Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Luboš Tauer:
    Dobrý den pane Tauer.
    Nevím jestli jste četl předchozí příspěvky, ale máte naprostou pravdu.
    Chovají se jako vyhlášení Šmejdi. Prodávají předražené a nekvalitní zboží a reklamace se u nich nedovoláte.
    Uvažuji o kontaktování ostatních poškozených a podání hromadné žaloby.

  • Dobrý den,
    dobrá finta na kákazníky.
    Deklarovaná sleva 17. listopadu - 1711 kč.
    A ejhle cena se 17.listopdu navýšila o 1000 kč oproti 16.listopadu.
    Takže nejprve zdražíme a pak vám dáme slevu.
    Výborně, gratuluji. Vynikájící marketing úrovně ŠMEJDŮ.
    Přeji více spokojených zákaníků.
    Tauer

  • Marimex CZ:
    Dobrý den.
    Potvrdili jste, co pozoruji od začátku Mojí komunikace s Marimexem. Máte zákazníka za totálního blbce.
    Po prvním nafouknutí límce unikl tlak po 12 hodinách z poloviny a po měsíci provozu byl únik tlaku po 7 hodinách.
    Asi máte v Marimexu hustější vzduch.
    Z kartušové filtrace začala unikat voda po 1.5 měsíci používání. Po zapnutí jsem zvedl čerpadlo a jsem si jistý, že voda unikala z čerpadla.
    Myslím, že tyto dohady jsou zbytečné. Jestli nejste ochotni přiznat, že prodáváte zmetky, odmítáte reklamace a odmítáte nahradit vadný bazén bazénem funkčním, oznamte to emailem a počítejte s tím, že přijdete o hodně zákazníků.
    Jsem s pozdravem a končím.
    Jelínek.

  • Jiří Jelínek: Dobrý den pane Jelínku, od reklamačního oddělení jsme získali toto vyjádření:

    Posílám informace k reklamaci paní Jelínkové/pana Jelínka.
    Testování proběhlo nafouknutím límce a jeho tlakovou zkouškou. Bazén zde zůstal 3 dny nafouknutý a nedošlo k žádnému úniku tlaku v nafukovacím límci. Bazén si moc dobře vybavuji, protože jsem závadu prověřoval po technikovi a žádná dírka i přes použití štětce a jarové vody nebyla nalezena.
    U filtrace došlo k prověření na testovacím bazénu a žádná ze závad se neprojevila


    S pozdravem
    Tým Marimex.cz

  • Dobrý den.
    Zde máte veškerou komunikaci s reklamačním oddělením Marimexu. Jsem zvědav, co s tím uděláte.

  • Marimex CZ: portrait
    Zobrazit konverzaci

    Radka Pešelová ([email protected])

    RE: Vyřízení reklamace

    8. 11. 2016, 11:01:42

    Komu: [email protected]
    g

    Dobrý den,



    Váš e-mail byl předán vedoucímu reklamačního oddělení.





    S pozdravem





    Radka Pešelová | specialistka zákaznického centra

    E-mail: [email protected]



    Marimex CZ s.r.o.

    Libušská 221/264 | 142 00 | Praha 4

    www.marimex.cz | facebook.com/MarimexCZsro



    cid:[email protected]



    From: [email protected] [mailto:[email protected]]
    Sent: Monday, November 07, 2016 5:24 PM
    To: Radka Pešelová
    Subject: RE: Vyřízení reklamace



    Dobrý den.
    Z Vaší odpovědi chápu reklamaci jako zamítnutou a proto zboží nevyzvednu a rovnou podávám odvolání proti reklamačnímu rozhodnutí.
    Za bazén jsem zaplatil 11 000 Kč a pokud jste alespoň trošku solidní firma, tak reklamaci uznáte, protože věnec uchází od prvního dne po nafouknutí a tudíž nemohlo dojít k poškození Naší vinou.

    Tento typ bazénu jsem měl 7 let a naprostá spokojenost. Proto jsem jej koupil znovu a jsem velice zklamaný.

    Porovnání :
    Starý bazén Nový bazén

    kvalita zaoblení věnce perfektní na vnitřním zaoblení věnce jsou vlomy

    věnec po prvním nafouknutí držel celou sezonu z věnce po prvním nafouknutí do 12 hodin unikl tlak u
    po nafouknutí svary pod věncem nejsou vidět po nafouknutí věnce jsou celé svary vidět

    věnec neuchází proto je možné uchytit plachtu a voda se z věnce uniká tlak a proto se krycí plachta uvolní a potopí se do vody tzn. voda se
    rychleji ohřeje

    voda z bazénu neuniká voda uniká svarem ve dně, pokles hladiny 10 cm za 7 dní, nyní 30 cm


    jelikož se voda nedopouští ani se neochlazuje voda se dopouští a ochlazuje se a je také větší spotřeba

    kartušová filtrace funguje po celou dobu bez problémů po 1,5 měsíci provozu velký únik vody z čerpadla

    Z tohoto porovnání je zřejmé, že kvalita bazénů které prodáváte prudce klesla.

