• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sortiment

    Výrobce dodává k výrobku sada tlumičů - Hyperpro Streetbox, 33 a 15ti stránkový návod na instalaci a seřízení ve dvou jazycích. Tento překupník je však pevně přesvědčen že na návod v českém jazyce nemáte nárok. Což vám nevybíravým způsobem sdělí telefonicky na 3 email s žádostí o dodání. Nedodá vám ho ale poradí vám po telefonu. Když budete chtít výrobek vrátit, bude vám zoufale vykřikovat do telefonu pane, pane, pane nevracejte to a poté vám jeho žena pošle email že se chováte jako dítě a motocyklům nerozumíte. Poslední nákup od tohoto překupníka, podporuji pouze seriózní prodejce které zajímá více než jen peníze zákazníka.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Dobrý den, na základě Vaší objednávky jste byl předem upozorněn, že tento díl je určen k montáži odborným servisem . Poslal jste nám jeden email a na základě toho jsme Vám obratem telefonovali. Opět Vám bylo sděleno, že díl je určen k montáži odborným servisem, ale že jsme schopni Vám zajistit odbornou montáž ať klidně přijedete a díl Vám v našem moto servisu namontujeme. Na to jste začal vykřikovat do telefonu, že co z Vás děláme blbečka, že Vy opravovat motorky umíte. Bohužel víc jste nás nenechal doříct a práskl jste telefonem. Na následující telefony jste nereagoval a schválně jste nezvedal telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drahy dovoz

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Dobrý den, reagujete negativním hodnocením obchodu na to, že jste ze Slovenské republiky a zásilka nejde doručit levněji jak po České republice za 120,- s dobírkou. Informaci o výši poštovného máte možnost vidět v nákupním košíku ještě před odesláním objednávky. Pokud se Vám zdálo vysoké, nemusela jste si zboží objednávat. Bohužel je smutné, že tím pádem hodnotíte obchod negativně. Zboží Vám bylo odesláno do půl hodiny od objednání. MXTECH

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží je nekvalitní, textilní část náramků roztřepená.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Dobrý den, nehodnotíte zde produkty, ale obchod. Vaší objednávku jsme ihned odeslali. Na náramky Valentino Rossi jsme zatím ještě neměly žádné negativní reakce. Pokud jste nebyla spokojena, mohla jste samozřejmě reklamovat, vyměnili by jsme Vám ho za nový. Bohužel jste tak neučinila ani jste nás nijak neinformovala emailem či telefonicky. Vše jsme mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Tým MXTECH

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo na e-shopu zobrazeno jako skladem, ale po týdnu se mi ozvali, že již není dostupné.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Dobrý den, na eshopu u konkrétního Vámi objednaného produktu - kryt pod motor bylo zřetelně uvedeno - skladem ne, externí sklad, na dotaz. Vámi objednaný kryt motoru jsme poptávali ještě přímo u výrobce, bohužel z důvodů ukončení výroby již není na trh dodáván. Od objednávky a storna Vaší objednávky po vzájemné telefonické domluvě uběhli celkem 2 dny, ne jak tvrdíte týden viz dokumentace o průběhu vyřizování Vaší objednávky. Objednávka přijata v neděli 9.4.2017 18:13:23 IP adresa: 86.61 ........ , potvrzení přijetí objednávky jsme odeslali v pondělí 10. duben 2017 14:13:16 storno objednávky po telefonické komunikaci - středa 12. duben 2017 12:44:22 O skladové dostupnosti jsme nelhali, snažili jsme se udělat maximum. Z naší strany jsme se zákazníkovi omluvili, že bohužel již zboží nelze dodat. S pozdravem MXTECH

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Koupil jsem moto pneu, ale že je více jak 3 roky stará, to nikde uvedeno nebylo. Cena byla dobrá, ale stáří to neodpovídalo. Ze strany obchodu, žádné upozornění.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Dobrý den, jelikož v ČR stále převažují obavy o stáří pneu, máme vždy u pneu starších jak dva roky v popisu produktu uvedeno DOT pneu. U Vámi objednané pneu to bylo uvedeno v popisu produktu také.

    Životnost nových pneumatik - tisková zpráva
    Lenka Majková Marketing Specialist CZ/SK/HU
    Goodyear Dunlop Tires Czech s. r. o.

