Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 27.4. jsem objednala zboží i zaplatila, obchod mi potvrdil jak objednávku, tak i platbu a od té doby ticho po pěšině. Žádná zpráva, žádné zboží.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste si vybrala oba produkty s uvedenou delší dobou dostupnosti od objednání (nejdelší až 10 pracovních dní), tak momentálně čekáme na jejich naskladnění od našeho dodavatele. To by mělo proběhnout nejpozději zítra.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, i přesto, že jste si sama takovéto produkty vybrala. Jejich dostupnost je uvedená také v potvrzujícím e-mailu objednávky.

  • Píšete 7 - 10 dní a já čekám již 13dní a stále nic žádná zpráva

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za menší prodlevu v odeslání Vaší objednávky. Zboží klasicky naskladňujeme do uvedených 7-10 pracovních dní. Nyní bohužel došlo k situaci ze strany dodavatele, kterou neovlivníme. Na sklad by nám mělo dorazit nejpozději začátkem příštího týdne. Pokud již nechcete dále čekat, není problém Vaši objednávku stornovat. Avšak jste-li ochoten ještě posečkat, budeme velmi rádi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Trvalo to 12.dni než zboží dorazilo. Autíčko skoro nejezdí.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zpětná vazba. Autíčko pro autodráhu jsme Vám odeslali 9. pracovní den od jeho objednání, tedy v našem uvedeném termínu. Je nám líto vzniklé situace s vadným produktem. Už s Vámi řešíme reklamaci, kde Vám na naše náklady zašleme autíčko nové, bez stahování špatného kusu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo dodáno v jiné barevné kombinaci, než bylo objednáno.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Dětský podsedák jste si vyzvedával přímo u nás na výdejním místě. Pokud se Vám něco nezdálo, mohl jste to vyřešit přímo zde s kolegy. Po prověření situace na skladě byste měl mít u sebe správný produkt.
    V případě nesrovnalostí neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomali dodani

    uz ikdy tady nenakopim ani spendlikovou hlavicku

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Vybral jste si nástěnné hodiny, které měly sice delší dobu dostupnosti (až 10 dní), ale odeslali jsme Vám je v uvedeném termínu sedmý den po jejich objednání. Všechno z naší strany proběhlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží furt nepřišlo, ale psali i omluvili se, že byli svátky, teď sboži není skladem, možná k letu přídě

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně popsány proces odstoupení od smlouvy - musí být na vaše náklady

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    je nám líto vzniklého nedorozumění, ale dle našich obchodních podmínek je odstoupení od kupní smlouvy vždy na náklady zákazníka.

    Přejeme Vám krásné nadcházející dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 13.12.2023 jsem obdržela potvrzení platby, od té doby se nikdo neozval, zboží nedorazilo. Je to podle mě neprofesionální a neseriózní jednání. Je mě líto, ale já nedoporučuji.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace s dodávkou zboží a prodlevou v odeslání Vaší objednávky.
    I když jsme s dodavateli dělali před Vánoci pro zákazníky maximum, došlo k situaci, kterou jsme bohužel nijak nemohli ovlivnit.
    Dnes již byla Vaše objednávka vyexpedována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kuchyň není kompletní.
    • Chybě dveře na kuchyn

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nastalá situace. Reklamační řízení již s Vámi bylo zahájeno a nyní čekáme na dodání chybějících dveří dodavatelem. Ty Vám po jejich naskladnění obratem na naše náklady dopošleme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno 11.12. Zítra jsou Vánoce a pořád nic. To jsem vybrala E - shop, docela renomovaný. Víckrát tenhle ne!!!

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    zboží (Šicí sada v pouzdře - 128ks) klasicky naskladňujeme do uvedených 7 až 10 pracovních dní. Nyní bohužel došlo k prodlevě ze strany dodavatele, kterou neovlivníme (z důvodů vánočních svátků, dovolených, omezeného režimu).
    Je nám to líto a velice se omlouváme.
    Pokud již svou objednávku nechcete, není problém ji stornovat a platbu obratem vrátíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží přišlo pozdě,až po dotazů kdy dorazí. Obal neporušen, zboží uvnitř ano. Už nikdy více.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Jelikož jste si objednal produkt, který byl na objednávku u dodavatele s uvedenou dobou naskladnění 7 až 10 prac. dní, objednávku jsme Vám vyexpedovali 7. pracovní den od jejího objednání.
    Pokud bylo zboží poškozené, měl jste nás kontaktovat, ihned bychom zahájili reklamaci a problém společně vyřešili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač mi bylo přislíbeno, že zboží obdržím do Vánoc, dnes, t.j. 20.12. mi oznámili, že zboží do Vánoc neobdržím. To jsem objednávala 8.12.
    Jsem velmi zklamaná, byl to dárek pro mého vnoučka.

