• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V obchodě není k dispozici veškeré příslušenství k instalaci zboží.

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Veľmi nás vaša recenzia zaskočila. K všetkým drezom na našom eshope štandardne dodávame kompletný sifón, okrem smaltovaných drezov, kde to výrobca k drezu nedodáva (nemáme to ani v príslušenstve k drezu na eshope) a je nutné to doobjednať. Preto vždy kontaktujeme zákazníkov, ktorý si smaltovaný drez objednajú, či budú chcieť i sifón, lemovku, prípadne konzoly. Stalo sa tak i vo vašom prípade, keď sme sa dohodli, že Vám priobjednáme i sifón k drezu, ktorý vám bol takisto doručený. Konzoly ste, i napriek našemu upozorneniu, odmietli. Sme presvedčení, že vaša objednávka bola vybavená rýchlo a so všetkými požiadavkami, ktoré ste mali a tútu negatívnu recenziu považujeme za neopodstatnenú. O kvalite vybavenia vašej objednávky svedčí aj 5 z 5 hviezdičiek, ktoré ste nám pridelili za dodaciu lehotu a komunikáciu a 3 za prehľadnosť obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo?!Dlouhá řekací doba?

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Dobrý deň,
    vaše sklamanie nás mrzí. U Vámi objednaného produktu máme uvedenú dodaciu lehotu 4-6 týždňov (v políčku u každej farebnej varianty). Vzhľadom na fakt, že drez bol objednaný vo štvrtok 19.12 pred Vianocami a nebol skladom,musel sa objednávať u dodávateľa. Počas Vianočných sviatkov prebiehajú inventúry a veľa firiem otvára prevádzky až cca okolo 5.1., preto nebolo možné doručiť sortiment skôr. Za komplikácie sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie. Tovar Vám bude doručený ihneď, ako bude možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - žádná komunikace ze strany obchodu

    25.9. jsem si objednal a zaplatil dřez bankovním převodem. Na stránkách k tomuto dřezu deklarují dodání 3-5 dní, ale já nemám po 14-ti dnech ani dřez, ani jedinou informaci, kdy mi dřez bude doručen, jestli mi vůbec bude doručen...

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Ide o špecifický produkt, ktorý bol nakoniec z ponuky na našich stránkach, ako i na stránkach dodávateľa stiahnutý, vzhľadom nato, že sa prestal vyrábať. Zákazníkovi bola ponúknutá alternatíva a finančná kompenzácia za oneskorenú dodávku a komplikácie s dodaním pôvodného drezu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jako nejvetsi slabinu vidim delku dodaci doby... na svych strankach mate udano ze zbozi dodate nejpozdeji do peti dnu.. a pak na konec ridic, kterz mel dovezt zminovane zbozi (kuchynsky drez) v pondeli napsal sms ze ma porouchane auto, ale na strankach spolecnosti, kde se da zjistit kde se prave balik nachazi, bylo udano ze sme nebyli k zastizeni doma.. naprosty nesmysl..

    kvalita zbozi - OK
    doprava KO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výrobek byl nekvalitní.

    Koupila jsem dřez
    tureckého výrobce Sinks Kromevye Rondo 192 a nedoporučuji vůbec tento výrobek, po 3 dnech
    používání prasklo těsnění.

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci na náš obchod, bohužel máme spíše názor, že hodnotíte produkt a ne přímo Náš obchod. Bohužel nejsme schopni ve větší míře ovlivnit prodávaný sortiment a nabízíme zboží, které nabízí i další obchody a které je u zákazníků žádané. Samozřejmostí při nákupu na internetu je vrácení zboží v ochranné lhůtě 14 dní, proto je v případě nespokojenosti s výrobkem možnost zboží vrátit, případně reklamovat, zatímco v tomto případě nedošlo k žádnému řešení s naší stranou. Z tohoto důvodu, bychom chtěli v budoucnu požádat o informace spojených s komplikacemi námi nabízených výrobků, abychom jim byli schopni předcházet a nebyly by důvody k nespokojenosti ze strany našich zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nemám žádané zboží, ale dotaz na kvalitu obchodu je již na mém e mailu !

