Přihlásit se a přidat recenzi
  • Zboží jsem objednala asi v polovině ledna, bohužel nebylo momentálně na skladě, tak mě kontaktovali a slíbili, že ho objednají a za týden jsem ho obdržela. Byl to snad jediný prodejce kde jsem přeci jenom uspěla. To co jsem si objednala, tak nebylo v jiných obchodech k sehnání. Doporučuji, jsou ochotní a komunikativní.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena
    • nevím o nich

    dobrá cena rychlost doručení

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost
    • Komunikace s řidičem velmi špatná,byl arogantní a neslušný..

    Dobrá komunikace s obchodem,jen rozvoz a zaměstnance by měli poučit o slušném chování..

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    Konečné doručování objednaného zboží naším zákazníkům provádí firma In Time, která má s námi na tuto činnost sepsanou smlouvu. Nejedná se o naše zaměstnance. Pokud byl problém s řidičem, který Vám doručoval zásilku, prosím napiště mi tuto skutečnost více rozepsanou na e-mail: [email protected], kdy tuto záležitost budu nezodkladně řešit s majitelem firmy, tak aby se v budoucnu nic takového již neopakovalo.

  • 100 %

    • Super ceny, rychle dodání. Nakupuji v tomto E-shopu pravidelně, nikdy žádný problém. Vše doručeno vždy v naprostém pořádku a v čas.
    • Nemám nic.

    Jak jsem uvedl, nakupuji v obchodě již dva roky, pravidelně, nikdy se mi nestalo, že by mi nebylo něco dodáno. Je sice fakt, že jednou neměli zboží skladem, ale do týdne jsem měl vše doma. Já jsem s přístupem naprosto spokojen a doporučuji ostaním.

  • 10 %

    • Bohužel sem si nepřečetla recenze na tento obchod-udělala jsem chybu..strašné chování,neváží si zákazníků..nepříjemní,neochotní a dodání trvalo dobu!

    už si zde nikdy nic neobjednám, měli by se naučit jak se jedná se zákazníkem

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    Po záštitou anonymity, tady muže psát každy takové recenze jako je tahle.
    Nevím o tom, že bychom si nevážili svých zákazníků, že bychom byli nepříjemní a neochotní.
    Příště, když budete chtít mířeně někoho takto špinit, tak napiště své jméno a konkretizujte problém, který jste měl/la.
    V souhrnu, recenze která však k ničemu konstruktivnímu nevede.

  • 10 %

    • možná tak výhodnější ceny u některých produktů
    • komunikace je naprosto otřesná

    Objednala jsem si tři věci, které měli mít, po třech dnech mi přišla sms a mail o tom, že dopravce převzal zásilku a at si připravím na druhý den peníze, to by ale částka musela souhlasit, volám jim tam, pán se nepředstavil a pod nohama mu lezlo a křičelo malé dítě. O mé objednávce nevěděl nic, volal tedy kolegyni. Chvilku na to mi volá zpět s tím, že tam chybí jeden produkt a že prý kolegyně mi o této skutečnosti zasílala mail. V té chvíli jsem seděla u počítače a zkontrolovala i složku SPAM, mail nikde nebyl, tak jsem se s pánem rozloučila a čekala až vychladnu. Za chvíli koukám a mail dorazil chvilku po tom, co jsme spolu domluvili. Napsala jsem tedy paní odpověď s tím, že objednávku ruším, ať si ji vystornují, že mě měli informovat telefonicky, když už chtějí moje číslo při registraci nebo alespon včas mailem, abych mohla potvrdit, zda objednávku v takovém stavu chci zaslat. Paní mi zpět odpověděla, že je objednávka stornovaná a že mi už nikdy nic nepošlou.



    .......
    Bohužel nemohu reagovat na vaši reakci, snad si toho všimte zde..
    Pěkně popořadě:
    u výrobku, který jste mi nezaslali je uvedena doba dodání 2-5 dní, stejně tak jako u jiného výrobku, který jsem si objednala (mám PrintScreen) a ten jste mi odeslali. Pokud výrobek skutečně nemáte, máte to mít uvedené na stránkách jak píšete, ale není tomu tak!
    Problém s mailovou schránkou skutečně nemám, to spíš vy, když od vás neodešel. Je ale zajímavé, že přišel chvilku po našem telefonátu.
    Co se telefonátu týká, ten nebyl po 17-té hodině jak píšete, ale před 16:30 hodinou. Takže v tuto chvíli měl váš kolega povinnost být v práci, nikoliv doma, samozřejmě můj hovor přijmout a také vyřídit. Tak nevím zda místo chválení kolegy za plnění povinností v pracovní době, což je samozřejmostí, byste se neměla podívat do vlastního svědomí a říct si, jestli sama sobě nelžete.
    A to, že jsem objednala něco přes e-shop, je v pořádku a každá jiná firma by si nejdříve ověřila, zda zákazník souhlasí s aktuálním stavem objednávky před odesláním. A co si budem namlouvat, komunikace po telefonu je přeci jen rychlejší než přes mail. Tak to vidím já..

    ......
    Heleďte se, já vám můžu vše ofotit, jen škoda, že to zde nejde zveřejnit!!! A jestli chcete začít urážet, tak tady opravdu vidím, co jste za člověka.. Měla byste začít u sebe!!!

