Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Marně čekám již více než týden a stále objednané struny nemám.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že naše služby hodnotíte negativně, ale v případě vaší objednávky jsme jako obchod nijak nepochybili.
    V době, kdy jste si vytvářela objednávku, jsme měli u některých vámi objednaných produktů uvedeno: "Není skladem". Aktuálně naši kolegové prověřují dostupnost tohoto zboží. Jakmile tuto dostupnost zjistí, informujeme vás e-mailem. Vaši objednávku samozřejmě můžete kdykoli upravit, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu: +420 222 700 880 nebo [email protected]

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    cekani dlouho

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že naše služby hodnotíte negativně, ale v případě vaší objednávky jsme jako obchod nijak nepochybili.
    V době, kdy jste si vytvářel objednávku, jsme měli u některých vámi objednaných produktů uvedeno: "Není skladem". Aktuálně naši kolegové prověřují dostupnost tohoto zboží. Jakmile tuto dostupnost zjistí, informujeme vás e-mailem. Vaši objednávku samozřejmě můžete kdykoli upravit, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu: +420 222 700 880 nebo [email protected]

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Reklamce produktu
    • Nestandardní postupy reklamace

    Problémy během reklamace zboží. Zákazník je zpětně upozorněn na vadu produktu, řady, kde není informován o problému ani před nákupem ani po nákupu. Problém je natolik zásadní, že brání užívání zboží. Celý proces zveřejním po poradě s advokátem. Bohužel jsem nakupoval na IČO .( Věřím ale ve šťastný konec. Prosím pro ostatní: Pokud máte více právních zkušeností, jak reklamovat nákup na ičo apod., prosím napište mi....

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste se rozhodl náš obchod dále nedoporučovat. V případě obou vašich reklamací jsme postupovali plně v souladu s našimi obchodními podmínkami a reklamačním řádem. V rámci zachování dobrých vztahů jsme se rozhodli změnit naše stanovisko a uznali jsme vám i vaši druhou reklamaci. Naši kolegové z reklamačního oddělení se s vámi spojí ohledně dalšího postupu.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neumí doručit do celé EU- Malta. Jsi-li z ČR, nemůžeš platit v Eurech.
    • Balík špatně zabalen, twist chain z balíku vypadl= relativně těžký kus oproti slabé krabici.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    opravdu nás mrzí, že Vaše zkušenost s nákupem v našem obchodě nenaplnila Vaše očekávání. Přijměte prosím naši omluvu. Zároveň nás však těší, že jste se o svůj názor podělili, protože jedině tak dokážeme i my zlepšovat naše procesy, aby se podobné případy již neopakovaly.

    Děkujeme.
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednate si zbozi maji ho mit skladem a nemaji!
    • Stalo se mi to tady jiz u nekolika objednavek!
    • Vyjimka potvrzujici pravidlo.

    Objednal jsem si 2ks Basovych reproduktoru, meli je skladem. Po objednani asi za tyden jsem jim psal, odpved: zbozi je u dodavatele termin dodani a cervenec 2024 (4 mesice po objednani). Objednavlu jsem zrusil. Za tyden jsem objednaval jine dva reproduktory od te same znacky. Skladem 2ks po objednani vse v poradku. Kusy zmizely a ja cekal. Za 4 dny jim pisu, kdy dorazi zbozi. Odpoved od pani na chatu: Zbozi je u dodavatele a ze se musi objednat termin dodani nekolik mesicu. Psal jsem ji, ze zbozi skladem bylo pri objednani, tvrdila mi ze jsem to objednal zrovna ve chvili jeste s nekym jinym. Nesmysl. Prisel mi hned email s potvrzenim objednavky. OK objednavku jsem chtel zrusit. A za chvili mi prijde email od jineho pracovnika z Muzikeru, ze se jim podarilo dohledat ve sklade jen jeden kus co mam objednany a ze druhy nemuzou na sklade najit. No nekdo lhal, jestli pani na chatu nebo osoba co psala email? No pozor na tento obchod. Ja to nakonec objednal o Thomana, kde mi pracovnik sdelil, ze zbozi objedna (to same u dodavatele z Italie) No a svete div se. Zbozi u Thomana objednano v pondeli a v patek doma! Podotykam u toho sameho dodavatele (vyrobce) kde mi na Muzikeru tvrdili, ze termin dodani nekolik mesicu.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jsme zklamali Vaši důvěru.

