• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi bylo oznaceno jako dostupne,ac nebylo

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Zboží nebylo dostupné skladem ani nebylo jakkoliv označeno jako dostupné v eshopu , u produktu byla uvedena jen obvyklá doba doba dodání = produkt je na objednávku . Poté , co nás výrobce informoval, že tato barevná varianta není a nebude , informovali jsem zákazníka a nabídli jsme alternativní barevná provedení , která zákazník nechtěl. Došlo tedy po dohodě se zákazníkem ke stornu objednávky . Bohužel, takovéto změny nejsme schopni z naší strany jakkoliv ovlivnit , stejně tak jako jednostraná hodnocení ... každý nechť si udělá obrázek sám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zastaralý systém eshopu, jako bych se vrátil deset let zpátky. Nepřehlednost, terminologie, složitost systému...

    Zboží a služby super, ale... Webové rozhraní za které by se dnešní eshop mohl spíše stydět: složité, nepřehledné, komplikované, zastaralé. Polovina zobrazených údajů je pro zákazníky nepotřebná, terminologie těžko pochopitelná. Méně je více.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Ano , o nedokonalosti webshopu vime, nicmene , hodnocení 50% ??? O mnozstvi informaci k produktu bych nesouhlasil - dnes oblibeny prodej - obrovsky obrazek a nic k tomu je vhodny tak pro pouzdro na mobil, ale ne pro diskova pole nebo thunderbolt prevodnik - tam jsou zakladni data nutna - odpada tak hledani a zodpovidani pripadne castych dotazu , napriklad kompatibilit. Popisky rozhodne zjednodusovat nebudeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ceny
    • Prodavači nic neví o výrobcích.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Je nám líto , že máte pocit , že nic nevíme. Je možné , že někteří z prodejců neví vše o 5000 nabízených výrobcích , bohužel . Pokud máte specifické technické dotazy, můžete požádat technika, ten to vědět bude nebo zjistí. Paušálně tvrdit, že po 20 letech v oboru nic nevíme je hodně odvážné.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Pozdní dodání

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Dobrý dem , ano , někdy se může stát ... Obykle to visí na dodavatelích , celnici nebo přepravě , pokud byla chyba u nás, omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Náš zákazník, náš pán tu absolutně neexistuje.

    Modlit se, aby produkt byl vpořádku a bez problému.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Děkujeme za hodnocení . Instalaci náhradního dílu / upgrade jste mohl přenechat našemu servisu, nabídku jste nevyužil. Úspora za servis svépomocí se Vám nakonec prodražila i prodloužila , protože i obvykle bezchybné OWC může mít vadný kablík z výroby , to těžko vlivníme, v záruce a obratem Vám byl ND vyměněn. U produktů tohoto typu výslovně informujeme o nutnosti / vhodnosti odborné montáže, která mimo jiné zahrnuje i diagnostiku, pokud se něco nedaří hned napoprvé. Ohledně nekomunikace s Vámi s hodnocením nesouhlasíme , je to, taktně řečeno, nepravda .

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost
    • U mnou zakoupeného výrobku je bohužel špatné odrušení, což má vliv na ovládání myši, myslím, že je to dáno kvalitou výrobku, proto dále nedoporučuji

    Velký výběr zboží, přehlednost stránek, nízká kvalita alternativních výrobků

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejslozitejsi nakupni proces, ktery jsem kdy zazil napr. Nutnost registrace, vkladani nejakeho kodu produktu, nutnost napsat nejaky popis k objednavce

    Kdybych nasel zbozi jinde, urcite bych u vas nenakoupil, opravdu mi trvalo dlouho nezli jsem uspesne nakoupil

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Ano , vime o slozitejsim postupu v GUI pri prvnim nakupu. Na zmene se pracuje, aby odpovidala standartum dnesni doby, tedy bez registrace , na par kliku , rychle vyhledat , zvolit , zaplatit a hotovo , tedy snadny nakup a orientace na www. Predpokladam, ze i pres slozitejsi objednani dodavka probehla v poradku a vcas.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodání a cena.

