Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od objednání zboží žádná informace, jestli zboží mají vůbec na skladě, resp. kdy bude dopravcem doručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dodáno bez omluvy o týden později než mělo být

    zboží dodáno bez omluvy o týden později než mělo být

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhé vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboří bylo sice doručeno velmi brzy, ale velmi špatném stavu. Krabice zbytečně spojené folií dohromady. Po rozbalení byly krabice potrhané,
    ale i jednotlivé balíky v krabicích byly také potrhané, zmuchlané. Zboží sice prodávají v akci, ale ve velmi, velmi špatném stavu. Zboží je na hranici použitelnosti, resp. nepoužitelnosti. Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží zaplacené a zatím ani po týdnu nedorazilo. Tak nevím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodání
    • Žádná komunikace od obchodu

    Zboží skladem po třech dnech pořád žádné info že je k vyzvednutí i když ho tam mají komunikace nulová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Asi mají Vánoční prázdniny. Nicméně, když jsem pozorněji zkoumal stránku obchodu, tak tam mají napsáno dodání po 10. lednu 2024. Asi jsem si toho nevšimnul.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrý sortiment zboží za poměrně nízké ceny
    • Příliš dlouhá doba na vyřízení objednávky

    Při emailování s obchodem mi bylo sděleno, že v době od 23.12.2023 do 4.1.2024 byla prováděna inventura a že to bylo oznámeno na webu prodejny, bohužel v době provádění objednávky dne 26.12.2023 na webu nic nebylo uvedeno a jelikož bylo zboží skladem mohlo být expedováno .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny dobré
    • chybné údaje při objednávce zboží
    • dlouhé dodací lhůty

    Zboží, které bylo při výběru do košíku s termínem dodání do 24 hodin nemám po šesti dnech doručené. Kdybych věděl, že to bude takto (už podruhé) probíhat objednal bych jinde. Vázne mi na tom dokončení zakázky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje,ale po hodině přijde zpráva o hotové objednávce .Po týdnu nic nedorazilo ,proto jsem objednávku stornoval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dost mě překvapilo, že až poté, co jsem zboží objednal a zaplatil kartou dopředu, jsem zjistil, že bude zboží doručeno za mnoho dní. Stále nic nemám. Takže můj 1. a zároveň poslední nákup u této firmy. Kdyby rovnou uvedli u daného zboží, že ho nemají a že bude možná za 14 dnů, tak si vše objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží mi bylo v pořádku doručeno až na malou chybičku, která se vloudila asi při balení. Balič či balička opomněla přibalit zvolený dáreček k objednávce. Ano, chyba se může stát.......
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naskladnění objednaného zboží 2 x prodlouženo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem nakonec zrušila, nedodání zboží v avizované dodací lhůtě (mimochodem se lišila od dodací lhůty uvedené na e-shopu, prodloužená dodací lhůta uvedena až v potvrzení zaplacené objednávky, ale ani ta nebyla dodržena), komunikace nebo omluva ze strany obchodu nula. Platba ale byla vrácena rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv byly etikety na eshopu skladem, na druhý den mi přišel mail, že budou naskladněny až za 14 dnů. Dosud nedorazily.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Dobrý den, zboží jsem zaplatila 2x. Poslala jsem e-mail s žádostí o vrácení jedné platby a nikdo mi neodpověděl. Bez reakce několik dnů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V obdržené SMS k výzvě o vyzvednutí objednávky nebyla informace o tom, že bude obchod uzavřen celých 11 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo doručeno jiné zboží, po dohodě o výměně bylo chybně dovezené zboží odvezeno s tím, že zboží, které máme objednané není na skladě. Takže jsme zaplatili zboží, které nemáme a nevíme, zda mít budeme.
    • Jako nevýhodu vnímáme špatnou komunikaci obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uvedené skladem na netu prodejce za několik dní stornoval s tím, že zboží nemá. Tak si skutečně seriózního obchodníka nepřestavuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo být skladem objednáno 17. 3., do dnešeního dne jsem nbeodržel žádné avízo ani informaci o stavu objednávky. Nedoporučuji.