Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Suhlasim s prispevkom od JanD. Stav produktu skladom na strankach nereprezentuje ralitu. Na tovar budete cakat kludne tyzden aj dva a ziadnu informaciu o neskorom dodani nedostanete, kym si nezavolate. Zaroven ked mate spatnu skusenost, tak Vam ani nepride email na vlozenie recenzie, co je hodne zaujimave. To je podla mna jediny dovod, preco ma obchod tolko pozitivnych recenzii a takmer ziadne negativne. Rapidne stracam doveru v portal Heureka a jeho objektivite...................... .

  • Ve ctvrtek 1.rijna 2015 ve 13:30 jsem na tomto internetovem obchode objednal Lignofix TOP Profi 1 kg za 516 Kc s pozadavkem na osobni odber. Na strankach prodejce byla informace, ze zbozi je skladem. Obdrzel jsem objednavku pres email, ale zadne dalsi informace, kdy si mohu zbozi vyzvednout. Dnes 2.rijna 2015 ve 14:00 jsem proto do obchodu zavolal, zda si mohu zbozi zitra 3. rijna vyzvednout. Bylo mi sdeleno, ze tot zbozi na sklade neni a ani 3.rijna nebude. Na strankach obchodu je stale informace, ze uvedene zbozi je skladem.

    Jsem soucasne prekvapen, ze obchod na strankach Heureka nemohu hodnotit, ztracim duveru k hodnoceni uvadenem na techto strankach.

    S pozdravem Jan Duda