Přihlásit se a přidat příspěvek
  • KOupil mobil xiomi spokojený s výběrem. Pokdu tablet proč xiomi aplikace digitálně váha má tři aplikace na váha. Každý prodejce od tedka nechce opravit nizký android 4.0. Měla na tabletu jedna aplikace jako je okok stačí to je vyšší. Nikdo to nechee opravovat kvůli nízkému andoridu.
    Mobil jsem spokojený.

  • Shop chválím v promptním vyřízení, při vrácení nevyhovujícího zboží v ochranné 14.dennní lhůtě. Okamžitá reakce a vrácení částky na účet. J.B.

  • Cena brutálně přestřelené. Zboží jako jsou sklíčka atd mizerné kvality s číny prodávané za několokanásobnou cenu. No kdybych na to tak nespěchal, tak zde již nenakoupim. Ale dobré vědět pro příště...

  • Dobrý den asi před rokem jsem si přes internet objednala telefon lenovo A536 asi před měsícem mi přestal nabíjet a podle toho co jsem tu četla tak nejsem jediná kdo má s tímto problém jak je to možné moje sestra si koupila také tento telefon ovšem u jiného prodejce a funguje jí bezvadně.
    děkuji za odpověď

  • Vladimír Jadrný: no co mam k tomu dodat vše je pravda - nemáme zboží na Honor 4C, komunikujeme rychle , peníze vracíme obratem. omlouváme se za Novoroční zmatky, způsobené extrémní expedicí zboží. Marek Křevký

  • Zajímavé, jak mám hodnotit eshop, když nákup nemohl být proveden, protože nic nemají? :) Tak aspoň tady. Objednal jsem pouzdro Fancy Case Huawei Honor 4C, u zboží byo deklarováno, že je na skladě a k doručení za 1 - 2 dny. Obejdnával jsem v neděli, čekal jsem ho tedy nejpozději ve středu. Ve středu jsem psal email, co je tedy s mou objednávkou a bylo odepsáno, že se mi pokouší už dva dny dovolat - což byla pravda, jenže v pracovní době fakt čas nemám a volat na neznámá čísla zpět opravdu nehodlám. Ve středu jsem tam tedy zavolal a bylo mi řečeno, že dané zboží už nemají v černé barvě a že jestli bych chtěl limetku, červené nebo růžové, což jsem opravdu nechtěl a nebo že by měli v černé barvě podobné pouzdro, ale od jiného výrobce. To mi ostatně ten člověk začal popisovat, ono asi hodit odkaz na to pozdro do emailu je pro něj složitější cesta. Souhlasil jsem s náhradním pouzdrem a opět čekal. V pondělí (tj. dnes, další týden) zase 2 nezvednuté hovory, tak tam volám a paní mi sděluje, že už nemají ani to náhradní a nedá se objednat, nabízí zase jiné další, což už odmítám a požaduji navrácení peněz. To proběhlo za další půlhodinu, vrátit peníze umí fakt rychle, to se musí uznat.

    Netvrdím, že ten obchod je úplně k ničemu. Mají tam něco na výběr, zajímavé ceny. Možná stojí za to se jít podívat do kamenného obchodu a vybírat z toho, co tam zrovna mají. Ale jako eshop stojíte za prd. Nabízet zboží, které nemám, je mizérie.

    Eshop nedoporučuji.