    V posledních letech se v období sezonního přezouvání pneumatik pravidelně objevují mezi řidiči diskuze o stárnutí pneumatik a životnosti nových pneumatik. Hlavní neznámou pro většinu z nich je, do jakého data výroby lze novou nepoužitou pneumatiku považovat za “novou”. Zásadním sdělením pro všechny řidiče je skutečnost, že neexistují žádná oficiální vědecká ani technická data, jež by jasně stanovovala maximální stáří nové, nepoužité pneumatiky. Prodejci pneumatik však musí dodržovat důležitou podmínku, že nové pneumatiky je nutné řádně skladovat.

    „Setkáváme se občas s řidiči, kteří odmítají nakupovat nové pneumatiky vyrobené před rokem či dvěma lety. Své chování následně odůvodňují tvrzením, že pneumatiky považují za staré. Jedná se však o mylný názor. Stanovisko společnosti Goodyear je takové, že by neměla být stanovena žádná konkrétní životnost pneumatik, protože neexistují vědecká nebo technická fakta, na základě nichž by bylo možné určit jakoukoli minimální či maximální životnost osobní nebo nákladní pneumatiky. U renomovaných prodejců lze proto zakoupit bez obav pneumatiky i se starším datem výroby,“ říká Lenka Majková, Marketing Specialist společnosti Goodyear Dunlop. Toto stanovisko sdílí se společností Goodyear Dunlop také Evropská technická organizace výrobců pneumatik a ráfků (ETRTO) i americká Asociace gumárenských výrobců (RMA), jelikož ani podle nich neexistují jakákoli relevantní data k této problematice.

    ETRTO uvádí ve své oficiální publikaci mimo jiné doporučení týkající se skladování pneumatik, duší a ráfků. Dokument neobsahuje informace o maximálním stáří nové pneumatiky, nýbrž se soustředí především na pravidla správného skladování, mezi něž se řadí ochrana před vysokými teplotami, výraznými změnami teplot, vlhkostí, ozónem, ultrafialovým zářením, kontaktem s tuky či agresivními chemikáliemi. “Pneumatiky společnosti Goodyear
    jsou vyráběny v souladu s předpisy ETRTO, díky čemuž jsou velmi odolné vůči přirozenému stárnutí,” dodává Lenka Majková.

    Pokud bychom přesto hledali časové vymezení, do jakého data výroby lze pneumatiky považovat za nové, bylo by jej možné najít například v britské normě BS AU 50. Ta říká, že pneumatiku lze označovat za novou, byla-li vyrobena nejvíce před 6 lety. Národní asociace distributorů pneumatik (NTDA) v této souvislosti uvádí jen 5 let od data výroby. Německé asociace gumárenského průmyslu, výrobců a prodejců pneumatik rovněž tvrdí, že pneumatiky se označují za nové, pokud neuplynulo více než 5 let od data jejich výroby. Za pozornost však stojí i skutečnost, že žádný z dokumentů zmíněných organizací neříká, že po této době pneumatiky nesmějí být prodávány nebo nejsou vhodné ke svému účelu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kupoval jsem napínák rozvodového řetězu řetězu na ktm. Velmi mě urazila kvalita zpracování (něco hrozného za 1500kč. Výrobní cenu bych typoval na cca 100kč. Takže tímto mě hodně naštvali, ale až na zpracování je funkční

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Dobrý den, pokud se Vám zboží nelíbilo - nevyhovovalo, můžete zboží bez údání důvodů vrátit a vrátíme Vám peníze. Konkrétní produkt je prodáván pravidelně, jedná se o kvalitní výrobek. Dodání zboží proběhlo námi dle domluvy s Vámi , dokonce jsme Vám i poskytli po telefonu technické rady k tomuto produktu. Byl jste řádně informován o průběhu objednávky a jejím odeslání. Ve výsledku jste udělil naschvál špatné hodnocení, protože jsme Vám odmítli dodat zboží bez dokladu a DPH.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednaval som tovar na firmu a napriek tomu mi tovar prisiel z ciech aj s daňou. Obchodnik mi vyplakaval ze on mi to nemoze dat bez dane nic s toho nebude mať a podobne nezmysli. Je to proste jednanie o ničom .

