• Prvni nakup objednano 26.8. 27.8 dorazila zprava:Nyní čekáme na dodání zásilky od společnosti s-mania.com- zprava od zasilkovny.zbozi stale nejede v dnesni dobe neskutecne

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi k nákupu! Bohužel došlo zřejmě k omylu, protože recenzi směřujete na eshop S-mania.com.
    Raději jsem ověřila i nákup v našem eshopu. Objednávka nám dorazila 17.8., z našeho skladu byla odeslána 18.8. a kurýrní služba Vám balíček doručila podle systému dopravce následující den 19.8.
    Mohla bych Vás proto požádat o informaci, zda uvedené informace sedí a nákup proběhl v pořádku?
    Pokud ano, budu moc ráda i za opravu recenze. :-)

    Děkuji moc a přeji krásný den! Bára Šedinová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Když jsem hračku objednávala poprvé, nebyla skladem. Jakmile zboží bylo k dispozici, obchod to oznámil mailem.
    • Hračky ve srovnání s jinými obchody příliš drahé.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • některé interaktivní hračky mají jiné než ostatní prodejci
    • - vše co jsem vybírala i jinde mají o 100-150,-Kč dražší než v Mandala Montessori, Agátin svět nebo Mamiee kde nakupuji také. Vybírala jsem to co měli a pak mi stejně u dvou případů napsali, že něco z toho nemají - to se mi jinde na webu nestává. A když něco nemají, pak musíte zaplatit dopravu navíc??? To se mi také jinde nestává. Co mě hodně vadí je špatná kvalita hraček:((...některé zboží, jako je Labyrint s beruškou má naštíplé korálky, což dost u 7m dítěte, které vše strká do pusy, vadí, navíc to jednou odpadne a může to spolknout:(. Tento defekt mám ale i u hraček montessori z jiných obchodů - výrobci nedělají kvalitní zboží:((! dřevo) - což máte pocit, že když za něco zaplatíte takovou částku, že to kvalitní bude, ale teď už vím, že v obchodě z dřevěnými českými hračkami jako je např. na Ruské udělám větší radost. Zcela mě zklamala dřevěná knížka, která má jednu stránku dřeva jakoby "pokakanou" jak řekl manžel, a zalakovanou, takže vyhazuji, rozhodně nechci, aby si moje miminko prohlíželo něco tak hnusného. No a pak se musím vyjádřit k MyMoo pexesu, které rozhodně nevypadá tak pěkně jako na fotkách a co mě totálně zarazilo byl pytlíček na pexeso, do kterého se nevejde:D...pexeso za 800;)...mno tak. To se jaksi ale děje i u kalíšků na třídění barev od Playtoys, které jsem koupila jinde. Já osobně si začínám vybírat značky, které mají krásně zaoblené začištěné dřevo pro miminka, které prodává třeba Symply you nebo Haba atd., a jsou z kvalitního dřeva ne dýhy apod. (z dýhy je sposta vkládaček od Done by deer, pak z Montessori smyslové kostky nebo tvarové želvy:(, dýha je ostrá!!! Smutné že(((?. Má dosavadní zkušenost z Montessori hračkami je, že jsou na to, jak jsou neuvěřitelně nekvalitně zpracované také neskutečně předražené:( a asi už i chápu, že lidé nakupují v Ikee, protože se to cca o 50% a kvalitativně vyplatí, minimálně u toho zboží, které mají podobné jako zatloukačka, labyrint, tvary atd. Chápu, že musejí platit clo, které je v Čechách nelidské a měli bychom s tím všichni něco dělat - ideálně zrušit! A chápu, že tudíž když pojedete do Asie, koupíte stejné hračky za čtvrtinové ceny...úplně jsme tady v Čechách zešíleli - co takhle nakupovat dřevěné hračky od českých výrobců?:) Myslím, že budou nejen kvalitnější, ale i levnější...Poslední věc k montessorihracky.cz...přidali jako poděkování takovou tu vrtulku co fouknete a vrtulka odletí...možná by stálo za to zapřemýšlet nad jiným poděkováním pro 8m dítě;)...

