Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prozatím nic,nevím co se děje,ale měl jsem dostat výzvu SMS,také stále mlčí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikácia
  • nemám ani zboží ani odpověď
    za mě nedoporučuji

    • Chcete ohodnotit objednávku dřív než mi zboží doručíte. Týden zaplaceno a zboží pořád nemám.
  • Nerozumím proč si vybírám balikovnu dle své potřeby, když se to poté stejně doručí úplně někam jinam. Osobně jsem velmi zklamán nehledě na to že objednávka byla vytvořena zpracovaná a pak se čeká na zprávu z balíkovny takovou dobu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nemá přibalen návod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná kominukace
    • Zbozi nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Smetaček poušti chlupy a pelichá a to je novy
    • Kam mám poslat zboží zpět
    • WJsem velice zklamany

    Zboží je velice nekvalitní a smetaček pelicha

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším výrobkem. Naším cílem je poskytnout Vám dokonalý produkt a proto Vám nabízíme možnost výměny výrobku za nový. Výměna by proběhla přímo na Vaší adrese.

    Kontaktujte nás prosím na náš email [email protected], kde s Vámi domluvíme výměnu výrobku nebo jeho případné vrácení.

    Velice se Vám omlouváme

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vysoke crmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den. zboží vůbec neodpovídá kvalitě a vůbec nevyhovuje do vysavače na okno úplně jinej styl. Do vysavače na okno značka leifhett tak proč tam píšou že je to originál? Děkuji Pokorná.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Ve Vaší objednávce byla zvolena nabíječka pro vysavač na okna 1 generace. Pokud Vám tento díl do Vašeho přístroje nepasuje, vlastníte vysavač na okna 2 generace.

    V případě Vašeho zájmu je možné zaslat výrobek zpět na naší adresu, kde Vám nabíječku vyměníme.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nekvalitní zboží

    Leifheit kolíčky 25 ks 85660 = kvalita není vůbec na úrovni značky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace eshopu je více než neprofesionální, zdlouhavá a v podstatě nic neřešící. Ohledně mé objednávky, kterou jsem uhradila online kartou, a na kterou čekám již týden, si píšeme zhruba šestý či sedmý email a stále bez výsledku.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Bohužel ani přes naší rozsáhlou komunikaci jsem od Vás neobdrželi informaci, podle které by bylo možné zjistit číslo Vaší objednávky a její odeslání ověřit.

    Na základě Vaší recenze, ve které je uvedeno ID Vaší objednávky bylo možné ověřit doručení Vaší zásilky. Vámi zvolený dopravce Vám zásilku doručí ve čtvrtek 27.7.

    S přáním hezkégo dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • avizovaná šňůrka s klipsem chybí, je tu obyčejný uzel. že by byl potah pružný? skoro ne. na jedné spodní straně je přišitý pásek ze suchého zipu a na druhé str.očko pro zachycení,které se hned utrhlo při provlékání......

    z výrobku jsem zklamaná, přišiju si klips-brzdička bude lepší a zespoda dám gumové pásky s klipsami, aby potah držel. nevím, kde se vyrábí-ještě v Německu? že by to nekvalitní chodilo k nám?

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším výrobkem. Klip pro stažení potahu podle velikosti žehlicího prkna má být vždy součástí dodaného výrobku.

    Prosím o zaslání reklamace na náš email [email protected] , kde bude Vaše reklamace obratem vyřízena.

    Velice se omlouváme za způsobené komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám více než týden.

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za zdržení při doručovaní Vaší objednávky.

    Bohužel došlo v našem systému k chybě při generování přepravních štítků, které bylo zjištěno až ve chvíli, kdy nám dopravce vrátil veškeré odeslané zásilky.

    V tuto chvíli je již vše v pořádku a Vaše zásilka V8m bude dnes doručena na Vaší adresu.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si venkovni susak a prislusenstvi k jinym jiz drive zakoupenym produktum zn. Leifheit. Bohuzel balik dorazil zabaleny pouze v igelitu, ktery byl poskozen, susak mel vsechny kraje odrene rohy. Balik jsem tedy neprevzala, vzhledem k spatne zvolenemu zabaleni ze strany obchodnika. Velice me to prekvapilo, protoze se znackou jsem byla doposud spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím nic moc. Zboží dosud nedorazilo a pokud bych se nezeptala, kde zboží vězí asi by mi ani nenapsali, že mají nějaké "komplikace". Tak uvidíme

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za zdržení při doručovaní Vaší objednávky.

    Bohužel došlo v našem systému k chybě při generování přepravních štítků, které bylo zjištěno až ve chvíli, kdy nám dopravce vrátil veškeré odeslané zásilky.

    V tuto chvíli je již vše v pořádku a ještě dnes bude Vaše zásilka odeslána na Vaší adresu.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

    • šunt
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pomalé zpracování
    • doposud jsem neobdržel daňový doklad
  • Zboží, které jsem objednala, zatím nemám a stále čekám...!!!!!!!

    Dobrý den,
    Vaše objednávka č. 2308268050 právě přešla do stavu „čeká na dostupnost zboží“
    Bohužel Vámi objednaná náhrada k mopu Picobello není v odběrném skladu v Hostivici dostupná.
    Jakmile bude zboží naskladněno, budeme Vás informovat a objednávka bude vyřízena.
    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku pro osobní odběr
    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová
    DOMO Service, spol. s r.o. LEIFHEIT CZ a.s. Průmyslová ulice 1387 Logistické centrum Tulipán, Hala A 25301 Hostivice u Prahy

    tel: 313 104 500 email: [email protected]

    S pozdravem
    Kvalitnidomacnost.cz

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za dočasné vyprodání výrobku v odběrném skladu v Hostivici.

    Vámi objednaná náhrada k mopu je pro Vás již od včerejšího dne připravena k osobnímu vyzvednutí na Vámi zvoleném odběrném místě.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé dodací termíny

    Reakce obchodu Leifheit-online.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsme přijali 16.5. a objednaný sušák Pegasus pro Vás rezervovali.

    U Vaší objednávky byla zvolena platba bankovním převodem, předem na náš účet. Tato platba s variabilním symbolem objednávky nebyla doposud na náš účet připsána a nebylo tedy možné Vaší objednáku vyřídit.

    Jakmile bude částka ve výši 951Kč připsána na náš účet, obratem bude zásilka odeslána na Vaší adresu.

    V případě Vašeho zájmu je možné změnit platbu u objednávky na platbu na dobírku. Se změnou nás prosím kontaktujte na náš email [email protected] .

    S přáním hezkého dne

    Andrea Sochorová