  • Majitel: Zdravím pane Majiteli,
    Máte pravdu, že jsem nebyl původním vlastníkem zmíněného telefonu. Máte rovněž pravdu, že jsem ho dle zákona neměl reklamovat já nýbrž původní majitel. Jsem však obyčejný člověk, který neměl nikdy s žádnou reklamací nejmenší problém, má znalost zákonů v dané problematice byla nulová. Myslím si však, že jste mne jako zkušení obchodníci měli na danou skutečnost upozornit již při zadávání reklamace, kdy tato skutečnost musela být Vaší společnosti více než jasná.
    Připadá Vám však normální obcházet zákon a odmítnout reklamaci nabíječky v prvním případě, kdy jste jí odmítli převzít aniž by jste mne až na 30 dnů připravili i o telefon? Připadá Vám rovněž normální, že do servisů odevzdáte telefon, který byl v perfektním stavu a bezproblémově fungoval celý rok, problémy nastaly až po softwarové aktualizaci na nejnovější Android Marshmallow. (jak jsem v posledních dnech zjisti, tak stejné problémy jsou hlášeny od mnohých dalších uživatelů, jedná se tudíž prokazatelně o chyby softwaru. Mne například nepřipadá příliš normální, kdy se původně perfektní telefon (zaznamenáno v reklamačním protokolu) vrátí ze servisu a je prasklý s vadou na displeji. Tak zničený telefon jsem nechtěl převzít, měl jste však v kamenné prodejně úplně novou prodavačku, které jsem nechtěl přidávat starosti, a proto jsem chtěl mluvit přímo s Vámi na což mi byla tlumočena Vaše slova, že nemáte čas a mám prý ZKUSIT zavolat ZA TÝDEN. Řešení právní cestou je opravdu až ta poslední možnost, bohužel Vaše činy mi jinou cestu neumožňují.
    Náš konkrétní spor bude vyřešen nezávislou instituci. Tuto recenzi však píši, abych se pokusil ochránit všechny ty, kteří by mohli stejně jako já naletět Vaší praktikám. Není problém získat dobré hodnocení na Heuréce díky překupnictví a recenzím za přeposílání zboží. Lidé si koupí obal na mobil za pár korun od dorazí a šup máte recenzi a dobré skóre. Jak je však vidět po podrobnějším prozkoumání na tohle skoré byste nikdy nedosáhl, kdyby tady mohly být zaznamenány všechny vaše praktiky, pokud se zákazníci opováží Vám oponovat a nebo dokonce dožadovat se svých zákonných práv.

  • Dobrý den moc bych se nedivil kdyby to pravda byla . Já v Mobilce kupoval 2 nové telefony oba stejné značky Alcatel oba byly poruchové první vyměněn za novy po cca 2-3 dnech používání a čekání měsíc na nový. 2 telefon závada konektoru pro zasouvání nabíječky poprvé opraveno a podruhe stejná závada v záruce REKLAMACE NEUZNÁNA ! Pište si pane Křehký co chcete ale u vás již nikdy.

  • Tomas: Dobrý den - koupil jste někde z druhé ruky telefon který nese viditelné známky neodborného zásahu - doporučuji se pod článek podepsat a nechat na sebe kontakt aby Vám mohli naši zákazníci napsat svoje zkušenosti s naší firmou

    - myslím že spíš že se chcete jen mstít že jsme Vám reklamaci neuznali a add.1 na telefonu je viditelné že se ho někdo pokoušel rozebírat add.2 na reklamaci nemáte ani nárok protože telefon zakoupila jiná osoba v naší prodejně
    Marek Křevký

  • Již nikdy více, kdybych to nezažil na vlastní kůži, tak bych asi ani nevěřil čeho je tento obchod schopný. Viz. má zkušenost:

    Koupil jsem si pár měsíců starý telefon se všemi doklady a tím i se zárukou, telefon byl až na hlučnou nabíječku naprosto v pořádku. Původní majitel mne ihned při koupi o stavu nabíječky informoval (výrobní vada), a proto jsem se neprodleně vydal na prodejnu MojeMobilka, kde jsem chtěl reklamaci uplatnit, ač bylo i laikovi jasné, že nabíječka je vadná a její porucha nemá žádnou souvislost s telefonem (hlučnost bez zapojeného telefonu, při zapojení do sítě). Prodejce jí odmítl bez mobilního telefonu přijmout k řešení, (jak jsem později zjistil, tak již v té době mne podvedl a tím porušil zákon)