    Bohužel, v případě vaší objednávky nastala situace, kdy se Vámi objednané zboží jevilo na naší webové stránce jako dostupné skladem, ale ve skutečnosti jsme měli k dispozici jen jeden kus. Jakmile kolegové zjistili tento fakt, obratem jsme Vás kontaktovali a rozhodli jste se Vaši objednávku stornovat.

    Za všechny způsobené komplikace se Vám omlouváme, upřímně nás to mrzí.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo rychle a asi použité!

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že vám bylo doručeno použité zboží.

    V takovém případě stačí vyplnit následující reklamační formulář: https://www.muziker.cz/claim_functionalities/new a vaši reklamaci vyřešíme zasláním nového kusu, případně vám nabídneme jiné řešení.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamujem dodaný tovar, Boss GT-1000CORE, pretože Muziker mi dodal použitý multiefekt, pričom ja som objednal a zaplatil nový, nepoužitý.

    Muziker na moje žiadosti na nápravu nereaguje.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za tyto komplikace. Čteme jen velmi neradi, pokud jsou zákazníci nespokojeni s našimi službami. Evidujeme, že mezitím došlo k vyřešení vaší reklamace.

    Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišlo mi vadné zboží a bohužel pro mě jsem z dobre vůle rovnou reklamoval, protože jsem chtěl zboží vyměnit. Jelikož vrácení a reklamace probíhá na Slovensku tak se mi to prozrazuje a po odeslání 13.2.2024 mají lhůtu do 23.3. na vytížení reklamace což je neskutečně. Doporučuji každému při vadné zboží okamžitě odstoupit a vrátit.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vám byl doručen nefunkční produkt. Za způsobené komplikace se vám omlouváme. Evidujeme ovšem, že vaše reklamace byla vyřešena výměnou za nový kus okamžitě, jak jsme váš produkt přijali a zpracovali na našem servisu. Celá vaše reklamace byla vyřešena do dvou týdnů.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vraceni zbozi na SK, coz je za 150 Kc. Nemluve o tom, ze je to kvuli chybnemu popisku u zbozi, kde je uvedeno, ze je zbozi vhodne od 5 do 16...syn 9 let a sluchatka na hlavu nedostane. Doufam, ze obchod si to uvedomi a postovne mi za zpetnou zasilku vrati.

    Dodani probehlo v poradku.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že naše služby hodnotíte negativně, ale v případě vaší objednávky jsme jako obchod nijak nepochybili.

    Popis výrobku, který jste si zakoupili je identický s popisem, který u tohoto výrobku uvádí přímo výrobce.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obal o.k., doručení o.k.. Zboží které bylo zabaleno bylo poškozené. Konkrétně pořezané po délce.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za komplikace s vaším zbožím. Evidujeme, že jste dne 22.2.2024 vyplnili formulář pro odstoupení od smlouvy. Aktuálně čekáme až vámi vrácené zboží přijmeme a zpracujeme na našem skladu. Následně vám za něj vrátíme peníze v plné výši.

    Uděláme vše proto, aby se podobná situace nezopakovala.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nepřehledná firma.Darkový kůpon vydany na prodejně nejde uplatnit ani při záslani zboži z e shopu na prodejnu.I když maji stejný název nejsou stejné firmy.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    velice hezky Vám chceme poděkovat za Vaši zpětnou vazbu a je nám upřímně líto, že Vaše zkušenost s nákupem u nás nebyla taková, jakou bychom všichni chtěli. Omlouváme se.
    Zároveň Vás chceme ujistit, že všechny i ​​negativní recenze důkladně analyzujeme a snažíme se zlepšovat všechny procesy, které vedou k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Michal – Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za komplikace s vaším zbožím. Evidujeme, že jste dne 16.2.2024 vyplnili formulář pro odstoupení od smlouvy. Aktuálně čekáme až vámi vrácené zboží přijmeme a zpracujeme na našem skladu. Následně vám za něj vrátíme peníze v plné výši.

    Věříme, že váš další nákup u nás proběhne v pozitivnějším světle.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny. Ale co je to platné, když je dodací lhůta 5 týdnů a to ještě kdo ví jestli.
    • Dodací lhůta zboží z Itálie 5 týdnů

    V MUZIKERu bych příště nakupoval jen zboží skladem a to kvůli výhodným cenám. Možná jsem měl jenom smůlu, ale u zboží na objednávku jsem měl pocit, že musí výrobce nejdřív zpracovat suroviny, vyrobit materiál, pak výrobek a pěšky ho dopravit zákazníkovi.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    skutečně nás mrzí, že vznikl problém s Vaší objednávkou, protože Muziker je tady k tomu, aby přinášel radost.
    Vaše objednávka byla vytvořena na produkt, u kterého jsme měli od dodavatele přislíbené datum dodání k 16.2. ale dodavatel bohužel toto dodání posunul na 7.3. na základě čeho jste se rozhodl objednávku zrušit.

