• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují.
    • Uvedené zboží objednáno,toť vše! Dále se nic něděje!!!
    • Obchod vůbec nekomunikuje
    • Tak snad zbytečná otázka,ne?

    Není co shrnovat.....!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se ani neobtezoval mi sdělit, že zboží, které jsem objednala a u kterého bylo napsáno, že je skladem ve skutečnosti skladem není..
    Až když jsem obchod sama kontaktovala byla mi tato informace sdelena.. Ještě týž den volal další pracovník, aby mi informaci, že zboží skladem neni sdělil..
    Stále nebylo dodáno.

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    dovolím si reagovat na Vaši recenzi, která mne trochu rozpálila do běla. Zboží je a bylo skladem. Vzhledem k tomu, že jsem byl u toho, když Vám kolega osobně volal a spolu jste se domlouvali na dodání, nechápu Vaši recenzi. Forma platby - platební příkaz. Než platba dorazí, nějaký den to trvá (pokud nemáte stejnou banku). Jakmile platba dorazí, kolega objedná dopravu a následující pracovní den je zboží svezeno a již míří k Vám. Zboží bylo objednáno v pátek a za necelých 5 pracovních dní píšete takovouto recenzi, když zboží bylo zaplaceno až za 4 pracovní dny. Nechápu Váš postoj.

    Václav Milisterfer, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Byla nejlepší cena na trhu
    • No a to je tak všechno!

    Eshop udával že zboží je skladem, opak byl pravdou.
    Po týdnu od nákupu a komunikace nulová.

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi, zboží bylo opravdu skladem, ale někdo jiný byl rychlejší než vy a aktualizace nelze provádět každou vteřinu. Omlouváme se Vám. Zboží v dnešní době máme i půl roku u výrobců objednané a stále nedodané (i to, co jsme již zaplatili). Taková je dnes "normální" situace. Věřím, že to jako rozumný člověk pochopíte. Snad se situace v roce 2022 srovná. Další vozíky SELVO máme objednané, ale dodávky jsou v řádech měsíců. Pokud najdete daný typ u někoho skladem neváhejte si ho telefonicky zamluvit, může se stát, že další bude klidně až v roce 2022.

    Václav Milisterfer, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hned při první objednávce nereagují
    • Objednané zboží které podle stavu skladu bylo. Tak vlastně nebylo. Po týdnu čekání na dobírku jsem tam zavolal a zboží není a nemohou jej ani dodat prý výrobce již nemá.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobra cena
    • dodaci lhuta

    obchod je pro toho, kdo nespecha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny.
    • Zboží není na skladě a není možno ho už sehnat.To přesto, že je tak uvedeno v popisu zboží. Toto jsem se dozvěděl až po třech dnech od objednávky. Pokud máte dost času a nestavíte, není to problém. Pokud je to opačně, nic moc....

    Klasický překup jako ostatní e-shopy, bohužel špatná aktualizace stránek. Cítím se klamaný špatnými a zavádějícími informacemi o údajné dostupnosti zboží a zdržovaný informací o nedodání. Nic mi není do tvrzení, že se výrobek již nevyrábí a jiných výmluv. Za stejné peníze jsem ho koupil u konkurence, která ho měla skutečně skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neaktualní produkty včetně cen

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den pane Bartoši,

    děkuji Vám za Vaši recenzi, vzhledem k tomu, že provozujete svůj obchod se stejným zbožím a prodáváte stejné značky jako my, chápu Vaše vyjádření jako pomluvu. Vím, že podnikat není jednoduché, ale vylévat si své nezdary na někom jiném se mi zdá poněkud mravně nízké. Jestliže se podívám na hodnocení Vašeho obchodu zákazníky, vidím, že se Vám také něco občas nepovede, ale nepomlouvám Vás. Jen Vám doporučím, aby jste se více věnoval svým zákazníkům a nepomlouval ostatní prodejce. Více Vám k tomu ani snad psát nemusím.

    S pozdravem,

    Milisterfer Václav

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po obdržení fakturi a jejím uhrazení, jsem nedostal žádné potvrzení o přijetí platby a na dotaz nikdo nereagoval. Do telefonu ni bylo zděleno, že zboží určitě dostanu, že mají problém s dopravcem. To už ale je zase týden a nic.Zboží jsem objednal 23.3 a dnes je 7.4 2015

  • Vůbec nejsou schopni ani zavolat, že naše objednané zboží jim ještě nepřišlo od dodavatele a navyšují cenu. Po mém vysvětlení, že podle obchodního zákoníku musí zboží prodat za nabízenou cenu pán mlčel. Objednávku jsem zrušila.

