Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží ještě nedorazilo, vypadá to na dlouhou dobu dodání, pokud bude vůbec dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani po týdnu stále nedorazilo přestože bylo zaplaceno ihned kartou při objednávce. Velmi pomalé zpracování objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Sušák byl promáčknutý, krabice neporušena ale nemám nervy, čas a chuť ho vracet. Rozhodně si u vás nic nekoupím a nedoporučím. Velké zklamání. Na email nikdo nereagoval.

    • Balíček stále nedorazil do žádaného místa. PDP kurýr není dosažitelný.
    • Cena za dopravu, která nedoručí ani za 10 dní je neúměrná.
    • Do dnes 19.4. není doručeno. Kontakt pro dotaz nefunguje.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velice mě zklamalo zaslané zboží. Objednala jsem si sušák na prádlo, který mi byl doručen poškozený. Balení výrobku, ale bylo v pořádku. Zboží bylo sice ve slevě, nevím zda se sleva vztahovala na vadu, nebylo v e- shopu nic o vadě uvedeno. Jinak bych samozřejmě neobjednávala. Nyní řeším vrácení zboží a čekám na vyjádření e-shopu, jak proběhne vrácení zboží. Zkušenosti s jinými e- shopy se nedá srovnat...vytisknete si formulář vrácení na stránkách a etiketu na balík a můžete kdekoliv vrátit na PPL parcelshopu zdarma. Bohužel nemohu hodnotit kladně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo do výdejního místa, byla špatně zadaná adresa VÝDEJNÍHO místa. Obchod slíbil situaci s dopravcem vyřešit, ale už se neozvali. Asi budu muset peníze požadovat přes banku zpět.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s doručením Vaší objednávky. Zásilka byla směrována na Vámi uvedenou adresu DPD ParcelShop - AlzaBox, která byla také vygenerována na zásilce.

    Na základě našeho telefonického hovoru byl zaslán dopravci email se žádostí o informaci o průběhu doručování zásilky. V tuto chvíli je zásilka naložena pro dnešní doručení do Vámi zvoleného Alzaboxu. Ještě dnes Vám tak bude dopravcem zaslána informace o jejím možném vyzvednutí.

    Pokud se s Vámi dopravce nespojí, neváhejte nás kontaktovat.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Téměř týden po zaplacení žádné dodané zboží, ani zmínka o vyexpedování

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Arogantní odpověď paní 'poradkyně' na chatu, nedozvěděla jsem se odpovědi na mé dotazy... (např. : "složení sady vidíte na obrázcích" - na každém obrázku byly v sadě komponenty jiné, proto jsem se na ně ptala). Dodací lhůta proti jiným eshopům dlouhá. Objednala jsem a zaplatila okamžitou platbou ve čtvrtek, dodáno další čtvrtek (pro příklad: granule Yoggies zaplaceny ve středu večer, dodány v pátek). Objednala jsem jen kvůli slušné slevě v klientském programu mé banky.
    Výrobek jsem dnes rozbalila, ještě nevyzkoušela.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • objednávka uspokojivě vyřízená
    • Špatně zvolený přepravce
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod téměř nekomunikuje a o doručení DPD do boxu se mi taky mohlo jen zdát. Když moje objednávka ležela už druhý den nesmyslně na depu s nějakou nesmyslnou poznámkou o nedoručitelnosti,musela jsem si ji dojet vyzvednout sama na depo. Děs.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s dopravou. Vaše objednávka byla dopravci předána 8.3. s dodáním na Vámi zvolenou adresu AlzaBox P9 Horní Pocernice-Penny.
    Bohužel jsme o jakémkoli problému s doručením neobdrželi žádnou informaci a nebylo tak v našich silách správné dodání s dopravcem domluvit.


    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace spojené s dopravou Vaší objednávky.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 1.3., dnes - 13.3. žádná reakce obchodu, ani po urgenci minulý týden.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsme v pořádku přijali 1.3. do našeho systému a přijetí objednávky Vám potvrdili. Na objednávce je zvolena platba předem, převodem na náš účet. Tato platba ve výši 1174Kč, s variabilním symbolem Vaší objednávky, nebyla na náš účet připsána. Z tohoto důvodu nebylo možné Vaší objednávku vyřídit.

    Jakmile bude platba na náš účet přijata, obratem bude Vaše objednávka vyřízena a zásilka odeslána na Vaší adresu.

    Děkujeme za Vaší objednávku.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrý den. Co se týká téhle značky jsem spokojená. Jen jsem si nevšimla při objednávce, že baterie není součástí. Doobjednala jsem ji, ale bohužel špatnou. Vracela jsem ji zpět. Dle České pošty by jste ji již měli obdržet. Pokud bych si téhle chyby všimla hned, objednala bych si vysavač na okna u jiného dodavatele. Všude mají baterií jako součást výrobku. Co se týká doručení bylo rychlé a vše v pořádku. Ale tahle, pro vás možná maličkost, mě odradí od dalších objednávek z vaších stránek.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    u každého výrobku značky Leifheit, které nabízíme na našich stránkách, je baterie vždy součástí dodávaného výrobku. Jediným výrobkem, kdy není baterie součástí, je náhradní díl k vysavači Regulus.

    Pokud nám zašlete na náš email [email protected] číslo Vaší objednávky, ověříme, zda byla Vaše objednávka v pořádku vyřízena.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo doručeno do balíkovny, která byla při nákupu nastavena.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Vaše zásilka je od pátku 3.3. uložena v Balíkovně na adrese
    Česká pošta - Balíkovna
    č.p. 1
    691 22 Pasohlávky - Pasohlávky

    Tato adresa byla uvedena jako doručovací adresa v objednávce a je také vygenerována na přepravním štítku přímo na zásilce. Podle údajů u sledování zásilky je balíček s Vaší objednávkou na této pobočce uložen.

    Pokud byla zásilka dopravcem uložena na jiné pobočce, kontaktujte nás prosím na náš email [email protected] a s dopravcem se pokusíme domluvit doručení na správnou adresu.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Pří navlékání povlaku mi vystřelila guma a tak přemýšlím jak mi to bude
    držet,když je guma mimo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doposud nenám správný daňový doklad!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • O 300kč dražší, než jiné e-shopy
  • Myslela jsem si, že tato značka patří ke špičkám na trhu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi je 4 dny zaplacene a o expedici ani zminka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dosud nedoručeno

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsme přijali 5.1. a následující den byla objednávka vyřízena a předána dopravci, který Vám zásilku doručil do Vámi zvoleného odběrného místa. Bohužel z důvodu nevyzvednutí nám bude zásilka vrácena zpět na naší adresu, viz odkaz na dopravce https://tracking.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/13875008342625.

    Pokud máte zájem o dodání zásilky, prosím o zaslání adresy a tel. kontaktu pro doručení na náš email [email protected]

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím není co hodnotit, po týdnu objednání zboží nemám