    - vše co jsem vybírala i jinde mají o 100-150,-Kč dražší než v Mandala Montessori, Agátin svět nebo Mamiee kde nakupuji také. Vybírala jsem to co měli a pak mi stejně u dvou případů napsali, že něco z toho nemají - to se mi jinde na webu nestává. A když něco nemají, pak musíte zaplatit dopravu navíc??? To se mi také jinde nestává. Co mě hodně vadí je špatná kvalita hraček:((...některé zboží, jako je Labyrint s beruškou má naštíplé korálky, což dost u 7m dítěte, které vše strká do pusy, vadí, navíc to jednou odpadne a může to spolknout:(. Tento defekt mám ale i u hraček montessori z jiných obchodů - výrobci nedělají kvalitní zboží:((! dřevo) - což máte pocit, že když za něco zaplatíte takovou částku, že to kvalitní bude, ale teď už vím, že v obchodě z dřevěnými českými hračkami jako je např. na Ruské udělám větší radost. Zcela mě zklamala dřevěná knížka, která má jednu stránku dřeva jakoby "pokakanou" jak řekl manžel, a zalakovanou, takže vyhazuji, rozhodně nechci, aby si moje miminko prohlíželo něco tak hnusného. No a pak se musím vyjádřit k MyMoo pexesu, které rozhodně nevypadá tak pěkně jako na fotkách a co mě totálně zarazilo byl pytlíček na pexeso, do kterého se nevejde:D...pexeso za 800;)...mno tak. To se jaksi ale děje i u kalíšků na třídění barev od Playtoys, které jsem koupila jinde. Já osobně si začínám vybírat značky, které mají krásně zaoblené začištěné dřevo pro miminka, které prodává třeba Symply you nebo Haba atd., a jsou z kvalitního dřeva ne dýhy apod. (z dýhy je sposta vkládaček od Done by deer, pak z Montessori smyslové kostky nebo tvarové želvy:(, dýha je ostrá!!! Smutné že(((?. Má dosavadní zkušenost z Montessori hračkami je, že jsou na to, jak jsou neuvěřitelně nekvalitně zpracované také neskutečně předražené:( a asi už i chápu, že lidé nakupují v Ikee, protože se to cca o 50% a kvalitativně vyplatí, minimálně u toho zboží, které mají podobné jako zatloukačka, labyrint, tvary atd. Chápu, že musejí platit clo, které je v Čechách nelidské a měli bychom s tím všichni něco dělat - ideálně zrušit! A chápu, že tudíž když pojedete do Asie, koupíte stejné hračky za čtvrtinové ceny...úplně jsme tady v Čechách zešíleli - co takhle nakupovat dřevěné hračky od českých výrobců?:) Myslím, že budou nejen kvalitnější, ale i levnější...Poslední věc k montessorihracky.cz...přidali jako poděkování takovou tu vrtulku co fouknete a vrtulka odletí...možná by stálo za to zapřemýšlet nad jiným poděkováním pro 8m dítě;)...

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste s nákupem v našem eshopu spokojená. Vaše reakce se ale týká i jiných eshopů a značek, které my nenabízíme, tak je pro nás obtížné orientovat se, v kterém případě se kritika týká přímo nás a kdy již nikoli.

    Celý průběh Vašeho nákupu jsem prověřila a zjistila, že jste si mimo jiné objednala MyMoo - textilní pexeso, které již v době vytváření objednávky nebylo skladem. Informaci o dostupnosti máme uvedenou na našem webu. V tomto případě bylo u pexesa uvedeno "Dostupné u dodavatele (u Vás do 10 dnů)". Na tuto skutečnost jsme Vás upozornili i automaticky vygenerovaným emailem. Zboží jsme od dodavatele obdrželi do 4 dnů, takže jsme lhůtu nepřekročili.
    Chybu na naší straně vnímám v případě xylofonu, u kterého náš systém opravdu uváděl, že je dostupný, ale fyzicky na skladě chyběl. Za tuto chybu se Vám omluvila již kolegyně a i mě mrzí, že musela ovlivnit Váš nákup, pravděpodobně došlo k chybě již během naskladnění zboží. Stavy byly obratem opraveny tak, aby se na webu zobrazoval správný údaj a nyní je již vše v pořádku. Kolegyně se s Vámi snažila vyřešit situaci co nejrychleji včetně nabídky obdobných variant, abychom Vám zboží co nejdříve odeslali, nakonec jste využila možnosti vrácení uhrazené částky. Dopravné navíc se týkalo rozdělení objednávky v případě, že byste nechtěla čekat na MyMoo - textilní pexeso, u kterého byla nedostupnost na webu uvedena.

