• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerce uvádí dodání zboží do 3 dnů, po týdnu čekání se firma vůbec neozvala,přitom objednávka byla přijata,

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, je nám líto vaší recenze. Nejspíše došlo omylem k nepochopení dodací doby. Termín odeslání byl do 5 pracovních dnů, nikoliv 3 dnů, jak uvádíte. Můžete si to zkontrolovat v rozhraní Heureky, přes kterou byla objednávka vytvořena. A přesně 4 pracovní den po objednání, kdy bylo zboží připraveno na expedici, jste objednávku bez upozornění online zrušila. Nebyl tedy důvod se nějak ozývat. Pokud na zboží chvátáte doporučujeme objednávat položky, které jsou označeny skladem, tam je dodání do druhého pracovního dne. Věřím, že příště již nedojde k tomuto nedorozumění a budeme se těšit na další spolupráci. Za Manvel R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé doručení

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, bohužel netušíme proč negativní. Zboží bylo objednáno v sobotu 8.5., v pondělí odesláno a v úterý 11.5. doručeno druhý pracovní den. Nepřišla nám z vaší strany žádná negativní reakce na email či telefon. Jelikož jste přiřadil 5 hvězdiček a rychlé dodání, tak doufáme, že jste byl spokojen a negativní hodnocení vzniklo omylem. Budeme se těšit na další spolupráci. S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasláno jiné zboží než požadované i přes výslovné upozornění v poznámce objednávky!

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, je nám líto vaší recenze a musíme se ohradit. Zboží bylo zasláno správně dle objednávky. Požadavek v poznámce vůbec nedával smysl a zboží bylo od vás zaplaceno předem, takže bylo zasláno přesně dle objednávky. Navíc těžko můžeme tušit, že nejste spokojen, když jste nás od dodání (mj. hned druhý den od objednání) vůbec nekontaktoval. Nehledě na to, že zboží šlo samozřejmě vrátit, což se nestalo. Takže zde nám vůbec nesedí tvrzení, že bylo zasláno zboží špatně, když jste jej ani nevrátil. Pevně věříme, že se jedná jen o nedorozumění a příště než napíšete zbytečnou negativní recenzi, tak nás nejdříve kontaktujete a dáte nám šanci domluvit se na řešení k vaší spokojenosti. Za Manvel R. Boušek

  • Dostal jsem jiné zboží než které jsem objednal.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, je mi líto, že jste obržel jiné zboží, než jste si objednal, ale asi ne od naší firmy, jelikož pod číslem objednávky 126069 evidujeme stornovanou objednávku na brzdu a kolečko na freestyle koloběžku, která nebyla zaplacena.
    Tudíž jste nemohl špatné zboží od nás ani obdržet.
    V případě, že píšete recenzi doporučujeme ověřit, zda je to k dané objednávce, ke správnému obchodu, aby recenze měla vůbec význam. Ať píšete recenzi negativní nebo pozitivní. V opačném případě můžete tímto jednáním poškodit jméno poctivých eshopů.
    Za Manvel.cz P.Šánek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyprodané zboží

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, je nám líto vaší negativní recenze, kterou naprosto nechápeme a musíme se ohradit. Zřejmě jste si spletl eshop. U nás jste udělal dne 10.4. objednávku č.123924, která vám byla hned následující pracovní den odeslána a od vás převzata 15.4.! Budeme rádi pokud svůj postoj přehodnotíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv jsem dvakrát volala kvůli změně doručovací adresy a byla jsem operátorkou firmy MANVEL ujištěna, že je změna provedena, zboží bylo doručováno na původní adresu, a to opakovaně. Objednávka i platba proběhla 26. 6. a dnes 4. 7. ještě zboží nemám.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, paní Prchalová, děkujeme za recenzi, ale ta se dle našich informací nezakládá na pravdě. Bohužel jste si zřejmě spletla eshop. U nás jste vytvořila objednávku v sobotu dne 22.6. pod číslem 118093, nikoliv 26.6. jak uvádíte. Od nás byla odeslána 24.6., tj. hned první pracovní den od objednání a dle informací z České pošty byla doručena 26.6.! Můžeme zde i uvést číslo zásilky pro kontrolu. Navíc k žádnému telefonickému kontaktu o změně adresy z vaší strany nedošlo. Prosím zkuste váš názor přehodnotit. Věříme, že nešlo z Vaší strany o úmysl nás poškodit nepravdivou recenzí, ale opravdu jen o omyl, kdy jste si spletla obchod, což nás samozřejmě velice mrzí. Budeme rádi pokud recenzi opravíte dle pravdy.
    Za Manvel R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • poškozené kabely asi nevhodným zacházením .

