• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil obchod, ale nikdo se neobtěžoval oznámit mi to. Takže jsem málem o dáreček pro vnoučka přišla. Novotná

    Reakce obchodu leganie

    Dobrý den, byla Vám zaslána zpráva přes Heuréku, kde byla objednávka učiněna. Při stornu systém odesílá zprávu automaticky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ač na stránkách obchodu mají napsané že je zboží skladem, po objednání se dozvíte že toto zboží skladem není a nebude.

    Uvádějí na stránkách u zboží stav skladem ač zboží vůbec nemají a ani mít nebudou. Takto to měli uvedeno ať už přes vyhledávání vHeurece , tak i ve vyhledávání stránek obchodu na google.cz. No alespoň dali vcelku brzy vědět a mohla sem objednat jinde.

    Reakce obchodu leganie

    Vážená paní, Vámi objednané zboží bylo ve výprodeji. Bohužel se již nevyrábí a tedy nelze znovu u dodavatele objednat. V nabídce jsme je měli dva roky. Mrzí nás, že jste je objednala až ve chvíli, kdy bylo zlevěno na 50% původní ceny díky výprodeji. Bohužel, nebyla jste jediná. Označení dostupnosti ve vyhledávačích neovlivníme. Děkuji.

    • nevím
    • Zboží objednáte z nabídky a pak po schválení nákupu Vám zašlou že již zboží nemají

    Reakce obchodu leganie

    Vážený zákazníku, po Vaší objednávce Vám systém automaticky odeslal POUZE potvrzení o objednávce s tím, že byla zadána do systému. Vámi objednané zboží nebylo skladem a nebylo možné tedy doručit do Vánoc (objednávka z 21.12.2016). Tedy Vám byla objednávka obratem stornována přesně dle obchodních podmínek. NEBYLA Vám schválena, jak píšete. Následně byla zaslána patřičná zpráva. Vaše hodnocení není adekvátní.

    • na stránkách obchodu uváděli, že zboží je skladem a totéž potvrdili i elektronicky ihned po obdržení objednávky, po pěti dnech poslali mail, že objednávka byla vyřízena a že bude předána dopravci, načež se ozvali následující (!!!) den s tím, že bohužel zboží již není na skladě a jestli nechci něco náhradního, s čímž jsem nesouhlasila a objednávku zrušila, objednala jsem proto jinde a druhý den obdržela v pořádku to, co jsem původně chtěla

    nedoporučuji, nespolehliví, nemají přehled, co je a co není skladem, zjistit skutečnost,že zboží není k dispozici až po odeslání zprávy o údajném vyřízení objednávky je pro mě naprosto neseriózní

    Reakce obchodu leganie

    Vážená paní, s Vaší objednávkou jsem se podrobně seznámil. Ve Vašem případě došlo, bohužel, z naší strany k omylu. Pracovník, který vyřizoval objednávky, ano, omylem odeslal na Vaši adresu automatickou zprávu, kterou neměl. Původně měla být objednávka stornována okamžitě, jelikož položka 60084 nebyla skutečně skladem, ale došlo k jeho přehmatu. Tuto chybu uznáváme. Zbytek Vašeho hodnocení je jen čirá pomsta ve stylu "když mi to stornovali, tak jim to osladím". Jsem velmi rád, že 99,99 % našich zákazníků o nás smýšlí jinak. My se omluvit dokážeme a nepotřebujeme si veřejně vymýšlet. I tak Vám přeji krásné Vánoční svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Neni mozne se dovolat na info linku. Kdyz konecne ano tak mi majitelka celkem drze rekla ze na mne nema naprosto cas. Zvlastni
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výhody nemohu sdělit, asi jako všechny e-shopy
    • Jsem zklamaná, protože výrobek, který jsem chtěla koupit byl v nabídce jako dotupný, takže jsem objednala. Přišlo mi potvrzení mé objednávky.Následně další den přišlo sdělení, že výrobek není dostupný a výrobce nesdělil, kdy bude. Mou objednávku obchod proto sám zrušil.

    Nemohu proto hodnotit jinak, než-li, že jsem nespokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodržení termínu. Pomalá distribuce zboží dlouho leželo v meziskladu . Česká pošta obdržela k doručení pozdě.

    Reakce obchodu leganie

    Dobrý den, objednávka z 11.11.2015 byla expedována po víkendu 16.11.2015. Nevím, kdy Vám doručil dopravce, nicméně toto již neovlivníme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prodává lego, velký výběr
    • při koupi zboží bylo dostupné a pak po 14 dnech napsali, ze zboží není!

    Jiste tento obchod není spatny, ale bohužel na detailech také zalezi. A to, ze zboží není dostupne, by mělo byt receno drive, nez po 14 dnech, kdy clovek ocekava doruceni objednávky!

    Reakce obchodu leganie

    Milá paní Jitko, právě zde se od Vás dozvídám, že byla Vaše objednávka stornována. Zřejmě obsluhujete náš systém, jinak si to nedovedu vysvětlit. Objednávka Vám stornována nebyla, je stále aktivní. E-mailů Vám bylo zasláno dost, nicméně ani na jeden nebylo reagováno. Byla Vám z objednávky odstraněna jediná položka, kterou jste předobjednávala (rozhodně nebyla skladem, což bylo jasně u položky napsáno), a tato následně nebyla naskladněna, jelikož jde o stavebnici, jež se již nevyrábí a dodavatel i přes prvotní potvrzení nám ji prostě nedodal. Tedy zde se od Vás dozvídám, že máme objednávku celou stornovat. Děkujeme tedy za informaci, alespoň touto cestou...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nebyla zohledněna moje poznámka, že mohu zboží převzít až po 19. hodině.
    • Formulář PPL nefungoval - chtěla jsem změnit dodací adresu. Když se to konečně povedlo, pro změnu o této změně nebyl informován řidič PPL.
    • Až po několikátém telefonátu s řidičem se mi podařilo domluvit, že zboží nechá na výdejním místě PPL.

    Nemají dořešený způsob dopravy. V praxi si lze nechat zboží dodat na výdejní místo PPL, ale při objednávce tuto možnost nenabízejí.

    Reakce obchodu leganie

    Vážený zákazníku, nechápeme v tomto případě Vaše hodnocení, kterým nehodnotíte služby našeho obchodu, nýbrž dopravce PPL. Vaši poznámku jsme zohlednili a byla vložena do systému dopravce, pak už je logicky pouze na něm, zda se dle uvedeného zachová, zřejmě tak neučinil. Po převzetí zásilky, již nemáme možnost doručení ovlivnit. Natož abychom věděli, který koncový řidič Vám bude zásilku doručovat a měli snad na všechny řidiče tel. čísla. To je zcela absurdní. Navíc v poznámce objednávky nebylo uvedeno nic o tom, že chcete využít výdejní místo PPL. Nyní nás tady tedy trestáte za řidiče PPL, který Vás zklamal. Tento proces však již nám nepřísluší, jelikož my jsme zásilku dle Vašeho přání expedovali. Rozhodně tu nebudu rozebírat fakt, že firma PPL je firmou samostatnou a s tou naší není nijak propojena...jsme velmi překvapeni nad tímto zcela zcestným hodnocením...