Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Rychost,cena
    • Vysoké poštovné a balné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé, slušné jednání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednané zboží mělo dorazit za 14 dní. Nyní jsem si na webu obchodu přečetl, že bude nejdříve za měsíc. Objednávku ruším.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    za zpoždění dodávky se omlouváme, ale z důvodu COVID-19 jsou veškeré mezinárodní obchodní cesty totálně narušeny a ke zpoždění dodávky o cca 3-4 týdny opravdu došlo (ani dopravce nám nebyl schopen odpovědět, kdy zboží dodá). Bohužel se situace mění každý den. Nicméně aktuální informace uvedená na webu nemá nic společného s termínem dodání Vaší konkrétní objednávky. Pouze došlo k tomu, že avizované (a zpožděné) zboží se ještě před jeho naskladněním kompletně vyprodalo (je 100% rezervované) a pro nové zákazníky pak platí nový termín dodání už z další příští dodávky.

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Perfektní

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní hodnocení !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyřízení

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní hodnocení !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Plachtový přístřešek byl pro mne velkým zklamáním. Doba sestavení 1,5 h. je naprosto nereálná, stavěli jsme ho ve dvou skoro celý den. Návod na sestavení je špatně napsaný, nejasný, přístřešek je nutné napřed sestavit a následně zase rozebrat, aby se dala natáhnout plachta. Plachta je na koncích jen slepená a hned při sestavování se začala rozlepovat. Nedá se pořádně vypnout. Vruty do země se mi zdají malé a při větším větru mám obavy, že přístřešek odletí. V balení chybělo 6 ks šroubků, musel jsem je dokupovat. Tento produkt bych již nekoupil a nemohu ho doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Obchod nabízel jen dostupné zboží, doprava skleníku skutečně proběhla do 5 dnů, jak bylo slíbeno.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní hodnocení !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přiměřeně rychlé jednání
    • drží záruky na drobnosti které scházely v balení
    • zatím nevím

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní hodnocení !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Naprostá spokojenost, rychlost dodání a perfektně zabezpečeno na dopravu. Dopravce též skvělý. Zboží řidič velmi ochotně a profesionálně složil. Vše s milým úsměvem...

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní hodnocení !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi nesolidní jednání, zboží doručeno poškozené a reklamace neuznána, bohužel jsem nucen se s firmou soudit

    U firmy Lanitgarden/Lanitplast jsem si objednal drahý model skleníku. Skleník byl doručen přepravní společností bez zjevného poškození obalu, zaplatil jsem tedy hotově přepravní společnosti. Po rozbalení jedné z krabic jsem zjistil, ze všechny hliníkové profily v krabici jsou zohýbané a nepoužitelné. Do dvou hodin od převzetí jsem kontaktoval firmu, konkrétně p. Bělohlávka, který je spolumajitelem firmy. Ten mě nejdříve přesvědčoval, že jsem musel převzít zásilku s poškozeným obalem a že je to má chyba a požadoval nafocení rozdělané krabice. Samozřejmě při rozbalování došlo k částečnému roztrhnutí krabice, p. Bělohlávek z toho vyvodil, že fotky jasně dokazují poškození obalu. Takže pokud si budete chtít u firmy Lanitgarden/Lanitplast vybalit hliníkovou konstrukci z krabice, musíte být kouzelník, aby obal zůstal zavřený. Po několika dnech jsem dostal vyjádření, že reklamace je zamítnuta, tentokrát však ne z důvodu převzetí zásilky s poškozeným obalem, ale proto, že jsem si konstrukci poškodil sám. Upozorňuji, že v papírové krabici není žádná ochrana, zkrátka několik hliníkových profilů v papírové krabici, které se při přepravě poškodí velmi lehce, aniž se to zákazník dozví. Abych skleník vůbec postavil, tak mi firma "velkoryse" prodala poškozené profily za dalších 5.700 Kč. Případ jsem předal právníkovi, budu částku vymáhat soudně, bohužel jiná varianta s touto firmou není. Takže pokud opravdu toužíte po skleníku, kterou má tato firma v nabídce, doporučuji se prohlédnout jinde, ušetříte si spoustu starostí. U Lanitgarden/Lanitplast již nikdy více!!!!

