Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Takže soudní spor s Martinkem úspěšně ukončen :)

  • Takže podávám žalobu v Olomouci, kdo má zájem jít k soudu se svým telefonem pište mi na email pala70seznam.cz, musíte mi psát ale adresy, abych Vás tam mohla uvést jako další poškozené.

  • Takže má nějdo zájem přidat se k soudní žalobě, pište mi adresu na email [email protected] ,kdo teda máte zájem být předvolaní ve věci neuznávaných reklamací a popadaných telefonů.Díky Pavla

  • @www.mobilyatablety.cz
    To že přidáte fotku mobilu který jsté sám poškodil nikoho neoblbne

  • Přidávám se, p.Martinek mě dnes po telefonu nazval lhářem...poslal jsem telefon na reklamaci ,přestal fungovat mikrofon... údajně mi spadl na zem a tím pádem mi nefunguje mikrofon..když mu povídám že mi telefon 100% nespadl tak mi odpověděl- vy lžete, jste lhář...je to normální? Takhle se chovat k zákazníkovi? Každopádně vidím že nejsem sám, kdo je nespokojen..já na mobil dost dlouho šetřil a takové chování neakceptuji...dnes jdu na čoi

    • Díky. Pište další koho oblbl prosím

    • [email protected]

    • Ano je Martinek je lhář a podvodník, tohle není normální chování, navrhuju hromadnou žalobu.

    • takže já jsem navštívila soudního znalce a ten konstatoval, že můj telefon neutrpěl pády, takže náš pan MM lže.Lidi nenechte se.Zatím to vypadá na mimosoudní žalobu

  • Dobrý den ,řešil někdo reklamaci s tímto podvodníkem na ČOI, chce se někdo přidat? Je vidět, že než aby se zabýval opravami a reklamacemi, záměrně poškozuje telefony , aby se vyhl zodpovědnosti. Pokud nás bude víc tím líp. Recezne kterou někdo napsal 6.2 _ myslela jsem, že sem dal někdo naše vyjádření od Martinka, je totiž na chlup stejné taky nám údajně spadl. Kontaktujte mě [email protected]

    • Jo mě prej taky spadl...říkal Martínek..a když jsem mu řekl, že v žádném případě mi nespadl, tak jeho odpověď : vy lžete, jste lhář

  • : Omlouvám se zapomněl jsem dodatek. Reklamace - Kód objednávky: 2016101371 pro dohledání fotografií.

  • Dobrý den,
    Přidám Vám sem mojí zkušenost s reklamací. . Nechci se zde s nikým hádat ani obviňovat a ani nechci obchod nějak očerňovat (objednání mobilního telefonu bylo bez problému, za příznivou cenu a rychlé doručení). Také vyjádření k reklamaci bylo rychlé cca 10 dní. Po vyjádření jsme nic vice neřešili a jen si nechali telefon zaslat zpět. Ještě ten den byl telefon odeslán a následující den doručen.

    Každý si může udělat svůj názor na vyjádření
    servisního technika.

    Předmět reklamace - Jednou za čas se stalo, že přítelkyni nešel telefon odemknout a vždy pomohlo vypnutí a zapnutí mobilu. Měl jsem za to, že jde o systémovou chybu. Po posledním záseku na zamykací obrazovce restart již nepomohl a přestala fungovat dotyková plocha. Připojil jsem k telefonu myš a vše z něho zálohoval a zkoušel. Vše na telefonu funguje jak má až na dotyk.

    Vyjádření - Servisní technik prohlédl telefon a konstatoval, že telefon vykazuje známky mechanického poškození.

    Telefon utrpěl pád na pravý horní roh a levý spodní roh, o čemž svědčí deformace krytu a procvaknutý silikonový obal. Další indicií o poškození telefonu pádem je také odstraněné ochranné sklo – jediným důvodem jej odstranit je to, že bylo prasklé po pádu. Taková poškození se přenesou na základovou desku, kde způsobí mikroskopické trhliny především v oblasti plošných spojů, kde po té dochází k postupné oxidaci a vzniku přechodových odporů, které pak způsobují nepředvídatelné chování telefonu, a to i po delší době. Typickým průvodním jevem je například nenadálé přehřívání telefonu, výpadky funkčnosti, vypadávání signálu, restarty, potíže s nabíjením, špatná funkce dotykové vrstvy.

