Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací lhůty, špatná komunikace.
- Část objednávky jsem zrušil, nechtěl jsem čekat týdny na dodání
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedodali,bez udání duvodu.
- Telefon neberou
-
Nedoporučuje obchod
Nechápu, proč se ptáte na hodnocení uvedeného zboží, když zboží nebylo vůbec dodáno a na některý můj tlf. dotaz nebylo vůbec reagováno. Storno jsem provedl až na základě svého zjištění, že uvedený typ mrazáku není v současné době možné objednat.
Podotýkám, že toto zjištění vychází z mojí iniciativy. Nikoliv na základě sdělení dodavatele!!! -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo nefunkční, museli jsme vrátit.