Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup mi pěkně otrávit den. Přijel jsem s vyplazeným jazykem v pátek před zavíračkou, protože jsem frézku potřeboval na vikend. Po cestě jsem ještě volal, že přijedu těsně, ale nikdo to nebral.
    Bylo 16:56, když jsem vstoupil do obchodu. I když zboží leželo připravené vedle kasy, dostalo se mi od jednoho sympaťáka přednášky, že toto se nedělá a ať přijedu v pondělí. Pak přidal ještě spoustu moudrostí o rohlících v Tesku a tak, to už jsem ho neposlouchal, protože jeho ochotnější kolega se nakonec ujal kasy a zboží mi asi za minutu vydal. Opouštěl jsem totálně nasraný obchod v 16:59:58. Obchod vypadal útulně, ale nemám chuť se tam kvůli personálu vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • potvrzení zrušení objednávky

    Obchod nekomunikuje, neodpovídá na emailové dotazy, telefony neberou. Ač mají uvedeno objednané zboží skladem, nedočkal jsem se ho, ani odpovědi na na termín dodání. Ztráta času čekáním.

  • V zásilce nebyla přiložena faktura, více jak týden jsem volal na oba avizované telefonní čísla, ale nikdo se neozval. Nechápu to. Jinak zboží bylo dodáno rychle a bez závad. Pouze s tou fakturou byl problém a ten mě zabral spoustu času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace

    zoufalství

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka zboží mi byla potvrzena,a teprve po mém dotazu za cca za 10 dnů mi bylo sděleno, že není na skladě.Nevím,co by se "dělo", kdybych se sám o stav objednávky nezajímal.