    Děkuji za odpověď.
    Jiří Jelínek
    Telefon 604914349

    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: Radka Pešelová <[email protected]>
    Komu: '[email protected]' <[email protected]>
    Datum: 7. 11. 2016 12:51:40
    Předmět: RE: Vyřízení reklamace



    Dobrý den,



    vyjádření k reklamačnímu řízení naleznete u výrobku.





    S pozdravem





    Radka Pešelová | specialistka zákaznického centra

    E-mail: [email protected]



    Marimex CZ s.r.o.

    Libušská 221/264 | 142 00 | Praha 4

    www.marimex.cz | facebook.com/MarimexCZsro



    cid:[email protected]



    From: [email protected] [mailto:[email protected]]
    Sent: Sunday, November 06, 2016 8:30 AM
    To: Reklamace CZ
    Subject: Re: Vyřízení reklamace



    Dobrý den.

    Z Vašeho emailu není patrné, zda jste posoudili reklamaci jako oprávněnou.

    Děkuji za odpověď.
    Jelínek.

    ---------- Původní zpráva ----------
    Od: [email protected]
    Komu: [email protected]
    Datum: 4. 11. 2016 17:31:46
    Předmět: Vyřízení reklamace





    Dobrý den,

    právě jsme vyřídili Vaši reklamaci č. 9160000465 . Zboží si můžete vyzvednout na adrese naší prodejny Marimex CZ s.r.o., Libuššská 264a, 14000 během následujících 30 dní bezplatně. V případě promeškání této lhůty může být účtováno skladné ve výši 50 Kč za den.

    Marimex CZ

  • Jiří Jelínek: Dobrý den, rádi vám s vaší reklamací pomůžeme, ale bohužel jste neuvedl ani číslo objednávky, ani číslo reklamace, podle které bychom vás mohli identifikovat. Dokud tyto údaje nebudeme mít, nemůžeme se k vaší reklamaci vyjádřit.

    Prosíme tedy ještě jednou, zašlete nám kopii komunikace s reklamačním oddělením na email [email protected]

    Děkujeme,
    tým Marimex.cz

  • Marimex CZ:
    Dobrý den.
    Nechápu obchodní politiku Marimexu.
    Já bych omlátil Intexu nekvalitní výrobky o hlavu - Vy raději laxním přístupem přicházíte o tisíce zákazníků.
    Je patrné, že nejste ochotni pro zákazníka cokoli udělat, proto jsem podal odvolání proti reklamačnímu rozhodnutí a pokud přijde zamítavá odpověď zařídím se podle toho.
    Děkuji za reakce.
    Jelínek.

  • Jiří Jelínek: Dobrý den, můžete prosím kompletní emailovou komunikaci zaslat na email [email protected] ? Kolegové vaši reklamaci prověří.

    Děkujeme
    Tým Marimex.cz

  • Marimex CZ:
    Dobrý den.
    Děkuji za Vaši odpověď.
    V příspěvku jsem psal o kontaktu a odpovědi reklamačního oddělení.
    Odpověď z Vaší strany - napadá Mne pouze jedno.
    Nezájem, zaplatil jsi tak neotravuj.

  • Jiří Jelínek: Dobrý den, děkujeme za váš příspěvek. Bohužel bez znalosti konkrétního případu se k vaší reklamaci nemůžeme vyjádřit.

    Pokud vás zajímá detailní vyjádření k Vaší reklamaci, kontaktujte prosím reklamační oddělení, které vám tyto informace poskytne.

    Děkujeme,
    tým Marimex.cz

  • Na e-shopu Marimex jsme koupili bazén Tampa 6x3 m za 11 000Kč.Hned prvních 12 hodin po nafouknutí ušel tlak věnce o polovinu. Volal jsem na reklamace Marimexu jak to budeme řešit a odpověď zněla, abych bazén vypustil a poslal na reklamaci.
    Byl začátek sezony, proto jsem věnec dofukoval, aby se vnoučata mohla koupat. Asi po měsíci a půl začala téci voda z kartušové filtrace. Po 2 měsících byl únik tak velký, že za 10 hodin klesla hladina vody o 7 cm, takže jsem dofukoval věnec,dopouštěl vodu a doplňoval chemické prostředky.

    Tento typ bazénu jsem již měl 7 let a sloužil k naprosté spokojenosti, proto jsem koupil stejný, ale nový mne velmi zklamal.

    Po sezoně jsem odvezl bazén s filtrací na reklamaci do prodejny v Libušské ulici. Po 13 dnech přišel email, že si zboží máme vyzvednout. Po dotaze na reklamacích mi bylo sděleno, že nový bazén nedostanu, protože údajně nenašli žádnou závadu.

    Závěr - pokud Marimex neuzná reklamaci a nedodá funkční bazén, nejen že od nich už nikdy nic nekoupím, ale na sociálních sítích a všude jim udělám reklamu, jakou si zaslouží.

