Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
prozatím nic,nevím co se děje,ale měl jsem dostat výzvu SMS,také stále mlčí
-
Nedoporučuje obchod
- komunikácia
-
nemám ani zboží ani odpověď
za mě nedoporučuji -
- Chcete ohodnotit objednávku dřív než mi zboží doručíte. Týden zaplaceno a zboží pořád nemám.
-
Nerozumím proč si vybírám balikovnu dle své potřeby, když se to poté stejně doručí úplně někam jinam. Osobně jsem velmi zklamán nehledě na to že objednávka byla vytvořena zpracovaná a pak se čeká na zprávu z balíkovny takovou dobu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nemá přibalen návod.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná kominukace
- Zbozi nepřišlo
-
Nedoporučuje obchod
- Smetaček poušti chlupy a pelichá a to je novy
- Kam mám poslat zboží zpět
- WJsem velice zklamany
Zboží je velice nekvalitní a smetaček pelicha
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším výrobkem. Naším cílem je poskytnout Vám dokonalý produkt a proto Vám nabízíme možnost výměny výrobku za nový. Výměna by proběhla přímo na Vaší adrese.
Kontaktujte nás prosím na náš email [email protected], kde s Vámi domluvíme výměnu výrobku nebo jeho případné vrácení.
Velice se Vám omlouváme
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová -
Nedoporučuje obchod
Vysoke crmy
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dobrý den. zboží vůbec neodpovídá kvalitě a vůbec nevyhovuje do vysavače na okno úplně jinej styl. Do vysavače na okno značka leifhett tak proč tam píšou že je to originál? Děkuji Pokorná.
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Ve Vaší objednávce byla zvolena nabíječka pro vysavač na okna 1 generace. Pokud Vám tento díl do Vašeho přístroje nepasuje, vlastníte vysavač na okna 2 generace.
V případě Vašeho zájmu je možné zaslat výrobek zpět na naší adresu, kde Vám nabíječku vyměníme.
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní zboží
Leifheit kolíčky 25 ks 85660 = kvalita není vůbec na úrovni značky.
-
Nedoporučuje obchod
Komunikace eshopu je více než neprofesionální, zdlouhavá a v podstatě nic neřešící. Ohledně mé objednávky, kterou jsem uhradila online kartou, a na kterou čekám již týden, si píšeme zhruba šestý či sedmý email a stále bez výsledku.
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Bohužel ani přes naší rozsáhlou komunikaci jsem od Vás neobdrželi informaci, podle které by bylo možné zjistit číslo Vaší objednávky a její odeslání ověřit.
Na základě Vaší recenze, ve které je uvedeno ID Vaší objednávky bylo možné ověřit doručení Vaší zásilky. Vámi zvolený dopravce Vám zásilku doručí ve čtvrtek 27.7.
S přáním hezkégo dne
Andrea Sochorová -
Nedoporučuje obchod
- avizovaná šňůrka s klipsem chybí, je tu obyčejný uzel. že by byl potah pružný? skoro ne. na jedné spodní straně je přišitý pásek ze suchého zipu a na druhé str.očko pro zachycení,které se hned utrhlo při provlékání......
z výrobku jsem zklamaná, přišiju si klips-brzdička bude lepší a zespoda dám gumové pásky s klipsami, aby potah držel. nevím, kde se vyrábí-ještě v Německu? že by to nekvalitní chodilo k nám?
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost s naším výrobkem. Klip pro stažení potahu podle velikosti žehlicího prkna má být vždy součástí dodaného výrobku.
Prosím o zaslání reklamace na náš email [email protected] , kde bude Vaše reklamace obratem vyřízena.
Velice se omlouváme za způsobené komplikace
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová -
Nedoporučuje obchod
Na zboží čekám více než týden.
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Velice se omlouváme za zdržení při doručovaní Vaší objednávky.
Bohužel došlo v našem systému k chybě při generování přepravních štítků, které bylo zjištěno až ve chvíli, kdy nám dopravce vrátil veškeré odeslané zásilky.
V tuto chvíli je již vše v pořádku a Vaše zásilka V8m bude dnes doručena na Vaší adresu.
Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si venkovni susak a prislusenstvi k jinym jiz drive zakoupenym produktum zn. Leifheit. Bohuzel balik dorazil zabaleny pouze v igelitu, ktery byl poskozen, susak mel vsechny kraje odrene rohy. Balik jsem tedy neprevzala, vzhledem k spatne zvolenemu zabaleni ze strany obchodnika. Velice me to prekvapilo, protoze se znackou jsem byla doposud spokojena.
-
Nedoporučuje obchod
zatím nic moc. Zboží dosud nedorazilo a pokud bych se nezeptala, kde zboží vězí asi by mi ani nenapsali, že mají nějaké "komplikace". Tak uvidíme
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Velice se omlouváme za zdržení při doručovaní Vaší objednávky.
Bohužel došlo v našem systému k chybě při generování přepravních štítků, které bylo zjištěno až ve chvíli, kdy nám dopravce vrátil veškeré odeslané zásilky.
V tuto chvíli je již vše v pořádku a ještě dnes bude Vaše zásilka odeslána na Vaší adresu.
Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová -
- šunt
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- pomalé zpracování
- doposud jsem neobdržel daňový doklad
-
Zboží, které jsem objednala, zatím nemám a stále čekám...!!!!!!!
Dobrý den,
Vaše objednávka č. 2308268050 právě přešla do stavu „čeká na dostupnost zboží“
Bohužel Vámi objednaná náhrada k mopu Picobello není v odběrném skladu v Hostivici dostupná.
Jakmile bude zboží naskladněno, budeme Vás informovat a objednávka bude vyřízena.
Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku pro osobní odběr
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová
DOMO Service, spol. s r.o. LEIFHEIT CZ a.s. Průmyslová ulice 1387 Logistické centrum Tulipán, Hala A 25301 Hostivice u Prahy
tel: 313 104 500 email: [email protected]
S pozdravem
Kvalitnidomacnost.czReakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Velice se omlouváme za dočasné vyprodání výrobku v odběrném skladu v Hostivici.
Vámi objednaná náhrada k mopu je pro Vás již od včerejšího dne připravena k osobnímu vyzvednutí na Vámi zvoleném odběrném místě.
Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhé dodací termíny
Reakce obchodu Leifheit-online.cz
Dobrý den,
Vaší objednávku jsme přijali 16.5. a objednaný sušák Pegasus pro Vás rezervovali.
U Vaší objednávky byla zvolena platba bankovním převodem, předem na náš účet. Tato platba s variabilním symbolem objednávky nebyla doposud na náš účet připsána a nebylo tedy možné Vaší objednáku vyřídit.
Jakmile bude částka ve výši 951Kč připsána na náš účet, obratem bude zásilka odeslána na Vaší adresu.
V případě Vašeho zájmu je možné změnit platbu u objednávky na platbu na dobírku. Se změnou nás prosím kontaktujte na náš email [email protected] .
S přáním hezkého dne
Andrea Sochorová