Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží bylo na skladě, ale přesto mi přišla informace, že zboží bylo mezitím vyprodáno.
    • Zboží jsem zaplatil dopředu, takže dodnes nemám ani zboží, ani peníze zpět. Bohužel.

    Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop se tváří že je funkční, ale dlouho žádné zboží nedorazilo. Pak nakonec ano. Příště bych nakoupila jinde. Nedoporučuju.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhá dodací doba, zrušeno po diskuzi s jejich neprofesionálním zaměstnancem

  • Zboží mělo dorazit v pátek, dnes je úterý a zatím nulová komunikace a změna i co do přípravy zakázky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodnotit obchod před tím než se uskuteční je . . .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doručení bylo za 2-4 dny, teď je to osm dní a zboží stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a volaný účastník není dostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které na webu inzerovali jak že je skladem, ve skutečnosti neměli. A člověk inzerovaný jako asistent prodeje na telefonu nebral 2 dny telefon.

    • zboží sice s omluvou nedoručeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zsplaceno 18.5, stále nebylo doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé dodání
    • Neinformují o procesu vyřizování objednávky

    Objednávka, byť bylo zboží označené na webu skladem, nebyla ani do deseti dnů od objednání expedována, ani nepřišly informace o zdržení, datu dodání. Zboží jsem se rozhodla objednat jinde a byla jsem ráda, že jsem neplatila kartou předem, tudíž nemusím složitě vymáhat platbu zpět.

  • Od začátku byla vystavena špatná objednávka na 2 kusy. Přestože jsem na to 2x telefonicky upozornila prodejnu, dopravce mi doručil zásilku v ceně za 2 kusy. Opět jsem upozornila prodejnu, že je to špatně, druhý den opět přivezli za špatnou cenu. Až další den byla zásilka v pořádku. Byla jsem velmi zklamaná a už nikdy si od Vás nic neobjednám.

    • nejspíš špatná komunikace mezi obchodem a dodavatelem - až více než po týdnu (po mém upozornění na prodlevu dodání zboží) mi bylo sděleno, že dodavatel nemá zboží skladem

    Reakce obchodu Lenošíme.cz

    Dobrý den,
    naprosto upřímně Vám děkujeme, za tuto "negativní" recenzi. Jsme si plně vědomi, že chyba je na naší straně a jakákoliv "výmluva" by byla irelevantní. Díky Vám, jsme provedli nápravné kroky, aby se podobná situace již neopakovala. "Negativních" recenzí obecně si moc vážíme, protože nás nutí posouvat kvalitu našeho e-shopu na další horizont.

    Honza Hamaka
    Lenoch Expert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží kde bylo uvedeno že je skladem. Obchod se ozval za šest dní s tím,že zboží nemají a čekají na dodávku.Označení" Zboží skladem" beru jako podraz na kupující.

    Reakce obchodu Lenošíme.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci, která nás nepotěšila, ale musíme na ni reagovat. Máte pravdu, že zobrazování stavu skladem je pro nás zavazující. Důvodem byl jednorázový technický výpadek v přenosu synchronizace systémů. Tímto se nevymlouváme, pouze omlouváme a naší snahou je, aby k podobným problémům nedocházelo.

    Jan Soukup

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • udávají, že mají zboží skadem, ale není to pravda

    problémy s dodací lhůtou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Síť je nevalné kvality. U ok je natržená látka a švy jsou šity velice křivě.

    Servis vynikající ale samotné zboží neodpovídá ceně

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Obchod je přehledný
    • Nabízí velkou škálu produktů
    • Umí ochotně poradit
    • Špatná komunikace o datu dodání zboží

    Nejraději bych dala hodnocení "doporučuji s výhradami", což tu ale nejde. S obchodem bychom byli spokojeni, kdyby lépe komunikoval ohledně data dodání zboží - u produktu bylo uvedeno dodání do 3-6 dní, po uplynutí této doby, když zboží nedorazilo, jsem se musela sama ptát, co se děje. Odpověděli mi, že během týdne vše dořeší. Do pátku nic. Opět dotaz, omluva a další termín, nakonec zboží dorazilo ještě o den později. Jinak komunikují dobře, na dotazy ochotně odpovídají, pomáhají s výběrem, jen bych očekávala, že mi hned dají vědět, že zboží nedorazí včas. Nevadí mi dlouhá dodací doba, pokud ji očekávám. Vadí mi, že mě neupozorní (potřebovali jsme zboží včas, což se nepodařilo).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • meli to v nabidce a na rozdil od mnohych neuvedali, ze zbozi maji realne skladem, coz zavdalo pocit, ze kdyz si nevymysli toto, tak uvedeny termin dodaji.
    • Komunikace, kdyz nejsou schopni dodat zbozi v terminu.

    Dorazila jen pulka objednavky. I kdyz melo byt doruceni 3-6 dnu, tak pulka dorazila den osmy, druha pulka je v nedohlednu. Platil jsem predem obe. Dal jsem si rezervu v nakupu 4 dny, ma to byt darek, bohuzel, ani to nestaci. Chtel jsem nakoupit jeste i dalsi veci na zahradu, ale nez se stresovat, kdy dorazi zbozi, to radeji naokupim jinde, nebo v klasickem obchode.

    • žádné
    • 13 dní od objednání nemám zboží
    • nedoporučila bych obchod kvůli komunikaci,kdybych se nezeptala, dodnes bych nevěděla,proč to tak trvá

    z výše uvedených důvodů bych obchod nedoporučila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široký výběr zboží
    • Komunikace, doručení