Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    vrátil jsem firmě ve čtrnáctidenním termínu mobil Samsung, protože jsem si špatně objednal.
    Celý proces vrácení proběhl bez problémů a s nebývalo vstřícností.
    Děkuji všem za rychlé vyřízení a přeji hodně dalších osobních i obchodních úspěchů.
    Jiří Jaša

  • Byl jsem ubezpečen že Samsung který jsem kupoval bude české distribuce a NEBYL!

    Byl jsem ujištěn o něčem co nebyla pravda.Lžete lidem do očí jen aby jste prodali. Doufám že mi peníze vrátíte stejně rychle,jako jste mi poslali zboží.

    Kupoval jsem telefon s vědomím že ho budu moci používat,nebylo to možné. Ne v ČR.

    Nejste poctivý obchod.

  • Nevím proč se mi můj příspěvek do této diskuze neuložil nebo byl vymazán,napíši ho znova.

    Naprosté fiasko. Mobil který jsem zde zakoupila byl v pořádku a fungoval,nevěnovala jsem tedy pozornost dodacímu listu a věnovala se nastavení telefonu.

    Druhý den jsem se dívala na fakturu a k mému překvapení tam figuroval název jiné firmy,firmy Mobilking.eu.

    Po tomto incidentu jsem se rozhodla mobilní telefon vrátit.Nevím,která z těch dvou firem mi pošle peníze,ale to už je jejich problém.

    Po této zkušenosti si rozmyslím do jaké firmy investuji své peníze.

    • Dobrý den, můžete zde umístit scan prodejního dokladu, nemáme nic s Mobilkingem společného, nevíme proč to sem začínají psát naši zákazníci :-)

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Totální fiasko. V tomto obchodě jsem si koupila mobilní telefon a jelikož fungoval jak má,nevěnovala jsem pozornost dodacímu listu. Byla jsem až druhý den nepříjemně překvapená,že tam figuroval název jiného obchodu než jsem objednávala,a to Mobilking.eu.

    Po tomto incidentu jsem to raději vzdala a nepátrala jsem po příčině. Mobil jsem poslala zpět,nevím který obchod mi bude vracet peníze,ale to už je jejich problém.

    Obchod mne zklamal.

  • POZOR!

    MOBILTEL a MOBILKING je jedna a tatáž firma. Objednáte si u MOBILTEL a příje vám telefon z firmy MOBILKING! Už samotný název tomu napovídá,jedna firma se nemůže zbavit vadných telefonů,tak to zkouší druhá.On se někdo chytne,co.
    Tefefon,který mi přišel byl v zoufalém stavu.Byl zašlý a na první pohled bylo vidět že už s ním bylo manipulováno. Je to prasárna takhle zoufale podvádět zákazníky.

    Pokud tady v MOBILTELU jste už nakoupili,nebo chcete nakoupit tak doporučuji si důkladně zboží prohlédnout a zkontrolovat. V mém případě to bylo jasné už na první pohled.

    NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT. STEJNĚ TO DODÁ MOBILKING!

    • Dobrý den, s výše uvedenou firmou ani nespolupracujeme. Vaše reakce je opravdu nepravda. Ani nevíme, jak jste na toto přišel. My máme tři kamenné prodejny.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Zakoupený mobil nefungoval tak,jak by měl.Po návštěvě odborného servise APPLE mi bylo sděleno že se nejedná o nový telefon,ale o již opravovaný před dvěma roky.Displej nebyl originální.

    Telefon jsem kupoval nový a zaplatil jsem za nový a za originál,což se o tomto kusu nedá říct.

    Dost mne to otrávilo a znechutilo další nákupy po internetu.Tento obchod už nikdy více.

    • Dobrý den, kontaktujte nás prosím na našem emailu info zavináč mobiltel.cz a popište prosím svůj problém a nezapomeňte připojit číslo vaší objednávky, výrobní číslo a nebo na koho byla objednávka původně vytvořena.

      Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Přes internetovou stránku jsme objednali Iphone. Dle nás se v žádném případě nejedná o originál. Celý záruční list a popis telefonu v čínštině. Na druhé straně telefonu nálepka - shodou okolností také v čínštině. Spojili jsme se s majitelem, který se nám s prominutím vysmál, jelikož si je na 100% jistý, že nám prodal originál. Stačí porovnat foto, které je dostupné u nabízeného zboží, s mobilním telefonem, který právě držíme v ruce.
    V krabičce byly spolu s telefonem přiloženy nabíječky - jedna buď anglická, nebo čínská. A druhá evropská. Samozřejmě bez označení Apple nebo něčeho podobného - popis na nabíječce nečekaně v čínštině. Chtěli jsme telefon rozjet a dohledat servisní číslo, abychom vyvrátili panu majiteli jeho tvrzení, že se jedná o originál. Bohužel po 3 minutách rána jako z děla. Vyhozené pojistky - vyhořela evropská nabíječka a prodlužovací kabel, do kterého byla zapojena.
    Celou situaci budeme řešit vrácením zboží - ze zákona 14-ti denní lhůta pro bezdůvodné vrácení.

    • Dobrý den, kontaktujte nás prosím na našem emailu info zavináč mobiltel.cz a popište prosím svůj problém a nezapomeňte připojit číslo vaší objednávky, výrobní číslo a nebo na koho byla objednávka původně vytvořena.

      Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • V žádném případě nedoporučuji u nich nic kupovat.

    Po třech týdnech jsem reklamoval iPhone a reklamace mi byla zamítnuta,přitom telefon byl jako nový,žádný škrábaneček jen prostě přestal fungovat.Vypnul se a už nešel ani zapnout a ani nabít. Nehorázné jednání obchodu. ROZHODNĚ ZAJDU DO ODBORNÉHO SERVISU!

    Tohle jim neprojde,tímto podlým způsobem klamat zákazníky.Takhle tedy obchod vydělává peníze !!!

    • Dobrý den, kontaktujte nás prosím na našem emailu info zavináč mobiltel.cz a popište prosím svůj problém a nezapomeňte připojit číslo vaší objednávky, výrobní číslo a nebo na koho byla objednávka původně vytvořena.

      Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Dostal jsem dárkem iPhon. Nešly stahovat aplikace, nešly mazat, součástí byly aplikace, které nejsou součástí nového iPhonu. Po konzultaci Apple podporou mi bylo sděleno, že se jedná o demoverzi. Mobil jsem zaslal zpět na reklamaci a nyní mi přišla SMS z České pošty, že budou mobil vracet zpět vzhledem k tomu, že jej nikdo z mobiltelu nevyzvedl. Velmi pofiderní firma. Zásadně nedoporučuji!

    • Dobrý den, kontaktujte nás prosím na našem emailu info zavináč mobiltel.cz a popište prosím svůj problém a nezapomeňte připojit číslo vaší objednávky, výrobní číslo a nebo na koho byla objednávka původně vytvořena.

      Děkuji Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Vůbec tady nenakupujte tyhle polsky telefony, vždyť tenhle obchod je nejhorší na všechno. Kvalitu i reklamace a že jich je.

  • Rozhodně nedoporučuji, telefon jsem již 3x reklamovala ale u první reklamace se na telefon ani nepodívali a reklamaci zamítli, napsali že obnovili továr. nastavení přitom telefon mi přišel se všemi daty tak jak odešel od mě. Při řešení problémů nezvedají telefony, jsou prolhaní, slíbí jak zavolají zpět přitom se nikdo neozve a pak záměrně odmítají hovory. Nyní budu posílat telefon po 4x protože problémy přetrvávají, uvidím jak to dopadne, pak předávám na ČOI! Rozhodně nedoporučuji, dokud nedojde k nějakému problému, firma funguje, ale když problém nastane, jsou arogantní ... NIKDY VÍC!!!

