Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • průměrný e-shop
    • odsouhlasí objednávku, aniž by byla fyzicky zkontrolována

    U prodejce jsem učinil objednávku na 2páry bot. Na druhý den mi by zaslán email s tím, že má objednávka je vyřízena a předána přepravci. Až o několik hodin později mi volali, že jeden pár bot je poškozen a nebude mi zaslán. Ač jsem nebyl spokojen s tím, že mi email vlastně sděloval, že má objednávka je dávno vyřízena, odsouhlasili jsme si, že mi bude odeslána pouze částečná objednávka… Jeden pár bot mi tedy byl odeslán, ale dobírková cena zůstala na původní 2páry. Bohužel jsem strávil 2dny vyřizováním, jak to vlastně s mou objednávkou bude. Až přístup pana vedoucího mě vrátil nohama na zem, že jsem zákazník, kterému byla objednávka spletena a je vina na straně prodejce. U pracovnic na reklamacích jsem byl tak akorát za pitomce, co si něco vymýšlí. Nakonec jsem objednal jinde. S touto firmou už nikdy.

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Vážený pane Vostrý z Berouna,
    Je nám moc líto a omlouváme se, že jako na potvoru zrovna u Vaší objednávky byla při expedici objevena vada 1 páru obuvi, který jste měl objednán. Fakt je nám moc líto a opětovně se omlouváme, že to byl zrovna poslední pár uvedené velikosti, proto Vám nebyl odeslán. A jsme rádi, že odeslán nebyl, protože bychom od Vás asi schytali ještě větší „čočku“. Naší snahou bylo a stále je vyřizovat objednávky pokud možno co nejdříve, proto Vám byl zaslán email o odeslání o něco dříve, než byla vada obuvi zjištěna. Při odeslání byl omylem ponechán původní štítek s dobírkovou částkou za oba páry obuvi, což bylo zjištěno až po předání dopravci a nebylo již možné provést změnu. Je nám opravdu moc líto, že jste strávil celé 2 dny vyřizováním něčeho, co lze jinak vyřídit během tří minut v dnešní technologické době. Přiznáváme, že došlo k chybě zaměstnankyně při expedici zásilky ale bylo odsouhlaseno, že za to nebude zastřelena ani fyzicky potrestána, takže se ještě jednou a naposledy omlouváme, že nebyly splněny Vaše představy a že již nikdy více …
    Přejeme hezký den

    • Nabízí zboží, které není skladem, a dokonce zašle oznámení s číslem zásilky, ačkoli zboží není odesláno. Po několika dnech pak teprve informují, že zboží není a nabídnou "náhradu".....

    Nenacházím slova.
    Podotýkám, že jsem nic nekoupila, nerozumím, proč zasíláte tento dotazník.

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den paní Hrabálková,
    veškeré nabízené zboží máme fyzicky skladem, přesto je možné, že občas dojde k záměně barvy či velikosti, což byl zrovna bohužel případ Vaší objednávky. I přesto, že k chybě došlo již od výrobce, se opětovně omlouváme, že nemohla být Vaše objednávka vyřízena, o čemž jsme Vás také informovali emailem a žádné číslo zásilky Vám odesláno nebylo, jak mylně uvádíte. Dotazník Vám byl zaslán z důvodu, že jste objednávku učinila přes Heureku. Přejeme Vám klidný a pohodový zbytek roku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • prodává poškozené zboží

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den paní Z.Mádrová,
    o tom, že Vám bylo doručeno poškozené zboží, jak uvádíte, jste nám nezaslala žádnou informaci. Samozřejmě jste měla možnost v případě zakoupení nevyhovujícího (či poškozeného) zboží toto zboží vrátit zpět a obratem bychom Vám vrátili zaplacenou částku včetně poštovného.
    Hezký den
    Pavla Kšandová, K Sporting s.r.o. - expedice zboží

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • levný, rychlé dodání, dobrá komunikace
    • zboží není ve 100% stavu - kabelka byla na skladě asi hodně dlouho a řemínek přes rameno lepí a barví (zřejmě je již zpuchřelý) - uvidíme zda se bude zhoršovat po několika použitích, kdyžtak pošleme zpět na reklamaci (kdyby se při vrácení nemuselo platit poštovné, udělal bych to hned)

    nebýt vady zboží (která nebyla na první pohled vidět), tak by bylo hodnocení určitě doporučující, zboží ale není ve 100% stavu - kabelka byla na skladě asi hodně dlouho a řemínek přes rameno lepí a barví (zřejmě je již zpuchřelý) - uvidíme zda se bude zhoršovat po několika použitích, kdyžtak pošleme zpět na reklamaci. Byl to dárek a proto jsem neposlal hned zpět, navíc se musí platit poštovné na vlastní náklady (dobré firmy toto nemají).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nepřehledné objednávání..objednávat si vzlášt dopravu výrobku je nelogické....a má to jen Váš obchod

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den paní Musilová,
    vzhledem k tomu, že jste měla zboží zakoupené na slevovém webu v akci, bylo nutné vyřešit zvolenou dopravu zvlášť (což bylo uvedeno i v prezentaci akce). V budoucích akcích již bude možné vyřešit platbu zvolené dopravy v jedné objednávce.
    Hezký den
    Ksporting.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • Dodací doba.
    • Na obj.zboží čekáme již 12den.