    Telefon jsem nadále více než rok používal a nejevil sebemenší známky problému. Po nedávné aktualizaci operačního systému nastaly v telefonu problémy a to se svítilnou, vydrží na baterii, signálem a WiFi, a proto jsem se vydal na reklamaci znovu. Má reklamace byla během jediného dne zamítnuta (údajně porušená plomba, já ani původní majitel jsme s telefonem nijak nemanipulovali. Ale nechtělo se mi řešit spor, kdy mi tvrdil majitel prodejny, že manipulováno bylo a původní majitel telefonu, že nebylo. Smířil jsem se, že budu muset telefon uvést do továrního nastavení. Požadoval jsem tudíž alespoň novou nabíječku, majitel prodejny i tuto možnost zamítnul s odůvodněním, že byla v telefonu porušena plomba a tudíž na novou nabíječku nemám nárok. Rovněž přiložil fotografii se značně natrženou šňůrou od nabíječky, čehož by si musel všimnout při přebírání přístroje na reklamaci úplně každý, ale v reklamačním protokolu o této v uvozovkách drobnosti nebyla ani zmínka. Jako výraz dobré vůle mi však nabídnul starou nabíječku z jiného telefonu stejného výrobce. Byl jsem tak znechucen, že jsem se byl ochotný spokojit i s tou starou nabíječkou (původní nabíječka nabila telefon za dvě hodiny, té kterou jsem obdržel nabití trvá hodiny tři)

    Při příchodu na prodejnu na mne čekalo několik šoků. Můj telefon měl prasklé šasi a bílé místo na displeji. Situaci jsem chtěl okamžitě řešit. Telefon jsem do servisu předával jen s velmi lehkými oděrkami, což bylo rovněž zaznamenáno a stvrzeno v reklamačním protokolu. V prodejně však při zpětném předání byla pouze zaměstnankyně, která na místě pracovala pouze 14 dní, proto komunikovala s majitelem na dálku (domnívám se, že pomocí chatu). Požadoval jsem tudíž telefonní spojení přímo na majitele, abych mohl situaci vyřešit přímo s ním. Spojení mi však nebylo vydáno. S odůvodněním, že majitel bude mít čas na hovor až za týden. Po těchto zkušenostech jsem již s danou firmou nechtěl nic mít a raději jsem z prodejny i s telefonem odešel. Problémy s displejem se během tří hodin po odchodu z prodejny dostaly na nepřijatelnou úroveň. Neprodleně jsem se vydal přímo na servisní místo společnosti, kde jsem závadu ukázal zaměstnanci, který mi však sdělil, že servisní technik, který telefon opravoval již není přítomen a mám se zkusit zastavit znovu zítra.

  • Martina: viz článek Dtest
    https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/muze-si-prodejce-pri-platbe-kartou-uctovat-priplatek/62?gclid=CP_fzorN1cMCFYcSwwodOrkAtw

    Může si prodejce při platbě kartou účtovat příplatek?
    ANO

    Jak to?
    Prodejce má ze zákona povinnost přijímat bankovky a mince, přijímání platebních karet je jeho dobrovolnou aktivitou a může si proto určit pravidla. O poplatku je však povinen spotřebitele předem informovat.

    Další informace
    Platba kartou je pro prodejce méně výhodná než platba v hotovosti, protože musí ze zaplacené částky část peněz odvést zprostředkující bance.
    Prodejce nesmí po spotřebiteli v souvislosti s použitým způsobem placení požadovat poplatek převyšující náklady, které mu s tímto způsobem placení vznikají.

