• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Žádné upozornění že zboží se vyřizuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednával již před rokem a dostalo se mi od vás té samé negativní odpovědi. Nikdo z vás nebyl schopen toto zboží stáhnout z nabídky!!!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani po dvou týdnech nedorazilo a komunikace obchodu zatím žádná. Ještě jim dám týden a pak to budu řešit. Zatím spokojenost nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chybne informace na webovych strankach, zbytecna cesta pro produkt ktery neodpovidal popisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.5.2020 objednádno, potvrzeno a do teď žádná jiná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Něco příšerného! Vyhněte se raději té partě z tohoto obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace. Žádné informace o objednávce. To, že zboží není skladem řešeno až po dotazu, kde vážně objednavja

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka není po 10 dnech vyřízena, ani žádná zpráva
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Potvrdí objednávku, ale již neinformují o tom, kdy si je možné zboží vyzvednout. Neinformují o tom, že něco z objednávky nemají. Při komunikaci slíbí zjistit stav objednávky a zavolat zpět, ale zpět nezavolají. Vezme to někdo jiný a musíte vše opět řešit od začátku.

    zajímavá nabídka obchodu, ale chce se to obrnit trpělivostí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá nabídka
    • zboží nedorazilo ani 2.5.2017 tak to neakceptuji a koupil u jiného prodejce.

    Nevím, ale takhle asi nic neprodají.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost dodání, standardní e-shop.
    • Mé stanovisko "nedporučit obchod" nepramení z kvality obchodu jako takového, tam bylo vše v nejlepším pořádku, ale z kvality, tedy spíše nekvality zboží, které prodává. Dva plastové koše na dřevo jsou po pár dnech nepoužitelné, jednomu upadlo ucho první den, u druhého praskl plast třetí den. Katastrofa. Ještě jeden a pošlu jim to zpět.

    Obchod mohu doporučit, jejich výrobky ale absolutně NE. Prvotřídní zmetky.

    Reakce obchodu vše pro zahradu

    dobrý den pošlete zpět s nějakým popisem ,zatim jsme neměly žádný problém s koši ,postoupíme dále výrobci , zda nedošlo k nějaké technologické chybě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Obchod nechtěl vyplatit poštovné, za reklamaci zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nechápu založení tohoto internetového obchodu, když nefunguje.

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu vše pro zahradu

    zboží nevyzvednuto na prodejně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace pana Vaníka Mohu doložit

    zásadně nedoporučuji

    Reakce obchodu vše pro zahradu

    proč tedy nezveřejníte hned, ať je jasno kde je pravda a ne takto skrytě a s výhružkama právníkem - z naší strany raději bez komentáře

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádějící informace na webu, nekomunikují při změně dodávky, reagovali až na můj dotaz kdy že zboží dostanu.

    Možná dobrý obchod v kamenné podobě, ale internetové obchodování je velmi slabé.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodací lhůty
    • zboží před odesláním nebylo zkontrolováno- vadné závity pro montáž výrobku

    vhodnější by byl osobní odběr zboží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Spokojenost s nabídkou
    • dodej měl být v řádu dní, ale neproběhl. Bohužel telefon mi nikdo nebral. Stejně tak jsem nedostal odpověď ani na email. Co si mám myslet?

    Nechci to komentovat, protože nevím důvod, proč došlo k pozdržení nebo nedodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouha dodaci lhuta, slaba komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný výběr zboží, rychlé dodání zboží - po této stránce vše v pořádku
    • Neochota vyjít vstříc a téměř žádná komunikace v případě potřeby výměny omylem objednaného (nerozbaleného a nepoužitého) zboží za jiný - vhodnější typ.Je pravda, že na vrácení zboží nebyl nárok-bylo objednáno na IČO. Před objednáním měl obchod zboží skladem, nemusel tedy speciálně pro tento nákup zboží objednávat.

    Objednané zboží dorazilo včas a v naprostém pořádku. Po obdržení zboží jsem však zjistil, že zboží neplní přesně ty funkce, které jsem původně očekával ( toto nebylo způsobeno vinou obchodu-omylem jsem totiž objednat hadici na ručně navíjecím bubnu, potřeboval jsem však buben s automatickým navíjením ). Požádal jsem obchod o možnost vrácení zboží s tím, že u téhož obchodu zakoupím hadici se samonavíjecím bubnem - samozřejmě dražší = vyšší zisk pro obchod.
    Pracovník obchodu mi během dvou telefonických hovorů na pevnou linku, kdy jsem se jako zázrakem dovolal, přislíbil, že umožní výměnu, a že mi nabídne vhodné zboží k výměně. Více však již nikdo z obchodu nezareagoval ani na další 2 mailové urgence, ani později již nikdo nezvedl telefon. Zareagovali až na 3. mailovou zprávu – o poznání ostřejší (cca 3 týdny od nákupu původního zboží), ve které jsem oznámil, že jsem si potřebný naviják byl nucen pořídit jinde ( zboží bylo určeno pro dalšího zákazníka a další prodlevu jsem si již nemohl dovolit). Také jsem již z marné snahy se domluvit pohrozil zveřejněním negativní – ale pravdivé recenze na internetu, pokud naviják nebudu moci vrátit. (samozřejmě mohu kritizovat pouze ochotu obchodu komunikovat a jeho vstřícnost v případě problému, který se objeví až po uskutečněném prodeje zboží – na vrácení zboží jsem nárok neměl – kupoval jsem jako firma, nikoli jako spotřebitel). V odpovědi jsem se dozvěděl, že nebyl čas a že mám nakupovat jen sortiment, kterému rozumím a budu mít klid:
    Přikládám kopii odpovědi tohoto obchodu:

    „dobrý den
    bohužel nebyl čas
    vyhrožování na nás neplatí
    pokud budete dávat hodnocení prosim hlavně pravdivě 
    váš dopis přiložíme jako odpověď
    nevidíme žádný důvod k tomu abychom platili a dopláceli na chyby vaší firmy  nám je také nikdo neproplácí 
    prodávejte jen to co máte v sortimentu a čemu třeba rozumíte a máte klid 
    telefony se samozřejmně v pracovní době normálně zvedajípokud je někdo volný“


    Možná jen moje ojedinělá negativní zkušenost, ale nedovedu si s takovým přístupem internetového obchodu představit například řešení případné reklamace.

    Reakce obchodu vše pro zahradu

    ne vždy si prodejce porozumí se zákazníkem a "zákazník má vždy pravdu" zboží objednáváno na tuto zakázku -jako náhradu požadováno opět nevhodné zboží. I v komentáři rozpor" V odpovědi jsem se dozvěděl, že nebyl čas a že mám nakupovat jen sortiment, kterému rozumím a budu mít klid" my doporučovali" prodávejte jen to co máte v sortimentu a čemu třeba rozumíte a máte klid "Bohužel dost často jsme poučováni od jiných obchodníkú co a jak máme dělat a za kolik jim máme prodávat nše zboží. Co se týče telefonů mobilní jsou přesměrovány mezi sebou a pevná linka je jedna - pokud jsou na prodejně zákazníci a zvoní ostatní telefony neni možné zvládnout vše najednou.Uplně dokonalí nebudeme asi nikdy ,to nejde zvládnout a zákazník na prodejně má přednost a vždy mít bude ,protože ten s většinou vrací