když jsem žadala o vracení peněz , protože ani dvoje červené nebyli hned k odeslání , tak mi bylo napsáno ze najednou už jsou a hned odeslány , což termínu doručení opravdu neodpovídalo . Asi pravé proto mi druhé přišli modré :(

  • Na stránkách nemají nic o tom, že zboží není skladem, jen udávají předběžný termín dodání, který se od skutečného termínu dodání liší o několik dní i týden. Také nikde nepíší, že dostupnost zboží je jen na dotaz, tj. není jistá. Poptávali jsme lahvičku Lifefactory s pítkem, u kterého řekli, že jej nemají a už jej bohužel ani neseženou u svého dodavatele. Totéž s držákem nápojů ke kočárku. Objednali jsme jen proto, že měli všechno, co jsme chtěli a vypadalo to dostupně. Jak se však ukázalo,nemáme nic.neprofesionální komunikace. Chaos. Dlouhé čekání a půlka z objednaného zboží vlastně vůbec neexistuje. No krásný eshop skutečně.

  • Za mě doporučuji - přišla nám prasklá dětská vanička, zavolali jsme jak nejlépe vyřídit reklamaci. Stačila fotka, takže jsme nemuseli na poštu a posílat rozbitý kus zpět a poslali nám obratem novou vaničku. Tedy rychlé a maximálně pohodlné, hodnotíme jako výborný servis.

  • Doporučuji.
    Zboží jsme vraceli ve lhůtě 14 dnů a vše proběhlo velmi rychle, peníze zpět na účtu do 2.dne.
    Komunikace perfektní.

  • : škoda že nejde vložit foto, přijde vám zmuchlaná halda oblečení, položená na kartonu a zabalená potravinovou folií, bez faktury. Když se optáte jak je to možné , jako první vám řeknou tak to vraťte,/ to bych nevrátila, když čtu jak jsou peníze pak nedobytné/ a že jim to tak dodává dodavatel, zajímavé je, že z 8 ks zboží od jednoho dodavatele je jen jedna v sáčku. Škoda už si tam objednávat nic nebudu na fotku paní reagovala , že to tak posílaj každému a nikdo si neztěžuje

  • Ja sem velice zpokojena.oproti jinejm web.str.nezpolehlivot atd.ale u nejbaby vwlka zpokojenost.s obchodem, zdopravou.

  • MK: Pardon, abych nehaněl zbytečně moc, týden to ještě není, jen půl. Ale i tak - teď nevím, jestli s tím ještě mám počítat.

  • Já teda nechápu, kde se tady bere tolik pochvalných recenzí (žeby značka "ověřeno zákazníky" znemožňovala napsat těm, kterým nic nepřišlo?).
    Mám objednáno už týden a nemám žádnou odezvu, dovolat se nejde.

  • mě by jen zajímalo jeslti i u vás v práci funguje vše naprosto bezchybně :p
    myslím že nejen ten, kdo pracuje v podobném sektoru chápe, že ne vždy vše funguje na 100%. I já si myslím, že se paní majitelka měla na vánoční nápor mnohem lépe připravit ale to že dodavatelé nestíhají, nedodávají, pošta a další doručovací společnosti taktéž asi jen stěží ovlivní. Na zboží jsem taky čekala déle a raději si pro něj šla osobně a můžu vám říct že vás nas*anost přejde když vidíte kolik lidí tam dělá co může, zvedá telefony a s jakou ochotou vše vyřizují...

  • Celkem mě překvapuje,že paní Sekářová lamentuje,jak nezvládají předvánoční nápor,brát telefony,odepisovat na emaily,ale čas napsat sem rádoby omluvný komentář si najde.Myslím,že všem kdo marně čekají na dárky je omluva zcela ukradená.Na nápor se měla dobře připravit.Všechny dárky jsem letos pořizovala přes internet,tak jak to dělám posledních cca 5 let a s nikým jsem neměla problém.Znovu musím zopakovat,že takto neprofesionální přístup jsem doposud nezažila a pevně doufám,že už nezažiju.

  • Já bych to policii nehlasil bylo by lepší se všichni dohodnout a dojet si osobně na firmu pro zboží a řádné vysvětlení jejich chování vůči svým zakazníkům.