Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji obchod!
    Dodal nám poškozenou elektroniku, čehož jsme si všimli až po 14 dnech, kdy je možno zboží vrátit. LG shop reklamaci zamítl, odmítl i bezplatnou opravu, arogantní operátor nenavrhl žádné řešení pro naši situaci, kdy nemůžeme spotřebič využívat.

  • Velké zklamání, potřebovala jsem narychlo ledničku, slibovali doručení pozítří od objednání. Za dva dny po objednání nejenže nic nepřišlo, věc nebyla ještě ani vyexpedována. Poměrně nepříjemný operátor mi sdělil, že je to má chyba, protože jsem si nevybrala dopravce PPL, ale LG, prý je to na jejich stránkách. Znovu jsem ověřovala, nic takového tam není, při volbě dopravce nejste upozorněni, že se zásilka pozdrží a u produktů stále svítí - "pozítří u vás". Ve finále čekám již 4. den a lednička nikde.

  • Nedávno jsem na tomto e-shopu zakoupil lednici . Vše proběhlo tak jak se dnes u podobných e-shopů očekává, o tom
    žádná . Problém je v tom, že lednici jsem objednával v době, kdy na stránkách LG byla prezentována akce "karton vína"
    k tomuto typu lednice . Lednice došla v pořádku , skvěle funguje . Do dneška však víno nedošlo . Nejde mi tak o to víno,
    i když bych si ho samozřejmě rád dal, ale spíše o princip. E-shop si od té doby hraje na "mrtvého brouka" ....
    P.Růžička

  • 22.3.2020 jsem zakoupil LG OK99, po doručení jsem zjistil , že přístroj není 100 % funkční. Měl jsem za to, že je možné přístroj vyměnit za plně funkční. Mýlil jsem se . Na chatu LG shopu mi bylo sděleno, že přístroj vymění pouze v případě, že budu mít potvrzení autorizovaného servisu o neopravitelnosti výrobku. V servise mi sdělili, že toto prohlášení mohou vydat až po pokusu o opravu a ta může trvat až 30 dní. Druhá možnost je vrátit přístroj ve lhůtě 2 týdnů od převzetí přístroje. V tomto případě je ale potřebné přístroj dopravit do místa provozovny této prodejny na vlastní náklady. Dostal jsem tedy nekvalitní přístroj, který zatím nemohu užívat a pokud jej chci vyměnit, musím nad cenu přístroje zaplatit ještě dopravu do místa vzdáleného ca 230 km.
    Zvláštní přístup.

  • Doporučuji obchod,
    nízká cena, rychlé a bezproblémové dodání zboží (do tří dnů).

  • Doporučuji :)) rychlé dodání, plus v období Vánoc akce na hdmi kabely. mohu jen doporučit

  • Obchod nedoporucuji !!!! chtel jsem zakoupit sušičku a když jsem volal na uvedene číslo 220 77 00 00 tak mě odkazali na placenou linku vyrobce 810....
    takže jsme zakoupil od jineho výrobce kde kjsem objednal a obchod nedoporučuji

  • Před 23 dny jsem objednával televizi 43" LG 43UK6500MLA, která měla sloužit jako dárek pro děti .U zboží byla na stránkách informace,že bude zboží dodáno do 14 dnů.Nechal jsem si tedy ještě týden rezervu.Což teď už je na nic,protože jsou tři týdny pryč a televize nikde.Zboží jsem zaplatil asi hodinu po objednání -11 630,- Kč.Takže peníze teď nemám,televizi taky ne.Mezi mnou a e.shopem proběho už asi 13 emailů,kde se mě snaží neustále přesvědčovat,že už tento týden přijde.
    A pořád dokola.
    To tenhle e.-shop nestojí o zákazníky?Kdyby to byl nějaký vietnamec ,tak skočí do auta a televizi druhý den doveze.
    Takhle jsem si myslel,že tento "značkový e-shop " bude dobrý nápad.Ale asi nebyl.
    Když už je značkový ,tak by měl mít přímý kontakt na výhradní distributory do ČR a nemyslím si,že sehnat jednu televizi by měl být nějaký problém.Když jsem ji teď viděl u nás v kamenné prodejně.
    Takže jsem docela naštvaný a čekám,že by mohli přijít s rychlým řešením.
    Radost s dárku už ale asi děti mít nebudou...snad aspoň opožděně.
    Dávám mínusové body a dávejte si pozor ---když je tam napsáno dodání do 14 dnů ,může to být klidně i měsíc.


    René Litschmann