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, bohužel jste si zřejmě spletl recenzi produktu s recenzí eshopu, což nás velice mrzí a není to korektní. Od nás bylo zboží včas odesláno a doručeno druhý pracovní den od objednání. Ve vašem případě se jednalo konkrétně o rotoped. Ten je od nás zasílán v orginálním balení přímo od výrobce a není do něj z naší strany nijak zasahováno. Není k tomu ani žádný důvod. Pokud jste s ním měl při montáži nějaký technický problém, stačilo nás kontaktovat a domluvit se na řešení, což se nestalo.
    Budeme rádi, pokud svůj názor přehodnotíte a příště se na nás obrátíte, aby bylo vše vyřešené k vaší spokojenosti, ještě než začnete zbytečně negativně hodnotit.
    S pozdravem za Manvel.cz P. Šánek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota řešit problém s dopravcem, arogance.

    V tomto obchodě bych si již nikdy nic neobjednal.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, dovolím si ohradit a nesouhlasit s uvedenou recenzí. Dne 24.4. byla učiněna objednávka a ještě tentýž den od nás expedována. Dopravné hrazeno z naší strany. Druhý den tj. 25.4. byla doručována přepravní službou. Řidička nedoručila kvůli vytížení zásilku v předpokládaném dvou hodinovém okně, které automaticky zasílá systém v den rozvozu dle obvyklého termínu v daném sektoru dle PSČ. Načež zákazník sám řidičku telefonicky kontaktoval a ta s omluvou za zpoždění nabídla závoz na tentýž den v odpoledních hodinách, případně či jiný den. Dle jejích slov velmi nevybíravým způsobem toto zákazník odmítl a zásilku již nechtěl převzít. V daný okamžik bylo uděláno maximum pro doručení zásilky dle inzerované doby dodání druhého pracovního dne, pouze ne v orientačním časovém okně, za což proběhla omluva. Bohužel v tomto případě skutečně nedokážeme zázraky a pro úspěšné doručení je nutná i alespoň minimální spolupráce ze strany zákazníka. Na čí straně byla arogance a neochota spolupráce ať posoudí každý sám.
    Za Manvel P. Šánek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod v pořádku, ale praktiky, které užívají, jsou obtěžující. Po zadání telefonního čísla v objednávce Vám stále volají, po zvednutí zavěsí. Jejich číslo je hlášené na seznamu nežádoucích. Dost si stěžovali i jiní.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Bohužel nás zarazilo, že si stěžujete na údajné obtěžující volání.
    Zákázníkům, pokud je objednané zboží skladem nebo víme, že bude dodáno v termínu, nemáme důvod volat. Také nemáme informace o tom, že by naše telefonní číslo 774 944 828 bylo na seznamu nežádoucích. Pokud můžete vaši informaci podložit, budeme rádi, v opačném případě se bohužel jedná o pomluvu, která nás bezdůvodně poškozuje.
    Pokud zákazníkovi musíme volat pro neúplnou adresu nebo jinou informaci určirtě není v našem zájmu zavěsit.
    Od nás jste objednala 1 x 10 kg cementové činky s osobním odběrem na Heureka point Brno 2, objednávku jste učinila 18.7. 23:15 následující den 19.7. 2017 byla objednávka expedována. A 20.7. 2017 byla zásilka vyzvednuta na Heureka pointu v Brně Václavská 237.
    Pevně věříme,že svůj názor přehodnotíte .
    Věřím, že se jedná jen o nedorozumění, pravděpodobně jste objednávala i někde jinde.
    S pozdravem za Manvel.cz Pavel Šánek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Klamný popis popis nabízeného zboží,
    • žádné vysvětlení, žádná omluva, špatná komunikace.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, je nám velice líto vašeho hodnocení, které není dle našeho názoru korektní. Objednané zboží z 11.7. bylo odesláno druhý den po objednání a v pořádku jste jej obdržel 13.7., přesně dle uvedeného popisu na webových stránkách. Bohužel zřejmě nesplnilo vaše očekávání, takže jste je následně zaslal zpět s požadavkem na vrácení peněz, které vám byly ihned zaslány na účet 18.7.. Vše včetně vrácení peněz trvalo pouhých 5 pracovních dnů. O všech jednotlivých krocích jste byl neustále informován emailem.
    Z naší strany proběhlo vše korektně a opravdu nevíme co udělat více pro vaši spokojenost. Pevně věřím, že svůj negativní názor postupně přehodnotíte a příště u nás znovu nakoupíte již s pozitivním výsledkem.
    S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • zboží nebylo originálně zabaleno někdo měnil přední kolečko a odřel ho nemohlo se stát při přepravě je to u ložisek taky dost poškrábaný grip

