Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Naprostá katastrofa.Po urgenci objednávky mi bylo řečeno že jsem debilní a nevím,co a kdy objednávám.Následně objednávku do pár minut stornovali.Tohle je podnikatelský kanál.

  • No také nemám dobrou zkušenost 10.6 přes internet objednané panely . E-mail mi nepřišla ani informace o objednávce 12.6 mi kurýr GSL psal že mi zboží doveze tak jsem si je nechala přivézt do práce.Zaplatila jsem ,kurýr odešel tak jsem krabici rozbalili a zjistila že všechny panely PVC jsou zlomené a faktura nikde. Volala jsem do obchodů kde mi bylo řečeno že musím volat na GSL a reklamaci žádat tam ,že pan osobně to balil a bylo vše v pořádku .paní na GSL mi řekla že reklamaci musí žádat odesílatel zpět teda hovor do obchodů. Kde mi pan ústně slíbil ať si vyberu za poškozené panely kompenzaci a napíšu mu email to jsem následně udělala přiložila fotky . Napsala že i za vybrané zboží doplatím zbytek částky z poškozených panelů . Dnes opět e-mail do obchodů aby mi pan odpověděl na mé e-maily kde jsem se dočkala odpovědi,že neví na co se ptám že jsem poslala jen fotky tak jsem udělala pánovi sreeny mích odeslaných emailů a už odpověď žádná ..Tudíž jsem se rozhodla napsat na ČOI jak postupovat ,když mi bylo dodáno poškozené zboží a vše bez faktury. Až bude vše vyřešeno svůj příspěvek odstraním jinak ne a zatím obchod vůbec teda nedoporučuji. Kdybych věděla jak to dopadne 900 jsem mohla klidně hodit do koše .

  • Si děláte p®del že? Objednal jsem si WG122 Papírová celostěnová obrazová fototapeta motiv In the Jungle
    To co jste mi poslali tak si příště strčte do p®dele hned vedle těch peněz co jsem za to zaplatil. Jestli děláte nejtenčí tapety na světě měli by jste si dát na to patent ani p®del bych si stím neutřel!! I jednovrstvej toaletní papír za 8 korun by na zdi seděl líp, než to co mi poslali.
    Tapeta barevně neodpovídala tomu co nabízíte na stránkách jako propagační fotku! V reálu to vypadá jako vylisovany papír z pylin řízlej igelitkou z tesca do papírové tapety to má daleko jako hrášková polívka že sáčku., která hrášek viděla maximálně tak z letadla.
    Tapeta ať už formou technologie A, B TJ : postup při aplikaci (A:lepidlo zeď, B:lepidlo tapeta) vznikne horší dílo než když pejsek s kočičkou pekli dort. Vznikají bubliny tapeta odmítá i po delší době, kdy má absorbovat lepidlo dosednout na zeď, krabatí se při vyhlazení !!!
    Zklamali jste mě stálo mě to peníze za tapetu, peníze za opětovné vymalování vč válečků! Čas který mi nikdo za žádný prachy nevrátí a hlavně dítě, který se na to těšilo je taky bez radosti.

    Řeči o tom že mi stejně nic neprodate do budoucna atp prosím vás berte to tak jak to je nemůžete mít furt jen sami hvězdičky a spokojenost zákazníka já jsem nespokojený a tím bych celý příspěvek ukončil

  • Když jsem zavolala, že budu chtít uplatnit reklamaci ve 14 denní lhůtě byla reakce opravdu hodná *****. Cituji: "Prachy vám vracet nebu nezajímá mě to". A trisknuti telefon. Po 2. hovoru byl ještě agresivnější i když jsem ho upozornila, že na reklamaci mam nárok a že s ním hovořím slušně. Opět mi triskl telefonem. Reklamační řád na jejich stránkách uvádí 24 měsíců. Ale když volate v den kdy vam zásilka přišla, už nemáte možnost. Nedoporučuji 800,- v ****.

  • A pokud si dovolíte reagovat negativně, dostane se vám výhružky ohledně podání trestního oznámení za urážku :D

  • Reakce obchodu na to, že se mi nelíbilo výdejní místo. Opravdu proklientský přístup.
    "Vážený pane, děkuji za Vaši reakci. Nemyslím, že je to tak jak popisujete. Ano musel jste zaplatit u pokladny, který vydávý EET a je asi 10 metrů vzdálená od výdejního místa. Hrůza, že. Určitě příště lépe nakoupíte třeba v nějakém Hobby marketu, tam se nenaběháte. Prosím už u nás nenakupujte, stejně bychom Vám nic neprodali. "

  • pre Zdeněk Kupsa: obcansky zakonik paragraf 1832 hovori, ze eshopy maju 14 dni od odstupenia od zmluvy na vratenie penazi!

  • PetrM79: Dobrý den, jako vy máte 14 denní lhůtu na vrácení zboží, tak e-shopy mají měsíční lhůtu na vrácení peněz, čili to zboží vrácené u nás leží a až si ho někdo, kdo ho opravdu chce, koupí a zaplatí, tak z těchto peněz se dělá vratka. Není to nic nepochopitelného. Kdyby byla lhůta na vrácení peněz 14 dnů, tak věřte tomu, že do 14 dnů budete mít peníze na účtu. Kupsa Zdeněk

  • Divný obchod. Pokud objednáváte, věnuje se vám majitel s velkou ochotou, zboží dorazí rychle a s přijatelnou komunikací kolem, takže potud ok. Jakmile se ale jedná o reklamaci (která je navíc v souladu s jejich obchodními podmínkami), strká majitel hlavu do písku a vůbec nekomunikuje. Zboží jsem vrátil ve 14-denní lhůtě, ale peníze ani po 3 týdnech nikde, stejně tak nějaká odpověď na můj dotaz. Není to škoda, přijít takhle hloupě o zákazníka, pane Kupso?

  • Dobrý den,
    české pooště, PPL a GEISu platíme podobnou částku, sice o něco málo nižší, ale také kupujeme krabice, jedna krabice od české firmy, kde je zaplacen recyklační poplatek stojí od 15 do 25 kč. čili když spočítám náklady na poštovné a balné, tak jsme někde kolem 130 Kč. Při objednávce nad 1800,-Kč má zákazník poštovné zdarma, čili měsíčně naše firma na poštovném doplácí kolem 5-10 tisíc. Ujišťuji Vás že poštovné za 129,-Kč, kde váha balíkú je kolem 3-5 kg a dobře zabaleno v kartonu není drahá. Kdybych prodával trička, která váží do 500g a balil bych je do igelitu, poštovné by stálo třetinu. Ale pošta i PPL i GEIS má váhové tarify. Navíc je balík pojištěn do 50000. Podnikám 17 let a vždy se snažím zákazníkúm plně vyhovět.
    Zdeněk Kupsa

  • Firma která vyděláva v dnešní době i na poštovném.
    Česká pošta - dobírka - 129,- Kč
    Výsměch zakazníkům.