    Objednal jsem si baterii Ipower pro macbooky 13 inch. Dorazila v pořádku, avšak po spustění pc, jsem zjistil, že baterie je rok stará a po jednom dni mi spadly procenta ze 100% na 93,8% originální výdrže. Další den, když jsem volal do obchodu a žádal o odstoupení ze smlouvy (14 denní lhůta na vrácení, bez udání důvodu), že chci vrátit peníze, nebo vyměnit baterii za novou, bylo mi řečeno, že to není možné, protože jsem ji použil(jak jinak bych mohl zjistit, že nefunguje, tak jak má?), a že jediné co mohu udělat je ji reklamovat (tudíž bych musel být cca 14dní bez baterie, kterou nutně potřebuji pro práci). Považuji to tedy za nekorektní obchod, zaplatil jsem si za novou baterii a ne za rok starou, sice nepoužívanou, ale to nemění nic na tom, že každé baterii i při nepoužívaní odchází životnost, i přesto mě Paní ujištovala o tom, že tím to být nemůže, nesouhlasím!!! Můj celkový dojem, je z toho takový, že jsem zaplatil a tím je pro obchod vše vyřízeno a nezájem. Možná jsem jediný, ale pokud ano, rád bych tímto způsobem přiměl obchod k podniknutí nějakého kroku k napravení této objednávky. Děkuji

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Tento text prověřím s pověřenou osobou, která s Vámi jednala a pokud exituje záznam komunikace, prohlédnu jej. Je neobvyklé, že jste dostal takovouto informaci ve formě a smyslu , v jakém píšete. Byl Vám zaslán mail s možnostmi řešení, dnes . Pokud se vyjádřím ke kapacitám a "stáří" nové baterie , pak je nemožné díky způsobu distribuce zboží mít bateiii starou 0 měsíců (ani u nového notebooku ji máte starou minimálně několik měsíců , Váš kus jme naskladnili z dodávky 18.11.2013 ( tedy cca před 1,5 měsícem) a za b) baterii , která bude mít po celou dobu životnosti kapacitu, na hodnotách 100% , to není prostě principálně možné . Životnost baterie ( garance) se obvykle uvádí v % kapacity a/nebo počtech cyklů, po kterou baterie nepoklesne pod určitou úroveň , v tomto konkrétním případě tak, že nepoklesne pod 60% jmenovité ( inzerované) kapacity po dobu prvních 6ti měsíců od prodeje. Pokud se pokles nezastavil a stále padá kapacita - reklamujte , odstupujte , pište ... K problémům a oprávněným připomínkám se stavíme čelem, bez ohledu na cokoliv. Děkuji .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží jsem objednal, ale zatím neobdržel...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pouzdro uvedené jako pouzdro na iPhone 5 bylo obrovské, že v něm můj iPhone vyloženě "lítá". Přitom jsem před tímto pouzdrem měl úplně stejné, ale ve správné velikosti (také inzerované jako pro iPhone5).

    Zklamání ze zavádějících informací.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Pravdepodobne zmena rozmeru od vyrobce, kterou jsme nepodchytili. Se zakaznikem nyni resime, reportoval problem pouze do heureky , nikoliv nam .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • široká nabídka zboží
    • není možnost zaplatit kartou, špatný web

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Web je těžkopádnější ( I6) , kartou platit LZE , už tak 5 let , přímo v eShopu ( libovolnou platebni kartou + eBanka) i na miste ( 2 terminaly )

