Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • chybná dodávka

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    to co jsi zákazník objednal mu bylo dodáno. Vrácení zboží nebylo řešeno.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tento šmejd nikomu nedoporučuji . Má špatný SW a nefunguje ani na W10 ,. Obraz se seká a rozpadá i při kvalitě signálu 99 % z venkovní antény ! . Podívejte se napřed na recenze a zjistíte , že spokojenost zákazníků s tímto výrobkem je 48 % ! A proto nebrat !

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    zde se hodnotí prodejce, ne typ výrobku u kterého s Vámi řešíme aktuálně vrácení (reklamaci).
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka nedorazila kompletní

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    zákazníkovi jsme nic neposílali, protože platba nedorazila. Čekáme stále na platbu. Zboží čeká na odeslání.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobrý sortiment
    • Velmi dlouhá doba pro vrácení peněz přesahující dobu 14 dní, a to až po urgenci.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    zboží bylo dodáno k vrácení 2.2.2022. Dnes je tomu 14 dní. Dle zákonné lhůty má na vracení 14 dní. Platba za zboží byla dnes odeslaná na Vaše konto. O žádnou urgenci se nejednalo, jen jsme zákazníka informovali, kdy platby budeme odesílat zpět na jeho konto.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • BTV dorazil naprosto nefunkční, nešlo provést ani první nastavení
    • zaměstnanci nekontrolují zboží odesílané zákazníkům

    naprosto nedoporučuji

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    je nám líto vzniklé situace, ale my jako prodejce nekontrolujeme funkčnost originálně zabaleného zboží od výrobce. Nabízíme možnost výměny, reklamace nebo vracení částky za zboží pokud je nefunkční. Jednu z těchto možností jste využil a vyjdeme Vám určitě vstříc.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi špatná komunikace prodejce, pouze emailem.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    zákazníkům se snažíme vyhovět, ale bohužel nestíháme vyřizovat telefonní hovory. Vše se snažíme řešit i večer formou emailu, aby zákazník byl spokojený. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

    • Rychle dodani

    Zbozi bylo sice rychle dorucene,ale ne v poradku.Asi za to obchod nemuze,ale komunikace vubec zadna,jako vyridit reklamaci to je o nervy uz kolikaty den volam a nic se nedeje!!

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud zařízení není v pořádku je popis reklamace popsán na našem eshopu. Na všechny dotazy se budeme snažit elektronicky emailem odpovědět co nejdřív.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Úmyslně klamou zákazníka jiným obrázkem u produktu a
    • jeho nedostatečným popisem.

    Karta Samsung micro SDXC 64GB - prodejce dal k produktu obrázek karty s vyšší rychlostí zápisu, ale v názvu úmyslně vynechal značení rychlosti a v parametrech taky žádná zmínka. Vše se tedy tváří jako karta se zápisem 60MB, ale fyzicky Vám dodají kartu se zápisem 20MB (která je i pochopitelně levnější) a spoléhají na to, že si toho nevšimnete (rozdíl je jen v malé číslici na kartě).
    Nyní jsem zakoupil 2 kusy a dodatečně zjistil, že mně takto prodali již dříve 4 kusy.
    A reakce obchodu? Namísto toho aby se omluvili a chybu uznali, napsali jen, že se obrázek nemusí shodovat. Na scházející popis/parametry a neúplný název produktu raději žádná reakce.
    Jsem jiného názoru a tak to řeším dál.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    jak jsme informovali zákazníka, obrázky mají ilustrační charakter. Ne vždy se nám podaří všechny obrázky sehnat, tak abychom je mohli aktuálně vystavit. Určitě nechceme a neklameme zákazníka, vždy jim právě chceme vyhovět, pokud to je v našich možnostech. V popisu jsou napsané všechny parametry, co jsou potřebné pro daný produkt. Zákazníkovi jsme nabídli možnost vracení zboží, prozatím zboží zpět nebylo dodáno.
    S pozdravem
    Martin Uherek, MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a hned zaplatil, ale zboží jsem dosud neobdržel.???