    Přijměte prosím naši omluvu. Věříme, že váš další nákup v našem e-shopu proběhne v pozitivnějším světle.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Lze řešit problémy s reklamačním oddělením po telefonu

    Obchod dodal namísto 8ks pouze 1ks. I přes příslib dodání chybějícího zboží mi nakonec vrací zpět peníze.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se vám za komplikace s vaší objednávkou. Evidujeme, že jste dne 7.2.2024 podali reklamaci, která byla vrácením platby na váš účet protože jsme vám nakonec chybějící zboží nemohli doposlat.

    Věříme, že váš další nákup u nás proběhne v pozitivnějším světle.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Termím dodávky v objednávce byl dřívější než na faktuře a reálná dodávka byla ještě později.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    velice hezky Vám chceme poděkovat za Vaši zpětnou vazbu a je nám upřímně líto, že Vaše zkušenost s nákupem u nás nebyla taková, jakou bychom všichni chtěli. Omlouváme se. V tomto případě bohužel naši pracovníci ze skladu nezpracovali vaši objednávku tak rychle, jak by měli a kvůli tomu vám byla doručena s prodlením.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žiadnu objednavku som nevytvoril niekto pouziva moju mailovu adresu na vytvaranie objednavkom. Na tuto skutocnost som upozornil samotny e-shop bohuzial ziadna reakcia neprisla a pobjednavky sa stale vytvaraju.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu za tyto komplikace. Čteme jen velmi neradi, pokud jsou zákazníci nespokojeni s našimi službami. Na základě vašeho e-mailu, ve kterém jste nás upozornil na to, že jste objednávku nevytvořil vy, jsme ji okamžitě stornovali.

    Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala v domnění, že je na prodejně k odběru, ale bohužel mě informovali, že zboží je vyprodáno...
    Nechápu jak můžou nabízet zboží, které nemají, o toto zboží již nemám zájem.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že naše služby hodnotíte negativně, ale v případě vaší objednávky jsme jako obchod nijak nepochybili.

    V době, kdy jste si vytvářel objednávku, jsme měli u vámi objednaného produktu uvedeno: "Není skladem". Následně, po vytvoření vaší objednávky jsme vám tuto informaci obratem poslali také do e-mailu. Potom jsme možné datum dodání prověřovali s naším nákupním oddělením a 14.12.2023 jsme vás e-mailem informovali, že naskladnění vámi objednaného zboží očekáváme až k únoru 2024. Nakonec se nám zboží podařilo naskladnit dříve a 26.1.2024 jsme vám ho odeslali.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišel mi nástroj, co měl hned tři defekty

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    skutečně nás mrzí, že vznikl problém s Vaší objednávkou, protože Muziker je tady k tomu, aby přinášel radost.

    Evidujeme, že jste dne 19.2.2024 podali reklamaci, která je aktuálně ve stavu řešení.

    S pozdravem
    Michal - Muziker

  • I don't know where is my parcel is, it seems like lost ,please do the needful action

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Hi, thank you for the review. We apologize for the late reply. By the courier information, you received the parcel on 24th of January. If this is not the case please let us know at [email protected]. Thank you. Kindest regards, Lea - Muziker

    • zboží zatím nedorazilo, nejspíš z důvodu, že jedna položka z objednávky není skladem. Komunikace by potěšila.

    Reakce obchodu MUZIKER.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že naše služby hodnotíte negativně, ale v případě vaší objednávky jsme jako obchod nijak nepochybili.

    V době, kdy jste si vytvářel objednávku, jsme měli u vámi objednaného produktu uvedeno: "Není skladem". Následně, po vytvoření vaší objednávky jsme vám tuto informaci obratem poslali také do e-mailu. Potom jsme možné datum dodání prověřovali s naším nákupním oddělením a 22.1. jsme vás e-mailem informovali, že naskladnění vámi objednaného zboží očekáváme až k 14.2.2024.

    S pozdravem
    Michal - Muziker