Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo, ani žádná komunikace, je možné, že se potýkají s nějakým problémem, vtom případě se prosím omlouvám.

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Omlouváme se, stěhovatli jsme a reorganizovali. Bylo zavřeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes dotazy zda se objednávka vyřizuje, nebylo na dotazy odpovězeno. Když jsem poslal třetí dotaz a bylo to víc než 6 dní, jsem se rozhodl objednávku zrušit.
    Až když jsem požádal o zrušení objednávky, přišla konečně odpověď, byla by odeslána až v den, kdy mi byla zásilka doručena jiným obchodníkem.

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Omlouváme se, stěhovatli jsme a reorganizovali. Bylo zavřeno

    • Zasláno jiné množství ..zaplaceno 40 kg granulí ale dorazilo pouze 20 kg granulí...Obchod si nechal zaplatit částku za 40 granulí a v balíku bylo pouze 20 kg granulí...při reklamaci bylo slíbeno že se vše napravi a 20 kg zaplacených granulí dodá ..ale stále nic ..navíc přestal obchod reagovat na telefon.A to jsem byla dlouholetá zákaznice která v obchodě nechala měsíčně ne málo peněz...A teď ztráta důvěry a okradena o zboží které si nechali zaplatit a nedodali.

    Obchod mě poškodil finančně a ztratila jsem v něm důvěru...

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Omlouváme se, stěhovatli jsme a reorganizovali. Bylo zavřeno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po automatickém potvrzení objednávky se týden nic nedělo, přestože zboží mělo být skladem. Žádná reakce na email s dotazem, kde je zboží. Dva dny po tomto emailu přišla sms, že si mohu zboží vyzvednout, ale to už bylo objednáno jinde.

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Omlouváme se, provádíme organizační změny a s tím souvisí výpadek komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaos,nepřipravená zásilka

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Omlouváme se, provádíme organizační změny a s tím souvisí výpadek komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vstřícná komunikace
    • rychlé řešení problému
    • zboží dorazilo navlhlé, uvnitř zabalené nepoškozené krabice
    • nebyla doručená celá objednávka,ale po reklamaci rychlé dodání zbývajícího obsahu
    • zvláštně zabaleno: se spoustou skartovaného papíru- hodně nepořádku při rozbalování
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V poslední dodávce granulí přišly jedny otevřené. Neřešila jsem to,říkala jsem si,že těm granulím nemůže nic být.  Teď s hrůzou všechny granule vyhazuji,neboť se v nich objevily housenky. Mám tak chycené všechny  balíky,jehněčí,kureci i hovězí. Celkem tedy vyhazuji přes 12 kg granuli. Jsem nepříjemně zaskočena, neboť tyto granule jsou dost drahé a není to první negativní zkušenost s vaším obchodem, kdy jsem přímo na prodejně v Mariánských Horách kupovala Orijen Originál to nejmenší balení, doma jsem zjistila,že bylo prošlé.  Granule Platinum mají záruční dobu v pořádku, ale zřejmě stály  někde ve skladě,kde se do nich pustili moli a z toho zřejmě ty houseny.

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Omlouváme se za chybu. Tohle by se už nemělo stát.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Inzerované zboží nebylo k dispozici

    Slíbili jiné,se kterým jsem souhlasil. Slibované konzervy ke každému pytli granulí (celkem 4) nebyly doručeny

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Vše bylo nakonec vyřešeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Další z E shopů který píše že má zboží skladem ale přitom ho nemá a není schopen ho ani dodat.

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Upravujeme pravidelně dostupnost, která je již u naprosté většiny produktů aktuální.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží ale bylo mi telefonicky sděleno že není a ani nebude vše ovšem na stránkách mazlíčku to bylo vše napsáno skladem takže toto se mi nelíbi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyzvedl jsem si objednány předmět ,ale byl poškozeny ,tak jen ho nepřevzal a raději koupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na balíček čekám už 10 dní a stále nedorazil....

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Situace nás velice mrzí, balíček jsme již 3x urgovali. Vždy nám bylo slíbeno, že bude doručen. Dnes jsme opět urgovali. Balíček od nás odcházel takřka hned, na což máte i emailové potvrzení. Chyba je na straně PPL, se kterou komunikujeme, ale asi marně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar nemajú skladom
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatil včetně dopravy, ale složili ho bez nějakých předchozích dotazů do zásilkovny ve vedlejší obci. Přes urgence nedoručili.

    Reakce obchodu MazliciOstrava.cz

    Normálně zde vůbec nereaguju, ale problém byl na straně PPL, za což my už zcela nemůžeme. Snažil jsem se Vám telefonicky problém vysvětli, ale podle recenze marně. Jelikož nerozvážíme po republice naší dopravou (to není v silách žádného eshopu), tak jsme závislí na kurýrech dopravních společností. Každopádně nás celá záležitost mrzí, ale před Vánocemi se tyto a jiné situace bohužel stávají i v lepších eshopech .....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • balík dorazil roztrhaný, což bych přičetla na vrub dopravci, ale balík byl vystlaný neskutečným bordelem, staré použité tašky, špinavé!!! papíry a bylo dost nechutný to pak uklízet. Bylo toho neskutečný pytel. Opravdu nechci dostávat v zakázkách bordel po někom jiném, který pak musím uklízet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již po druhé se mi stalo, že zboží u kterého bylo uvedeno skladem nebylo vůbec dostupné (misky), další zboží skladem by teprve museli objednat (granule), konzervu by museli vyměnit za jinou, protože objednanou také neměli. Vždy jsem se to ale dozvěděla až po urgování objednávky, nikdy nedali ani vědět sami, že zboží není. Takže dodání by se protáhlo až na týden, přitom jsem objednávala jen zboží skladem, aby přišlo co nejdříve. Ve srovnání s jinými obchody tohoto typu velmi špatný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cenu za zboží
    • Pokud si sám člověk nezavolá , může dojít lehce k chybě ,protože objednal jsem dvou balení za výhodnou cenu s poznámkou expirace nejméně rok ,pokud bych nezavolal přišlo by mi s kratší ,po dohodě došlo k nápravě

    Do eshopu je nutné telefonovat jinak je možná chyba .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Měli zboží označeno, že je skladem - bohužel nebylo.
    • Měli obojí zboží. které jsem sháněl - bohužel, jedno zaslali po týdnu, druhé zboží doposud nemám.
    • Zavádějící informace na webu, nepravdivé údaje - zboží není skladem, i když e tak označeno ve vyhledavačích.

    Po pár dnech od objednávky se ozvali telefonicky a domluvili se na postupném zasílání zboží. K prvnímu zaslanému zboží poslail i drobný dárek, což hodnotím kladně.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obchod sám o sobě OK
    • Domluva s přepravcem strašná, vinou obchodu, zboží odeslali jako balík pro firmu.
    • Balík došel poškozený.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nenasel jsem vyhody
    • moje zboží bylo asi o 30kc drahsi nez bych ho koupil primo v prodejne...

    dobře az na cenu