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    zákazník zaplatil zboží a způsob dopravy zvolil elektronická licence. Tento způsob dopravy je ovšem určen jen pro software. Zákazníka jsme žádali o zaslání ceny dopravy. Zákazník následně zrušil objednávku, že dopravu platit nebude. Částka odeslaná ihned zpět za zboží.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jeden velký podvod
    • Podávají lživé informace
    • Přes telefon vůbec nekomunikuji
    • Odmítají vrácení peněz dle zákona za nefunkční zboží
    • Výmluvy
    • Neschopnost personálu

    Bohužel musím informovat že tento obchod je jeden velký podvod. Objednaná věc vůbec neodpovídá popisku na jejich stránkach. Po zavolání v jakoukoliv hodinu opakovaně během několik dní mi bylo stále psáno nemám čas, reklamaci se mnou řešily pouze emailem, a nebyli ani tak sprostý že mi psaly i okolo 23h. A to prý nemají čas na řešení přes telefon. Jen upozorňuji že těch emailu bylo za den taky třeba 10. Odmítají dle zákona vrátit peníze, a stále se vymlouvaji na nějaký svůj interní zákon 4.6. DEJTE SI NA NĚ POZOR, ať nenaletite tak jako já.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    se zákazníkem jsme řešil, že zboží dle jeho názoru není kompatibilní s Windows 10, ale výrobce uvádí že zboží kompatibilní je. Několikrát jsme řešili s dodavatelem i výrobcem. Prvně jsme zákazníkovi psali, že má možnost reklamace, výměna kus za kus, když dané zařízení nefunguje. Neměl zájem, měl zájem o možnost odstoupení od smlouvy, na který má do 14 dnů od doručení právo. Bohužel z jeho strany mu nevyhovovalo, protože nevracíme částku za zpětné zaslání. Máme uvedeno dle zákona a obchodních podmínkách, jak píše zákazník v bodě 4.6.
    Pokud zboží zákazník zašle do nejpozději 28 dnů od doručení k němu, bude mu vracena finanční částka za zboží a dopravu k němu, jak jsme mu i psali.
    Omlouváme se, ale jak jsem psal i zákazníkovi v aktuální době nestíháme vyřizovat všechny telefonní hovory, tak i v noci, jak píše zákazník odpovídáme na emaily, abychom problémy i objednávky ihned řešili k jejich spokojenosti a rychlosti doručení či vyřízení reklamace atd.
    V aktuální době se snažíme se vyřídit všechny objednávky, reklamace, vratky a emaily a poté telefonní hovory. Děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Až po několika urgencich bylo zboží odesláno po měsíci, i když dodavatel vždy tvrdil, ze zboží dorazí následující týden.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se za prodlení s dodávkou tohoto zboží způsobenou, které nebylo skladem. Odesláno ihned po naskladnění
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Nižší cena
    • Ujistí mě o druhu zboží a pak přijde přesně to, co jsem výslovně nechtěl
    • Telefon opakovaně nezvedají a zpět nezavolají ani při žádosti přes e-mail
    • Na e-maily sice odpovídají celkem rychle, ale velice strohým až hrubým způsobem; o pro-klientsky orientované komunikaci evidentně ani neslyšeli
    • Svou chybu nejsou ochotni napravit na své náklady
    • Při vrácení zboží ve 14-denní lhůtě i po týdnu ještě nevrátili peníze
    • Spokojenost zákazníka je zcela nezajímá ani při objednávce v řádu desítek tisíc korun