    chtěj jsem koloběžku,dobrá cena.Doručeno zabaleno, první obal neporušen, ale originál balení byly přeřezaný samolepky, to znamená že v ní někdo byl. Po prohlédnutí koloběžky u předniho kolečka kolem ložisek znatelné škrábance (2-3mm) z obou stran. To znamená, že s ním někdo manipuloval, dost neobratně. Nevrátil jsem jen pro to, že nechci čekat, ale chci jezdit.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, je nám velice líto vašeho hodnocení, které není podle našeho názoru úplně korektní.
    Zboží je od nás samozřejmě zasíláno originál, tak jak přijde od výrobce. Do krabice je dodatečné vkládán český návod, proto jsou přeříznuté průhledné samolepky. Ale určitě není jakýkoliv logický důvod na výrobku cokoliv měnit. Ke zmíněnému poškrábání s největší pravděpodobností došlo už z výroby při montáži. Což určitě pochopíte, že se může stát. A samozřejmě za toto se omlouváme i když z naší strany to nelze prakticky nijak ovlivnit. Ale stačilo, aby jste se nám nejdřive ozval, došlo by zdarma k výměně a to do druhého pracovního dne. Žádné čekání.
    Takto jste bohužel zadal hodnocení spíše výrobku než obchodu, aniž by jste nám dal šanci na nápravu.
    Přesto pevně věřím, že budete s koloběžkou spokojen a příště se na nás nejdříve obrátíte, než napíšete jakékoliv hodnocení.
    S pozdravem za tým Manvel R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rozhodnutí o nákupu byl náhodný výběr.
    • Namísto nového zboží bylo 2x zasláno zboží opotřebované.

    Pokud je běžnou praktikou zasílání poničeného, opotřebovaného zboží za cenu nového, nedoporučuji ostatním nakupujícím.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, paní Balážová,
    je nám vašeho názoru velmi líto. Snažíme se vám vyjít maximálně vstříc, jak včetně požadavku vystavení fakturace do konce roku pro vaši školu, tak i výměny zboží. Vše bylo s vámi řešeno několikrát přes email.
    Zboží vám bylo od nás dodáno v originálním balení a samozřejmě nové. Ve vašem případě byl bohužel ušpiněný vnitřní molitan pro pískovou výplň u boxovacího trenažéru, což bylo způsobeno již z výroby. I když toto nemělo na následné použití zboží žádný vliv, ani estetický, neboť se jedná o vnitřní zakrytou část následně vyplněnou zátěžovým materiálem, tak jsme na vaši žádost ihned zařídili výměnu za jiný boxovací trenažér. Ten byl odeslán přímo výrobcem bez našeho zásahu a s kterým opět nejste spokojena. Takže jsme znovu zadali požadavek přímo na výrobce.
    Bohužel více se z naší strany nedá udělat. Samozřejmě zboží lze případně vrátit zpět.

    S pozdravem za manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem koloběžku Spartan Jumbo 2 a dostal jsem koloběžku Spartan Sport Folding Scooter. Tuto koloběžku Slovenská obchodní inspekce označila jako nebezpečnou, což platí pro celou EU a je tudíž povinnost ji vyměnit nebo vrátit. Žádám tedy o informaci kde je možné v Praze vrácení provést.
    S pozdravem
    Ladislav Pekárek
    Vavřenova 1168/4
    Praha 4
    732160946

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, pane Pekárku,
    vaše recenze i hodnocení se dle našeho názoru nezakládá na pravdě.
    První rozpor je v hodnocení služeb a druhý podstatnější, že uvádíte úplně jiný výrobek než, který jste obdržel. Doufáme, že se jedná z vaší strany pouze o neúmyslnou chybu a ne o cílenou snahu poškodit naši firmu.

