Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dlouhé dodací lhůty, špatná komunikace.
    • Část objednávky jsem zrušil, nechtěl jsem čekat týdny na dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedodali,bez udání duvodu.
    • Telefon neberou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, proč se ptáte na hodnocení uvedeného zboží, když zboží nebylo vůbec dodáno a na některý můj tlf. dotaz nebylo vůbec reagováno. Storno jsem provedl až na základě svého zjištění, že uvedený typ mrazáku není v současné době možné objednat.
    Podotýkám, že toto zjištění vychází z mojí iniciativy. Nikoliv na základě sdělení dodavatele!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo nefunkční, museli jsme vrátit.