  • Dobrý den, koukám na poslední příspěvky... Nesouhlasím. Telefon přišel v pořádku. Krabička telefonu byla zabalena originální folií. Dále po vysunutí obalu, byla ještě před závěrečným otevření samolepkou(EUROPEAN SIM CARD ONLY). Po případě kdo by chtěl objednávat z toho obchodu a koukl na diskuze a nakonec si objednal zboží jinde..., můžete mi napsat zde email a můžu zaslat jak unboxing tak i fotky. :)

  • Dobrý den, tento obchod můžu doporučit. Naposledy jsem kupoval Huawei P8 10/10. Po měsíci byla vada na displayi+baterie nevydržela ani půl dne, nenáročného používání. Poslal jsem to na reklamaci a za cca 20dní telefon na zpět a do teď funguje(já už nepoužívám.). Objednal jsem si S9, tak jsem zvědavý jestli bude mít oficialní příslušenství atd... Ale věřím mobiltel, že bude vše v pořádku. Tento obchod můžu jen všude doporučovat. Snad tuto ,,zkušenost" nebudu muset změnit...

  • Zoufala zkusenost s touto firmou! Nikomu NEDOPORUCUJI si od nich cokoli objednavat.

    iPhone prestal po par mesicich fungovat a byl 3x reklamovan - vzdy ho vratili s tim, ze je v poradku, do par minut se ale znovu vypnul a nefungoval. Po 1. reklamaci mi dokonce telefon dosel v horsim stavu, nez byl odeslan - mel poniceny LCD displej a uvolnenou baterku, ktera v nem hrkala. Na muj dotaz, co to ma znamenat, se mi dostalo odpovedi, ze to neni baterka, ale stabilizator a ze to takto "hrka" u vsech iPhonu rady 5 a vyse. Rekla jsem, ze to pred reklamaci urcite nehrkalo, a pani mi rekla, ze jsem si toho predtim jen nevsimla...Delaji z lidi hlupaky a cekaji, kdo jim to uveri a nebude se dal branit! Dalsi den jsem volala znovu a jiny pracovnik mi sdelil, ze si toho vsimli, ale nevedeli, jestli to uz bylo nebo ne pri prijeti do reklamace, tak se rozhodli to takhle odeslat a pry se ozvu nebo ne. Nasledne displej i baterku opravili.

    Po 4.reklamaci, kdy se telefon zase okamzite po obdrzeni ze 3.reklamace vypnul, mi volali, ze po kontrole v servisu opet nebyl nalezen zadny problem, ale pry mi tedy poslou uplne novy (asi z dobre vule :D ). Po peti dnech pouzivani tohoto "noveho" telefonu nasledoval podobny scenar, vypnul se a uz neni k zapnuti. V oficialnim autorizovanem Apple servisu mi rekli, ze chyba je rozhodne v telefonu samotnem a ze to nebylo zpusobeno uzivanim.

    Komunikace teto firmy pri reseni jakehokoli problemu je arogantni a utocna. Delaji z lidi hlupaky, lzou a vytaci se.

  • POZOR! JEDNÁ SE O PODOVDNÍKY! Pošlou vám starý poškozený mobil a budou se snažit vás do poslední chvíle přesvědčovat že jste si ho ještě sami zničili! Divím se že toto zde Heuréka před vánocemi drží. *** editováno***.