    Ja si tam urcite uz nic objednávať nebudem.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Zákazník nedokázal před odesláním zboží doložit potvrzení, že je plátce DPH ve Slovenské republice, tudíž nemohlo být zboží zasláno bez DPH. Zboží tedy bylo odesláno standartně včetně DPH. Dle pozdější telefonické domluvy při doručování bylo z naší strany zákazníkovi doporučeno, aby tedy zásilku odmítl. V případě zasílání zboží bez DPH je zákonem povinné doložit prodávajícímu platné dokumenty o registraci k DPH. V případě nedodání kupující tedy nemůže zboží bez DPH poskytnot.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velikost zboží neodpovídá rozměrům v tabulce velikostí na stránkách obchodu. Kalhoty byly extrémně malé.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Zákazníkovi jsme vyšli ve všem vstříc, zboží jsme mu obratem vyměnili. Bohužel až po tomto nezdařeném hodnocení jsme přišli na to, že zákazník si přiřadil míry na motocyklové bundy udávané výrobcem na kalhoty. Tudíž opravdu nemohly tyto míry sedět. Tabulka velikostí je tedy výrobcem udávaná dobře, jen je potřeba si opravdu text řádně přečíst. Na požádání můžeme některé zboží dokonce i detailněji přeměřit. MXTECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Zákazník si u nás objednal kšiltovku, o dostupnosti jsme ho informovali telefonicky obratem. Se zákazníkem byl telefonicky domluven termín dodání, zákazník s tímto termínem souhlasil, potvrzeno emailem. Dnes jsme se ho pokoušeli kontaktovat telefonicky, že zboží odešleme, telefon má nedostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace,neochota,uvádí zboží které není skladem

    Neochotný personál,špatná komunikace a neochota řešit problémy

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Bohužel se zakázníkem se nešlo domluvit a jednal tak, aby nás co nejvýce poškodil. Zakazníkovy nevznikla žádná škoda, pouze chtěl dělat problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná a nepříjemná komunikace

    dorazilo úplně jiné zboží než bylo vyoobrazeno, bylo cítit kouřem, připadalo mi jak již použité...

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Zákaznici bylo zasláno zboží stejné, jaké bylo vyobrazeno v eshopu. Bohužel někdy barva na fotu, které dodává přímo výrobce, zkresluje. Zboží bylo nové, nepoužité. Bohužel na deštníku byla vada potisku, které jsme si při odeslání zákaznici nevšimli. Zákaznice nás kontaktovala rozhořčeně emailem po obdržení zboží, ihned jsme reagovali, za vzniklé potíže jsme se omluvili a nabídli možné řešení. A to buď výměnu za nové zboží , které mělo přijít od výrobce následující týden a nebo okamžité vrácení zaplacené dobírky. Jelikož zákaznice nechtěla čekat, ihned po obdržení vadného zboží jsme peníze vrátili zákaznici na účet. Dle mého názoru jsme jednali rychle, se zákaznicí jsme komunikovali okamžitě, omluvili jsme se za komplikace, které byly z naší strany způsobeny. Nepříjemná komunikace byla bohužel pouze ze strany zákaznice již v prvním emailu.

  • Recenze byla smazána na žádost zákazníka, který si spletl hodnotící obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • -

    Vše v pořádku, jen pozor na chybu v objednávce např. v poštovném, neupozorní Vás a pošlou Vám zboží dražší, ale údajně to mají v obchodních podmínkách. Tak pozorně koukat na druh přepravy, v nabídce jsou typy přepravy jimiž to nenní možné.

    Reakce obchodu MXTECH-ESHOP

    Zákazník si již při volbě poštovného zvolil špatnou přepravu, která se týká pouze drobností / trička, samolepky apod. / U poštovného jsou uvedené i rozměry zásilky, na které se vztahuje dané poštovné 60,- Zákazník v momentě objednání již věděl, že tento rozměr jeho objednané zboží nesplňuje i přesto poštovné zvolil. Ze strany eshopu byla částka poštovného při odeslání zboží tedy navýšena o 30,- z důvodů větších rozměrů zásilky. Věškeré informace o poštovném jsou uvedeny i v obchodních podmínkách našeho eshopu, je uvedeno, že v případě špatné volby poštovného eshop poštovné navýší. Zákazník se k tomu vyjádřil, že ostatní poštovné se mu zdálo drahé vzhledem k ceně zboží, proto zvolil levnější variantu. V případě nejasností nás zákazník může kontaktovat a rádi zodpovíme jeho dotazy. Bohužel nejsme schopni ovlivnit cenu dopravy dle částky objednaného zboží.