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    Mílá paní Havlíčková, Vaši objednávku jsme vyřídili v čase co možna nejkratším, vzhledem ke svátkům které byli. Objednala jste si tři položky, z toho jedna nebyla skladem a toto je a bylo uvedeno na našich stránkách. O tom, že jedná z objednaných položek je nedostupná jste byla informovana e-mailem z naší strany v 11.03hod., jestli máte problém se svou e-mailovou schránkou, za toto já osobně nemůžu a pokud jste si e-mail přečetla až po telefonátu a tím vydedukovala to, že Vám přišel až posléze, tak jste na omylu. Protože v době kdy jste volala po 17.00 hod., byl můj kolega, který se s Vámi bavil již doma a na firmě již nikdo nebyl, proto Vám ani nemohl po Vašem telefonu napsat z firemního e-mailu nějaký e-mail. Z domácích počítačů k tomuto nemá nikdo přístup. To že Vám kolega i mimo pracovní dobu zvedl telefon mu schálím, protože jinde by byl buď to vypnutý, nebo by Vám jej nikdo nezvedl. Tím že byl kolega již doma, kde bydlí se svou rodinou, nemůžete se divit, že slyšíte dítě, on měl již po pracovní době. Zastávám názor, že ať raději vyřídí telefonát zákazníka i mimo pracovní dobu s dítětem na klíně, než by jej nevyřídil vůbec! Vaše storno objednávky evidujeme, na toto jsem Vám odpsala já osobně přes svůj mobilní telefon, což v e-mailu máte uvedeno, že byl zaslán z mobilního telefonu, jen si prosím nevymyšlejte, že jsem Vám napsala, že Vám již NIKDY NIC NEPOŠLU, napslala jsem Vám, že v souvislosti s Vaši žádosti, že je objednávka stornována a že Vám nic zasílát nebudeme, ale nikde není uvedeno, že nikdy Vám nic zasílát nebudeme. Ve své objednávce jste telefon uvedla, ale tento také z důvodu kontaktu pro přepravce a dále z důvodu infa o expedici zásilky. Jednou jste si objednala něco přes internet, tudíž na dálku, proto počítejte s tím, že jeden ze způsobu komunikace E-shopu je e-mailova komunikace, která je adekvátní se všemi ostatními způsoby konunikace, přeci e-mail jste v objednávce uvedla také?!
    Barbora Ostárková

    - Není možné u několika tisíců položek uvádět když ta položka není skladem, přesný termín naskladnění, to je nemožné.
    - Je to moc zajímavé s tím e-mailem, z firmy jsem odcházela poslední, kolega mi ohledně vaši objednávky volal pěknou chvíli po mém odchodu, takže je to záhadné.
    - Na hodiny snad poznáme v dnešní době všichni, si myslím.
    - To co vidíte vy, asi nevidí jen tak někdo.

  • 10 %

    děsný web

  • 40 %

    • malý výběr zboží
    • stránky nejsou přehledné a celkově působí negativně

    uvedené ceny a způsoby dopravy tohoto obchodu jsou zde na heurece zcela odlišné než jaké obchod uvádí na svém webu. Absolutně to nesouhlasí!!!!!

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    K dni 1.12.2012 nas e-shop obsahoval 8657 polozek. Nejsme si vedomi toho, ze by byl rozpor v cenach dopravy mezi Heurekou a nasimi strankami.

  • 10 %

    • s cenama sice vyšla levně
    • obchod na nic
    • nekomunikativní
    • nepřehledný
    • nespolehlivý

    už nikdy víc v totom obchodě a když už někdo vyvarujte se platbě z účtu možete šílet jak chcetě že vás někdo obral nikdo se neozve co a jak a nakonec mosíte volat sami

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    Prosime je treba vzdy lepe specifikovat dany problem. V konecnem dususledku to vypada jako kdybychom si vase penize ponechali, bez toho aniz bychom vam zaslali zbozi, coz se urcite nestalo! Vzdy a kazdemu zakaznikovi je prijeti platby potvrzeno ihned v den prijeti platby.

  • 100 %

    • Velice dobrý a rychlý obchod, skvělá domluva !!
    • Nic

    Doporučuji všem ostatním !

  • 40 %

    • Tá cena je uváděná bez DPH a pak je to dražší než u dalších prodejců...

    Uvádění v omyl

    Reakce obchodu KRMIVASHOP-CZ

    To jste si nejspise spletl obchod, na strankach je u kazde ceny jasne uvedeno cena s DPH. Nejsme platci DPH, tudiz nemuzeme ani podle zakona o DPH takovou to cenu uvadet. Vse je na nasich strankach jasne uvedeno.

  • 100 %

    • výborná komunikace
    • cena
    • všechno oká
    • nic není

    Akvarium i se skřínkou a krytem dorazilo nepoškozené , tento obchod můžu jenom DOPORUČIT !

  • 100 %

    • Skvělé ceny, výborná komunikace. Opravdu super péče o zákazníka

    Obchůdek mohu jen doporučit!!!

  • 100 %

    • Super jednání, jsem nadmíru spokojena s přístupem k zákazníkovi.
    • časem se ukáže

    Doporučuji všem, super ceny, super jednání.