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    vážený pane K., z Vámi zaslaných fotografií (především foto image0-1.jpeg) je zcela zřejmé, že zboží bylo na konci balíku naprosto zjevně a velmi výrazně poškozeno (typický druh poškození při dopravě, skrze poškozený roztrhaný obal jsou na fotografii volně vidět poškozené zohybané konce profilů skleníku, tj. na konec dlouhého balíku někdo musel položit něco těžkého nebo na něj najet nějakou mechanizací, i tvar poškození hřebenové lišty skleníku přesně odpovídá místu a tvaru poškození obalu - je to zcela jasně vidět skrz roztržený obal = poškození lišt je v přímé souvislosti s viditelným poškozením obalu). V informacích na našem webu je jasně napsáno - Pokud jsou zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky. DŮLEŽITÉ - pokud převezmete zboží viditelně poškozené a nesepíšete s řidičem zápis o poškození zásilky, tak je možnost reklamace poškození u dopravní firmy minimální ... Vy jste zboží 30.4.2020 v 9:40 hod na základě protokolu č. 2555000645681 převzal a svým podpisem potvrdil převzetí BEZ VÝHRAD (toto je napsáno přímo pod Vaším podpisem), což znamená, že OBAL ZBOŽÍ VIDITĚLNĚ NEPOŠKOZENÝ. My jsme udělali maximum a i přes Vaše potvrzení o nepoškození zásilky jsme ji u dopravce reklamovali jako poškozenou. Nicméně dopravce se odvolal na Váš podpis o převzetí bez výhrad a reklamaci okamžitě zamítl. Pokud však zastáváte názor, že jste zboží opravdu převzal bez jakéhokoliv vnějšího poškození obalu, tak k poškození profilů (tím pádem ale i obalu na stejném místě) opravdu muselo dojít někdy v době po převzetí výrobku a za to bohužel nemůžeme nést odpovědnost.

    Za vzniklé komplikace se omlouvám

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé dodání, dobrá komunikace s obchodem i řidičem
    • platba bohužel v hotovosti,ale dopředu nahlášeno 2 dny

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za 100% hodnocení, platby jsou u nás možné předem na účet, platební kartou po internetu nebo dobírkou. Trochu bojujeme s platbou kartou u řidiče, protože ji bohužel část dopravců (bohužel zrovna ti, kteří jsou schopni přepravovat nadrozměrné zboží) nenabízí. Pokud však zboží jede naší vlastní dopravou, tak je i tento způsob platby možný.

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Doručení rychlé - spokojenost. Výrobek kvalitní a montáž rychlá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obrázky a popis na stránkách neodpovídá realitě.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    bohužel si dovolím oponovat, protože fotografie skleníku VOLHA 3,3x6 jsem fotil kromě dvou všechny osobně. I popis a návod se plně týkají tohoto modelu skleníku. I automatický otvírač a střešení okno jsou reálné fotografie s reálným popisem. Prosím tedy o přesné sdělení, s jakými obrázky či s jakým popisem máte problém. Děkuji za zaslaní více informací na email [email protected]

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodané zboží je šmejd. Jedná se o stavebnici vyrobenou na Ukrajině (pod balící fólií noviny v azbuce). Profily křivé, křivé vrtané, návod k montáži naprosto neodpovídá realitě, nesouhlasí ani dodány kusovník s obsahem dodávky. Polykarbonát dodány ve dvou desetimetrových tabulích, takže samé řezání a prořezávání.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za vzniklé komlikace. Ano, jeden z našich modelů je skutečně vyráběn na Ukrajině, je to z cenových důvodů, obloukový skleník se západní Evropy (byť vyrobený v Číně) by začínal na 30 000 Kč. Skleník je relativně složitější stavebnice, takže pro někoho je sestavení hračkou a pro jiného neřešitelným problémem. Návod je naprosto přesný, ale stačí jediné odchýlení od předepsaného kroku, a je možné se v něm lehce ztratit (stejně jako v jakémkoliv jiném návodě na složitější produkt). Nesouhlad kusovníku s obsahem dodávky v pořádku rozhodně není, ale i balení zajišťují lidé, takže k chybám dochází a docházet bude. Proto je v návodu uvedeno, aby si zákazník před stavbou ověřil, že jsou dodány všechny díly a pokud ne, tak ať skleník nestaví a ihned kontaktuje prodejce. V případě nespokojenosti pak bylo možné v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu výrobek vrátit.

    Upozorňuji, že desky délky 10 m jsme nikdy nedovávali, není to dopravně ani možné. Reálná délka desek je max 6 m a z jedné takové desky se opravdu musí vyříznout menší desky pro čela skleníku. Zbylých 2 - 5 desek se použijí na opláštění v plném rozměru.

    Omlouvám se za vzniklé komplice

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ochota a rychlé dodání zboží.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod je super, přepravní služby jsou bohužel docela pomalé. Od SMS, že zboží bylo předáno dopravci to GEISu potrvá7 dní...
    Doznívá sice pandemie, ale na cestách je provoz jako předtím, takže moc nerozumím dlouhým dodacím lhůtám

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    s dodacími lhůty dopravců se bohužel potýkáme od počátku pandemie. Naše produkty jsou v drtivé většině velmi nadrozměrné a většina běžných dopravců si s nimi neporadí. A současná pandemie měla na naše stávající dopravce drtivý doprad (spousta řidičů odmítala nastoupit do práce z ibavy před virem nebo z důvodu oštřování dítěte). Takže nám nezbylo než akceptovat určité problémy. Nicméně situace se již výrazně zlepšila a doufáme, že se brzy vrátí normální časy. Za problémy se samozřejmě velmi omlouvám, byly však mimo náš vliv.

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Okamžitá reakce obchodu na objednávku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše rychle vyřízeno, spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání
    • Super zabaleno