    Co se týče Vaší nespokojenosti s produkty, které jste u nás zakoupila, určitě můžete jako každý zákazník využít možnosti odstoupení od kupní smlouvy. Konkrétní problémy bychom řešily osobně, ať už výměnou za nové zboží nebo vrácením peněz. Velmi rádi Vám vyjdeme vstříc, ale zatím jsme od Vás informaci o reklamaci neobdrželi.

    Ráda bych Vás také upozornila, že i v našem eshopu najdete zboží od českých výrobců. I my si vážíme jejich práce a domníváme se, že vyrábějí moc pěkné hračky. Pokud byste tedy chtěla vyměnit zakoupené zboží, s kterým nejste spokojena, za některé od českých výrobců, určitě je zde možnost. Prosím tedy obraťte se na nás, rádi s Vámi situaci dořešíme.

    S přáním hezkého dne, Bára

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 13.11. byla přijata platba a do dnešního dne mi zásilka nebyla doručena. Objednávané hračky byly skladem.

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Dobrý den, upřímně je nám moc líto, že došlo k chybě na naší straně. Náš eshop přecházel během podzimu na úplně nový, hezčí, technicky "vychytanější" a ještě vylaďujeme malé chybičky. A k jedné takové chybičce došlo u vaší objednávky.
    Mrzí nás to. Věřím, že kolegyně se s vámi již dávno spojily po telefonu, či emailu.
    S přátelským pozdravem,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr montessori hraček i pomůcek
    • Obchod nekomunikuje, objednané zboží mělo vadu, na dotaz, zda je toto v pořádku či nikoliv, jsme doposud nedostali žádnou odpověď. Celková kvalita dodaného výrobku nebyla dobrá.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita zboží je nevyhovující. Cena neodpovídá kvalitě. Jednotlivé díly nebyly správně spojeny, viditelné odchylky, mezery.

    Zboží jsem zakoupila jako dárek, který byl vybrán maminkou dítěte. Já osobně jsem s kvalitou zboží nebyla spokojena, nevracím ho pouze z důvodu nadcházejících Vánoc a nedostatku času k výměně zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neoznámíte vůbec, kdy přijde zboží,jen náhodou jsme byli doma, když zazvonil řidič.Je to neprofesionální

    Není na žádoucí současné úrovni

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Moc Vás zdravím, od nás odchází email vždy v momentě, kdy předáme zboží dopravci. Ten odešel i na vaši adresu. V něm je uvedeno, že zboží bude doručovat následující den kurýr (od společnosti, kterou jste si vybrali). Následně je to již na přepravci. Když by vás nezastihl doma, telefonoval by kvůli domluvě na jiný čas doručení.
    Každopádně je nám líto, že nám dáváte negativní hodnocení kvůli přepravě, která vlastně není hodnocením eshopu, ale přepravní společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vim, ze jsem objednala a zaplatila zbozi, ktere nebylo skladem, ale za deset dni mi neprislo zadne info kdy mam zbozi ocekavat. Nevim vubec nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá dodací lhůta.
    • Krabice byly promacknute, mezi skleněnými koralky byly úlomky skla a byly špinavé. Jedna dřevěná hračka byla špatne vysoustruzena..

    Uz zde nebudu nakupovat. Vznešená myšlenka hodně špatně převedena do praxe.

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Hezký den, Lucie,
    je mi líto, že vaše zásilka přišla ve špatném stavu.

    Přestože jste si z naší nabídky brala nejlevnější skleněné kuličky a z dřevěných hraček také jejich nejlevnější verze, šlo o vady, které reklamované nemíváme a pochopitelně by se stávat neměly. Věřím, že i náš dodavatel by nám je obratem vyměnil. Máte u nás nákup čtyř hraček od čtyř různých výrobců, mluvíte o dvou. Je nám líto, když za chyby, které jsou chybami výrobce, odsuzujete obchod.