  • primo u vyrobce na strankach marimexu jsme koupili saunu Marimex Trendy 3011L, krabice prisly v poradku.
    Pri sestaveni jsme zjistili, ze panty a uchytky jsou zcasti rezave. Radio ani MP3 nehraji.
    Pri podani reklamace nam bylo sdeleno, ze naplanuji cestu technikovi a ozvou se. Po tydnu jsme firmu opet kontaktovali, zdali resi nasi reklamaci. Bylo nam receno ze musi naplanovat vyjezd technika a ze tedy prijede presne 30 dnu po podani reklamace.
    Pri nakupu produktu za 25 000 jsme ocekavali nejen ze bude fungovat, ale taky jine jednani firmy. Uz maji zaplaceno, tak co by se starali.

    Po teto zkusenosti jednani s touto firmou a vyrobky od ni nikomu nedoporucuji.

  • VlK: Dobrý den, i nás tato situace mrzí, ale samotné náhradní díly jsou často mnohem dražší, než kompletní výrobek. Setkat se s tím můžete u tiskáren, mobilů, zahradní techniky, automobilů apod..


    děkujeme za pochopení,
    tým Marimex.cz

  • Dobrý den,

    výsledek mého snažení je, že čerpadlo se pro typ vířivky z roku 2013 již nevyrábí a nabídli mi celou řídící jednotku za 11 500, při ceně celé vířivky kolem 14 000,-. Takto se vydělávají peníze. Prodat čínský šmejd, nedodávat náhradní díly a nutit ke koupi celou jednotku. Fuj, kam jsme se to dostali???

    Již nikdy více INTEX, již nikdy více MARIMEX !!!

    Vladislav Kos

  • Dobrý den,

    po zkušeností s pozáruční reklamací nikomu MARIMEX nedoporučuji. Dne 30.5. jsem žádal o výměnu čerpadla k vířivce PURE SPA. Prodavač přijímající zakázku byl sice ochotný, ale odezva MARIMEXu do 28.6. nebyla žádná. Přijel jsem se tedy zeptat do prodejny, kdy dostanu nové čerpadlo. Dostal jsem se do reklamačního odd., kde jsem posléze své původní čerpadlo našel . Na něm byla zpráva, že čerpadlo nelze bez jednotky opravit. Já jsem ho ale nechtěl opravit, ale vyměnit. I paní z reklamačního odd. se divila, že jsem dostal takovou odpověď a slíbila, že mi následující den zavolá a že se pokusí zařídit, aby mi čerpadlo poslali. Uběhly dva dny a stále se nic neděje.

    Pokud tedy chcete po 3letech výrobek od MARIMEXu vyhodit nakupujte dále v tomto obchodě!!!!

    Nikdo z mých známých už v MARIMEXu nikdy nic nekoupí.
    Bylo by správné, aby obchody tohoto typu co nejdříve zkrachovaly. Je hezké, že nakoupíte, nakonec výrobky jako bazén, saunu a vířivku nekupujete každý rok. A na to MARIMEX asi spoléhá, Po nákupu od Vás dá ruce pryč.

    Vladislav Kos

  • pepa15: Dobrý den.

    abychom mohli na vaši kritiku reagovat, potřebovali bychom znát číslo vaší objednávky. Podle ní dohledáme kompletní komunikaci s naší firmu a můžeme se podívat i na to, co jste reklamoval.

    Pokud je kritika anonymní, nemůžeme na ni bohužel adekvátně reagovat..

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Marimex.cz

  • Marimex CZ: Přehnaně neděkujte,ale radši se starejte o své zákazníky, ať si na Vás nestěžují.A ty kladné příspěvky,které si pravděpodobně píšete sami,nebo někdo s vámi spřízněný,by jste také mohli omezit. Vždy to bije do očí.

  • Jo ještě k příspěvku níže.Jak může tak zavedená firma jako je Marimex cz opovrhovat zákazníky.samozřejmě nejsem sám viz. diskuse níže a v různých diskusích na fórech.Zřejmě to bude tím,že infrasaunu, nebo bazén si lidé nekupují často,tak zpětná je na velmi nízké úrovni.Zapomínají ovšem,že lidé si to v době Internetu nenechají pro sebe a tu aroganci snášet nebudou.Jsou i jiné firmy a levnější,nebo prodejci.Prostě jedinec je pro ně nula.

  • Standa: musím jen souhlasit.Jejich výrobky jsou jak z amatérské dílny.Lišty odpadávaly ještě před instalací.Zdroj nasazen opačně,Bez návodu.Při kontaktování rekl.oddělení, nebetyčná arogance.Po té jsem byl vyzván,ať vše podám písemně,což znamená délku min. 30 dní. Když jsem oponoval že jiní výrobci (Marimex je výrobce) např.pračky výrobce opraví u vás doma,bylo mi řečeno ať jim to pošlu zpátky.Samozřejmě by začala papírová válka,s tím že jsem si lišty poškodil sám.Vše jsem si opravil sám a s firmou Marimex už nechci mít nic společného. Jo ještě,když se vychvalují,že infrasauny mají nejlevnější ,tak to taky není pravda.Tu mojí Marimex 1000 M v levneelektro mají o 1000kč levnější za 13900kč . Tak že přemýšlejte.Není tu jenom firma Marimex. Přinejmenším se vyhnete aroganci.Zaplať a potom se starej.