    Nikdy více......

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den xyz (paní Hejtmánková),
    zboží jsme měli pro Vás 14 dní rezervované a nebylo odesláno z důvodu, že jste odeslala platbu na jiné číslo účtu. Objednávky vyřizujeme ihned, proto zde nebylo prodlení způsobené naší chybou. Ihned po přijetí částky na našem účtu byla zásilka odeslána.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zbozi sice prislo, ale poskozene tak, ze neni k noseni (vytrzeny nyt u snurky v pase kalhot a hodne roztrzena latka). Nechapu jak je mozne, ze si to nevsimli pri baleni, protoze ja jsem si to vsimla hned. Poslala jsem obratem email, ze zbozi je poskozene a dostala jsem instrukce, kam ho mam poslat. Ale je to zbytecna cesta na postu, postovne a starosti, ktere se nemuseli stat, kdyby nekdo kontroloval co se posila. Zatim jsem zbozi nestihla poslat, protoze nemuzu chodit, takze nevim jestli a v jake lhute mi budou vraceny penize. Proste zklamani, chtela jsem ty kalhoty nosit a ne behat po postach a cekat az mi nekdy nekdo vrati penize.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehlednost a jednoduchost
    • expedice - dorazilo jiné zboží než jsem si objednal no což

    je to pruměr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nekvalitní materiál, vělká velikost....ale dle velikosti M toto bylo velky rozdil a navíc mi za vraceni zbozi se jeste veme castka.....

    nekupvoat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nepřehledný, matoucí poplatky bez vysvětlení, komunikace: arogantní

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišlo zboží úplně jiné barvy a když jsem zboží chtěla vyměnit řekli ze byl špatný obrázek a ze toto zboží nemají :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • dlouhá dodací lhůta

    už nechci

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den paní Doležalová,
    dovolte nám reakci k uvedené "dlouhé dodací lhůtě" :
    1) Vaše objednávka byla učiněna a přijata 16.2.(23:25 hod)
    2) Objednávka byla vyřízena a předána dopravci 17.2.(15:16 hod), což je nejrychlejší možné vyřízení
    3) Zásilka Vám byla doručována 18.2.(13:20 hod). - adresát nezastižen (o čemž jste byla informována dopravcem)
    4) To, že jste si zásilku vyzvedla až 25.2.(9:20 hod), již bohužel není naší chybou vzhledem k tomu, že jste byla o odeslání zásilky informována emailem od nás i od dopravce.
    To jen pro správnost informací, které lze dohledat v historii zásilky.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednali jsme pánské tepláty značky LOAP, zboží dorazilo, ale nebylo v pořádku - na jedné nohavici ve švu byla asi 7cm dlouhá díra. Asi to není až tak vina obchodu jako výrobce, ale v obchodě mohli před odesláním zboží zkontrolovat.
  • objednala jsem tašku HORN, která byla vyobrazena jako šedo/černá, ale doručena mi byla spíše vínová, celkově působí tmavě. Je velice malinká. Vracet ji nebudu, protože za poštovné bych zaplatila třetinu ceny.

  • Objednala jsem spací pytel, který byl na www stránkách velikostně popsán jako 200x80, bohužel opravdová velikost je jiná a to 170x70. Jelikož jsem spací pytel objednala pro svoji dceru k narozeninám, neměla jsem čas čekat na reklamaci. Obchod mne zklamal, protože právě velikost byla velmi rozhodující a takto budeme muset spací pytel brzy koupit nový, větší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem dva opasky od dodavatele LOAP - oba 85 cm. Bohužel, jeden z nich je menší, přibližně o 15 cm. Vracet zboží nebudu - darovala jsem, ale měly by být u zboží udávány přesné informace. S nákupem nejsem spokojena.

    • Boty neodpovídají číslu

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den paní Holíková,
    Vámi zakoupená obuv odpovídá klasickému číslování sportovní obuvi. U obuvi byla navíc uvedena i převodní tabulka včetně délky stélek jednotlivých velikostí, přesto nás mrzí, že Vám objednaná velikost nevyhovuje.
    Hezký den

    • Složitý nákup a vyzvednutí v zásilkovně až po zaplacení dovozného na účet. Dopravné by se mělo platit při převzetí zboží.

    Za stejnou cenu jsem mohla mikinu objednat jednodušeji v mnoha jiných obchodech.

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den paní Brázdová,
    způsob platby a dopravy jste si zvolila sama. Platbu jste zvolila bankovním převodem. Samozřejmě jste měla možnost zvolit platbu dobírkou - až při převzetí. Přesto děkujeme za Váš názor a přejeme pohodové vánoce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • mají špatně značené délky pásků. Uvádí 110 cm, jeden ale měřil 110 cm celý a druhý měřil 110 cm ke třetí díře k zapínání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žádné se ne zaznamenal.

    Reakce obchodu Ksporting.cz

    Dobrý den pane Mykhailo Kopanskyi,
    škoda, že jste nám neuvedl důvody Vašeho nedoporučení, rádi bychom případné chyby napravili, tak snad někdy příště ...
    Hezký den