    Pokud byly na zboží, které jste u nás nakoupila, nějaké závady, mohla jste se určitě na nás obrátit a my bychom vám zboží na naše náklady vyměnili, či vám vrátili uhrazenou částku a dále to řešili s dodavateli tak, aby se závady neopakovaly.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • přehlednost a zboží které nelze najít v klasických obchodech
    • málo informací o prodávaném zboží - výrobce, velikost, materiály

    dvakrát jsem již reklamovala zboží (3kusy), obchod nemůže zaručit kvalitu - nekontroluje jednotlivé zboží, zboží které jsem objednala je z Číny, což nešlo v e-shopu vyčíst a dle prodejce mohou mít některé kusy horší kvalitu, což nejde dopředu kontrolovat; reklamace proběhla bez problémů a rychle, komunikace velmi vstřícná; obchod bych doporučila s výhradou a rizikem vracení zboží - tedy žádný dárek "na poslední chvíli"..

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Milá paní Vašková, děkujeme za vaši recenzi.
    Bohužel, opravdu není v našich silách, otevřít každou z krabiček, které přijdou na náš sklad. V tuto chvíli máme skladem cca. 25000 položek. Musím přiznat, že ani neznám žádný jiný eshop, který by toto dělal.

    Pokud máme jakoukoliv reklamaci, vyřizujeme ji většinou okamžitě. Procento reklamací máme minimální.
    Nikdy jsme neřekli, že některé kusy mohou mít horší kvalitu. Naopak, snažíme se prodávat hračky od značek velmi kvalitních, např. PlanToys, Goki, Heimess, Safari Ltd...atd.

    Jsem ráda, že jste spokojená s naší komunikací a vstřícností. Snažíme se neustále pracovat na našem zlepšování, ať už našem vlastním, tak na výběru zboží a dodavatelů tak, abychom se vyhnuli jakýmkoliv reklamacím do budoucna...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U zbozi neni uveden vyrobce, takze si myslite, ze kupujete kvalitni montessori hracky a pak vam dorazi predrazena "bino" znacka, ktera moc kvalitni neni.

    Hracky lze koupit na jinych e-shopech podstatne levneji. Problem je, ze tento e-shop neuvadi u zbozi vyrobce. Klasicke montessori hracky velmi nekvalitni.

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Hezký den, paní Střelecká,
    děkujeme za vaši reakci.
    V objednávce jste měla tři klasické hračky, které nebyly z kategorie Montessori pomůcek. Kategorie na webu máme jasně oddělené.
    Pokud jste nebyla spokojená s kvalitou hraček, či s vaším výběrem, měla jste možnost hračky vrátit, stejně jako mají všichni zákazníci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • to je právě ten problém - koupila jsem sadu dřevěných kostiček, na kterých jsou písmena a skládá se to do dřevěné mřížky - tady máte u mě velké mínus - písmena jsou německá proboha, jak si to 6ti leté dítě dokáže promítnout do češtiny - není tám žádná dlouhá samohláska, ani č,š,ž,ř , ale jako bonus jsou tam přehlasovaná písmena pro češtinu nepoužitelná - tak to musí nějakým způsobem opravit a dodělat a to už nebude určitě ono - navíc to nestálo 100 ale cca 400 czk. Tak to prosím napravte.

    jinak servis velmi velmi dobrý, ale co z toho, když se to nedá použít a poškozuje vás to


    každopádně na vaše stránky budu nakukovat a pokud mě něco zaujme, tak to koupím - a v případě poněmčení, tak vám to vrátím

    děkuji a pěkné svátky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • možnost nakoupit certifikáty
    • přehlednost nabídky
    • zajímavé zboží
    • dodací lhůta pozdní
    • urgovala jsem několikrát dodání
    • komunikace s paní Šedivou

    Obchod nabízí zajímavé zboží,ale měla jsem problém s dodáním na domluvený termín.Nevím,zda tady ještě někdy nakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zajímavý sortiment
    • nespolehlivá kvalita zboží

    je třeba dobře vybírat a mít při nákupu štěstí...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží jsem objednala, zaplatila, stále nedorazilo (téměř 3 týdny), komunikace ze strany obchodu nulová, odpověď na 2 maily žádná, reakce na můj telefonát vlažná s ujištěním, že před týdnem předali zboží přepravci, nicméně stále nic nepřišlo