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Některé zboží jinde sehnat nelze.
    • Celý systém e-shopu vypadá jako z roku 1995. Absolutně nepřehledný, vyznat se v něm může snad jen pokročilý programátor.
    • Dále nechápu, proč je možné vybrat a zaplatit možnost expresního dodání kurýrem i v době, kdy je fyzicky v obchodě zavřeno. Mě, jako zákazníka e-shopu, opravdu nezajímá, kdy je někdo u Vás v práci a kdy ne. Neřeším tedy na internetu otvírací dobu a obchodu a pokud tam tedy vidím možnost expresního dodání, počítám s tím, že tato možnost je aktuální a dostupná.
    • Prosím Vás tedy, abyste měli možnost expresního dodání pouze v době, kdy jej jste schopni splnit.
    • Dále k výrobku nebyl dodán český návod. Volal jsem tedy do prodejny, kde mi slečna nebyla moc ochotná poradit, jak se má s baterií k notebooku zacházet. Ano, je to jednoduché, ale rád bych se dozvěděl pokyny např. zda mám baterii zcela vybít atd.
    • Z předchozích nákupů jsem také nebyl zrovna nadšen. Apple magic mouse dorazila v nějakém papírovém blistru atd.
    • Rád Váš obchod, pokud odstraníte základní nedostatky, které Vás opravdu vracejí do minulého století. Prosím, inspirujte se např. na www.alza.cz atd.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Děkujeme za kritickou reakci .
    * Obecný návod k bateriím je nyní součátí produktových informací jako PDF příloha - můžete si jej tedy prohlédnout online
    * Možnost dodání kurýrem - bude řešeno vysvětlením o časech, kdy je to možné . Limitací časem, kdy to je a kdy není možné by se limitovalo objednání kurýrem např, pro noční objednávky , kdy zákazník chce dodat ráno
    * Při této konkrétní dodávce jsme se snažili Vám vyhovět, jen jak to bylo možné a v daný čas reálné , bohužel, jak vidíme, marně. Inu , nikdo není dokonalý.
    * Alzou se "inspirovat" opravdu nebudeme , nápady máme vlastní .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    vyhledala jsem si na této stránce obaly na iphone 5 a došly mě na iphone 4/4S ! prišla jsem na to, až když jsem rozdělala krabičku. nikdy více! 450kč? to by alespoń chtělo poslat správně zboží, ne?

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Dobry den , bohužel systém na Heuréce nam nedovoluje spárovat hodnocení s konkrétní objednávkou a doposud jsme Vaši reakci na špatne zaslané zboži neobdrželi jinak, než tímto hodnocením. Pokud Vám přišlo jiné zboži , než jste si objednala, samozrejme situaci bezplatně vyřešíme , kontaktujte nás, prosím. Omlouváme se, pokud se stala chyba v odeslání , vyresime. Těžko ji ale můžeme napravit, pokud o ní od Vás nevíme...
    Update : 3.6.2013 - zákaznice telefonicky kontaktována - nezvedá telefon , odeslán 2x mail - nereaguje . Objednané zboží nebyl obal, ale fólie na displej . Tvrzení zákazníka , že obdržel nesprávné zboží nemohlo být ověřeno , na naše nabídky na výměnu ( pokud bylo špatně dodáno, jak zde tvrdí) , bohužel nereaguje . Nabídka na bezplatnou výměnu trvá.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobra nabidka zbozi
    • velmi spatne resene webove stranky a eshop
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • dodané zboží nebylo to objednané a i přes chybu obchodu mi účtovali další balné a poštovné!

    Raději se obrátit na autorizovaný servis.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    Dobry den , pokud se jednalo o chybu na naší staně , dopravné rozhodně neúčtujeme , pokud se tak skutečně stalo , kontaktujte nás , dojde k refundaci na váš účet. Jen tak mimochodem, balné neúčtujeme nikdy. Pokud jste si chybně objednal a/nebo kompatibilitu dílu nezkonzultoval, není logicky důvod Vám sanovat dopravné z našich zdrojů .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Platba online je zmatečná. Nabízí pouze Raifeisen, ale o tom se člověk dozví až při samotné platbě. Takže pokud nemáte Raif. tak se to online nezaplatí. Velká slabina. Dále se mi nelíbí nutnost registrace, zbytečná záležitost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizi ne uplne bezne zbozi.
    • Nepravdivost o datu dodani. Objednal jsem pred asi 10 dny a zbozi bylo oznaceno jako dostupne do 7 dnu. Takto lze vetsina online shopu v CR. Objednate a pak jen cekate a cekate. Zatim neni vubec jasne, zda zbozi vubec bude.

    Zbozi nemam ani po 10 dnesch.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Šíře sortimentu a kvalitní poradenství.
    • Nepřehlednost a složitost obchodu. Dlouhé dodací lhůty.

    Reakce obchodu MacZone.cz

    U skladových položek je zboží odesíláno tetnýž nebo následující pracovní den. Pokud zboží není na přímo na našem skladě , a to ani u dodavatelů nebo u výrobce , dodací doba se logicky může prodloužit, v tomto jsme zcela závislí na situaci na trhu. Ohledně orientace a katalogizace obchodu pracujeme na nápravě, děkujeme za podnět.