-
Nedoporučuje obchod
když inzeruji, že něco mám, tak to mám mít a ne, že ne
Reakce obchodu MotoRoute
Kde jsme prosím inzerovali zboží, které nemáme? Bohužel jste si objednala zboží, které není skladem, a bylo to u něj i uvedeno...
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Nedostala jsem ani zbozi, ani informaci i kdyz jsem ihned zaplatila ani odpoved na zaslany dotaz pred 4 dny.
Reakce obchodu MotoRoute
Dobrý den,
objednala jste si Motoatlas ČR, u kterého je VELKÝM TUČNÝM PÍSMEM napsáno, že je momentálně vyprodaný, chystáme 2. vydání a jedná se tedy o předobjednávku, kterou zašleme, hned jak vyjde. Kromě toho jsme vám ještě i poslali e-mail, kde jsme vám psali totéž. Prosím zkontrolujte si i spam.
Proto nás hodnocení mrzí, bohužel nám pak kazí průměr, přestože se snažíme všem zákazníkům vyjít vstříc... -
Nedoporučuje obchod
Po dvoch týždňoch od objednania tovaru som nedostal ani len vysvetlenie prečo mi ešte nebol doručený.
Reakce obchodu MotoRoute
Dobrý den, objednal jste si ze Slovenska a napsali jsme vám, že vzhledem k ceně poštovného na Slovensko nezasíláme, předali jsme nicméně objednávku k vyřízení na naši slovenskou pobočku, která se s vámi pokoušela komunikovat. Zkontrolujte prosím, zda zprávy nemáte ve spamu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Vysoké náklady za dopravu.
Při dnešních možnostech Zásilkovny nebo Úloženky je 130,-Kč za zaslání knížky moc.
Reakce obchodu MotoRoute
Pokud posíláme knížku za řádově 200 korun s tomu odpovídající marží, nemůžeme si dovolit dát poštovné zdarma nebo pod skutečné náklady. Poštovné každý vidí předem při objednávání. 130 Kč je za dobírku, která tolik u ČP prostě stojí, pokud se vám to zdá moc, je možno zvolit platbu předem nebo online a dopravu přes Geis, což je výrazně levnější.
-
- Nic nedorazilo !!!!!!!
Reakce obchodu MotoRoute
Zásilka byla hned druhý den odeslána a následující pracovní den doručována. Bohužel, adresát nezastižen, zásilka je uložena na poště.
-
Nedoporučuje obchod
- Po 8 dnech od moji objednávky a "mlčení" ze strany obchodu jsem poslal e-mail s žádostí o podání vysvětlení. Telefonicky mi pracovnice obchodu sdělila, že dodavatel dosud zboží nedodal a není jisté kdy tak učiní. Nabídla mi vrácení peněz(platba předem-převodem z účtu).
Zboží jsem potřeboval na expedici.Raději nakupujte s měsíčním předstihem. 10 dnů předem je pr některé e-shopy málo!
Reakce obchodu MotoRoute
Bohužel se stalo, že u sady výrobků (hotová jídla) jsme neměli 2 skladem a objednali je ihned u výrobce. Došlo však k problémům s výrobou a kvůli tomu jste zboží nedostal včas, za což se omlouváme. Snažili jsme se však toto zohlednit v dodávce (část zboží zdarma).