    Asi jsem měla smůlu na okolnosti (zboží zřejmě nebylo na sladu, ale o delší dodací lhůtě jsem nebyla informovaná, a tak stále - zítra to jsou 3 týdny - čekám na zaplacené zboží v hodnotě 2500kč), komunikace ze strany obchodu nulová, reakce na můj telefonát vlažná, proto po této mé první a poslední zkušenosti montessorihracky.cz nedoporučuji (a doufám, že někdy svou objednávku dostanu)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hezké věci.
    • Špatná komunikace.
    • Objednané zboží nedorazilo.

    Nejspíše obchod nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • nejsou uvedeny důležité informace o produktu, jako např. dodací lhůty pro objednávku larev, příplatky za poštovné,podrobné informace, jak objednávt přes .uk stránky v češtině, apod.

    objednávejte si přes jiné obchody

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Milá paní Hroníková,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Nicméně na ji musíme reagovat.
    Za poslední dva roky, kdy prodáváme motýlí zahrádky, nikdo neměl s objednáním housenek problém. Celý proces je popsaný jak u nás na eshopu, tak i v balíčku s motýlí zahrádkou (přímo od výrobce).
    Jak jsme vám již nabízeli v emailu, můžete produkt celý vrátit, my vám za něj vrátíme peníze. Případně jsme vám dali kontakt i přímo na výrobce, aby vám pomohl s objednáním housenek (a to jsme udělali opravdu výjimečně).
    Více již bohužel udělat nemůžeme a necítíme žádné pochybení na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Moznost doruceni domu
    • Doprava,uvadi casove rozmezi doruceni,ale dorazi mimo toto rozmezi,takze jsme se tri dny nahaneli,to se mi zatim s jinymi dopravci,co vozi zbozi z e-shopu nestalo,navic bych ocekavala,ze bude doprava zbozi nad urcitou sumu(napr. 2000kc) nakupu zdarma!

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Moc vás zdravím, Barboro,

    je nám velice líto, že jste dala nedoporučení obchodu, přitom jste vlastně nebyla spokojená pouze s dopravní firmou.
    Bohužel služby společnosti InTime nemůžeme ovlivnit. Také asi záleží na konkrétním řidiči (asi jako u každé přepravní společnosti), protože většina našich zákazníků je s touto firmou velmi spokojená a naopak jsme k nim přešli od jiného dopravce. Za nás asi můžeme doporučit osobní vyzvednutí, či vás ujistit, že již brzy spustíme také doručování s Českou poštou a osobní vyzvedávání přes úschovny.

    Dopravu zdarma nabízíme, cena vaší objednávky na ni bohužel nedosáhla.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Popis zboží je zavádějící, nepřesný, čekalajsem něco jiného.

    Poměr kvalita a cena zboží a poštovného opravdu neodpovídají. Zklamalo mě to.

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Moc Vás zdravím, je nám velmi líto, že jste se zbožím nespokojená. Pokud chcete zboží vrátit, samozřejmě můžete.

    Na naší straně jsme ale opravdu udělali vše, jak nejlépe jsme mohli. Popis zboží je na stránce opravdu správný, včetně rozměrů, správné fotografie. Zboží jste si objednala v pátek, v pondělí od nás odešlo, takže i expedice proběhla tak, jak má.

    Jediné, co tedy můžeme nabídnout je to, že můžete poslat zboží zpět, vrátíme vám za něj peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    komunikace naprosto otresna. Nemohu doporucit

    Reakce obchodu MontessoriHracky.cz

    Moc vás zdravím, je nám velmi líto, že jste měla negativní zkušenost s obchodem.
    V tuto chvíli, před Vánoci, bohužel i výrobci a naši hlavní dodavatelé mají velké zpoždění s dodáváním zboží. Každopádně emaily o nedostupnosti zboží vám měli přijít automaticky, stejně tak vám snad ze skladu volali...
    Přesto je nám velmi líto, že jste nebyla s nákupem spokojená a doufáme, že vám to budeme moci vynahradit někdy v budoucnu.