    Zákonný podklad:
    § 3 odst. 2, § 24 odst. 7 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, § 92 odst. 2 zákona č. 284/2009 Sb., o platebním styku, Rozsudek Nejvyššího správního soudu 8 As 35/2005-51

  • Martina: Dobrý den - bohužel mobilní telefony platit kartou jen s poplatkem 2% - zákon toto nezakazuje - nelibí se to jen asociaci ochrany spotřebitele ale pokud je stímto zákazník srozuměn před zakoupením není to zákonem zakázáno - pokud je v roce změna prosím o zaslání podkladů Děkuji Marek Křevký

  • Dobrý den,

    chtěla bych Vás upozornit, že mít na prodejnách zpoplatněnu platbu kartou je nezákonné. Jakýkoli nákup i 5,- musí být akceptován i při platbě kartou a nelze mít rozdílné ceny pro hotovostní platby a pro platby kartou. Koledujete si o pěknou pokutu. Dnes jsem Vaši prodejnu v Českém Těšíně navštívila a tato cedulka mě nemile překvapila!

    Sjednejte nápravu!

    Martina

  • Tak já to musím zaklepat ale mám telefon s Datartu 3roky a v pohodě ! Ale samozřejmě se může pokazit vše a odkudkoliv ale 3 stejné typy telefonu z vaší jedné prodejny Mobilky s Karviné do cca 1 roku a s toho 2 se stejnou závadou je dosti podivné !!

  • martin: pokud si myslíte že kdyby jste si koupil telefon v jiné prodejně tak by se nepokazil ? zamyslete se jestli máte pravdu. Marek Křevký

  • Majitel: Ano prezentovali jste se bezzávadovými mobily na starých stránkách loni .Jak jsem již psal 1 mobil už jsme měnili 2 je u vás v reklamaci od minulého týdne a 3 tam dovezeme dnes ! Jde mi o to že se jedná o 3 mobil stejné značky za dobu cca 1 rok s toho teď behem týdne 2 mobily s naprosto stejnou závadou! A nabíječek jsme samozřejmě skoušeli několik hlavně z mého FUNKČNIHO mobilu KOUPENÉHO ÚPLNĚ NĚKDE JINDE!

  • martin: Dobrý den - neprezentujeme že jsou telefony bezzávadné - máme to někde uvedené? telefony patří do nejporuchovější skupiny zboží a procentualní poruchovost u Alcatelu nebo Nokie , Samsungu je stejná ,Marek Křevký

    závada že telefon nenabíjí je způsobena vylomením konektoru nebo vadnou nabíječkou - doneste sepíšeme zašleme na servis

  • Dobrý den , chci se zeptat pana majitele když se prezentuje že jejich mobily jsou bezzávadné jakto že moje žena dnes pojede do pobočky v Karviné reklamovat již 3 mobil stejné značky ? Jedná se o ALCATEL ONE TOUCH/997D ULTRA nešlo by zjistit zda nešlo o nějakou vadnou serii těchto mobilů a nechat je všechny stáhnou bez reklamace? 1 Mobil jsem koupil zhruba v dubnu loňského roku a po 3 dnech se šel reklamovat oděšlo sluchátko po měsíci jste nám dali nový mobil stejné značky . A zhruba do týdne jsme koupili ještě jeden totožný mobil dceři. Mobil jsme vezli a dali k vám do reklamace znovu minulý týden takže čekáme na vyřízení NEJDE NABÍJET !! A dnes odjíží manželka reklamovat se stejnou závadou OPĚT NEJDE NABÍJET i mobil o dcery !! To jsou 3 mobily této značky do jednoho roku ve stejné prodjně v Karviné a s toho 2 se stéjnou závadou !! Což u firmy která se prezentuje bezzávadovým prodejem jako hodně PODIVNÉ! děkuji za vyřízení a odpověď PS - ale další koupi u vás si budeme hodně rozmýšlet !!

  • Mahiray: Dobrý den - OMLOUVÁME SE opravdu byl telefon v servise a po 14 dnech se vrátil zpět neopravený, pokud jste zdaleka nemusíte složitě dojíždět, ale můžete si sama telefon zaslat na servis. adresy servisních míst máme uvedeny na našich stránkách www.mojemobilka.cz v sekci kontakty/servisní místa ještě jednou se Omlouváme Marek Křevký

  • Majitel: Třinec, Alcatel One Touch S'POP.