    M.Kopecká

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den, paní Kopecká,

    i když jsme dělali pro zákazníky maximum, aby měli své zboží do Vánoc doma, je nám to velice líto, došlo ke zpoždění u dodavatele, které jsme neočekávali a nemohli bohužel ani ovlivnit.


    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné nadcházející dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    myslím, že pokud bych neurgovala po více než týdnu obchod, že mi zboží nedorazilo a že o termínu odeslání mi nebyly sděleny žádné informace, tak jej dodnes nemám...

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,
    Vámi objednaný univerzální organizér nabízíme s běžnou dostupností 7 až 10dní - Vaši zásilku jsme Vám odeslali dvanáctý den od Vašeho objednání.
    Zboží odesíláme ihned, jakmile jej od dodavatele naskladníme.
    Za zpoždění se Vám omlouváme.

  • Obchod nekomunikuje. Vůbec nevím, v jakém stavu je objednávka. Zaplatila jsem, a tak je asi už nezajímám....

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,
    jak jsem Vás před několika dny informovali, některé položky z Vaší objednávky bohužel stále ještě nemáme skladem. Jedná se o zboží 3x dotykové rukavice (dostupnost 5 až 10dní), 1x silikonové tkaničky černé (dostupnost 5 až 10 dní) - jsou na cestě od dodavatele k nám.
    Byl Vám odeslán dotaz, jak dále máme s Vaší objednávkou naložit - přejete si ještě na zboží počkat nebo máme odeslat zásilku bez těchto položek?
    Děkujeme za informaci a přejeme Vám příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha doba dodani. Poskozeny obal, ktery je soucasti vyrobku - ten, kdo to balil, to musel videt. Presto poskozeny vyrobek odeslal.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den, zátěžovou přikrývku pro dospělé nabízíme s dostupností 7 až 10 dní (tak jste měla také uvedeno v Potvrzení Vaší objednávky). Zásilku se zbožím jsme Vám odeslali ihned po jeho naskladnění, osmý den od Vašeho objednání.
    Mrzí nás, že i přesto jste s délkou doby dodání nespokojená.
    Pokud Vám došel výrobek poškozený, stačilo nás o tom rovnou informovat - telefonicky nebo emailem - jsme tady pro Vás. Určitě bychom se domluvili na dalším postupu, tak aby jste byla spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace. Nejsou schopni dát vědět,že se objednávka zpozdí nebo se něco zménilo.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den, o dostupnosti sady na výrobu svíček jsme Vás informovali jak v potvrzení Vaší objednávky, tak písemně emailem.
    Dostupnost byla 5 až 10dní a jako alternativu, kterou jsme měli skladem, jsme Vám nabízeli jinou barvu svíček.
    Nakonec jste požadovala objednávku ihned zrušit a platbu okamžitě vrátit zpět - vyhověli a informovali jsme Vás obratem. Mrzí nás, že i přesto hodnotíte naši komunikaci jako špatnou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dlouhá doba dodání
    • cena byla ve skutečnosti dvojnásobná

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste s námi nebyla spokojena. Sama jste si vybrala pleny s uvedenou delší dobou dostupnosti od objednání (3 až 5 pracovních dní), tak jsme čekali na jejich naskladnění od dodavatele. Objednávku jsme Vám expedovali 4. pracovní den od jejího objednání s cenou, jakou jste si dopředu uhradila.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Již čekám 11 dní na balíček a stále nic. Zboží je zaplacené a nic se neděje.

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    jelikož jste si vybrala produkty s uvedenou delší dobou dostupnosti od objednání (7 až 10 pracovních dní), tak jsme čekali na jejich naskladnění od našeho dodavatele. Objednávku jsme Vám odeslali 4. pracovní den od jejího objednání.
    Zpoždění nastalo bohužel ze strany České Pošty, které neovlivníme, ale už to s ní řešíme.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    žádné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již 10 dní čekám a nic nepřijde mě to seriózní

    Reakce obchodu MůjAndílek.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vaši objednávku jsme vyexpedovali hned druhý den po jejím objednání.
    Komplikace bohužel nastaly ze strany dopravce GLS. Avšak poslali jsme Vám druhý balíček, který by Vám měl být, dle trasovacího odkazu, dnes doručován.

    Přejeme Vám krásné zimní dny.