    Objednával jsem si HDD do NASu a výslovně jsem prodejce žádal o to, aby disk nebyl vyroben v září 2020, protože již takový vlastním. Na to jsem byl z obchodu ujištěn, že nedoručují disky starší 75 dnů (od září to bylo cca 150 dnů). Na základě této informace jsem objednávku zaplatil a čekal. Zboží v pořádku přišlo, ale disk byl vyroben přesně v totožný den, jako ten můj již dříve zakoupený (v září). S tímto jsem se na prodejce obrátil, aby mi disk vyměnil za jiný, s datem výroby dle mého původního požadavku. Na to mi bylo sděleno, že to nelze zařídit. Chtěl jsem tedy disk vrátit s tím, že jsem žádal, aby prodejce na své náklady zařídil vyzvednutí balíčku přes DPD (v jiných obchodech toto při problémech s dodaným zbožím běžně nabízí). Bylo mi oznámeno, že tuto službu prodejce nenabízí. Nakonec jsem musel disk zaslat zpět na své náklady a i týden po doručení prodejci stále nemám peníze zpět. Na můj následný e-mail ohledně peněz mi bylo sděleno, že přijdou do 14 dnů. Se způsobem jednání tohoto obchodu jsem velice nespokojen a jedná se o jednu z nejhorších zkušeností, které jsem kdy s nějakým e-shopem měl.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    je nám líto Vaši reakce. Opravdu z naši strany došlo k milné informaci, zákazník má možnost vrátit zboží do 14 dnů a pokud by nám i napsal, je možné mu vrátit finanční částku za dopravu od něho k nám s ohledem na naši chybu. Bohužel odvoz od zákazníka se smluvním dopravcem nenabízíme. Zboží bylo přijato do reklamace 5.3 a do 14 dnů nejpozději bude zákazníkovi zaslaná částka za zboží dle zákona. Omlouváme se dále za telefonní hovory, ale aktuálně jsme plně využití a nemůžeme všechny hovory vyřizovat - snažíme se vyřídit všechny objednávky, reklamace, vratky a emaily a poté telefonní hovory. Děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • U myši po dvou dnech přestalo fungovat rolovací kolečko. Reklamoval jsem a po cca týdnu mi byla reklamovaná myš vrácena s dopisem, že došlo k mechanickému poškození - praskla oska rolovacího kolečka a proto nemám nárok na záruční opravu, výměnu... Prostě blábol, jak se vyhnout reklamačnímu plnění, což je výměna nebo oprava zboží. Obracím se na ČOI k vyřešení. Opravdu nedoporučuji nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    je nám líto Vaši reakce, ale autorizovaným servisem bylo zjištěno, že byl výrobek mechanicky poškozen. Když nastane problém s reklamací podobných výrobku řešíme většinou výměnou kus za kus, ale v tomto případě, nás servis informoval, že se jedná o mechanickou závadu, kterou jako reklamaci není možné uznat. Pokud máte adekvátních námitek, je možné znova zaslat zařízení k nám a my předáme do servisu k posouzení.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    NIC NEDORAZILO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    nemaji asi zbozi skladem, ze tri veci dve po tydnu a treti az za dva mesice...uf!

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši recenci. Všechno zboží skladem nemáme. Máme v nabídce více jak 90 000 tisíc druhu zboží a některé bohužel opravdu dorazí až za několik měsíců od objednávky. Co máme skladem je vždy napsáno u výrobku. U nedostupného zboží jste vždy informování, kdy by mělo předpokládáně dorazit na náš sklad.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    zboží máme již několik dní přichystáno na výdejním místě ve Vratimově (zákazník zvolil v objednávce) a zákazník nereaguje na elektronickou komunikaci. NEDORAZIL.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V okamžiku objednávky měl obchod mnou požadované zboží v nabídce (1 kus). Po zaplacení objednávky mi sdělili, že zboží není na skladě. Do dneška mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    v době objednávky již zboží skladem nebylo , poslední kus byl prodán několik hodin před objednávkou jinému zákazníkovi . Zákazníka jsme ihned další pracovní den informovali a podali mu i informaci, kdy by mělo být zboží skladem a dodáno k němu. Omlouváme se za vzniklý problém
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Po zaplacení zboží nedorazilo a obchod nereaguje na telefon ani e-mail který má uvedený na stránkách.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrá den,
    zákazník do dnešního dne nezaslal platbu a neposlal ani žádný email. Objednávka byla pro nezájem ze strany zákazníka stornována.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodnes objednávka nedorazila
    • telefon nikdo nebere
    • obchod svádí vše na dodavatele

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    ano ,zákazník má bohužel pravdu. V době objednávky nebylo zboží skladem a měli jsme od dodavatele přislíbeno dodání, ale prozatím zboží nebylo dodáno. Jakmile zboží dorazí ihned budeme na zákazníka expedovat. Nejedná se bohužel o výmluvu. Za telefon se omlouváme, ale nestíháme vždy odpovídat na telefonní hovory.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zbozi deklaroval,že je skladem, po zaplacení stále v mailech psali,že zboží bude expedovano a teprve druhý nebo třetí den mi oznámili, že zboží skladem není a že mám čekat cca 3 -4tydny než jej naskladni. To mi nepřijde v pořádku, minimálně mají pěkný bordel v evidenci.

    Reakce obchodu MUNAP COMPANY, s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se zákazníkovi. Měli jsme opravu chybu ve skladu u daného zboží. Zákazníka jsme chybně informovali o odeslání a ihned v dalších emailu jsme se opravili a dnes bude zboží odesláno.
    Moc se omlouváme za toto nedopatření.
    S pozdravem
    MUNAP COMPANY, s.r.o.