Přihlásit se a přidat příspěvek
  • 1) Nabízí produkt s vadou, která se vyskytuje u všech kusů.
    2) Doručí produkt na špatnou adresu, oparátorka vidí a potvrdí, že se opravdu stala chyba. Časem se ale podle majitele již chyba nestala a vina je na straně zákazníka (?!)
    3) Po druhé doručí produkt na jinou adresu, tentokrát alespoň na tu fakturační. Vysvětlení paní operátorky bylo, že nebyla vyplněná jiná adresa doručení. Jenže když znovu zkusím naklikat a objednat košík, dojde mi, že při výběru dodání na poštu vidím rozbalovací seznam, kde dokonce musím vybrat poštu a kde jsem ji také vybral.
    4) Recenze se schvalují jednou za čas. Takže pokud si teď vyberu pero jiné, je možné, že už mu někdo dal negativní recenzi, o které se nedozvím. (Informace od majitele, když jsem se ptal, proč stále nevidím svou recenzi). Také jsem dostal podmínku, že ji přidají jen bez informací o doručení, protože jde o recenzi produktu a nikoliv služeb - tak proto přidávám recenzi služeb zde).
    5) O svou recenzi naspanou jako snahu ochránit další případné zájemce se musím připomínat sám. Pokud na ní nebylo něco v pořádku, čekal bych, že se ozvete spíš provozovatel webu.

  • Dobrý den, dne 24.3. jsem si ve vašem obchodě objednala kuličkové pero Parker Jotter London Bronze. Dnes, tj. 27.3. již bylo pero připraveno na Uložence. Takže s rychlostí dodání jsem nadmíru spokojena. Problém je ale v samotném peru. Když jsem ho rozbalila, k mému překvapení jsem zjistila, že pero, které jsem zakoupila jako dárek, nemá označení značky Parker. Toto stejné pero jsem objevila v mnoha dalších e-obchodech a při přiblížení lze vidět, že značkové označení mají, proto mě ani nenapadlo, že ve vašeho obchodě tomu tak není. V takovém případě mohu zakoupit jakoukoliv propisku, uložit ji do krabičky od pera Parker a vydávat ji za tuto značku. Mrzí mě, že z obchodu s názvem "Luxusní pera"mi přišlo kuličkové pero za 580kč bez označení zakoupené značky. Vzhledem k tomu, že jde o dárek pero vrátím. Bohužel jsem si vybrané pero ve vašem obchodě nepřiblížila před objednáním, ale až teprve nyní. Nerozumím tomu, že pera levnější označení Parker mají a tato nemají.
    S pozdravem zklamaná zákaznice I.Labská

  • Dobrý den,
    Vaše reakce na moji recenzi je mylná (viz text dole). Problém nebyl v konventoru, který byl na skladě ihned - byť ve zlatém provedení, ale v inkoustu Waterman, který byl označen, že je skladem a o opaku jsem se dozvěděl až téměř za týden od objednání včetně informace, že mám čekat dva až tři týdny.


    Reakce obchodu Luxusní pera
    Luxusní pera

    Dobrý den,
    díky za Váš komentář. U konvertoru Parker Deluxe byla v době Vaší objednávky dodací doba "Na objednávku za 14 dní", takže nebyl důvod se Vám ozvat dříve, protože předpokládáme, že zákazník si dostupnost před objednáním přečte (je uvedena v detailu produktu hned pod cenou).
    Pěkný den.
    Tým Luxusní-pera.cz