• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - dlouha dodací lhůta(jestli léky vubec dorazi)
    • - neodpověděli na email ohledně stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nedorazila nai po deseti. Obchod se neobtěžoval omluvit či vysvětlit zdržení atd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, vyčkal na informace o platbě, více než den, a zaplatil. Na dotaz o stav mé objednávky prodejce ani po 3 dnech nereagoval. Zboží stále nedošlo, po již skoro 2 týdnech

    • Zbozi jsem objednala a do dneska nedorazilo. Taky jsem nedostala vubec zadne informace od obhodu co se deje s objednavkou. Nedoporucuji.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nizsi cena
    • Nabizi moznost platby online pri nakupu, ale neni schopen propojit s objednavkou. Po uhrade online mi misto pripraveneho zbozi dorazila vyzva,at zaplatim zbozi jinak bude objednavka stornovana. Neprislo mi upozorneni, ze je zbozi pripraveno. Na uvedenem telefonnim cisle nema nikdo zadne informace o objednavkach.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po objednání mi přišlo oznámení, že objednávka dorazila, a že mne budou dále informovat. Když se více než týden nikdo neozval, napsala jsem obchodu mail, abych zjistila, co se děje. Ukázalo se, že jedna z objednaných položek není na skladě. Nabídli mi, že mi vrátí peníze. Psala jsem zpět, jestli je možné, aby mi tuto položku bez dalších nákladů na poštovné poslali později. Na to už mi nikdo neodpověděl, ale za další den či dva mi přišel mail, že objednávka je expedována. Zboží dorazilo v pořádku, ovšem položka, u které bylo avizováno, že není na skladě, nedorazila, zato byla v balíčku zabalena hotovost - vrácené peníze za ni...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Pomalé vyřizování
    • Špatné kontaktní údaje
    • Neschopnost pracovníků
    • Organizační nedostatky

    Zboží jsem objednala 6.1. 2015, hned zaplatila (stejná banka, peníze připsány ihned), jakmile mi přišel e-mail ohledně platby (vyřízení trvalo cca 15 hodin). A doteď jsem nic neobdržela. Psala jsem jim 3 maily, žádná odpověď. Volala jsem na číslo uvedené u e-mailu s platbou, číslo neexistuje. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!! Díky tomuto podvodu jsem přišla o 400,-

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Písemně i telefonicky jsem zdůrazňovala jak má být napsaná adresa na balíku. Na faktuře je adresa uvedena stprávně v poznámce:poslat na jméno do firmy a přesto na balíku je jen jméno firmy a ne moje jméno. V areálu PBS je 1000 zaměstnanců, balíček mi byl doručen jen šťastnou shodou náhod s příplatkem 20 Kč což spolu s poplatkem 79 a 30 Kč se cena za kus dostala na cenu v lékárně, takže příště si koupím napřímo a budu to mít hned.

    Špatné, nevýhodné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V obchodě jsem nakoupila výše uvedené léky dne 18.12., přičemž balíček s objednávkou dorazil 23.12. Cena balíčku souhlasila, ale obsah balíčku vůbec neodpovídal objednávce. Zkrátka někdo z obchodu popletl balíčky. Ten můj putoval někde do Litvínova. Obsah obdrženého balíčku jsem po dohodě poslala na správnou adresu tomu, kdo si jej objednal. Bohužel ten svůj balíček mi druhá strana nezaslala... Takže jsem zaplatila a nemám nic.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Sháněli jsme lék na odstranění parazitů (dětské roupi)Jelikož není volně prodejný,obrátil jsem se na internetový obchod. Nabízeli jste " VERMOPHYT " TENTO LÉK NENÍ LÉKEM, POZOR-VŮBEC NEZABRAL.Vzhledem k ceně je to zbytečná investice.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zatim zadne
    • Chaosdejte si pozor
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Byl levnější na několika položkách
    • Od zaplacení nulová komunikace
    • V 21.století doba dodání čtrnáct dní mi přijde až absurdní

    Jsou funkčnější internetové lékárny, znovu už bych nenakupoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přijme objednávku a mlčí

    Nepoužitelný!!!!!!