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Dobrý den, bohužel nám stále chybí část objednávky (kuchyňská baterie), u které nám dodavatel neustále slibuje termín, který následně nedodrží. Neustále se však snažíme vyřídit objednávku co nejrychleji, bohužel nemáme možnost baterii dodat od jiného dodavatele, kvůli výhradního zastoupení pro Českou republiku. Samozřejmě se budeme snažit delší dodací lhůtu kompenzovat nějakou slevou.
    Co se týče Vámi uvedeného záporu, výzvu na hodnocení obchodu neodesíláme my, ale je generována automaticky ze stránek porovnávače heureka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • bez komplikací a rychle

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Dobrý den, velice děkujeme za kladné hodnocení našeho obchodu. Velice by nás Však zajímal důvod, proč byste nedoporučila Náš obchod. Pravděpodobně se jedná o nějaký náš nedostatek o kterém v tomto případě nevíme, vzhledem k tomu že objednávka byla odeslána následující pracovní den a nemáme ani žádnou informaci o nějaké komplikaci, či Vaší nespokojenosti. Velice si Vážíme připomínek našich zákazníků, abychom mohli naše nedostatky v budoucnosti odstranit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Do dnešního dne mně nikdo neinformoval kdy bude zboží dodáno.

    Hrůza děs, nedoporučuji nikomu, včera jsem zboží objednal u konkurence a dnes zboží dorazilo.

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Dobrý den, děkujeme i za tuto negativní reakci, díky níž se dovídáme o našich chybách, které by jinak zůstaly nepovšimnuté. Jen tak se můžeme nadále zlepšovat a poskytovat Vám kvalitnější služby.

    Vaši objednávku jsme přijalil 14.11. v 17:27 a dne 15.11. v 7:56 jsme ji poptali u dovozce, o čemž jsme Vás informovali emailem. Dovozce (náš jediný dodavatel této baterie) uváděl, že má baterii skladem. Nicméně tato informace byla nepravdivá a zboží nám i přes urgence zatím nedošlo. Pokud Vám ji jiný eshop dodal okamžitě, měl ji zřejmě nakoupenou na skladě již z dřívější doby. To jen k vysvětlení dlouhé dodací lhůty.

    Co se týká informovanosti v tomto případě musím s politováním konstatovat, že máte pravdu. Kromě jednoho emailu, kde jsme Vás informovali o tom, že zboží objednáváme u dovozce, se Vám do 30.11. nikdo neozval.

    Velice se Vám za pochybení našeho pracovníka tímto omlouvám a jen dodávám, že jsme ze situace pro zaměstnance vyvodili důsledky a přijali systémová opatření, aby se toto v budoucnu neopakovalo. Nicméně lidský faktor a chybu nelze vyloučit nikdy.

    Pokud existuje způsob, jakým bychom mohli naši chybu napravit (např. dodání zboží z našeho eshopu s maximální slevou) rádi vám dokážeme, že náš tým udělá maximum pro spokojenost našich zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si zboží před 10 dny. Do této chvíle se nikdo neozval.

    Objednala bych jinde.

    Reakce obchodu Kuchyňský-drez.cz

    Bohužel, chyba v našem systému způsobila, že jsme se o objednávce dověděli, až na základě této reakce na Heurece. Zákaznici jsme okamžitě zavolali a omluvili se, za vzniklou situaci. Naší chybu paní pochopila a naštěstí na dřez nespěchala. Jako omluvu jsme zákaznici poskytli dodatečnou slevu a druhý den jsme nerezový dřez odeslali. Chybu v systému jsme opravili a navíc jsme přidali systém na informování zákazníka o jednotlivých stavech objednávky. Děkujeme za přízeň a vážíme si Vašeho hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádná komunikace ze strany obchodu, žádné info o odeslání, žádné info o dodací době