  • Dobrý den,

    rád bych přispěl svoji negativní zkušeností na tento obchod. Jelikož už je to dlouhá doba od nákupu, tak nemám možnost sem napsat recenzi... Pokud nebudete reklamovat mobil, je vše v pořádku. V okamžik reklamace začíná nekonečný kolotoč dotazování, čekání a dohadování se s prodejcem.
    Mobil šel na reklamaci kvůli závadě GPS na Huawei P9. První krok byl reklamovat u autorizovaného Huawei servisu, kde mě odmítli s tím, že mobil je z EU distribuce a tudíž jej nemůžou opravit... Po komunikaci s nějakou "Marcelou" (příjmení se nedozvíte) jsem odeslal mobil do Rychova nad Knežnou. První problém je, že servis přebírá zboží jednou týdně, což Vám neřeknou. Mobil převzali z pošty až po šesti dnech a potvrzení o přijetí do opravy až sedmý den. I když by měli alespoň do tří dnů rozhodnout jakým způsobem budou řešit reklamaci, tak celých 30 dní se nikdo neozval. Jelikož se nikdo neozýval, donesl jsem na prodejnu odstoupení od smlouvy. Velmi arogantní prodejce mi jen suše oznámil, že mobil nemá, odstoupení nepřevezme a po mém dalším dotazování jak tedy chtějí reklamaci řešit, mě řekl "čelem vzad a podívejte se na dveře prodejny". Stále dokola odkazoval na firmu Navis Trade. Takže vy koupíte mobil v eshopu mobilTEL, provozovatel je Redero a prodávající Navis Trade. To už samo o sobě vypadá trošku podivně... Odeslal jsem teda odstoupení poštou na pobočku Rychnov i do Prahy firmy Navis Trade. Mezi tím mi poslali domů mobil z reklamace. Po shlédnutí byl zřejmě opravený , vše fungovalo, ale chybělo mu ochranné sklo s kterým jsem jej odesílal. Přes moje předešlé výzvy, kdy neměli ani můj mobil a ani nechtěli odstoupit od smlouvy, mi až spolu s mobilem sdělili že vyměnili displej. Firma se tu prezentuje , že opravy řeší v autorizovaných servisech, ale Huawei ČR o žádné opravě tohoto mobilu neví a navíc mi bylo sděleno, že závada GPS se neřeší výměnou displeje, ale antény nebo základní desky! Proč tedy výměna displeje? A jak ve skutečnosti vyřešili závadu GPS? Odpovědi se nedočkám, servis nekomunikuje. Začal jsem tedy hledat nějaké info o této firmě. Na
    https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-1205/navis-trade-s-r-o najdete spoustu negativních recenzí a nezájem ze strany firmy. Řešení přes http://ec.europa.eu/consumers/odr/ také neefektivní. Firma prostě nekomunikuje. V Černých ovcích na ČT také najdete pána z Olomouce, který se musel soudit a dokazovalo se, která z firem za reklamaci zodpovídá a musí mu nahradit škodu. https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/216452801080926/titulky

    Když to celé shrnu, i přes strašnou komunikaci s firmou mám opravený mobil. Odpověď mobilTElu na mé odstoupení i po třech měsících není, postup vyřešení závady nejasný, dosud mi neproplatili poštovné a ochranné sklo, nekomunikace s institucemi které řeší spory nulová. Jako zákazník bych nikdy tento obchod nedoporučil. Neprofesionalita a arogance je jediné s čím se setkáte při případném problému !!!

  • Zakoupila jsem telefon IPhone SE. Telefon měl být z české distribuce a jak je tedy možné,že nabíjecí adapter nebyl do českých zásuvek? A proč při nastavení nebyl na výběr jazyk,ale telefon už byl touto fází kdy se musí přihlašovat atd. prošlý?

    TENTO OBCHOD NENÍ DŮVĚRYHODNÝ!

    • Dobrý den,

      rádi bychom vám pomohli ve vyřešení vašeho problému. Bohužel podle jména, kterým se tady prezentujete jsme žádnou objednávku nenašly. Můžeme poprosit k nám napsat na email či zatelefonovat, problém vyřešíme. Děkujeme.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Hned po rozbalení jsem zjistila že mobil není v pořádku.Na první pohled bylo vidět že na horní straně po celé délce je kryt odlepený.Skleněná vrstva displeje ani pořádně nesedí.Dále jsem mobil nezkoumala a raději jsem ho ani nezapínala a poslala zpět.

