Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zmačkané oblečení jak z výprodeje
  • objednávky na osobní odběr by měly trvat 3-5 dní, za tuto dobu mi nikdy žádná nedorazila, vždycky na zboží čekám daleko déle.

  • Boty mi přišly v jiné barvě,než jsem chtěla a než uvádíte.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • relativně dobrá komunikace s eshopem
    • možnost vyzvednutí případně vrácení na prodejně
    • katastrofální eshop ! Zboží udává že je skladem, udává dodání do 2 - 4 dní, ale dodáno za více než 14 dní !
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručení po 14 dnech

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Reklamace proběhla vcelku v pořádku.
    • Zboží, které jsem objednala dorazilo v pořádku a i celkem rychle, bohužel ale nepřišly boty, které jsem očekávala, nýbrž pánská teplákovka.
    • Slečna ze zákaznické podpory byla velice nepříjemná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod v pohodě.
    • Opravdu mám platit dopravné a nemoct si převzít zboží na prodejně?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostala jsem potvrzení objednávky a za 2 dny zrušení ze strany obchodu, že obuv už nemají. Tím jsem propásla šanci v jiném obchodě, kde v den objednávky ještě byly :-(

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za zrušenou objednávku. Poslední kus produktu byl poškozený a proto byla objednávka zrušena.
    Informaci o možném zrušení objednávky uvádíme v obchodních podmínkách - https://www.molo-sport.cz/obchodni-podminky/ bod 3.11

    Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv bylo zboží zaplaceno okamžitě,ani po 10 dnech stále nedorazilo:-(

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Aktuálně čekáme na doručení produktů na expediční sklad.
    Doba zpracování se prodloužila z důvodu nárůstu objednávek na skladě a zjištěnému poškození produktů při přepravě.

    Děkujeme za pochopení a za zpožděnou expedici se omlouváme

    Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží neodpovídalo skutečnosti. Zboží jsem vrátila

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Bohužel neuvádíte, v čem zboží neodpovídalo skutečnosti, abychom mohli chybu napravit.
    Velice se omlouváme a věříme, že nám tuto špatnou zkušenost odpustíte.

    Hezký den přeje tým Molo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10dní od objednávky a zaplacení nemám zboží ani tušení, zda ho vůbec dodají. Na webu je stále psáno vyřizujeme a dost.

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace. Objednávky se snažíme odbavovat tak rychle, jak je to jen možné. Standardní doručovací lhůtu nyní bohužel nemůžeme garantovat kvůli současné mimořádné situaci a sní spojenými bezpečnostními opatřeními.
    Vaše objednávka je aktuálně připravená k expedici a dnes by měla být předána přepravci.
    Prosíme o pochopení a trpělivost.

    Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dní jsem čekal a boty nikde. Tak jsem zavolal na info linku a paní mi úplně v klidu zdědila že jedny boty jsou a druhé nemají ....tak že asi nebudou....

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Zamítnutý produkt v objednávce byl poškozený a nemohl být odeslaný. Poškození produktu bylo zjištěné na balící lince při kontrole.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace

    Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledný e-shop
    • Dodací lhůta by mohla být lepší. Už čekám 10 dni.

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za nepříjemnosti a komplikace, ale Vaše objednávka se stále zpracovává z důvodu velkého množství objednávek.
    Přesný termín expedice v tuto chvíli nemáme k dispozici. Vyřízení objednávky a předání dopravci nyní může trvat delší dobu.
    Po předání dopravci dostanete zprávu e-mailem, kde naleznete i číslo zásilky.
    Děkujeme za pochopení a trpělivost
    Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím žádné nevím
    • Lákavé nízké ceny, po objednání a zaplacení objednávku zrušily, zboží už prý nemají, nabízejí vybrat si něco jiného.

    První nákup a hned velké zklamání, nalakaji vás na slevy a výprodeje a přitom zboží nemaji, objednávku po zaplacení zruší a nabízejí aby jste si vybrali něco jiného, hlavně něco kupte at nemusíme vracet peníze. Nevím jestli ještě někdy do obchodu zavítám.

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za zrušení produktu ve Vaší objednávce. Produkt z objednávky mohl být zrušený z důvodu poškození produktu a další kus již nebyl skladem. Poškození je zjištěno až na centrálním skladě před zabalením objednávky. Děkujeme za pochopení, přejeme hezký den tým Molo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty jsem objednával už 5x, obchod vždy objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se moc za komplikace. S ohledem na realizaci nákupů prostřednictvím webu (a také na prodejnách) a aktualizaci příslušných údajů na webu se může stát, že kupujícím objednané zboží je již vyprodáno (přestože na webu je doposud uvedeno jako dostupné).
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den tým Molo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží, které bylo vystavené v e-shopu jako skladem, asi potom nebylo na skladě. To se může stát, ale trvalo to docela na dnešní dobu dlouho, než obchod napsal do emailu, že objednávka je zrušena .

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění způsobené velkým vytížením skladu a zároveň děkujeme za zpětnou vazbu. Vámi objednaný produkt byl poškozený a další artikl již nebyl skladem.
    Proto byla vaše objednávka zrušena. Ještě jednou se velice omlouváme a věříme, že nám tuto špatnou zkušenost odpustíte. Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si boty po4 dnes jsem psala email jak vypadá moje objednávka bylo mi řečeno že do 2 dnů ji odešlu a další den mi napíši že objednávku ruší že boty nemají 5 pěti dnech...

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění způsobené velkým vytížením skladu a zároveň děkujeme za zpětnou vazbu. Vámi objednaný produkt byl poškozený a další artikl již nebyl skladem.
    Proto byla vaše objednávka zrušena. Ještě jednou se velice omlouváme a věříme, že nám tuto špatnou zkušenost odpustíte. Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po slevě super ceny

    1. po zrealizované objednávce a okamžitém zaplacení dorazilo zboží za 5 dní - to je na můj vkus poměrně dlouhá doba, jsem zvyklý z jiných eshopů expedici a doručení do 24 h od potvrzení o přijetí objednávky.
    2. jeden pár bot byl uvnitř špinavý, nejspíš ze zkoušení kamenném v obchodě, navíc kvalita zpracování bot není příliš valná.

    Reakce obchodu Molo-sport.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zpožděnou expedici, která je způsobena velkým nárůstem objednávek v období výprodejů. V případě, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje, můžete jej vrátit/vyměnit, bez udání důvodu, do 30dní od převzetí zásilky na kterékoliv prodejně SPORTISIMO, nebo zaslat na reklamační adresu:
    E-SHOP - SPORTISIMO s.r.o., Za Panskou zahradou 1018/1, Rudná u Prahy s vaším požadavkem.
    Hezký den přeje tým Molo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Píšu dodanie do 5 pracovných dni čakám už cez 7 pracovných dni žiadne správy o tom prečo sa to zdržalo alebo niečo . Nemali by uvádzať dobu dodania keď ju sami niesu schopní dodržať . Môj názor . Dúfam že mi zbozi príde vporiadku a viac z tadeto neobjednam