Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, připojuji se do řady postižených. Objednala jsem 18.1.. Dnes je 4.2. a objednávku jsem musela zrušit, protože knihu stále nemají a já ji nutně potřebuji. naivně jsem si myslela, že kdo prodává knihy, tak je i fyzicky má.
    Peníze mi vrátí do 30 dnů. Bezva. Takže pani Jannie mohla bych vás požádat abyste sem napsala, až vám peníze vrátí. Jsem na to zvědavá, jestli mě v případě tohoto obchodu alespoň něco potěší. Akce s objednáním jedné knihy mě bude stát dva měsíce života a možná i více. Uvidíme. Už nikdy tento obchod

  • 13.12.(čtvrtek) jsem objednala 2 knihy. V mailu potvrzujícím objednávku mi napsali, že mi příjdou ve středu(je fakt, že nenapsali kterou středu). Dodnes jsem zásilku neobdržela. Byly to dárky k Vánocům, které už v tuto chvíli nepotřebuji, takže objednávku ruším. Naštěstí to byla dobírka, tak jsem alespoň nepřišla o peníze... Všem co něco objednali, přeju hodně štěstí!! Tady už objednávat nebudu.

  • Už mě to nekonečné čekání na zásilku nebaví. Napíšou email, že dodají do 7 dnů ode dne objednání. Tak po sedmi dnech chodím jak blbec ob den na poštu a vyptávám se na zásilku, o které nic neví. Uvidím jestli se ozve aspoň pošta, když už ne slavné livro.cz. Jestli ne ať si to strčí do ......!!!

  • zajímalo by mě,jak je možné, že tento obchod má certifikát APEK a doporučuje ho Heureka při všech těch potížích, které s ním jsou...můžete to někdo vysvětlit? jak má pototm zákazník něčemu věřit, podle čeho se má orientovat???

  • Absolutně nemohu doporučit tento obchod. Žádné zprávy o stavu objednávky (4 pracovní dny), žádná omluva, poznámka při objednávce vůbec nebyla vzata v potaz. Na žádný uvedený kontakt obchod nereaguje.

  • strasny obchod, kniha byla objednana v utery a mela byt dodana v pondeli, nic neprislo...na telefon se neda cely den dovolat, na e-mail nikdo nereaguje. Obchod zrejme zkrachoval.
    Nedoporucuji