  • Nabídka zboží, které neměli a nedodali stále na jejich stránkách probíhá.....

  • Na stránkách nabízeli čerpadlo za 6600,- Kč, když jsem ho objednal, tak napsali mail, že není skladem, ale mohli by ho objednat za 7990,- Kč.

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednaná tlaková myčka Kärcher K 5.530 T400 byla ve výprodeji. Objednávka byla uskutečněna již v době kdy bylo zboží vyprodáno a na webu bylo jasně napsáno, že již skladem není. To, že došlo ke zdražení téměř všech výrobků v ČR za to nemůžeme my, ale ČNB. Za cenu, kterou jsme ve výprodeji nabízeli dnes již ani nenakoupíme. Naším cílem není klamat zákazníka, ale nabízet dobrou službu za rozumné peníze, ale to se zřejmě v ČR necení.

    Přijměte prosím za to naši omluvu.

    Milisterfer Václav

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6ádné
    • na zrušení

    Příšerné

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Nevím, s čím jste nebyl spokojen. U nás jsme žádné pochybení nezaznamenali.

    Vždy se snažíme zákazníkovi vyhovět a to i nad rámec standardů.

    Pokud byl Váš záměr nás pošpinit, tak je to od Vás ubohé a nečestné pane Rozsypale.

    Chápu, že pod anonymní přezdívkou si dovolíte to, co by jste si pod svým vlastním jménem zřejmě nedovolil, ale napsat, že je vše špatně a nenapsat důvod proč jste nebyl spokojen je asi jednodušší, než napsat pravý důvod.

    Pokud bychom něco udělali špatně mohli bychom se toho příště vyvarovat.

    Prosím proto ostatní zákazníky o objektivní kritiku.

    s pozdravem Milisterfer Václav

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena.
    • U uhlové brusky chybí záručí list
    • a klíč na povolování kotouče.
    • Klíč mam vlastní, takže to nevadí.

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    jako záruční list slouží prodejní doklad - běžně v ČR již od roku 91. V případě, že si brusku zaregistrujete na www.bosch.cz můžete ji mít až 3 roky.

    Ohledně chybějícího klíče v balení - brusku jsme před odesláním nerozbalovali a nepřekontrolovali - někteří zákazníci kontrolu obsahu berou jako znehodnocení zboží.

    Kdyby jste nám dala vědět, že klíč chybí, zdarma vám ho zašleme. Nestalo se tak a tak jsme ani "chybu" nemohli napravit.

    Co se týče našeho pochybení, které uvádíte:

    1) Záruční list byl dodán ve formě prodejního dokladu.
    2) Klíč na povolování - nebyl již od výrobce (zašleme nový)

    Omlouváme se vám za naše pochybení, které napravíme.

    Prosím jen o datum, na které chcete zaslat klíč. Kontaktujte mne na [email protected] nebo 602 590 214.

    Milisterfer Václav

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dobré jednání
    • levné zboží
    • Objednala jsem si židle HFC 010 a přišly mi židle HFC 019- tedy jiná barva.

    V tomto obchodě jsem nakupovala protože zboží bylo levné, komunikace s pracovníky po telefonu byla dobrá, ale přišlo mi zboží v jiné barvě než jsem si objednala. Zboží jsem nevracela protože se mi hodila i ta druhá barva. Ostatním bych obchod doporučila, ale při převzetí zboží radím nákup dobře prohlédnout.

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za naši chybu. Sám distributor nám tyto židle jako HFC 010 dodal. A z tohoto důvodu jsme zboží nepřekontrolovali. V případě, že budete chtít zboží vrátit, vrátíme Vám peníze včetně dopravného. Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu.

    Milisterfer Václav

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednal jsem si multifunkční žebřík (má funkčnost, kterou nutně potřebuji) a ačkoli mi objednávka byla potvrzena, dorazil žebřík univerzální bez potřebné funkčnosti.

    Pokud si něco objednám, objednávka je mi potvrzena a přesto mi pošlou něco jiného, už se tam nevracím.

    Reakce obchodu Milisterfershop.cz

    Dobrý den,

    26.09.2012 jste objednal žebřík trojdílný multifunkční PROTECO 3x9 (nosnost 120 kg). Dodali jsme Vám ho 27.09.2012. Nevím tedy, kde se stala chyba. Pokud nejste s žebříkem spokojen můžete ho do 14 dnů vrátit a my Vám vrátíme peníze. Jsme rodinná firma, která se o své zákazníky stará.

    Osobně jsem žebřík zabalil, připravil a odeslal.

    Milisterfer Václav


    Pokud jste konkurence, neklesejte tak hluboko.