Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Malý výběr kávy, platba dřív fakturace - dnes hotově.

    Reakce obchodu mojekafe.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše recenze a nespokojenost s naším eshopem. Rádi bychom tedy prošli jednotlivé připomínky.
    -malý výběr kávy - Aktuálně máme naskladněno okolo 100 druhů káv a dle Vaší historie objednávek volíte vždy mezi dvěma druhy káv. Pokud nám zrovna káva chybí nebo vyhledáváte kávu, která není v našem sortimentu, stačí nás kontaktovat a jistě najdeme společně řešení.
    -platba na splatnost/faktura - V tomto ohledu se z naší strany nic nezměnilo. V poslední objednávce jste však namísto platba převodem zvolila platba dobírkou, kde není možná budoucí splatnost.

    Dále jste uvedla, že jste nespokojena s dobou doručení.

    Objednávku jste vytvořila ve čtvrtek 10.11.2022 13:10 hod, tedy již po svozu přepravní službou. V pátek jsme bohužel vzhledem k velkému množství objednávek nebyli schopni Vaši zásilku z kapacitních důvodů expedovat a zásilka byla vzhledem ke skutečnosti, že přepravní služba o víkendu nefunguje expedována v pondělí 14.11.2022 načež Vám byla zásilka doručena v úterý 15.11.2022 v 10:15 hod přepravní službou PPL = tedy celkový čas přepravy 2,5 pracovního dne.

    Snažíme se vždy jednat ve spokojenost a pohodlnost našich zákazníků.

    Věříme, že Vaše důvěra v náš e-shop nebyla tímto narušena.

    S přátelským pozdravem
    Tým,
    MOJEKAFE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodání se z zhoršilo. Obdržel jsem u této zakázky než byla doručena několik zpráv , že zakázka je připravena a bude expedována. A STÁLE KÁVA NIKDE !! Několik dnů nic nedošlo až jsem nevydržel a dokonce jsemm si musel jít do Tesca koupit ještě 1kg sáček kávy , jelikož kávovar byl již den bez zrnka kávy. A to jsem měl objednané zkrze e-shop u Vás kávy za 2000 Kč!! Dříve kava chodila pěkně rychle, ale toto zhoršení ve lhůtě dodání mne vede k tomu, že už budu objednávat jinde!

    Reakce obchodu mojekafe.cz

    Dobrý den pane Marku, Vaše recenze nás velmi mrzí.

    Kávu jste objednal v úterý 15.2. a již na hlavní stránce našeho e-shopu bylo uvedeno, že v týdnu od 14.2.-18.2. máme UZAVŘENU EXPEDICI ZBOŽÍ z důvodu naší dovolené. Tato informace byla propsána skrze celým e-shopem (v horní liště e-shopu-lišta byla viditelná úplně na každé stránce, v sekci Doprava, v košíku objednávky a dále byla uvedena i v potvrzujícím e-mailu objednávky). Informaci o naší dovolené jste tedy měl neustále na očích a musel jste s ní přece počítat.

    V pátek 18.2. jste do e-mailu obdržel informaci, že objednávku budeme expedovat v pondělí 21.2. a toto se i stalo. Vaši objednávku jste si převzal 22.2. od kurýra PPL.

    Z naší strany bylo tedy vše splněno. Věřte, že vždy jednáme s našimi zákazníky naprosto fér a snažíme se plnit vše na 100%.

    Omlouvám se Vám za vzniklé komplikace (telefonicky se mi to nepodařilo, telefon jste nezvedal). Pokud nám v budoucnu dáte ještě šanci, budeme rádi.

    S přátelským pozdravem Roman Mazáč MOJEKAFE.CZ

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Příjemný pán na telefonu
    • Odeslali špatné zboží
    • Nereagovali na první email se stížností

    Odeslali špatné zboží. Na první email s problémem mi nikdo neodepsal. Poté mi volal sice milý pán, ale řešení jejich chyb bych si představoval opravdu jinak. Posílání kafe v hodnotě do 200,- zpátky poštou na své náklady, abych dostal správné kafe je přitažené za vlasy. Druhá možnost vyrovnání je sleva 10%!!! z ceny nedoručené kávy na další nákup. Ve výsledku mám kávu kterou jsem nechtěl a slevu 20,- na další nákup v obchodě, kde nevím jestli chci ještě nakupovat.

    Reakce obchodu mojekafe.cz

    Dobrý den, pane Tomáši, celou záležitost jsme řešili při našem telefonickém hovoru, kdy jsem se vám za vzniklé komplikace omlouval a společně jsme se domluvili na dalším postupu. Zde ale uvádíte jiné informace, tak mi tedy dovolte, abych i pro návštěvníky Heureky.cz shrnul celou situaci:

    Zákazník u nás objednal 2kg kávy + 1ks kávy Illy Etiopia 250g. V odeslané zásilce byla káva Illy Etiopia 250g (185 Kč) chybně zaměněna za Rioba Etiopia 500g (189 Kč – fakturována za 185 Kč).

    O tomto nás zákazník informoval e-mailem, na který jsme obratem neodpověděli proto, že jsme tuto situaci chtěli řešit telefonicky, abychom mohli nejlépe a nejrychleji domluvit další postup výměny zboží. Při hovoru se zákazníkem jsme se shodli na tom, že si tedy nebudeme posílat 1ks plechovky kávy tam a zpátky a proto jsem navrhnul slevu 10% na další nákup - sleva byla myšlena na celý nákup. S tímto zákazník souhlasil. Pokud by zákazník trval na výměně zboží, plechovku kávy bychom rádi poslali a výměnu uskutečnili na naše náklady. Tuto situaci jsem považoval tedy za vyřešenou. Po skončení hovoru jsem v kartě zákazníka navíc nastavil DOPRAVU ZDARMA na další nákup.

    Z vaši recenze, pane Tomáši, se dočítám i to, že nákup u nás již asi nebudete chtít realizovat, což mě moc mrzí. Po této napsané recenzi jsem vás znovu telefonicky kontaktoval (pátek 19.10. ve 12:57 hod.) a chtěl jsem situaci objasnit a nabídnout nové řešení, které by směřovalo k výměně kávy. Telefon jste ale nezvedal a zpátky nás již nekontaktoval.

    Ještě jednou přijměte naši velkou omluvu, a pokud se rozhodnete u nás opět nakoupit a dáte nám důvěru, ujišťuji vás, že budete maximálně spokojen. S pozdravem Roman Mazáč MOJEKAFE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nenašla jsem
    • prodávají hromadně, menší množství není možné uhradit dobírkou

    už zde nenakoupím

    Reakce obchodu mojekafe.cz

    Dobrý den, Leo, velmi nás překvapila Vaše recenze.

    Objednala jste u nás 1ks karamelové pomazánky za 79 Kč, doprava s dobírkou stojí 105 Kč, celkem tedy 184 Kč. Při objednávce jste souhlasila s našimi obchodními podmínkami, ve kterých jste se hned ve druhém bodě dočetla: „U objednávky nižší než 300 Kč (cena bez dopravy) si v některých případech vyhrazujeme právo požadovat platbu předem na náš bankovní účet“.
    Ihned po objednávce jste byla telefonicky kontaktována našim pracovníkem, který Vám situaci s takto malou objednávkou vysvětlil, omluvil se a zdvořile Vás požádal o platbu bankovním převodem. Bohužel jste se rozhodla ji neuhradit a peníze nám nepřišly.

    Objednávka z naší strany zrušena nebyla, žádné chyby jsme se nedopustili, a proto hodnocení považujeme za nepravdivé a neférové.
    S pozdravem MOJEKAFE.CZ

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.