    Nejdříve se tedy vyjádříme k hodnocení služeb, které jste uvedl v dotazníku:

    Doba dodání: vaše hodnocení 0,5 bodů z 5
    Realita: dle záznamů přepravní služby, jste zboží obdržel 22.9. v 12.16 tj hned druhý den po objednání. Objednávka provedena 21.9. v 16:21. Takže dodací doba za méně než 24hodin.

    Dorazilo zboží v pořádku: vaše hodnocení: ne, bylo poškozené
    Zde nemůžeme sice s jistotou posoudit zda se jedná o pravdu, ale je tedy minimálně s podivem, že jste nás za celý měsíc, co jste zboží obdržel, nijak nekonktaktoval, aby došlo k případné nápravě. A jelikož jste tedy zboží při převzetí viděl, tak až nyní po více než 30 dnech jste ještě navíc zjistil, že máte údajně jiné zboží než jste objednal.

    Nyní k samotnému produktu:

    Všechny skládací modely koloběžek Spartan mají stejný nápis na krabici, ale nejedná se o jejich vlastní název typu. Jedná se o unifikované balení. Podstatný je EAN a číslo výrobku.
    Navíc v databázi nebezpečných výrobků platné pro celou EU Rapex (lze snadno ověřit na internetu) není vámi zmíněný produkt vůbec uveden.

    Jinými slovy, dodaná koloběžka Spartan Jumbo II, kterou jste u nás zakoupil, není na žádném seznamu nebezpečných výrobků a nijak nesouvisí s výrobkem, který uvádíte. Naopak je bezpečná a splňuje přísné limity pro EU.

    Jelikož doufáme, že jste nejednal ve zlém úmyslu, požádáme vás o přehodnocení této recenze a především vyjadření se zde k prokazatelně nepravdivému hodnocení služeb, jinak budeme muset zvážit dostupné právní možnosti na svojí obranu.

    S pozdravem za Manvel.cz P. Šánek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaplatili jsme si dopravné a řidič není schopen komunikovat, zboží stále nedodal!

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, pane Hospodko, nerozumíme proč negativní hodnocení. Zboží vám bylo poprvé neúspěšně doručováno druhý pracovní den od zaplacení objednávky. Stejně tak následující den. Poté s vámi byla situace ohledně dodání telefonicky třikrát řešena s nabídkou několika možností jak zboží co nejlépe doručit. Na vaši žádost, po marném doručení, byl posunut termín na dnešní den. Ten byl dnes z vaší strany opět zrušen.
    Pokud neustále měníte datum doručení, nejste ochoten zadat adresu kde budete skutečně k zastižení či si zboží osobně vyzvednout, tak opravdu je prakticky nemožné jej doručit.
    Jsme pevně přesvědčeni, že z naší strany bylo uděláno maximum jak v komunikaci tak ve snaze zboží doručit.

    S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÉ
    • NEDOSTATEČNĚ SESTAVENÝ NÁVOD K POUŽITÍ

    OBCHOD JEN NAKOUPÍ A PRODÁ.
    NULOVÁ PÉČE O ZÁKAZNÍKA.
    OBCHOD NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, dle našeho názoru se vaše negativní reakce nezakládá na pravdě. Budeme doufat, že jste si zřejmě bohužel spletl eshop a nejde o cílenou pomluvu. U nás jste zakoupil houpací síť, kterou stačí pouze vybalit a zavěsit. Nemusí se nijak sestavovat. Zboží jste obdržel druhý pracovní den od zaplacení převodem. A samozřejmě pokud by byl nějaký případný problém stačilo zavolat či napsat na email. Což se nestalo.
    Vždy se snažíme, pokud je to možné, vše vyřešit ke spokojenosti zákazníka.
    Pevně věřím, že se opravdu jedná o omyl.
    S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Inverzní stůl má vadu, při složení jsem zjistil, že jedna část, která má být posuvná, do něj nepasuje lehce, a tak musí být do míst, kam patří "zatloukána" gumovým kladivem. Takto ji musím "upravit" při každém použití. Má být volně posuvná. Jinak bylo vše v pořádku. Stůl plní funkci, vracet ho nebudu

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci i když je negativní, což nás velmi mrzí. Zboží jste v pořádku obdržel již druhý den od objednání. Rychleji to opravdu nelze. Zřejmě jste si bohužel spletl recenzi obchodu s hodnocením zakoupeného zboží.
    Přesto děkujeme za využití našich služeb a pevně věříme, že svůj názor změníte a příště u nás zase nakoupíte.