    Telefon ztrácí záruku – nevhodná manipulace s přístrojem.

    Rozsah poškození byl zdokumentován.

    To že jsme odstranili ochranné sklo, které bylo špatně nalepené, mělo plno bublinek a vypadalo ošklivě bych nebral jako podstatné. Nemuseli jsme ho na telefonu dávat vůbec. Není to nikoho povinnost ho na telefonu mít. K ochrannému silikonovému pouzdru, který přítelkyně (jako asi skoro každá žena) ráda mění a prohazuje si je na svém soukromém a firemním telefonu (které má stejné z důvodu stejného ovládání) dle barvy atd., mohlo k procvaknutí dojít na kterémkoliv telefonu také dle mého názoru není podstatné. A i kdyby, tak není to podstat ochranného pouzdra, aby telefon ochránila?

    Poprosím tedy o odkaz na fotografii pravého horního rohu reklamovaného telefonu a levého spodního rohu reklamovaného telefonu bez silikonového ochranné pouzdra jako jste přidal k jedné reklamaci pár příspěvků níže. Fotografii ochranného pouzdra, které ale nebylo součástí reklamace prosím přidejte také sem na diskusi. Bude alespoň přesně vidět co je potřeba k tomu, aby byl telefon zbaven záruky bez jakéhokoliv zásahu nebo diagnostiky. Děkuji

  • Dobrý den,
    pokud servisní technik objevil zasažení tekutinou tak bohužel nelze reklamaci uznat. Je potřeba dodržet záruční podmínky a s telefonem správně zacházet.
    M.Martinek, MaT

  • Dobrý den,
    přídávám se k další negativní zkušenosti s tímto obchodem.Po přečtení vašich příspěvků jsem si mobil vyfotil,aby býlo vidět ,že je nepoškozený a poslal k reklamaci.Po třech týdnech přišel mobil zpátky s dopisem,že sem si ho polil (o tom bych musel něco vědět) a že posílá fakturu za vícenáklady spojené s touto reklamací.Volal jsem na COI a tam mě řekli,že na to nemá nárok.Teď mám doma mobil jako nový,ale bohužel nefunkční.Píšu to sem proto,aby si ostatní lidé dali pozor na tento obchod a nic u nich nekupovali.Pan Martínek hřeší na to,že lidé se nechtějí zkrz pár tisíc tahat po soudech.Protože jinak to asi řešit nejde.

  • Zdravím, já jsem nikdy neměl s nákupem problém, ani s telefonem, ani s obalem. Pokud jste měli problém s reklamací, přece se vždycky můžete obrátit na třetí stranu, která rozhodne, kdo je v právu. Zkušenost s reklamací nemám, ale dokud existují soudy, není co řešit. Každopádně u mě bylo vždy všechno v pořádku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Dobrý den pane Havle,
    důvodem zamítnutí reklamace byl zásah neoprávněnou osobou na základové desce. Zde porovnání nové desky a desky zákazníka: https://uloz.to/!w5eQZFQLCHCC/havle-jpg
    Co se týká údajně nepoškozeného tvrzeného skla, ať si o jeho odstranění z telefonu před odesláním na reklamaci udělá každý závěr sám.
    Michal Martinek,MaT

  • Také se připojuji s negativní zkušeností s tímto obchodem mobilyatablety.cz. Koupil jsem si před necelým rokem telefon Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB Global. Vše fungovalo bez problému do doby, kdy se mi začal telefon odpojovat od mobilní sítě. Telefon jsem odeslal na reklamaci. Do té doby bylo vše v pořádku při komunikaci s majitelem společnosti.

    Po necelém měsíci mi přišlo stejné vyjádření, které zde mnoho dalších zákazníků popisuje, ve znění:
    "Servisní technik prověřil telefon a zjistil neoprávněný zásah cizí osobou uvnitř telefonu, což má za následek ztrátu záruky. Dále zjistil, že z telefonu bylo před odesláním na reklamaci odstraněno ochranné sklo, což vede k jednoznačnému závěru o tom, že bylo poškozeno pádem a odstraněno za účelem podvodného jednání při reklamaci".