    Je to neskutečná drzost poslat zboží v takovém stavu.Když jsem volala na podporu jak je možné že zboží přišlo v takovém stavu, bylo mi sděleno že to není možné a že leda mohlo dojít k záměně.

    Obchod v každém případě nikomu nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      rádi bychom vám pomohli ve vyřešení vašeho problému. Bohužel podle jména, kterým se tady prezentujete jsme žádnou objednávku nenašly. Můžeme poprosit k nám napsat na email či zatelefonovat, problém vyřešíme. Děkujeme.

      S pozdravem Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

  • Má osobní zkušenost je velmi dobra. Objednala jsem mobil pred Vanoci dorazil v pořadku. Po pul roce se mi začal objevovat flek na displeji a všichni strašili že to reklamaci neprojde tak jsme mobil odvezli přimo do Rychnova a do měsíce jsem mela mobil zpátky a opravený. Takže ja doporučuji

  • Žádné potvrzení objednávky, nebýt toho že Pošta posílá SMS o převzetí zásilky, ani nevím jí mobiltel už expedoval. Následně žádná odpověď na emaily s dotazem, proč mi nepřišla potvrzení o objednání. V balíku ŽÁDNÁ faktura!! Jelikož nemám žádnou ani v mailu a nakupoval jsem jako neregistrovaný zákazník, nemám teda žádnou fakturu pro případnou reklamaci (která by zajisté stejně neproběhla podle toho co tu čtu). Balík ale přišel, ok, tim ale nekončíme. Kupoval jsem dva mobily, hlavní podmínkou bylo NFC, kterým měly telefony podle popisu disponovat. Mobily jsem tedy vybalil, aktivoval, nalepil tvrzené sklo a vyhodil obaly. Pak chci zapnout NFC a použít ho a ouha - mobil ho nemá?? Po bádání na webu zjišťuji, že tento model má vlastně dva modely, jeden s NFC a druhý bez (mě samozřejmě zaslali oba bez NFC). Takže nemám fakturu abych mohl zboží vrátit, nemám krabičku, na mobilech nalepené sklo za 600,-.
    Nechápu jak tento obchod může Heureka označovat jako ověřený přes takovéhle hlody.

    • Dobrý den, vůbec nerozumíme. Žádný email na náš hlavní info zavináč mobiltel.cz nepřišel.

      Jestli jste to vy, vytvořil jste objednávku 5.1.2018.

      (#99xxx)
      Firma: ZDKHxxxx Krásná Hora xxx
      IČO: 0010xxxx, DIČ: CZ0010xxxx

      Faktura nebyla vystavována, pouze doklad do 10.000 Kč včetně DPH, můžeme doposlat, vytáhl jsem z něj vaše iniciály. Ozvěte se na číslo 603 969 257 nebo email.

      Email v objednávce [email protected]

      Mohl jste ho špatně vyplnit a nemuselo vám nic chodit :-)

      Ozvěte se, rádi vám pomůžeme. Hezký den Tomáš Novák, www.mobilTEL.cz

    • Dobrý den, dobře tak za ten doklad se omlouvám, ten tam byl, vzala si ho kolegyně. Objednávka z 5.1.2018 byla v pořádku přišlo co mělo (mail o potvrzení ovšem taky žádný nepřišel.) Já však mluvím o nedávné objednávce, vytvořené v první polovině tohoto měsíce. Nicméně jste mi neodpověděli na to, proč na webu uvádíte, že mnou objednaný mobil disponuje funkcí nfc, když ji ve výsledku nemá :)
      A na váš mail "info zavináč mobiltel.cz" jsem posílal 3 maily z adresy zadané v objednávce, viz screen v odkazu. http://imgworld.cz/s3/I9C2kxuu1x.jpg Byl bych tedy radši, kdybyste odpověděli na ty maily, než tady něco žehlit na heurece, abyste před lidmi vypadali jako slušný prodejce.