Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pozor na reklamace, vytáčejí se a vymlouvají, u zcela objektvně nekvalitního zboží s chybami odmítají uznat reklamaci.
    Zakoupený notebook za více něž 50 tisíc:
    - náhodné restarty
    - nekvalitní display - doslova zrnitý (chyba výrobce nevhodné použití typu panelu a dotykové vrstvy)
    po výměně základní desky a displaye přestal fungovat zvuk a display trpí stejnou vadou.
    Reklamace řešena přes lenovo premium support a následně přímo s obchdem, ze 4 měsíců co jsem zařízení měl, už druhý měsíc řeším problémy.
    Zařízení, minimálně dodaný kus je evidentně nekvalitní výrobek, ale lenovoshop.cz odmítá vrátit peníze a stále se snaží vrátit zařízení v polofunkčním stavu.

    Nákup zboží mohu prokázat dokladem, jen nebylo zakoupeno přes eshop a tedy nemám link pro pro standardní review a proto píši alespoň zde.

    Krajně nedoporučuji v tomto obchodě nakupovat.

  • Velice spokojená s LenovoShop doporučuji všem. Balíček přišel v pořádku, dcera nadšená z tabletu. Volala jsem i přímo na firmu jsou opravdu moc ochotní a poradí. Mohu jen doporučit. Dopravce Geis Parcel Jihlava též bez problému , slušnej a usměvavej. Vše o.k.

  • S obchodem vše OK,rychlé dodání až na přepravní službu Geis Parcel CZ s.r.o.
    Nebudu popisovat jejich peripetie,ale jejich služby katastrofa. Pěšky bych byl rychlejší si pro zboží dojít.

  • Petr Wohlmuth: Dobrý den
    Všiml jsem si Vaší reakce až nyní:
    U produktu bylo napsáno:
    Parametr: Bazar
    Popisek hned na začátku textu:
    Na produktu jsou znát běžné známky používání a opotřebení. Záruka je 1 rok.
    Tzn z popisku i parametru je zřejmé, že šlo o používané zboží. I když se všechny notebooky kontrolují technikem, je možné že technik přehlédl prasklinku na pamrestu. Nicméně tento palmrest jsme Vám bezplatně vyměnili za nový.
    Reklamoval jste pískání - jedná se o vlastnost produktu která vzniká díky Intel speedstepping technologii. Reklamace Vám byla zamítnuta.
    Doručování zboží dělá smluvní přepravce, tzn není v našich silách domluvit přesnou hodinu doručení.

  • Nevím jak ostatní, ale já mám s eshopem ty nejlepší zkušenosti a to i při reklamaci zboží koupeného dříve jinde... Navíc jsem byl osobně navštívit jejich nové Lenovo centrum ve Zlíně a můžu všem doporučit!!! Když přijdete do Alzy tak je to výsměch společnosti Lenovo. Koupil jsem od nich na firmu 6 notebooku ThinkPad Edge a naprostá spokojenost a dali i super cenu!

  • Nechápu jak můžou využívat v názvu Lenovo, jedině mě napádá možnost "odstřelit" značku Levovo a to se jim zatím daří ...Tento obchod je společenství diletantů. Jeden den mě volají, že musím bezpodmínečně do dvou dnů dojet na prodejnu k odběru zboží (konkrétně tablet Lenovo), že již jsou poslední kusy na skladě a chtějí mít jistotu, že zboží odeberu. Následující den mi volají, že jim spadla polička a veškeré zboží se na ní rozbilo, takže že mám smůlu a nejdříve mi mohu zboží objednat až příští rok!!! Bohužel tablet již na vánoce neseženu, jelikož se mezi tím v dalších eshopech vyprodal. Tak příště hurá pryč od LenovoShop.cz ke konkurenci .....

  • Jsem zákazník, který dal obchodu 20%. Měl jsem k tomu řadu důvodů a s reakcí obchodu naprosto nemohu souhlasit - zde jsou mé zkušenosti:
    ---
    1) Zmínka o "bazarovém notebooku". Podle definice zboží prodejcem se nejednalo o žádný bazar, ale o zboží krátkodobě rozbalené nebo vystavené, které se nachází ve "100% stavu" a vztahuje se na něj plná záruka - takto je doslovně explicitně popsané přímo v textu popisu zboží na faktuře, kterou mám k dispozici.
    ---
    2) Prvotní závada nebyla v žádném případě nic "poškrábaného". Pravá část palmrestu byla na hraně prasklá v celé tloušťce šasi a amatérsky čímsi zalepená/zatmelená. To rozhodně není "100% stav produktu". Mám k dispozici fotografickou dokumentaci. Díl musel být vyměněn na moje naléhání za díl bez této vady.
    ---
    3) Prapodivné rymtické kolísavé středněfrekvenční bzučení po zapnutí chlazení procesoru notebook vydává až po asi měsíčním používání, kdy byl bez problému.
    Historicky jsem majitelem řady notebooků IBM a Lenovo (T41, X61s, X201s, T420) a žádný se takto nechoval a nechová. S názorem technika, že to způsobuje samotná technologie speedsteppingu, se neztotožňuji a obracím se na Help českého Lenova.

    4) Doručování zboží tímto prodejcem pro mě byl menší horor, protože se jim nepodařilo prakticky dodržet žádný termín, který závazně přislíbili (celý strom emailové korespondence mám přirozeně k dispozici). Vrcholem bylo to, jak podle jejich informací, přepravní služba balík kdesi ztratila a déle než den vůbec nemohla najít. Co se s notebookem v tento mezičas dělo a v jakých byl podmínkách, se neodvažuji spekulovat.

    Jinými slovy, moje osobní zkušenost s nákupem zboží, které má údajně být ve "100% stavu", je v tomto konkrétním případě velmi smutná a pro mě osobně z toho plyne závěr jasný - na lenovoshop.cz už nebudu nikdy nakupovat.

  • Lenovo Edge e525: Výdrz by se mela pohybovat pres 4hodiny pri kancelarskem vyuziti

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat na tento notebook s procesorem AMD A4-3300 jaká je u tohoto notebooku průměrná vydrž baterie.. když je třeba dotyčný na internetu a občas ten word.. Děkuji MD

  • Muzu jen doporucit, pri objednani mozne po telefonu pohovorit s obchodakem, poradi, pridali me RAMky, vymenili HDD podle pozadavku, a doporucil zaruku

  • Asi jediný obchod který jsem našel na netu, kde mají skladem Lenovo IdeaPad S9... Docela přehledný eshop.

  • Nemá někdo nějaké zkušenosti s tímto e-shopem? Docela nerad bych naletěl...