    Ochranné sklo jsem odstranil, aby byl telefon v původním stavu a nikoli proto, že by mi někde telefon upadl, jak jednoznačně určil technik. Na telefonu nejsou žádné známky pádu ani škrábance, na které by se pan majitel mohl vymlouvat, proto to svedl na chybějící krycí sklo, které mám v pořádku u sebe.
    Od té doby se s panem majitelem již jen dohaduji o uznání reklamace.

    Za mě rozhodně tuto společnost nedoporučuji nikomu a nechápu, že u tohoto obchodu může Heureka držet garanci kvality.

  • Psal jsem zde již dříve ohledně nekvalitního přístroje "stolní GSM telefon KAWATA". Za tímto tvrzením si stojím. (Je ale možné, že tento kousek byl v takovém stavu již od výrobce, to nemohu posoudit).

    Srdce mi ale nedalo a tak jsem poslal tento telefon na reklamaci do MaT. Reklamace byla uznaná a byly mi vráceny peníze.

    Takže v mém případě mám pozitivní zkušenost s tímto obchodem...

  • Tak stále dokola, pan prodejce prodá, sebere peníze a tím to pro něj končí. Ani nějaká ta pokuta od ČOI mu nevadí:

    https://www.coi.cz/e-shopy-2-q-2017/

    Nedoporučuji tento obchod, neřeší reklamace, je arogantní.

  • Koukám, že jste jí ho kvalitně vyreklamoval... Po zkušenosti s vámi můžu jedině doporučit každému kdo by měl v úmyslu u vás něco reklamovat ať si vše důkladně zdokumentuje a nebo ještě lépe ať nakoupí od poctivého prodejce.

  • Dobrý den, telefon dorazil v tomto stavu:
    https://uloz.to/!a10WQNsD3n4T/img-1-hdr-jpg
    https://uloz.to/!45MvIDZ1gY0G/img-2-hdr-jpg
    Ať si každý udělá obrázek o oprávněnosti takové reklamace.

  • Dobrý den, přidávám další negativní zkušenost- Koupila jsem zde nový telefon. Hned po týdnu jsem věděla, že se jedná o vadný kus - sekal se, sám od sebe restartoval, fungoval daleko pomaleji než by měl (načítání kontaktů i 10 sek a více) atd.... Nicméně mám toho opravdu nad hlavu celoročně a odkládám věci, když se ještě "dají" přežít... Měla jsem to poslat zpátky hned!... Po cca půl roce se telefon začal restartovat pořád a pořád dokola sám od sebe. Člověk nestihne nic - obnovit tovární nastavení, zálohovat věci. Nic...Reklamace samozřejmě neúspěšná. Svedeno na špatnou manipulaci se zařízením. To určitě. Asi jsem s ním špatně manipulovala ještě když byl nezakoupen v krámě. OBCHOD S JISTOTOU NEDOPORUČUJI! Nervů a času jsem ztratila s jejich vadným produktem opravdu dost a na reklamaci mám s čistým svědomím plné právo.

  • Také přidávám svou negativní zklušenost. Loni v červnu jsem zakoupila v obchodu http://www.mobilyatablety.cz/ telefon Xiaomi Redmi 3 2GB/16GB. Telefon je sám o sobě úžasný, ale tomu mému od počátku špatně funguje čidlo, bohužel jsem se k řešení rozhoupala až cca půl roku po koupi. Vada se při reklamaci neprojevila, ani při další a to už mi bylo sděleno, že je telefon poškozen pádem. Ano, byly na něm lehké oděrky, ale to pouze z důvodu sundávání a nandávání obalu, který jsem dostala ke koupi jako dárek. Při třetí reklamaci mi odebrali záruku, přesně jak píší níže další poškození. Dala jsem telefon soudnímu znalci, ten také závadu neobjevil, ale mě ten telefon zkrátka nefunguje. Nechala jsem si i vyměnit simkartu, ale stále se mi hovor přidržuje, ztišuje, píší se poznámky, mačká se klávesnice. Jak zde píší ostatní, pan Martinek byl velice arogantní a nehodlá situaci nijak dál řešit. Teď mi zbyl sice skvělý, ale nepoužitelný telefon, který schovám do šuplíku, protože se stydím, když při každém hovoru musím vysvětlovat, proč se třeba 4x spojení přeruší.