Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • rychlé dodání perfektní komunikace

    skleník dorazil za 3 dny perfektní komunikace není co dodat můžu jen doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledné stránky
    • Výborná komunikace
    • Velmi rychlé dodání

    Krásná zastřešená lavice se stolem. Mám z ní radost, vypadá hezký. Velmi rychlé dodání. Komunikace i telefonicky, vše v pořádku. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychle a v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nákup z domu
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Výběr
    • Zaplaceno a nedodáno
    • Žádné info, kdy bude dodáno, placeno před 8 dny

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    za vzniklou situaci se velmi omlouvám, ale objednal jste si kromě skleníku i automatický otvírač Vitavia, kde je uvedená dostupnost 2-3 týdny, zboží tedy bude dodáno za 2-3 týdny od uhrazení zálohy. Tato informaci máte i uvedenou v potvrzovacím emailu objednávky ze dne 13.11.2020 v 22:13. Další notifikační emaily Vám byly odeslány 16.11. v 8:35, 16:11 v 8:36, 16.11. v 9:20. Nyní se čeká na příjezd zboží od zahraničního výrobce a vaše objednávka je ve stavu přípravy. Omlouváme se, ale není možné individuálně obtelefonovávat každého zákazníka, když veškeré informace jsou zcela jasně uvedeny v emailové komunikaci.

    Děkuji za pochopení
    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na skleník s příslušenstvím jsme čekali z důvodu koronaviru asi půl roku. Stav objednávky a doručení jsem z nich musela neustále "tahat". Chvílemi mě i napadalo, že už nikdy neuvidím ani skleník, ani peníze.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    skleník VENUS 5000 se sklem byl objednán 7.4. a v tu chvíli již nebyl skladem (jarní sezona pomalu končila a vše bylo vyprodané). Takže jsme čekali na nové zboží od výrobce. Dodání skleníku od jeho objednání k dodání skutečně trvalo 4 měsíce (dopravě jsme předávali 6.8.), za což se omlouvám, ale víc jsme udělat nemohli. Bohužel ani hliníková konstrukce skleníku ani sklo na stěny nepochází z ČR a tehdy bohužel vrcholila jarní covid krize a většina dodavatelů tehdy vůbec nefungovala (a mnozí nefungují standardně dosud). Je těžké potom zákazníkovi sdělovat jakékoliv termíny když je sami neznáme, protože výrobce je uzavřen a nekomunikuje ani on a ani dopravci. Ostatně i v české ekonomice firmy netušily, jaké změny vláda vyhlásí druhý den. Upřímně řečeno, realita je taková, že jsme rádi, že se vaši objednávku z dubna podařilo v této chaotické době vůbec dodat. Ještě jednou se omlouvám a předem děkuji za pochopení.

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlá komunikace
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • přehledný web
    • komunikace nic moc
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příjemné,rychlé jednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • velký výběr
    • ceny
    • rychlé vyřízení objednávky

    Naprostá spokojenost s objednávkou zahradního domku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pergola zkontrolovana dorazila vporadku spokojen i zdovozem

    Vše vporadku i zdovozem zdarma

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ač jsem při placení z účtu udělala chybu, bylo rychle reagováno, věc uvedena okamžitě do pořádku a bez zdržení zásilka odeslána.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání zboží
    • Komunikace s e-shopem

    V den objednávky avizováno odeslání dopravci, dopravce do 3 dnů doručil zásilku, maximální spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přišlo to domů poštou a nemuseli jsme nic vozit a tahat mladík z autodopravy byl moc milí a ochotný děkuji 2 starousi
  • Doporučuje obchod

    40 %

    Nevýhoda obchodu je, že např. informaci o tom, že dodavatel má připsán na svém účtu platbu zákazníka jsem se dozvěděl až na vyžádání této informace (jiní dodavatelé o tom informují zákazníky okamžitě po obdržení úhrady). Další nevýhodou je, že pokud zákazník není schopen z jakéhokoliv důvodu (např. tělesně postižení) sám skleník sestavit, dodavatel mu v tom nepomůže. Zároveň bych přivítal aktuální informaci o očekávaném termínu dodání objednaných komponentů. Hlavním důvodem objednávky je (předpokládaná) kvalita zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    velmi dobrém zkušenosti,velký výběr a spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání, profesionalita obchodní komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a objednávka bez odezvy

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši rezenci, nicméně vybral jste si zboží s dostupností 14 dnů. Dne 19.8.ve 20:08 Vám byla objednávka řádně naším systémem potvrzena, 20.8. v 8:26 hod Vám byly zaslány další 2 automatické emaily o zařazení objednávky do přípary. Dnes, tj. 3.9. nebo zítra 4.9. bude skleník v souladu s dostupností 14 dnů expedován. Doporučuji kontrolu spamu. O okamžiku předání skleníku dopravci budete opět informávan emailem + navíc SMS. Ing. Jan Filípek, ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží bylo velmi rychle a v pořádku doručeno
    • rychlost dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží objednáno a uhrazeno 29.6.2020, dle info mělo být naskladněno 31.7.2020. Zboží k dnešnímu dni (21.8.2020) nedodáno. Telefony nezvedají. Neinformují, že je nějaký problém. Teprve na můj e-mailový dotaz odpověděli. Zdůvodnění - problém na straně německého skladu kvůli koronaviru. S takovou dlouhou dodací lhůtou jsem se ještě nesetkal. Velké zklamání.