    Reakce obchodu Lékynainternetu.cz

    Objednávka byla připravena téměř okamžitě po jejím přijetí. Bohužel asi ve Vašem případě došlo k nedoručení automatického e-mailu informujícího o její expedici a možnosti vyzvednutí.

    Telefonicky jsme Vás kontaktovali a celou záležitost již vyřešili.

    tým LNI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    My order was delivered wrong. I sent the package back and after a few days the shop cancelled my order because my product wasn't in stock any more. Very frustrating! :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Homeopatika přišla špatně zabalená, krabička zdeformovaná, rozlepená, jedno balení homeopatik se ztratilo po cestě. Uvnitř krabičky už nebyly tubičky s homeopatiky v sáčku, ale pouze nasypané. Ač jsem do lékárny hned psala, nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Lékynainternetu.cz

    Vaše objednávka byla realizována ještě v době, kdy objednávky zpracovávala a expedovala Lékárna u metra Strašnická na Praze 10, od 1.2.2014 však objednávky zpracovává a expeduje Lékárna U sv.Vojtěcha na Praze 1.

    Bohužel nedošlo k předání stavu řešení Vaší reklamace z původního distribučního místa na nové. Za tuto chybu se omlouváme. Budeme Vás kontaktovat dodatečně a vše jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Zároveň si dovolujeme připomenout, pravidlo při přebírání zásilek: "Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte, prosím, stav produktů. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol, aniž byste překontroloval(a), zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím, zboží nedorazilo.
    • Nevím, zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Lékynainternetu.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jsme se to nedozveděli přímo od Vás, že Vám balíček nedorazil, ale až prostřednictvím reakce na Heureka.cz Jiště bychom to vyřešili...

    Na základě Vašeho příspěvku jsme ověřovali stav zásilky a bohužel musíme konstatovat, že došlo ke ztracení zásilky :-( , která byla zaslána prostřednictvím České pošty.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • viz níže

    Zboží jsem si objednala, přišly mi dva e-maily (s odstupem 2 dnů) se zprávou, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Po příchodu do lékárny zboží připraveno nebylo, vše zachraňovala obsluhující příjemná slečna, dokonce se musela v PC (pokladně) proklikat na cenu, za kterou mi byl nákup potvrzen. Systém tohoto e-shopu jsem nepochopila, zvlášť když jsem (dokonce 2x) obdržela potvrzovací e-mail s výzvou k vyzvednutí. Snad to bylo způsobeno předvánočním shonem ...

  • Je mi lito, ale po 14 dnech mi zbozi, ktere bylo skladem nedorazilo, stejne tak ani jakakoliv informace, tento zpusob komunikace mi neprijde v poradku.

    Reakce obchodu Lékynainternetu.cz

    Administrativní chybou opravdu u této objednávky došlo k zásadní chybě při expedici - neodeslání objednávky včas a neinformovanost zákazníka. Tuto chybu jsme napravili, zákazníkovi jsme se omluvili a objednávku odeslali, včetně náležité kompenzace. Věříme, že naši omluvu přijal a i díky jeho zpětné vazbě opět zefektivníme naše služby a interní postupy.

    Tým LNI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • levné ceny

    bylo by to super ovšem kdyby vše dotáhli v kvalitě služeb, potrhané a pomačkané obaly krémů jsou nedobrou zkušeností, jelikož jsem zbožíměla jako dárek, doprava se také zpozdila, slibovaných 24 hodin uplynulo několikrátm, musela jsem dárek předat v nepěkném stavu. Neměla jsem čes Vám ho vrátit.
    Děkuji, u Vás už ne.

    Reakce obchodu Lékynainternetu.cz

    Zákaznice požadovala doručení do určitého data, její požadavek jsme splnili. Zboží bylo doručeno o jeden den dříve. Expedice sice neproběhla hned v den objednávky, ale byl k tomu jasný důvod – zákaznici jsme nabídli jinou, výhodnější variantu objednaného přípravku a tu jsme neměli skladem, nicméně stále jsme měli časovou rezervu pro včasné doručení. Mrzí nás poškozené obaly, za což nemůžeme my, ale přepravní společnost. Pokud by zákaznice zboží reklamovala, jistě bychom věc vyřešili ke vší spokojenosti.

    Tým LNI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dodání zboží trvá příliš dlouho.