Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jsem moc spokojen s Makitou i pristupem vsech s kterymi jsem ve firme NaradiProVas komunikoval. Clovek by rekl ze uz jsme v zapadni Evrope. Moc dekuji za pristup

  • Děkuji mnohokrát za radu, nyní je vše v naprostém pořádku.

  • Jiří:Dobrý den.
    Fígl by měl být pouze v tom,že šuplíky jsou zabezpečeny proti samovolnému otevření při manipulaci a jdou otevřít pouze při otevřeném hlavním víku kde je šroubovák s bateriemi a nabíječkou.Zkuste to prosím takto.

  • Dobrý den,
    včera přišlo objednané zboží(Makita 8271 DWAET2 ), bohužel od vybalení z krabice se nemohu dostat ani do jednoho šuplíku s příslušenstvím-nelze je otevřít, bojím se že utrhnu držák. Prosím Vás o radu, zda je tam nějaký fígl jak to otevřít, v opačném případě zašlu zboží zpět k reklamaci

  • Jiří Schiller: Zajímalo by mne, pro jaký trh je zboží z tohoto obchodu původně určeno. Můj horký favorit je ruský trh, pro který je typická 3letá záruční doba na výrobky Makita.

  • Tak běž do Hornbachu a vypni si capslock :D

  • ZBOŽÍ NENÍ Z ČR TUDÍŽ ZÁRUKY JEN PŘES TUTO FIRMU............TO SI RADEJI PÁR STOVEK PŘIDÁM A BUDU MÍT MAKITU SE VŠÍM VŠUDY TEDY I S JEJICH SERVISEM.VYDĚLÁVAJÍ NA ROZDÍLU MĚN.

  • Vladimír:
    Dobý den,
    pozáruční servis zajišťujeme také.

  • Dobrý den a jak je to s pozáručním servisem ten řešíte také?

  • Josef Piták:
    Záruční servis řešíme ve vlastní režii, reklamované zboží zašlete na naši adresu a my Vám zboží v záruce opravíme.Záruční doba je 2roky, jako u každého zboží. Majitelem je Jiří Schiller. Jak již níže jsme odpovídali panu Markovi , plagiáty to samozřejmě nejsou. Pokud si nejste jistý, raději si zboží objednejte u autorizovaných prodejců.

  • Zajímá mne jak probíhají záruční opravy, když není e-shop autorizovaný prodejce Makita ? Dále mne zajímá, když je zde uváděným majitelem Jiří Konývka, proč je uváděné jméno v e-shopu Jiří Schiller ??? Uvažuji o nákupu, ale nechci nalítnout na nějakou atrapu, tak jak???

  • Jan Marek: Pokud neodebíráme od nich zboží, tak nemůžeme u nich být prezentováni.
    Padělky to samozřejmě nejsou ,neznám blázna,který by si veřejně dovolil nabízet plagiáty. Ihned by na něho přišla kontrola a na pokutách by se nedoplatil.

  • Jaroslav Junek: Také mě to zarazilo, zlvášť po tom upozornění na stránkách Makity, že na internetu kolují padělky.

  • Zajímalo by mě proč tato firma není na seznamu aotorizovaných prodejců zboží Makita.

  • Petr: Trochu nemístný příspěvek, nemyslíte? Kdyby jste sám na tomto e-shopu něco obJEdnal, pochopil by jste, o čem spokojení zákazníci píší. Pokud tak nehodláte učinit, raději se pro příště zdržte Vašich komentářů...

  • Dobrá komunikace, Rychlé dodání, dobré ceny, mohu vřele doporučit.

  • Petr: Dobrý večer, jsem majitelem tohoto e-shopu a myslím si o sobě, že jsem dobrý obchodník. Pochvalné recenze jsou od našich zákazníků. Nemám zapotřebí si tyto recenze psát sám.

  • Nevím, ,ale podle pravopisných chyb mám dojem, že si pan majitel píše recenze na svůj obchod sám. Je do očí bijící, když se ve dvou, po sobě jdoucích pochvalných recenzích, objeví stejná hrubka. "Obědnával jsem si" a "Má obědnávka"
    Nezbývá než popřát dobrou chuť :-)

  • Jako sorry ale v obchodnom rejstriku je hlupost hladat OSVČ tam sa hlada iba s.r.o...:OP...

    Ja som si v tomto obchode objednal par veciciek a maximalna spokojnost s odbornostou, radou a zasielkou....

    Vlado

  • Já jsem to našel bez problémů,podle mě jsi hledal v obchodním rejstříku,ale tam to nenajdeš/není to s.r.o./
    musíš to hledat:Živnostenský-rejstřík.cz