Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena dobrá ale...

    Objednávala jsem velmi narychlo. Dcera dostala svou druhou menstruaci v životě po 23 dnech a jelikož by se na dovolené nevykoupala, slíbila jsem jí pořídit menstruační plavky. Vědoma si toho, že si lidé v tuhle dobu vybírají dovolenou, jsem si zkontrolovala hlavní stránku eshopu i FB a vzhledem k tomu, že v eshopu uvádí, že odesílají do 24hod., jsem objednala větší velikost s tím, že kdyžtak budou starší dceři a stihnu objednat i velikost menší. Když se 4 dny nic nedělo, tak jsem začala zjišťovat, co se děje. Telefon nebrali, na mail, kde jsem vylíčila, v jaké jsem situaci, odpověď, že toho mají hodně a že to odešlou příští týden a že pokud nebudou sedět, další objednávku od odjezdu nestihnu. Druhý den přišla zpráva od eshopu, že je zásilka na cestě, ovšem další týden se nic nedělo, zpráva ze Zásilkovny žádná, tak jsem objednávku zrušila. Peníze mi vrátili obratem, ale pachuť zůstává. Paní mi napsala dva dlouhé vysvětlující a omluvné maily, ale přestože jsem jí psala, že by bylo fajn, aby o jejich problémech věděli klienti dopředu (stačí krátká věta na eshop a FB), že bych si tím ušetřila nervy a rovnou objednala jinde, tak mi vysvětlovala, že se to netýká všech klientů a dodnes nikde ani čárka. To nepochopím, spokojenost klientů by měla být na prvním místě, protože nespokojení jako já už zde nenakoupí, i když je cena poloviční, než u konkurence. Kdybych si přečetla, že se objednávka může opozdit, tak bych plavky objednala jinde a menstruační kalhotky objednala zde, protože na ty jsem nepospíchala.

    Reakce obchodu Menstruační kalíšek

    Dobrý den,
    velmi nás nastalá situace mrzí, několikrát jsme se omluvily a peníze obratem vrátily, vzhledem k situaci bohužel jiné řešení nebylo.
    Za 10 let provozu se nám nic podobného nestalo, není to žádná omluva a velice nás nastalá situace mrzí, pochopení od zákazníků nečekáme, chyba je na naší straně.
    Řešily jsme technické problémy, situace se netýkala všech zákazníků. O problémech které nastanou dopředu nevíme a tedy nemůžeme dopředu zákazníky informovat (jak zmiňujete).
    Jednalo se o chvilkovou situaci, zboží již odesíláme jako obvykle během 24h.

    menstruacni-kalisek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží doručeno až za dva týdny bez zprávy o odeslání.

    Reakce obchodu Menstruační kalíšek

    Bohužel jsme byli nuceni řešit nenadále nastalé technické problémy což zpozdilo doručení některých objednávek.
    Situace je již vyřešena a objednávky jsou odesílány standardně do 24h.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.
    menstruacni-kalisek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedodal objednané zaplacené zboží, obchod nekomunikuje, telefony nezvedají, při posledním volání telefon vypnut.

    Reakce obchodu Menstruační kalíšek

    Dobrý den,
    bohužel jste nás nekontaktovala na email abychom mohli situaci dořešit.
    Bohužel jsme nuceni řešit nenadále nastalé technické problémy a objednávky odesíláme zpožděně. Snažíme se nastalou situaci co možná nejrychleji vyřešit a i když se pomalu dostáváme do bodu kdy bude vše opět v normálu, nepostupuje řešení problému tak rychle jak by jsme si představovali. Pokud chcete objednávku zrušit napište nám, obratem Vám vrátíme platbu.
    Vzhledem k velkému množství objednávek řešíme všechny zákazníky individuálně obratem přes email.
    Situace bude brzy vyřešena a zboží budeme odesílat opět do 24 hodin.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi nepotvrdil objednávku
    • Vůbec nevím zda mi objednávka dorazí

    Reakce obchodu Menstruační kalíšek

    Dobrý den
    Objednávka je uložena již téměř týden k vyzvednutí. Informace o objednávce a odeslání s číslem zásilky chodí automaticky na email, je možně že Vám přišly do spamu nebo nevyžádaných zpráv kde jste je nezaznamenala. Bohužel jste nás nekontaktovala s dotazem ohledně objednávky, na email odpovídáme do 24 hodin. Více informací s číslem zásilky Vám nyní přeposíláme na email.
    Přejeme pěkný den
    Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychle jednani
    • odpovidali obratem
    • nekompletni informace

    Pred nakupem kalisku jsem procetla par webu, nicmene ridila jsem se vyberem velikosti podle informaci na jejich strankach.
    K memu prekvapeni kalisek jsem vubec nebyla schopna do sebe vtesnat.
    Az na jinych forech jsem se docetla, ze je potreba zjistit, jak nizko mam cipek a vubec nejlepsi je konzultace s gynekologem, ktery vas zmeri. To se na jejich strankach nedozvite, coz je skoda. Taky si nekoupite boty bez toho, abyste vedeli jakou mate velikost nohy.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Za strany obchodu bych problém neměl, bohužel jsem ale zásilku stále nedostal. Podle české pošty by měla být dodána- já jsem osobně ale stále nic nepřevzal.

    Reakce obchodu Menstruační kalíšek

    Dobrý den,
    v systému sledování zásilek České pošty je zásilka označena jako doručená.
    Zásilka je pouze na podpis, pokud jste ji nepřevzal můžete zavolat na Vaši místní poštu :číslo: 382 581 293 kde Vám musí sdělit kdo zásilku převzal.
    Vaše hodnocení kdy jste hodnotil v tomto případě hlavně Českou poštu ale negativní hodnocení jste promítl na celkové hodnocení obchodu nás velmi mrzí.
    Nekontaktoval jste nás v této věci aby bylo možné situaci řešit. Vždy je způsob jak situaci vyřešit ke spokojenosti zákazníka pokud nás zákazník o problému informuje.
    Byli bychom rádi kdyby nás zákazníci v případě problému nejdříve kontaktovali abychom mohli situaci řešit, jsme přesvědčeni že z naší strany k žádnému pochybení nedošlo.

    S pozdravem
    Zákaznický servis

    14.11.2014 zákazník samozřejmě zásilku obdržel nedlouho po napsání negativní recenze, je škoda že nejdříve napsal špatné hodnocení a poté se teprve informoval, mělo to být naopak.