    S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

    • Predpokladana lhuta dodani neodpovida. Zbozi melo byt dodano v rozmezi 3 az 5 dni.... uz je to 14 dni zbozi bylo odeslano na jinou adresu a ja stale cekam.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, paní Hubáčková,
    děkujeme za reakci, kterou si dovolíme upřesnit. Doba dodání u položek byla uvedena do 3-7 pracovních dnů, nikoliv do 3-5 jak uvádíte a to konkrétně u položky Hra Twister. Vaše objednávka byla ze dne 10.12. a přesně 17.12. byla k vám odeslána, což byl pátý pracovní den od objednání. Mezitím jste telefonicky avizovala, že zašlete na email jinou doručovací adresu, protože si ji nepamatujete z hlavy, což se ale nestalo. Takže byl předpoklad, že si přejete zboží zaslat na původně uvedenou adresu v objednávce a tam bylo také odesláno. Chápeme, že v tomto předvánočním období jsou zákazníci ve stresu z nedoručení dárků s čímž bohužel nemůžeme nic dělat. Na to je pouze jediná rada a to zboží objednávat v čas a takové, které je ihned skladem.
    Z naší strany se nestala žádná chyba a slíbený termín byl splněn, takže prosím zkuste přehodnotit vaši recenzi, kterou nepovažujeme za férovou a velice nás toto mrzí.
    S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledný web, široká nabídka zboží za rozumné ceny
    • neskutečně dlouhé dodací lhůty

    objednávejte tak měsíc předem, než budete vybrané zboží potřebovat nebo chtít používat

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci, ale dovolíme si ji upřesnit. Zboží jste objednala 5.12. s uvedenou bodou dodání u zboží 5 pracovních dnů. Přesně 12.12. tj. pátý pracovní den od objednání byla vaše objednávka expedována na výdejnu. Pro příště, pokud na zboží chvátáte, doporučujeme objednávat pouze položky které jsou označeny skladem a přepravní službu PPL. Věřím, že i přes negativní názor budete spokojená a těšíme se na další spolupráci.
    S pozdravem za Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Neochotný řidič - přes zaplacený výnos netěžkého zboží do 1. poschodí byl neochotný zboží vynést.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, pane Kučero,
    děkujeme za reakci i když dle našeho názoru je naprosto nepřiměřená. Zvolil jste si přepravní službu Českou poštou a u té v žádném případě nelze předplatit výnos zboží do patra, tak jak uvádíte. Zboží jste obdržel druhý pracovní den od objednání. Nedoporučit obchod jen z důvodů neochoty řidiče za službu, která není v jeho popisu je opravdu slušně řečeno velmi nefér. Pevně věříme, že svůj postoj přehodnotíte. S pozdravem za tým Manvel.cz R. Boušek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • v nabídce byly hodinky různých barev. a tak jsem požádala o různé barvy pro vnučku a vnuka, protože koloběžky jsou stejné barvy. oboje hodinky dorazily v modré barvě. ikdyž to byl dárek, tuto prosbu jste mohli provést.

    Reakce obchodu Manvel.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci, která nás ale velice mrzí. Nedoporučit obchod jen z důvodů, že jste neobdržela hodinky které dáváme zdarma, opakuji zdarma, jako bonus ke zboží dle vašich barevných představ, je opravdu slušně řečeno nefér. Navíc váš požadavek na barevné varianty dárku zdarma nebyl v objednávce vůbec specifikován! Požadovala jste, pokud to bude možné, jinou barvu objednaného zboží nikoliv dárku zdarma!
    Vaše objednávka byla vytvořena v podvečer 24.10. v 17:31 a odeslána následující den odpoledne 25.10. v 15:19 hodin, tedy méně než za 24hodin od objednání. Vámi byla následně převzata druhý pracovní den (po víkendu) od odeslání. Můžeme to doložit výpisem doručení z České pošty. Výsledkem je, že vaše hodnocení dodací lhůty je 2,5 hvězdičky.
    Takže shrnutí je, že objednáné zboží bylo odesláno do 24hodin dle objednávky v námi uvedeném termínu, v požadovaném množství, ale pouze vám nevyhovala barevná varianta přiložených dárků zdarma o kterých jste se ani nezmínila.
    Dovolím si tvrdit, že vaše hodnocení je silně neobjektivní a znovu opakuji, že nás to velice mrzí, ale i přesto pevně věříme, že svůj názor přehodnotíte a rádi uvítáme vaši zpětnou reakci.

    S pozdravem za obchod Manvel.cz R. Boušek