Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chtěla bych se zeptat, který z těchto mobilů je nejlepší.. Nokia 5230, Nokia 5530 XpressMusic a nebo Nokia 5800? A jestli je k nim vždy dodáváno CD se softwarem?

  • Reklamace uznána, telefon poštou vrácen. Vrátit peníze nechtějí, nereagují, nekomunikují. Naprosto nerespektují OZ. Radím - NIC NEKUPOVAT !!!

  • Dobrý den, jako zástupce internetového obchodu bych rád reagoval. Záruka se zamítá jen pokud je důvod oprávněný. Chápu, že když se někomu záruka zamítne, není to radostné, nicméně všechny garance vyřizujeme v souladu se zákonem. Zamítnutí na základě mechanického poškození nás mrzí, ale bohužel takto poškozený telefon nelze opravit na náklady výrobce.

  • Zboží jsem objednal v pátek kolem 9., asi v 11 jsem byl telefonicky osloven, v 16.30 jsem v Hloubětíně převzal mobil přivezený do Prahy z Liberce. Jsem spokojen i s ochotou prodavače, který mně vyměnil simkartu, vyzkoušel telefon a popřál pěkný víkend. Váš obchod budu doporučovat svým známým.

  • Přesně jak píše palosek reklamace neuznána, záruka zamítnuta preškrtnuta a řešení lze jen soudne. Soudni znalec plno peněz navic a nakonec ty naše soudy nevíte co kde p*o*s*e*r*o*u* a nakonec to vše zatáhnete i jejich náklady z vlasní kapsy. NEBRAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Stalo se mi přesně to samé. Uřčitě od nich nic neberte poslední dobou se množí případy kdy si zákazníci stěžují, že obdrželi šmejdm, který pří reklamaci nebyl uznán (důvod vlastního zavinění) Rozhodně NEDOPORUČUJI tento ochod

  • Mobilni-telefony.bit ******NEBRAT ****** Muj první telefon asi tak 5let spátky bez problému ale jak to vypada s postupem casu se toho hodně změnilo ----> pri koupi telefonu jsem vubec necekal komplikace ale teelfon se z nicehonic začal přehřívat. Dal jsem telefon k reklamaci a měsíc jsem čekal na to než mi přijde vyučtovaní že telefon nelze opravti že je hrohnuta Sys deska a že se toho nevztahuje k reklaamci a telefon stojici 4500 kc lze opravit za 3800?, tak to jsem nejak nepochopil navic telefon poslali nazpatek bez baterie a s vysledkem vlasiho poskozeni tlakem (telefon bez znamek poskozeni) nevim jak vy lidi ale od tohoto ochodu už nic nevemu

  • Také nedoporučuji !!! Stejné potíže jako uživatel davonka! Telefon ze Saudské Arábie! Při reklamaci zamítnutí a vyjádření že mi zaniká záruka !! Na zamítnutí záruky nemají ze zákona právo, nicméně jim to problém nedělá! Podle informací z ČOI se věc dá řešit jen soudně!

  • Chtěla bych se zeptat jestli když si objednám mobilní telefon, tak zda si ho mohu vyzvednout na prodejně v Praze.

  • Firmu MT Biz rozhodně NEDOPORUČUJI!!!!!! K objednanému mt není originál záručák a oprava, kterou by mi vzali v autorizovaném servisu na záruku mi tato firma jako záruční neuznala a chtěla si naučtovat o 2000,- Kč víc (týkala se dispeje) než by si v servisu účtovali jako pozáruční opravu (1000,-)....Takže bacha, kontrolujte vše při převzetí záručáky!!!! Jsou to asi pěkní "šeďouři"!!! Napsala bych i recenzi, ale nenašla jsem jak :-((( a nejsem koukám sama!

  • Rad bych si pořídil Nokii 5800 ale nevim kde a objednávat telefon Z Prahy nebo Liberce atd se mi moc nechce protoze neminim kdyby byly potize neustale posilat telefon do Prahy,Liberce ci opavy) idelani by bylo kdyby tyto levne obchody(mobilpanet,telefony biz,atd-maji sidlo v Opave liberci atd) meli pobocku v BRNE!!! Nebo se chci zeptat na mobil N 5800 z ktereho statu dovazite zda by sla reklamace provest v Brne dekuji VČ

  • Mejra26: prečti si tohlehttps://info.heureka.cz/overeno-zakazniky/

  • Ted jsem se tady na Heurece zaregistroval a jsem teda docel zkušenej uživtel internetu, ale nak se nemuzu dohledat toho jak jsem pridat recenzi obchodu...? Poradi nekdo?

  • Budtě radi že vam vše funguje jak ma protože až budete muset reklamovat tak to si užijetě hedně štěstí

  • Mišel: pokud to je FW vada tak opravitělné aj doma jakej typ mobilu maš

  • 3x jsem reklamoval telefon, že při naběhnutí se zasekl FW a už nenaběhl a bylo mi řečeno že firmwarová vada se nepovažuje za záruční opravu. Tak že mi zůstal pěkně nefunkční telefon. Tak že vřele doporučuji

  • Chtěl bych si koupit novej mobil a tenhle se mi dost líbí http://www.sony-ericsson-satio.cz/ , máte ho skladem?

  • Ja mam od ních koupenej SE Xperii po 7 měsícých mi praskol kryt u baterky a začala se olupovat chromová čast tak sem to poslal na reklamací přišla mi sms vaše reklamace byla přijata do servisu pod číslem xxxxxx tak uvidím jak to dopadne

  • Ondran: Skušenosti s reklamaci mám velice špatné. Já jsem si koupila sony ericsson W705. Za tři měsíce se mi pokazila paměťová karta, tak jsem ji poslala se záručním listem zpět. Ale reklamace byla odmídnuta s tím že prý jsem měla poslat celý telefon. Tak jsem si musela paměťovou kartu za 600 kč koupit novou a je mi z toho smutno. A také jsem dcerce koupila mobil ze stejné stránky k vánocům a teď se bojím, aby se ji také něco nepokazilo. Novou paměťovou kartu jsem si samozřejmě objednala již jinde. Zde nikdo nepochopil, že když jsem nemocná a mívám záchvaty, tak mobil potřebuji mít stále u sebe.

  • karl: Souhlasím s Vámi, také jsem návod, vůbec, ale vůbec nedostal. Hrubě tím porušují zákon !!!